Motivaatio

Liikkeellenyt

Pidin taukoa pyöräilystä tammikuulla. Nyt haluaisin ruveta taas ajelemaan. Haluaisin niin. Ja sitten on motivaatio lähteä liikkeelle aivan hukassa. Olin hyvässä rytmissä jouluun saakka. Miten saisin itseni taas vireeseen? Kunto sen kuin rapistuu.

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkup.hiihtelijä

      Ei nyt kannata hättäillä kun on ihan p-kelit.

    • sandierro77

      Kannattaa ajella ympäri vuoden niin pysyy tikissä..niin minä teen

      • Liiikkeellenyt

        Samaa mieltä. Olen tehnyt samoin yli 20v. Nyt sitten jätin tammikuun väliin erinäisistä syistä, ja kyllä on vaikea päästä normi rutiiniin kiinni. Viime viikolla kuitenkin aloitin. Motivaatio ei tosin ole vieläkään hyvä. Mutta ajoin silti. Vinkkejä ja neuvoja motivaation takaisin saamiseen otan vastaan.


    • josjosmutku14323456

      Jos nyt tekisit kuitenkin sitä mitä tykkäät.Mee vaikka kavereiden kanssa ulos ja unohda pakkokilometrit.Kesällä ehdit ajaa ja nauttia.Riittää kun käyt salilla ajamassa 30min. ja kuntopiiriä vartalo-ja jalka painotteisisti.
      Ei tule sinusta kuitenkaan ammattilaista ,joten rennosti ja muita kuuntelematta .
      Viime kesänä Helsingissä ajetussa kuntoajossa nuori naisajaja kaatui ja sai vakavan aivovamman.
      Jos haluat pysyä terveenä kuntoile monipuolisesti äläkä hengitä kylmää talvi-ilmaa keuhkoputkiin.
      Hikisenä pelkän renkaan vaihto keskellä ei mitään saa tuntumaan kys. talviulkoharjoittelun hölmöläisten hommalta.

      • liikkeellenyt

        Hyvä neuvo. Pyöräily on ollut pitkään elämäntapa. En todellakaan ole mikään pro. Mietin vain minne minussa asunut palo pyöräilyyn katosi reilun kuukauden aikana ja tuleeko se itsestään takaisin?


    • kyllä-lähtee

      Huomenna paistaa aurinko, luvassa täydelliset talviajokelit, odotan jo innolla.

    • OUGhi

      Mä olen vedelly koko talven pyörälenkkejä keli ku keli, toissakerta mukavassa sohjossa niin sai vähän vastusta, ja siihen vielä bodytreenit 4xvko joten ihan pullapoikiahan te nyt olette ;)

      Ei se kunto kuukaudessa kerkiä paljon pudota don't worry.

    • jokainentavallaan

      Motivaatio säilyy parhaiten pitäen taukoa talven ajan. Sitten keväällä taas linnulaulun aikaan alkaa jaksaa taas. Ydintalvi hiihdetään molemmilla tekniikoilla.

    • www1

      Onko fillariasiat kunnossa? Kamppeet jos mitkä vaikuttaa ainakin meikäläisellä motivaatioon.

    • markettipyöräilijä

      Syödäkin kun välillä tarvii ja ostokset kulkee tarakalla kotiin, niin siinä sitä on motivaatiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe