Mikä siinä kuvan näyttämisessä pelottaa??

KuvallinenMies

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään nää nettitreffaavat naiset joilla ei kuvia ole mutta mikä hauskinta vaativat usein kuvattomana mieheltä kuvaa. No itse olen treffeillä kuvallisena ja kuvat ovat tuoreita ja selkeitä. Nyt on viimeisen parinviikon aikana ollut jo kolme samantapaista naista. Kuvattomia. Ollaan juteltu ummet ja lammet ja juttukin on luistanut ihan mukavasti. Kun olen hienotunteisesti pyytänyt kuvaa niin naiset joko lopettavat viestittelyn tai sanovat että "me ei taideta olla sopivia toisillemme kumminkaan" vaikkakin juttukin on luistanu. Nää ei olleet ainoat vastaavanlaiset vaan näitä on deittailussa tullut vastaan ennemminkin. Mikä on sen kuvan salailun perusperiaate? Tuletteko säkkipäässä treffeillekin? Vai mistä tää johtuu? Olen mitta täyteen näitä ja nyt laitoin profiiliini että kuvattomille en vastaa koska se kuvan lähettäminen tuntuu olevan elämää suurempi kysymys.

32

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdsfsd

      Nuo naiset on rumia ja tietävät että juttelu loppuu siihen jos kuvan näyttävät, simple as that.

      • taitaa_olla

        sama syy kuvaansa pihtaavilla miehilläkin.


      • S24.nFemakotRy
        taitaa_olla kirjoitti:

        sama syy kuvaansa pihtaavilla miehilläkin.

        Niin se piti avauksen kysymyskin vaan väkisin kääntää "mutta kun miehetkin" teoriaan. Taas tätä palsta feminismiä missä ei haluta ainoatakaan negatiivista totuutta kuulla joka vähänkään liittyy naisiin. Kuten sinkut palstan expulla toteaisi: Sheiming leippers eli henkilö hyökkäys:)


      • S24.nSovinistisiatRy
        S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Niin se piti avauksen kysymyskin vaan väkisin kääntää "mutta kun miehetkin" teoriaan. Taas tätä palsta feminismiä missä ei haluta ainoatakaan negatiivista totuutta kuulla joka vähänkään liittyy naisiin. Kuten sinkut palstan expulla toteaisi: Sheiming leippers eli henkilö hyökkäys:)

        Niin se piti avauskin vaan väkisin kääntää "kun naiset sitä ja tätä" teoriaan. Taas tätä palsta sovinismia missä ei haluta ainoatakaan negatiivista totuutta kuulla joka vähänkään liittyy miehiin. Kuten sinkut palstan expulla toteaisi: Sheiming leippers eli henkilö hyökkäys:)


    • ikuinen-sinkku

      Minulla on kuva näkyvillä ja siksi naiset ei koskaan vastaa kun olen niin ruma.

      • ikuinensinkkunainen

        nimimerkille ikuinen-sinkku

        Haluan nähdä sen kuvasi, voin heti sanoa kelpaatko ulkonäön puulesta minulle. Olisikohan nyt kumminkin niin, että itse kelpuutat vain ne 10 tason naiset?


      • ikuinen-sinkku

        En voi kelpuuttaa ketään kun kukaan ei vastaa. Ja olen ruma joten 10 tason naiset ei koskaan puhuisi minulle kuten ei 4 tason naisetkaan.


    • ikuinen-sinkku

      Hyvännäköisyys tekee miehestä hyvän kumppanin. Ne komeat ei petä eikä kohtele huonosti naisia ja siksi naiset aina vastaa niille komeille miehille.

      • onnellinenainen

        ""Hyvännäköisyys tekee miehestä hyvän kumppanin. Ne komeat ei petä eikä kohtele huonosti naisia ja siksi naiset aina vastaa niille komeille miehille."""

        No tuohan on yleensä ihan päinvastoin kuten varmasti jo tiesitkin? Komeat ne vasta pettääkin ja ovat epärehellisä ja erittäin huonoja aviomies ehdokkaita. Tämä päti ainakin isääni, ei voinut huonompaa miestä suomesta löytyä, vaikka ehkä olikin yks komeimpia miehiä mitä suomesta löytyi "aikoinaan" . . paska mikä paska sitä ei komeus miksikään muuta. Itse otin todella ruman ja köyhän miehen ja ei voi kiltimpää ja parempaa miestä olla.


      • ikuinen-sinkku

        Niin se on päinvastoin. Naiset vaan ei halua tutustuu meihin rumempiin miehiin vaan ottavat mielummin komean pettäjä miehen


    • En osaa vastata kysymykseesi, mutta kommentoinpahan sen verran, että periaatteesi on ihan oikea. Silloin kun ei olla hakemassa pelkkää kirjeenvaihtokaveria tai edes pelkkää kaveria, niin ulkonäöllä _on_merkitystä. Nuo naiset ovat todennäköisesti kokeneet sinut puoleensavetäväksi, mutta pelänneet, että sinä et koe heitä.

      Sokkotreffeilläkin voi tulla vastaan ihan positiivisia yllätyksiä, siitä on itsellänikin kokemuksia, mutta ne omat kokemukseni ovat ajalta, jolloin känny- ja nettikameroita ei ihan oikeasti ollut vielä olemassa. Nyt jokaisella on mahdollisuus ottaa kuva itsestään ja lähettää se muutamassa sekunnissa ottamisen jälkeen, joten ei ole mitään järkevää syytä olla tekemättä sitä, jos toinen pyytää.

      Sinuna en ehkä enää olisi niin hienovarainen sen kuvan pyytämisessä vaan ilmaisisin suoraan, että haluan nähdä, kenen kanssa juttelen ... mutta niinhän jo teetkin :-)

      Lycka till!

    • kuvatonnainen

      Minä en halua kuvaani julki nettiin ihan periaatteesta. Kuitenkin olen valmis sen lähettämään, kunhan mies on edes muutaman viestin kautta osoittanut olevansa jotakuinkin täysjärkinen. Ja myöskin lähettänyt sen oman kuvansa.

      En kyllä mitenkään suosittele, että kovin innokkaasti sitä kuvaa tivataan. Tai että asetetaan kuvan lähettäminen edellytykseksi viestien lähettämiselle. Itselleni ainakin tulee todella voimakas turn- off moisesta. Ja mitä tulee ulkonäköön, niin no. Minä pidän yllätyksistä. Kaksi kertaa elämässäni olen lähtenyt sokkotreffeille ja molemmat johtivat pitkään parisuhteeseen.

      • osaaja

        Lisänä on vähätäitoiset, jotka ei osaa, tai kertovat niin.Vanhemmuuten höperöityy, varsinkin rumemmat


      • 5plus15

        Olet näköjään se pieni prosentti joka pitää päänsä olla kuvattomana. Menepä katsomaan esim 25-40 vuotiaiden naisten profiileja niin järjestään jokaisessa lukee "kuvattomille en vastaa" Tai jos ei näin niin "kuvasi voit lähettää sähköpostiosoitteeseeni"


      • 35ynnä6

        Sama, en kyllä periaatteesta laita kuvaani nettiin, olkoonkin selfiet ja belfiet nykypäivää. En mitenkään häpeä ulkonäköäni ja voin lähettää kuvankin mutta vain jos sitä ei vinguta ja vonguta. :) Olen jopa joskus muinoin lähtenyt sokkotreffeille ja ihan normaaleita ihmisiä siellä tuli vastaan.


      • ruoka

        päähäni SÄKKI pannan, ku mennään kauppaan


    • 89779

      Ovatko naiset varmasti olleet tarpeeksi kiinnostuneita? Nettideiteissä naiset saattavat kirjoitella mukavia, vaikkeivat tahtoisikaan tehdä parempaa tuttavuutta. Jutustelun sujuvuus ei siis välttämättä kerro, että toinen olisi tosi kiinnostunut. Karkkihyllystä voi löytyä vielä joku ihanampi makupala. Tai siis naisten kohdalla usein nettideiteissä: Odotetaan vaan miesten yhteydenottoja.

      • 19plus17

        Tietääkseni nettideitit on nimenomaan deittikumppanin hakua ei kaverihakua. Eivätkä naiset kirjoittele mukavia. Vai miten selität, miksi rumille miehille ei kirjoitella edes mukavia? Joo tiedän, että naiset valitsevat siellä kermat kakun päältä ja odottelevat vaan yhteydenottoja. Silti niihin ASIALLISIINKAAN viesteihin ei saa koskaan mitään vastakaikua.


      • beethooven

        Jos mun pitää vielä joskus laitaa kuva johonkin nettiin? Niin varmaankin tuo John Wayne olisi lähellä sitä lopullista minä kuvaani varmaankin.


      • ehkä.ensi.kerralla
        19plus17 kirjoitti:

        Tietääkseni nettideitit on nimenomaan deittikumppanin hakua ei kaverihakua. Eivätkä naiset kirjoittele mukavia. Vai miten selität, miksi rumille miehille ei kirjoitella edes mukavia? Joo tiedän, että naiset valitsevat siellä kermat kakun päältä ja odottelevat vaan yhteydenottoja. Silti niihin ASIALLISIINKAAN viesteihin ei saa koskaan mitään vastakaikua.

        Tuossa nettideitissä missä itse olin, yhtenä vaihtoehtona oli kaverihaku ja muutama mies sitä ehdottikin.
        Tietosi on väärä, minä kirjoitin muutamalle sopivan tuntuiselle, harmi kun he eivät kiinnostuneet.
        Varmasti moniin hyviin miehiin jää tutustumatta. Itse en kykene monien kanssa samaan aikaan kirjoittelemaan. Se, etten ole vaikka juuri sinulle vastannut ei tarkoita sinussa olevan mitään vikaa.
        Mutta tosi vaikeaa sieltä oli löytää keskustelukaveria, itse en löytänyt sopivaa, jostain syystä se keskustelu ei sujunut? Se on pienistä asioista kiinni, ei ehkä löydy yhteisiä keskusteluaiheita tai sanojen käyttö on outoa? Tai et tahdo ymmärtää mitä toinen tarkoittaa? Erilaiset huumorit? jne. syitä on monia ja ihan niitä samoja mitä live-elämässäkin ihmisten välillä on.
        Viime kerrasta deitillä on pari vuotta, silloin löysin kaksi treffikumppaniakin, tällä kertaa en yhtää, ehkä ensi kerralla onnistaa :)


    • selma411

      Koita miettiä asiaa vähän naisen näkökulmasta. Me saamme enemmän tai vähemmän ei-toivottavia yhteydenottoja varsin oudoiltakin miehiltä. Joskus, jos ei ole päässyt täysin selville toisesta (tai siitä, että hän on täyspäinen/turvallinen/ei vaarallinen), on parempi pitää kuvat ja muut henkilökohtaiset tiedot vain itsellään.

      (Ymmärtääkseni nettideittailevia ihmisiä on kahta tyyppiä: heitä, jotka tahtovat tavata toisen IRL ASAP, ja heitä, jotka mieluusti katselevat vähän aikaa ja juttelevat tyypin kanssa, saadaksen selville millainen persoona ihmisellä on (nämä ihmiset alkavat miettiä mahdollista kumppanuutta vasta sitten, kun ovat huomanneet persoonien mätsäävän). Jos tuntuu, että on tyyppiä IRL ASAP, voisiko sen vaikka laittaa profiilitekstiinsä?)

    • japeeee

      Hyvä kirjoitus ja kannan otto,jus noin naiset toimii,ainakin täällä..
      V-suomessa ikä haarukassa 50-60 ei kuvia ja jos on niin vanhoja
      rippikuvia,,, Miksi näin ??
      Mut se kokemus kun olen käynyt monilla treffeillä, lihavia ja rumia,,,,

      • nättirumamä

        ei ole olemassa rumia, on olemassa kylmiä "kylmä kaunotar" pettäjä, valehtelija


    • pökdpor

      Heips. Minulla on hyvä ystävätär, joka on nettideittien maailmassa. (Itsekin olin pari vuotta sitten, ja sieltä miehen löysin.) Tuo ystäväni on kuvattomalla profiililla, koska ei halua että tutut ja puolitutut tunnistavat häntä. Hän kirjoittelee miehille ensin tutustuakseen heihin. Kuvan lähettää vain niille, joiden kanssa todellakin haluaa treffeille, eli vain joillekin harvoille.

      Ystäväni on oikein nätin näköinen nainen, joten kyse ei ole siitä, että kokisi olevansa ruma. Hän ei vain halua lähetellä kuvaansa kovin helpolla. Suojelee yksityisyyttään.

      Vaikka siis sinä olet kokenut että juttelu on sujunut, niin välttämättä naiset eivät ole kokeneet että olet niin suunnattoman kiinnostava, että haluavat lähettää sinulle kuvan. Eli välttämättä todellakaan kyse ei ole siitä, että nainen pelkäisi olevansa niin ruma, ettei kehtaa kuvaa lähettää...

      Minä ymmärrän todella hyvin ystäväni tavan toimia.

    • heidi35

      Se että se kuva päätyy ympäri nettiä pilkattavaksi. Nykyään aivan aiheellinen pelko kun naisten ulkonäköön kohdistuvasta julkisesta vihapuheesta on tullut ihan hyväksyttyä.

    • gergregergre

      Saman jutun olen muuten huomannut tinderissä, ne naiset joilla on ensimmäisenä kuvanaan joku pelkkä kroppakuva tai suttuinen kuva mistä ei erota kasvoja niin sen huomaa hyvin miksi kun katsoo seuraavan kuvan mistä löytyy kasvot. Tuntuu tietävän itsekin että niillä kasvoilla ei pahemmin juhlita.

      • tavallinenn

        ei kaikki ole kulta, mitä loistaa


    • Olikose

      oliko seksipartneria liikaa ?

    • Minäkin_ihmettelen

      Ei ne kaikki kuvattomat naiset rumiakaan ole. Itse aikanaan olen viestitellyt ja käynyt treffeillä joka oli töissä sosiaalialalla jonka takia ei palstalle halunnut kuvaansa laittaa. Toki häneltä kuvan sai heti alussa kun rohkeasti vain pyysi.

      Itse olen kyllä enemmän ihemtellyt sitä, että naiset eivät millää haluaisi laittaa sitä ensimmiästä viestiä. Onko syynä sit se, että monen naisen mielestä miehen "pitää" se aloite tehdä. Kovasti huudellaan kyllä tasa-arvon ja tasapuolisuuden perään. Tästä huolimatta ajatellaan, että on asioita joita miehen kuuluu tehdä. Miksi näin?

      • NiinKuin

        tanssilavoilla pääasiassa miesten haku


    • klbfpekgffffffffff

      Syyt miksi en käytä kuvaa:
      - työpaikka.
      - turvallisuussyyt
      - muu sosiaalinen asema. myönnän että nettideittihommat on aika hävettäviä ääneen kerrottavaksi, en halua tuttujen, sukulaisten ym löytävän profiiliani.

      Kuvan lähetän, jos toinen osapuoli on sellainen johon oikeasti voisin tutustua paremmin. Joidenkin kanssa on ihan ok viestitellä, mutta en halua enempää joten kuvilla ei siinä kohtaa tee mitään.

      Aloitan keskustelun miesten kanssa, joiden profiili vaikuttaa mielenkiintoiselta ja tutustumisenarvoiselta. Myös kuvattomille laitan aloitusviestejä jos profiili kiinnostaa. Kuvallisien kohdalla on ikävä kyllä pakko sanoa, että jos ulkonäkö ei miellytä yhtään niin ohitan koko profiilin.

    • naaau7

      Miksi miehellä ei ole kuvaa? Ite oon jättäny kuvan pois ihan vaan ulkonäköni takia. Kuvattomana kun kirjottelee niin vastausprosentti on noin 10%
      Kuvan lähetettyäni kaikki kirjottelu loppuu ja vastaamattomuus täys 100%

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe