Suomalainen nainen ei ihanne

Allekirjoittanutap

Joskus sita tekisi mieli paattaa paivansa...

- erittain ohuet hiukset, rasvaiset ja kuolleet
- huono iho, aknella oireillut nyt huvin kuiva
- olen valtavadti lihonut syomatta mitaan.
- helvetin elahtaneen nakoinen 26 vuotias.
- sisareidet paksut
- perse levea
- ohuet huulet
- lyhyet saaret
- lyhyet silmaripset
- rinnat olemattomat
- vatsa vain paisuu
Kylla suomalainen nainen on karsea naky.

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräkettu

      Suomalaisissa on aika paljon tuota variaatiota...

      On vaan joku stereotyyppi että ollaan kaikki samannäkösiä..

      Sitä vaihtelua oli jo ennenkuin nämä lyhytkasvuiset simpanssit ja viidakkopojat tuli kuvioihin.

    • Swedupelle

      Nainen ilman persettä ei ole nainen, kyl näin on marjat!

    • tämmönenakka

      Olen aivan vastakohta tuolle kuvailemasi naisen mallille eli en sitten ole suomalaisen naisen mallinen'7näköinen lainkaan.

      Minulla
      Paksut tuuheat vahvat hiukset
      tavallinen iho eimitenkään huono ja aika rasvainen nyt
      olen hoikka
      26 vuotiaana luultiin vielä 20 vuotiaaksi
      sisäreidet kapeat
      perse tavallinen hieman kepeahko
      ohuet huulet (tässä jotain samaa kuin suomalaisilla)
      normaalipituiset sääret
      pitkähköt silmäripset
      isot rinnat
      normaali vatsa

      Tosin en ole kyllä mikään kaunis, mutta enpä ainakaan suomalaisenkaan näköinen.

      • Eiköhän "suomalaisen näköisiin" mahdu sinun ja aloittajan kaltaisia ja kaikkea siltä väliltä.


    • erinakokulma

      Outoa. Mina olen sitten tavannut ilmeisen erilaisia suomal. naisia taalla Belgiassa. Erottuvat edukseen, koska ovat kauniita vaikka eivat juurikaan meikkaa ja ovat aika pitkia, ja kielitaitoakin heilla on enemman kuin esim. saksalaisilla ja ruotsalaisilla kollegoillaan, joista jotkut vastaavat tuota kuvailuasi osin jopa 1:1.
      Varmaan siis on kyse muustakin kuin vain suonal. geeneista, nama ovat nimittain korkeastikoulutettuja eivatka aivan koyhiakaan. Kuten en minakaan. :)

      • fjskljfkldldks

        Melko hyvä feikkaus että mukamas ulkomailta kirjoittelet, ei sattunut vahingossa yhtään ääkköstäkään mukaan kuten eräillä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe