Kristinuskon sanaa

Kristinuskonsanaa

Jeesus on kuollut ristillä kaikkien ihmisten syntien tähden. Tehkää niin kuin Jumala sanoo niin pääsette helpoimmalla. Luoja vihaa syntiä, mutta Jeesus puolustaa ihmisiä. Jos uskotte Jeesukseen Kristukseen, niin pelastutte varmasti.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän voin vain sanoa että Amen! :)

    • Kristinuskonsanaa

      Hyvä Janina, mutta pyytäisin muilta kysymyksiä ja haastamisia, koska haluan auttaa.

      • Jeesus ei koskaan sanonut, että hänen ristinkuolemansa olisi ainoa eikä edes tärkein tapahtuma pelastustapahtumassa vaan sen (ristinkuoleman kaikkivoipaisuuden) keksivät vasta muut kymmenien vuosien päästä.


      • ja.sen.huomaa
        sage8 kirjoitti:

        Jeesus ei koskaan sanonut, että hänen ristinkuolemansa olisi ainoa eikä edes tärkein tapahtuma pelastustapahtumassa vaan sen (ristinkuoleman kaikkivoipaisuuden) keksivät vasta muut kymmenien vuosien päästä.

        Et oikein ole nyt tajunnu miksi asia tapahtui.


      • mutdoggypellaaa

    • Uskoi.jos.kykenis

      Jumala siis tapattaa 33,3% itsestään, jotta erittäin vaativien ehtojen jälkeen hänen rajattomasti rakastamansa ihminen saisi elää ikuisesti. Jotenkin vain tämä prosessi on niin hitsin vaikea uskoa todeksi.

      • ellet.tienny

        JOllei Jeesus olisi kuollut ristillä syntiemme edestä, ei meilläkään olisi mitään mahdollisuuksia pelastua, helvettiä ei tehty ihmiselle mutta kun tämä joutui ulos paratiisista ja oli syönyt sen tiedonpuun kielletyn hedelmän, asia valitettavasti muuttui niin.


      • vielä.tämä.loppuosakin
        ellet.tienny kirjoitti:

        JOllei Jeesus olisi kuollut ristillä syntiemme edestä, ei meilläkään olisi mitään mahdollisuuksia pelastua, helvettiä ei tehty ihmiselle mutta kun tämä joutui ulos paratiisista ja oli syönyt sen tiedonpuun kielletyn hedelmän, asia valitettavasti muuttui niin.

        Jeesus nousi kolmantena päivänä ylös kuolleista, istuu Jumalan oikealla puolella ja tulee sieltä tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.


    • Täytyy kyllä omasta puolesta sanoa että sanoudun täysin irti tuollaisesta paimentolaisbarbaarien uhrausmenosta!

      • entäs.lopussa

        Ja mihis aiot sitten mennä kun aika jättää, ja sielusi erkanee ruumiistasi?


      • entäs.lopussa kirjoitti:

        Ja mihis aiot sitten mennä kun aika jättää, ja sielusi erkanee ruumiistasi?

        Henkimaailman olemassaoloa jumalista ja pahoista hengistä sieluun ei ole vieläkään kukaan onnistunut todistamaan.

        Sensijaan erilaisten aivovammojen on todettu muuttavan persoonallisuutta, hävittävän jo omaksuttua tietoa ja aiheuttavan liikuntakyvyttömyyttä.

        Kun kuolen, aivotoimintani lakkaa ja se siitä.

        Kuolematon sielu on vain ja ainoastaan pelokkaan uskovaisen aivojen eskatologinen ajatus.


      • Järjeismies

        Olen tehnyt samoin. Minun kotonani ei ole jeesukselle tilaa. Useimmat tapaamani uskovaiset ovat olleet enemmän tai vähemmän tärähtäneen oloisia. Raamattua vain pitäisi lukea ja rukoilla. Uskovaisten jutut, niistä ei ota pirukaan selkoa!


      • löysittetoisennetäältä
        Järjeismies kirjoitti:

        Olen tehnyt samoin. Minun kotonani ei ole jeesukselle tilaa. Useimmat tapaamani uskovaiset ovat olleet enemmän tai vähemmän tärähtäneen oloisia. Raamattua vain pitäisi lukea ja rukoilla. Uskovaisten jutut, niistä ei ota pirukaan selkoa!

        Oletteko te kaksi sama henkilö eri nimellä vai kaksi samanlaista jännää ateistia???


      • eiks.vastanneet
        löysittetoisennetäältä kirjoitti:

        Oletteko te kaksi sama henkilö eri nimellä vai kaksi samanlaista jännää ateistia???

        Mietin vaan kun tuo kellonaika voisi olla se paljastava tekijä, tuliko sulle tylsää?


      • enolekello
        eiks.vastanneet kirjoitti:

        Mietin vaan kun tuo kellonaika voisi olla se paljastava tekijä, tuliko sulle tylsää?

        Ihminen kun ei lakkaa olemasta niinkuin mekaanisen kellon koneisto koska ihminen on paljon monimuktkaisempi juttu...!


    • ALERT
    • Uusi_testamentti.01

      Jeesus on kuollut ristillä kaikkien ihmisten syntien tähden? PASKAPUHETTA!
      Jeesus oli aikansa Saddam Hussein ja kuoli juutalaisten syntisten valheiden ja false-flag lavastusten seurauksena. Juutalaiset pelkäsivät, että Jeesus kaataa J-pankkiirit ja kaappa vallan niiltä ja kun tilaisuus tuli, niin ne naulituttivat Jeesuksen ristille. Ei siinä kauan kukaan elä. Kokeilkaapa.

      • olet.väärässä

        Olet väärässä, ja mikäli tiedät sen ja silti kirjoittelet tällaisia, niin Jumala tuomitkoon sinut kun aika tulee.


    • Jorza

      Uskotko todella rikoksista kuolemaan tuomitun juutalaisen lunastaneen meidän synnit? Haloo kuuleko...?

      • kunon.kännykkä

        Vanhan lankapuhelimen aika meni jo.


      • näin.on
        kunon.kännykkä kirjoitti:

        Vanhan lankapuhelimen aika meni jo.

        MInä uskon, ja uskoni tulee minulla myöskin pysymään.


    • uskonuskon

      Minä uskon.

    • Ajattelun_aihetta

      Tällaiseen minä en usko. Kyllä jokainen ihminen on ihan itse vastuussa omista teoistaan, niin hyvistä kuin pahoistakin. Siinä ei auta mitään, että joku radikaali juutalainen toisinajattelija tuomitaan jumalanpilkasta ja tapetaan joskus 2000 vuotta sitten. Kuka saattaa edes uskoa noin paksua valetta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe