Tää palsta on hullujenhuone

lääkärimies

Oletteko pöpilästä karanneet kaikki?

58

168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

      Avohoidokkeja ollaan. Ei pöpilään enää pääse, se on niin kallista yhteiskunnalle...

      • nykyaika666

        Liberaalin kommunistisen kapitalismin ja fasistisen feminismin uhreja.


    • Luolamadonna

      Joo siis tylsyys tekee hulluksi.

      Ei kannata vastustaa.

      (Naurua sieltä hulluimmasta päästä)

    • KukaSaaValittaa

      Jos mies valittaa naisettomuutta on se hullua mutta jos nainen valittaa miehettömyyttä on se normaalia. Tässä on se epäsuhta minkä toteat hulluudeksi palstalla. Miehen pitäisi normien mukaan pitää turpansa kiinni mutta naisille valitus sallitaan. Kysyn missä kohtaa se tasa arvo tulee kyseeseen?

      • Luolamadonna

        Minä valitan vain valittamisen ilosta.

        (Hihitystä)


      • Kulkutauti

        Niinkö aloittaja sanoi?
        Kyseessä ei siis ollut naisiin kohdistuva vakivaltafantasiointi? Vai naisetko sitä täällä harrastavat? Vai miten se nyt oli?


      • Kulkutauti kirjoitti:

        Niinkö aloittaja sanoi?
        Kyseessä ei siis ollut naisiin kohdistuva vakivaltafantasiointi? Vai naisetko sitä täällä harrastavat? Vai miten se nyt oli?

        Naiset fantasioivat itseensä kohdistuvasta seksuaalisesta väkivallasta.


      • Riiiiiiiiiiiii

        Sitä ollaan sitten ajatuksenlukijoitakin?


      • Riiiiiiiiii
        HC-ätmel kirjoitti:

        Naiset fantasioivat itseensä kohdistuvasta seksuaalisesta väkivallasta.

        Sairasta


      • Riiiiiiiiii kirjoitti:

        Sairasta

        Niinpä. Naiset voisivat lopettaa raiskauksista fantasioimisen. :-/


      • Lisäksi ykeinen sinkkuus johtuu enimmäkseen naisten nirsoudesta. Naisten valitus siitä etteivät löydä hyvää miestä (huomattavasti tasoaan parempaa), eli eivät pääse toteuttamaan hypergamiaa, on yleisesti sallittua.

        Jos mies uskaltaa mainita, että ei ole mukavaa, kun naiset ovat mielummin sinkkuina kuin oman tasoisensa miehen kanssa, niin alkaa julmettu huutaminen ja tuomitseminen.


      • super-atm kirjoitti:

        Lisäksi ykeinen sinkkuus johtuu enimmäkseen naisten nirsoudesta. Naisten valitus siitä etteivät löydä hyvää miestä (huomattavasti tasoaan parempaa), eli eivät pääse toteuttamaan hypergamiaa, on yleisesti sallittua.

        Jos mies uskaltaa mainita, että ei ole mukavaa, kun naiset ovat mielummin sinkkuina kuin oman tasoisensa miehen kanssa, niin alkaa julmettu huutaminen ja tuomitseminen.

        Kukapa sinä olet toisen "tasoa" määrittämään.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Kukapa sinä olet toisen "tasoa" määrittämään.

        Etkö kannata tasa-arvoa vaikka väität feministien olevan tasa-arvon asialla? Ei naisille ole mitään etuoikeutta määritellä tasoaan korkeammaksi kuin se on ja vaatia itselleen hypergamisesti parhaita miehiä.


        Itse olen tasoni ja muiden tasojen suhteen realisti.


      • super-atm kirjoitti:

        Etkö kannata tasa-arvoa vaikka väität feministien olevan tasa-arvon asialla? Ei naisille ole mitään etuoikeutta määritellä tasoaan korkeammaksi kuin se on ja vaatia itselleen hypergamisesti parhaita miehiä.


        Itse olen tasoni ja muiden tasojen suhteen realisti.

        Mielestäni jokaisella sukupuoleen katsomatta on tasa-arvoinen oikeus määritellä itsensä ja "tasonsa" miten haluaa. Sinun näkemyksesi jonkun toisen "tasosta" ei ole sen objektiivisempi kuin kyseisen ihmisen itsensäkään, siksi et ole pätevä muita arvioimaan. Itsesi voit määritellä ihan miten parhaaksi koet. Jos joku arvioi itsensä korkeammalle kuin mitä sinä arvioisit, niin minkäs teet.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Mielestäni jokaisella sukupuoleen katsomatta on tasa-arvoinen oikeus määritellä itsensä ja "tasonsa" miten haluaa. Sinun näkemyksesi jonkun toisen "tasosta" ei ole sen objektiivisempi kuin kyseisen ihmisen itsensäkään, siksi et ole pätevä muita arvioimaan. Itsesi voit määritellä ihan miten parhaaksi koet. Jos joku arvioi itsensä korkeammalle kuin mitä sinä arvioisit, niin minkäs teet.

        "Mielestäni jokaisella sukupuoleen katsomatta on tasa-arvoinen oikeus määritellä itsensä ja "tasonsa" miten haluaa."

        Ja sinun mielestäsi naisilla on oikeus määritellä tasonsa liian korkeaksi, koska olet feministi. Ja vaikka joku nainen tasonsa ymmärtäisi, niin vaatii kuitenkin tasoaan parempaa miestä itselleen. Toki siihen on oukeus, mutta se ei ole tasa-arvoa, vaan naisten hypergamiaa.

        "Sinun näkemyksesi jonkun toisen "tasosta" ei ole sen objektiivisempi kuin kyseisen ihmisen itsensäkään, siksi et ole pätevä muita arvioimaan."

        Kyllä on, koska minä kannatan tasa-arvoa ja olen realisti. Feministit puolestaan kannattavat vain naisten etuoikeuksia ja hypergamiaa.

        "Jos joku arvioi itsensä korkeammalle kuin mitä sinä arvioisit, niin minkäs teet."

        Enimmäkseen nauran yksinäisille ja hypergamisille naisille, joiden taso vain laskee iän myötä.


      • eppäillä.soppii
        super-atm kirjoitti:

        "Mielestäni jokaisella sukupuoleen katsomatta on tasa-arvoinen oikeus määritellä itsensä ja "tasonsa" miten haluaa."

        Ja sinun mielestäsi naisilla on oikeus määritellä tasonsa liian korkeaksi, koska olet feministi. Ja vaikka joku nainen tasonsa ymmärtäisi, niin vaatii kuitenkin tasoaan parempaa miestä itselleen. Toki siihen on oukeus, mutta se ei ole tasa-arvoa, vaan naisten hypergamiaa.

        "Sinun näkemyksesi jonkun toisen "tasosta" ei ole sen objektiivisempi kuin kyseisen ihmisen itsensäkään, siksi et ole pätevä muita arvioimaan."

        Kyllä on, koska minä kannatan tasa-arvoa ja olen realisti. Feministit puolestaan kannattavat vain naisten etuoikeuksia ja hypergamiaa.

        "Jos joku arvioi itsensä korkeammalle kuin mitä sinä arvioisit, niin minkäs teet."

        Enimmäkseen nauran yksinäisille ja hypergamisille naisille, joiden taso vain laskee iän myötä.

        "Enimmäkseen nauran yksinäisille ja hypergamisille naisille, joiden taso vain laskee iän myötä."

        En usko.


      • eppäillä.soppii kirjoitti:

        "Enimmäkseen nauran yksinäisille ja hypergamisille naisille, joiden taso vain laskee iän myötä."

        En usko.

        Ei kiinnosta sinun uskomiset. Itse olen todennut että joillain naisilla siinä 30-40 vuotiaana alkaa tulla paniikki, kun pitäisi perhe perustaa ja lapsia tehdä, mutta kun mikään oman tasoinen mies ei kelpaa. Sen ikäisillä naisilla on nuoruuden huippuvuodet auttamattomasti ohi. Heidän pitäisi pudottaa vaatimustasoa miesten suhteen huomattavasti mutta ymmärrän ettei se ole helppoa kun on nuorempana tottunut liian hyvään.


      • eppäillä.soppii
        super-atm kirjoitti:

        Ei kiinnosta sinun uskomiset. Itse olen todennut että joillain naisilla siinä 30-40 vuotiaana alkaa tulla paniikki, kun pitäisi perhe perustaa ja lapsia tehdä, mutta kun mikään oman tasoinen mies ei kelpaa. Sen ikäisillä naisilla on nuoruuden huippuvuodet auttamattomasti ohi. Heidän pitäisi pudottaa vaatimustasoa miesten suhteen huomattavasti mutta ymmärrän ettei se ole helppoa kun on nuorempana tottunut liian hyvään.

        Kiinnosti kummiskin niin paljon että vastasit.

        " Heidän pitäisi pudottaa vaatimustasoa miesten suhteen huomattavasti mutta ymmärrän ettei se ole helppoa kun on nuorempana tottunut liian hyvään."

        Paskat pitäisi. Vaatimustaso saa olla sitä mitä se itse kullakin on. Onhan se vaatimustaso sinullakin korkea.


      • eppäillä.soppii kirjoitti:

        Kiinnosti kummiskin niin paljon että vastasit.

        " Heidän pitäisi pudottaa vaatimustasoa miesten suhteen huomattavasti mutta ymmärrän ettei se ole helppoa kun on nuorempana tottunut liian hyvään."

        Paskat pitäisi. Vaatimustaso saa olla sitä mitä se itse kullakin on. Onhan se vaatimustaso sinullakin korkea.

        "Paskat pitäisi. Vaatimustaso saa olla sitä mitä se itse kullakin on."

        Tuon on juuri tyypillinen naisten asenne. Saman tasoinen ei kelpaa.

        "Onhan se vaatimustaso sinullakin korkea."

        Kuinka niin on? Perustele.


      • onsullapokkaa
        super-atm kirjoitti:

        Lisäksi ykeinen sinkkuus johtuu enimmäkseen naisten nirsoudesta. Naisten valitus siitä etteivät löydä hyvää miestä (huomattavasti tasoaan parempaa), eli eivät pääse toteuttamaan hypergamiaa, on yleisesti sallittua.

        Jos mies uskaltaa mainita, että ei ole mukavaa, kun naiset ovat mielummin sinkkuina kuin oman tasoisensa miehen kanssa, niin alkaa julmettu huutaminen ja tuomitseminen.

        Naisten nirsoudesta rutisee mies, jolle ei tunnu kelpaavan mikään jonka mukaan naisista on 99% ihan perseestä :D


      • TotuuttaKehiin
        onsullapokkaa kirjoitti:

        Naisten nirsoudesta rutisee mies, jolle ei tunnu kelpaavan mikään jonka mukaan naisista on 99% ihan perseestä :D

        Mä en tunne ainoatakaan rumaa miestä jolle ei kelpaisi kuka vaan. Siksi koska rumilla miehillä ei ole vaan varaa valkata. Sama ei päde rumiin naisiin. Jostainsyystä rumilla naisillakin on valinnanvaraa ja näin valitsevat hypergamisesti näinollen tasoaan parempaa. Eli suurin häviäjä tässä kilpailussa on rumat miehet. Naisen nirsous on muuten suoraanverrannollinen hänen painoindeksiin. Mitä hoikempi on nainen sitä tiukemmat on kriteerit miehille kun taas mitä läskimpi nainen sitä höllemmät kriteerit.


      • eppäillä.soppii
        super-atm kirjoitti:

        "Paskat pitäisi. Vaatimustaso saa olla sitä mitä se itse kullakin on."

        Tuon on juuri tyypillinen naisten asenne. Saman tasoinen ei kelpaa.

        "Onhan se vaatimustaso sinullakin korkea."

        Kuinka niin on? Perustele.

        Jos vaatimustasosi olisi matala, sinulle kelpaisi kuka vaan. Eikö niin? Nythän sinulle ei kelpaa esim. yksinhuoltajat tai feministinaiset. Ja tuskin kelpaa silminnähden ylipainoisetkaan, tai he joilla on jokin pysyvä sairaus tai vamma.


      • onsullapokkaa kirjoitti:

        Naisten nirsoudesta rutisee mies, jolle ei tunnu kelpaavan mikään jonka mukaan naisista on 99% ihan perseestä :D

        "ei tunnu kelpaavan mikään"

        Tuo ei ole totta. Joillain on täällä kova tarve väittää ettei minulle kelpaa mikään, koska en hyväksy naisten hypergamiaa.


      • eppäillä.soppii kirjoitti:

        Jos vaatimustasosi olisi matala, sinulle kelpaisi kuka vaan. Eikö niin? Nythän sinulle ei kelpaa esim. yksinhuoltajat tai feministinaiset. Ja tuskin kelpaa silminnähden ylipainoisetkaan, tai he joilla on jokin pysyvä sairaus tai vamma.

        "Jos vaatimustasosi olisi matala, sinulle kelpaisi kuka vaan. Eikö niin?"

        Ei, vaan silloin minulla ei olisi vaatimuksia ollenkaan.

        "Nythän sinulle ei kelpaa esim. yksinhuoltajat tai feministinaiset. Ja tuskin kelpaa silminnähden ylipainoisetkaan, tai he joilla on jokin pysyvä sairaus tai vamma."

        Miksi pitäisi kelvata, koska itse en ole mitään mainitsemistasi? Miksi ihmeessä pitäisi suostua ruokkimaan naisten hypergamiaa ja suostua omaa tasoa alemman naisen kanssa tekemään yhtään mitään?

        Typerä käsitys naisilla, että miehen pitäisi suostua parisuhteeseen minkälaisen lorton kanssa tahansa ja nainen saisi aina vaatia itselleen tasokkaampaa mitä itse on.


      • eppäillä.soppii
        super-atm kirjoitti:

        "Jos vaatimustasosi olisi matala, sinulle kelpaisi kuka vaan. Eikö niin?"

        Ei, vaan silloin minulla ei olisi vaatimuksia ollenkaan.

        "Nythän sinulle ei kelpaa esim. yksinhuoltajat tai feministinaiset. Ja tuskin kelpaa silminnähden ylipainoisetkaan, tai he joilla on jokin pysyvä sairaus tai vamma."

        Miksi pitäisi kelvata, koska itse en ole mitään mainitsemistasi? Miksi ihmeessä pitäisi suostua ruokkimaan naisten hypergamiaa ja suostua omaa tasoa alemman naisen kanssa tekemään yhtään mitään?

        Typerä käsitys naisilla, että miehen pitäisi suostua parisuhteeseen minkälaisen lorton kanssa tahansa ja nainen saisi aina vaatia itselleen tasokkaampaa mitä itse on.

        Onko nainen jolla on esim. pysyvä vamma tai sairaus, jollain tavalla sinua alemmalla tasolla? On sulla hieno ajatusmaailma.


      • eppäillä.soppii kirjoitti:

        Onko nainen jolla on esim. pysyvä vamma tai sairaus, jollain tavalla sinua alemmalla tasolla? On sulla hieno ajatusmaailma.

        "Onko nainen jolla on esim. pysyvä vamma tai sairaus, jollain tavalla sinua alemmalla tasolla?"

        On, mahdollista seurustelua ajatellen, koska minulla ei sellaista ole. Muuten arvostan vammaisia ja sairaita ihmisiä ihan yhtä paljon kuin muitakin.

        Ihan sama juttu toisin päin. Jos olisin pysyvästi sairas tai vammautunut, niin en kelpaisi terveille naisille. Enkä terveiltä naisilta silloin mitään kiinnostusta vaatisikaan.

        Ajatus- ja arvomaailmasi on todella vääristynyt (feministinen ja hypergaminen).


      • eppäillä.soppii
        super-atm kirjoitti:

        "Onko nainen jolla on esim. pysyvä vamma tai sairaus, jollain tavalla sinua alemmalla tasolla?"

        On, mahdollista seurustelua ajatellen, koska minulla ei sellaista ole. Muuten arvostan vammaisia ja sairaita ihmisiä ihan yhtä paljon kuin muitakin.

        Ihan sama juttu toisin päin. Jos olisin pysyvästi sairas tai vammautunut, niin en kelpaisi terveille naisille. Enkä terveiltä naisilta silloin mitään kiinnostusta vaatisikaan.

        Ajatus- ja arvomaailmasi on todella vääristynyt (feministinen ja hypergaminen).

        "On, mahdollista seurustelua ajatellen, koska minulla ei sellaista ole. Muuten arvostan vammaisia ja sairaita ihmisiä ihan yhtä paljon kuin muitakin.

        Ihan sama juttu toisin päin. Jos olisin pysyvästi sairas tai vammautunut, niin en kelpaisi terveille naisille. Enkä terveiltä naisilta silloin mitään kiinnostusta vaatisikaan."

        Eli nainen jolla on siniset farkut, ei kelpaa sinulle kun sinulla ei ole sinisiä farkkuja? ;)

        Et kelpaisi terveille naisille? Et voi ikinä tietää varmaksi, turha väittää.


      • Ex------------PUA
        Marrrnie kirjoitti:

        Mielestäni jokaisella sukupuoleen katsomatta on tasa-arvoinen oikeus määritellä itsensä ja "tasonsa" miten haluaa. Sinun näkemyksesi jonkun toisen "tasosta" ei ole sen objektiivisempi kuin kyseisen ihmisen itsensäkään, siksi et ole pätevä muita arvioimaan. Itsesi voit määritellä ihan miten parhaaksi koet. Jos joku arvioi itsensä korkeammalle kuin mitä sinä arvioisit, niin minkäs teet.

        Ja näin, tämä oli luultavasti ennätys aika kun feministi puhuu itsensä pussiin:

        "Kukapa sinä olet toisen "tasoa" määrittämään."

        vs.

        "Mielestäni jokaisella sukupuoleen katsomatta on tasa-arvoinen oikeus määritellä itsensä ja "tasonsa" miten haluaa."

        En tiedä pitäisikö noin tyhmää ihmistä jo ihan sääliä.

        Tiietysti tuossa voi taustalla olla myös selkeä feministille ominainen miesviha, missä miehellä ei ole oikeuksia mutta naisella on, myös mitä tulee tason määrittelyyn.


      • Ex------------PUA
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ja näin, tämä oli luultavasti ennätys aika kun feministi puhuu itsensä pussiin:

        "Kukapa sinä olet toisen "tasoa" määrittämään."

        vs.

        "Mielestäni jokaisella sukupuoleen katsomatta on tasa-arvoinen oikeus määritellä itsensä ja "tasonsa" miten haluaa."

        En tiedä pitäisikö noin tyhmää ihmistä jo ihan sääliä.

        Tiietysti tuossa voi taustalla olla myös selkeä feministille ominainen miesviha, missä miehellä ei ole oikeuksia mutta naisella on, myös mitä tulee tason määrittelyyn.

        Ennen kun joku puhuu että "niin mutta kun kyse oli toisen ja omasta tasosta", niin sanon vain yhden vihjesanan: hypergamia.

        Sinä tajuat sen kyllä. ;)


      • eppäillä.soppii kirjoitti:

        "On, mahdollista seurustelua ajatellen, koska minulla ei sellaista ole. Muuten arvostan vammaisia ja sairaita ihmisiä ihan yhtä paljon kuin muitakin.

        Ihan sama juttu toisin päin. Jos olisin pysyvästi sairas tai vammautunut, niin en kelpaisi terveille naisille. Enkä terveiltä naisilta silloin mitään kiinnostusta vaatisikaan."

        Eli nainen jolla on siniset farkut, ei kelpaa sinulle kun sinulla ei ole sinisiä farkkuja? ;)

        Et kelpaisi terveille naisille? Et voi ikinä tietää varmaksi, turha väittää.

        "Eli nainen jolla on siniset farkut, ei kelpaa sinulle kun sinulla ei ole sinisiä farkkuja? ;)"

        No jopas olet hauska ja näsäviisas. Puhu omasta puolestasi jos asialla on sinulle merkitystä.

        "Et kelpaisi terveille naisille? Et voi ikinä tietää varmaksi, turha väittää."

        En varmasti kelpaisi.


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Ennen kun joku puhuu että "niin mutta kun kyse oli toisen ja omasta tasosta", niin sanon vain yhden vihjesanan: hypergamia.

        Sinä tajuat sen kyllä. ;)

        Teit juuri paskimman argumentaation maailmanennätyksen, onneksi olkoon.


    • Karkasin

      pöpilästä . Näin kävi kun tein bentsi hypyn mutta piripäissäni unohdin kiinnittää köyden itseeni. En ole ikinä tullut näin lujaa neljännestä.
      http://kuvapilvi.fi/k/yzNZ.jpg

    • Ei, kyllä meistä osa on edelleenkin pöpilässä.

    • Kilttiatm

      Eikö ihminen saa olla hullu. Siitäkin saa haukut.

    • Kilttiatm

      Eikö ihminen saa olla hullu. Siitäkin saa haukut

    • osapäiväskitso

      Kyllä hullu saa olla mutta ei tyhmä!

      • Luolamadonna

        Mun mielestä saa olla sekä hullu että tyhmä, jos on hyvä tissivako.

        (Naurua)


    • Marrrnie

      En ole vielä saanut hullun papereita, mutta jos tällä palstalla pitempään hengailee, niin voi sekin tulla kyseeseen.

      • Kulttuurilehti Pahkasian liitteenä oli aikoinaan Kansainväliset hullunpaperit - Yleislupa kaikkeen. Vieläköhän tuota löytyisi jostain divarista?


    • eimullamuuta

      Hulluus on hyvä juttu, sitten ei ainakaan ole tylsä ja kyllä naiset hulluista tykkää.

    • En minä karannut pääsin sieltä ihan luvalla ulos:)

    • ollaan

      kaikki 4

    • osapäivaskitso

      Sinne tissivakoon pään työntäminen olisi terapeuttisesti aivan ihanaa, molemmille.
      Tiedä mitä siitä seuraisi...

    • Kilttiatm

      Hullujen huoneella on normaaleja naisia. Kaikki hullut naiset on vapaana.

      • Nnnaainenn

        Ei toi täysin pidä paikkaansa. Mun miespuolinen homoystävä on ollut hullujenhuoneella niin se kerto et järjestäen ne naiset siel oli hakkaavien ja muuten kaltoinkohdelleiden MIESTEN exiä.


      • Kilttiatm

        No naiset niitä jännämiehii rakastaa ja tulevat hulluksi kun eivät osaa erota.


    • No onko sitä nyt väkisin hullu, jos on vähän erilainen? ;)

    • AloittajaSekundalääkäri

      Aloittaja ei taida olla oikea lääkärimies tai sitten hän on sekundalääkäri, koska hän käyttää mielisairauksista tai persoonallisuushäiriöistä leimaavaa "hullu"-sanaa.

      • flowersreally

        Ja koska aloittaja on valelääkäri, voidaan loogisesti päätellä meidän kaikkien olevan valehulluja.


    • kaisanoasaa

      Olen karannut Nikkilän suljetulta.

    • Totuudenkertojatar

      Lääkäreissä tuskin on kovin paljona ätmejä muuten. Ei varmaan yhden yhtä neitsytsetää ellei sitten omasta tahdosta jostain kumman syystä. Hehän ovat tutkitusti yllättäen se pettävin ammattikunta. Minua ainakin ihmetytti, niin kovin työllistettyjä kun ovat. Toisaalta yhden nuoren tapauksen vokottelemaksi olen joutunut itsekin (en langennut).

    • En tiedä mutta olen mielenterveyspotilas ja alkoholisti. Tosielämän hullujenhuone on parisuhdemarkkinat. Kukaan ei valikoi niin älyttömistä syistä kuin nainen.
      Itselleni ovat terveydenhuollossakin sanoneet että naiset ovat nirsoja, kun kävin purkamassa sydäntäni lyhyyteni takia.

    • tässäselitys
    • MalleusMaleficarumX

      Olen kivenkova rasisti, sadisti, fasisti, sovinisti, misogyyni, misantrooppi ja homofoobikko. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta. Suomen multikultifemakkomatriarkaatti luo vihaa ja katkeruutta meissä alistetuissa ätminkäisissä...

      • Luolamadonna

        Minä taas olen homoseksuelli kissanainen, jolla on eritäin korkea älykkysosamäärä ja hiukan omaisuutta. Ulkonäköäni on kehuttu kautta linjan. Sinkku.

        (Naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Minä taas olen homoseksuelli kissanainen, jolla on eritäin korkea älykkysosamäärä ja hiukan omaisuutta. Ulkonäköäni on kehuttu kautta linjan. Sinkku.

        (Naurua)

        Ja nyt lähden matkoille.

        Heippa

        (Hihitystä)


    • Aisuri_Timppa

      Ihan asiallista keskusteluahan täällä käydään.

    • osapäiväskitso

      Vaikuttaa että Luolamadonnan oikea nimi olisi Mervi... osuiko oikeaan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe