Millaista naista etsitte/toivoisitte?

BatQueen

Kun tuntuu monilla olevan tosi isot kriteerit. Millaiset on ne tärkeimmät asiat siinä toisessa ja millainen olisi sellainen unelmien kumppani? Mistä asioista ei olisi niin väliä?
Itselle olis ihan unelmien kumppani sellainen joka aidosti rakastaisi, olisi huolehtivainen, rehellinen, sitoutuva ja hellyydenkipeä.

50

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupsupipo

      Röyhkeä. Rohkea. Romanttinen.
      Näihin se oleellinen täydellisyys kiteytyy.

      Harrastuksilla, tulotasolla, koulutuksella tai sukujuurilla ei ole niin merkitystä.

    • Forever20

      Vaikka oonkin vasta nuori, pari kymppinen niin oon kyllä tajunnu että tärkeintä on se että ihminen on rehellinen

    • Ellenii

      Luotettawa, siisti ja reipas.

    • evva

      Mä haluaisin naisen, joka on luotettava, rehellinen ja joka ei käytä aikaansa toisten ihmisten tuomitsemiseen. Arvostan toisessa myös sitä, että hän osaa tukea vaikeiden tilanteiden sattuessa ja suhde jos etenee arkeen niin kompromissitaitoja löytyy ja asiat osataan hoitaa aikuisten ihmisten tapaan kahden aikuisen ihmisen parisuhteessa.

      Täysiä sivuseikkoja itselle on monikin asia. Mulle on aivan sama mitä toinen tienaa vai onko jopa elämäntilanteessa, ettei itse tienaa rahojaan, kunhan kyse ei ole siitä ettei vaan halua tehdä mitään ja lusmuilee oikeasti ilolla. Toinen saa myös harrastaa mitä tykkää, katsoa tv:stä mitä tykkää, syödä mitä tykkää jne. Toisella saa olla myös omat kaverinsa, joten mulle on aivan sama keitä hällä on kaverina eikä toinen mahda myöskään perheelle mitään eli sekin saa olla vaikka kuinka vittumainen tahansa. En odota myöskään rakkautta ensisilmäyksellä vaan uskon siihen, että joskus se homma voi syttyä hitaamminin eikä syty välttämättä ensitapaamisella tai -kohtaamisella. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka paljon.

      Jos molemmat on rehellisiä itselleen ja toiselle niin kyllä siinä huomaa toimiiko homma vai ei ja jos toimii, niin muistaa suhteen tarvitsevan molempien panostusta ja ettei sen kumpikaan osapuoli ole täydellinen vaan kaikki mokaa joskus ;)

      TULIPA PITKÄ VASTAUS :D

      • Nab-

        Komppaaan sua 100 prosenttisesti. Erittäin hyvin sanottu. Juuri noin aattelen minäkin.


    • Liikaavaadittu

      Ehdottomasti erittäin luotettava ja rehellinen, sinut itsensä, elämänsä ja valintojensa kanssa. Terveen itsetunnon omaava, oikeasti fiksu eikä vain sellaista esittävä, ei rikollista taustaa eikä huumeita, ei mittavaa alkoholiongelmaa, joskin silloin tällöin juominen ok, tupakointi pienempi pahe, mieluiten kuitenkin savuton. Ei valehtelua, pettämistä tai persoonallisuushäiriötä, ulkoisesti ehdottomasti naisellinen. Naisellisuudesta en tingi. Henkisesti tasapainoinen ja kypsä aikuinen. Ei liian huomionhakuinen draamakuningatar, mielummin hillitty ja seesteinen tilannetajua omaava. Röyhkeys, pöyhkeys ja julmuus: yök.

      Ei väliä onko rikas vai köyhä, töissä vai työtön, kunhan elämäntehtävänä ei ole loisiminen muiden kustannuksella(pieni, terve irtiotto ok, mutta ei koko elämää), muiden kadehtiminen (samalla kun itse ei näe minkään asian eteen mtn vaivaa) ja muiden hyväksikäyttö (rahallisesti ja noin muutenkin). Rahalla (tai olemattomalla sellaisella) ja merkkivaatteilla braassailu turn off, itseään rikkaampaa esittäminen myöskin sekä tavaroilla,vaatteilla, drinkeillä yms. Itselleen seuran hankkiminen turn off. Roolien vetäminen, ammatista/koulutuksesta yms. valehtelu turn off. Muiden jatkuva haukkuminen, lyttääminen, kadehtiminen ja esittäminen parempaa kuin onkaan turn off. Ei ole katkera tai kateellinen. Suotavaa olisi, että tietää elämältään mitä haluaa. Piskuinen kunnianhimo asioiden suhteen suotavaa. Terve laiskuus ok, epäterve ylisuuri henkinen ja fyysinen laiskuus turn off. Mielummin siis reipas, iloinen ja hiukan kunnianhimoinen. Ei roiku ja takerru liikaa, antaa sopivasti tilaa, mutta ei liikaa, omaa myös omaa elämää harrastuksineen kaikkineen eikä elämäntehtävänä ole roikkua netissä 24/7. Kykenee puhumaan tunteista sekä surusta että ilosta face to face. Osaa siis aukaista suunsa kun tarve vaatii eikä käperry murjottamaan pimeään häpeillen tunteitaan ja purkaen mahdollisen veemäisenä tunteitaan ja pahaa oloaan muka anonyyminä netissä haukkuen ja hautoen kostoa ja ties mitä muuta. Olkoon ammatti mikä vaan, mutta tekee edes jotain ja tai on suunnitelmia mitä haluaa ja mitä ei. Ei häpeä itseään millän tavoin ja korvien välistä kaikin tavoin ok. Ei kuvittele itsestään liikoja, tunteellinen, herttainen, huumorintajuinen ja hellä, ei missään nimessä väkivaltainen vaan turvallinen, uskollinen kumppani. Ajattelee pääosin aivoillaan eikä alapäällään. Liikaa vaadittu? Varmasti.

      • Sassennach_

        Mä oon tämmönen, tai en ole super naisellinen vaan enemmänkin käytännöllinen. Mutta muuten kuvauksen kaltainen. Mutta varattu. Mutta ei tuo liikaa ole vaadittu, on meitä muitakin.


      • N242

        Vastaan muuten sun kuvausta, mutta harrastukset viimeisen parin vuoden aikana jääneet todella vähäisiksi työkuvioiden vuoksi. Naisellinen olen, vaikka korkkareissa, hameessa ja meikattuna viihdyn hyvin harvoin, lähinnä jossain juhlissa. Varattu olen, mutta usko pois, on meitä sun toiveitten mukaisia naisia olemassa. :)


    • Erässs

      Itse olen jo lopettanut kumppanin etsimisen ja luovuttanut jo ystävien etsimisessä. Kaikilla tuntuu olevan mielessä vain ja ainoastaan SEKSI. Miten minusta tuntuu että netissä on vain pervoja? Itse vastustan tiukasti esiaviollista seksiä. (Tämä merkkaa sitä että ennen kuin olen rekisteröidyssä parisuhteessa niin EN harrasta seksiä kenenkään kanssa.) Yhteen aikaan kun yritin etsiä kumppania niin luonteeseen ei ollut kriteereitä, koska ajattelen ettei koskaan voi tuntea toista läpikotaisin. Voi siis käydä ilmi että toinen ei ole sellainen kuin aluksi vaikuttaa. Mutta unelmieni kumppani. Hän olisi rehellinen, kiltti, luotettava, uskovainen (evl), naisellinen ja aito.

    • Lihavamies82z

      Isot tissit ja karvainen alapää

    • etsiionnea

      Mä haluaisin tytön, joka jaksaa nähdä meidän suhteen eteen vaivaa ja käyttää luottamuksen luomiseen aikaa. Sellainen joka rakastaisi mua kaikineen vikoineen ja olis mun tukena aina. Viettäis mun kanssa aikaa useammin kuin kerran kuussa ja pitäis hellyyden osoituksista. Olisi oma itsensä, eikä tarttis esittää mitään. Luotettava ja huumorintajuinen, ehdottomasti. Eläinten ystävä ja musiikin suurkuluttaja. Ehkä lävistetty ja/tai tatuoitu.

      Mulla ei mielestäni oo siis kovin korkeat kriteerit, mutta kellekkään en vaan kelpaa.
      Ihmisille merkkaa nykyään nin paljon ulkonäkö, että näillä näkymin tuun viettämän koko loppuelämäni yksin.

    • 1710

      Luotettava, rehellinen, uskollinen, aito ja avoin on ehdottoman tärkeetä. Sellanen kiltti, joka kohtelee muita hyvin. Osaa (ja haluaa) keskustella syvällisesti - omista ajatuksistaan, maailmasta, tunteistaan ja meidän suhteeseen liittyvistä asioista. Tietenkin se molemminpuolinen välittäminen, että viihdytään toistemme seurassa ja voimme olla omia itsejämme ja hassutella.

      Mä oon introvertti ja tarviin myös omaa tilaa. Kokemuksen perusteella en usko, että mulla toimisi suhde ihmiseen, joka haluaa että me ollaan joka hetki yhdessä tekemässä jotain jännittävää. Viikosta toiseen bailaaminen, jatkuva kännäily, päihteet, draamailut ja impulsiivinen sekoilu on ehdoton ei. Mä diggaan rauhallisista ja yksinkertasista asioista.

      Musiikkimaut, harrastukset, tulot, ammatti yms. on aika toissijaisia juttuja. Koulutustasokaan ei ole tärkeä juttu, kunhan jaksaa kuunnella tiedehössötyksiäni ja toivottavasti myös keskustella niistä. Yksittäinen ulkonäköseikka kuten pukeutumistyyli tai hiusten pituus tai naisen pituus on aika yhdentekevää. Tatskoja tai läväreitä, who cares. Kokonaisuutena miellyttävällä ulkonäöllä on toki jotain merkitystä, mutta se ei ole todellakaan pääasia. (<- sori jos epäselvä selitys)- Sosiaalinen status on mulle aika yhdentekevä (onko hänellä pari kaveria vai parisataa kaveria)... Esmes. Näitä tuli äkkiseltään mieleen. :)

      • Wiilma

        Kiva toi juttu digata rauhallisista asioista..mist sut löytää


      • 1710

        Täältä eteläsuomesta. Kaupungilta, kahvilasta, lenkkipolulta, iltakävelyltä, kirjastosta opiskelemasta, pridesta, silloin tällöin baarista tai bileistä, PS3:n multiplayeristä nörtteilemästä... :) Eli varmasti pitäisi enemmän mennä sinne, missä tapahtuu ja missä ihmiset alkavat spontaanisti tutustua toisiinsa, kun eipä kaveripiirinkään kautta paljoa muihin lesboihin törmää.


      • nörtti-etana

        Tämä oli hyvä. Arvostan. Voisin kirjoittaa melkein samoin ja lisätä vielä, että saisi puhua rauhallisesti ja koskettaa rauhallisesti, ei liian kiihkeästi.


    • Katoava

      Haluun naisen, jolla on huumorintaju, moraalintaju(ei petä, hakkaa yms.) ja sellanen luonne, että hän välittäisi musta ja näyttäisi ja kertoisi sen. Viettäisi mun kanssa aikaa kaikkialla, käveltäis käsi kädessä ja pussailtais kaduilla. Suunniteltaisiin tulevaisuutta. Ulkonäkö ei oo se tärkein juttu, vaan luonne, mutta toki jotkut naiset pistää silmään toisia enemmän.
      Itse oon ihminen, joka haluaa muille vain hyvää, ja oisin varmasti hellä, rakastava ja naiseni huomioivat tyttöystävä, omasta mielestäni ulkonäöltäni jopa ihan nätti. Ei vaan täällä kaukana sivistyksestä (=Oulu) tunnu löytyvän ketään, kenelle kelpaisin.

    • vanhatarvotkunniaan

      kehotan etsimään apua tuohon ongelmaasi...kirkon puoleen kannattaa melkeinpä kääntyä niin sieltä kyllä apua saa noihin sinun demoneihin. hetero se on numero 1

    • Aivantyhjä

      Anteeksi pieni, katkera purkaukseni, mutta enää en etsi enkä toivo oikein minkäänlaista, (vaikka muutenkaan mitään vaatimuslistaa en koskaan ole pitänyt). En enää kestä surua, joka seuraa rakkaimman taholta jätetyksi tulemisesta, ja suunnattomasta yksinäisyyden tunteesta. En siis uskalla enää etsiä enkä toivoa, en ilmeisesti kelpaa koskaan, tällä hetkellä hädin tuskin edes itselleni.

      • tsemppiätoivon

        Voi miten surullinen kirjoitus...mutta aina kannattaa pitää toivoa yllä ja onhan ystävätkin tärkeitä, jos ei sitä kumppania itelleen löydäkkään .


    • listaajaneiti

      Ulkonäkö on toissijaista mutta toki viehättävä ulkonäkö ainakin auttaa ihastumisessa.
      Tärkeää on yhteensopivat huumorintajut, rehellisyys(!) ja lämminhenkisyys. Siinäpä ne tärkeimmät. :D Lisäplussaa tulee toki kiinnostuksesta opiskeluun ja maailmanmenoon sekä eläinrakkaudesta.

      Jep. Eipä muuta. :D Muut katsotaan sitten tapauskohtaisesti, tosin olen oman ihanuuteni jo löytänyt <3

    • ratatatataa

      Lämminhenkinen, huumorintajuinen, rento, vakaa, kiltti, poikamainen, hellä, herkkä, rohkea, intensiivinen, villinkinpuoleinen mutta ehdottomasti uskollinen... Ennenkaikkea toivon sielujen yhtetyttä, että hänet on tehty minulle ja minut hänelle. Olen ihminen joka viihtyy kumppanin seurassa niin kotona kuin ulkonakin, kunhan vaan saan olla rakkaani seurassa niin kaikki on menee. <3 Olen kiltti ja herkkä, hauska, iloinen, terävä ja ilmeisesti myös vahva nainen kun olen selvinnyt tilantesita joista en ole joskus nähnyt minkäänmoista ulospääsyä. :)

      Yhdentekeviä piirteitä on toisen varallisuus, koulutus yms. eikä haitaa jos jonkin verran juo tai on poltellut ties mitä (kunhan kaikki on hallinnassa). Huomaan olevani kiinnostunut taiteellisista ihmisitä, vaikken ole sitäkään lyönyt lukkoon. Ulkonäkö on myös yhdentekevä asia koska osaan katsoa toisen sismpään, olen tosin huomannut että kovin butchit tai liian femmet ei nappaa koska ei ole mitään vastakkainasettelua.

      • tämähyvä

        <3


      • ratatatataa

        Kiva jos on hyvä. ^^ <3


    • N_-83

      Kaunis ja puoleensavetävä katse. Hellä kosketus, kaunis hymy. Siisti olemus. Lämminhenkisyys. Muutenkin lämmin olemus ja helpostilähestyttävyys. Luonnollisuus. Mieluummin vähemmän meikkiä kuin paljon. Naisellinen olemus. Puolipitkät tai pitkähköt hiukset. Nuorekkuus. Avoimuus. Rentous. Ei arvostele eikä tuomitse muita. Tiettyä henkisyyttä pitää myös olla. :)

    • carolinaA83

      Katse on tärkeä ja että on pilkettä silmäkulmassa...huumorintaju, suvaitsevaisuus, empaattisuus, avoimuus, älykkyys, keskustelutaito, myöskin todella tärkeää; osaa nauttia elämästä ja ihmisistä :) Nostan esiin myös tuon kertaalleen mainitun tietyn henkisyyden. Ulkonäkö siinä mielessä tärkeää, että kipinän täytyy syttyä.

      • floralprinted

        Kuulostaa minulta, tiettyä henkisyyttäkin löytyy. :) Millainen itse olet? :)


      • N_-83

        Minuun sopii myös kuvaus


      • floralprinted kirjoitti:

        Kuulostaa minulta, tiettyä henkisyyttäkin löytyy. :) Millainen itse olet? :)

        Itse olen 32v, empaattinen ja nauravainen naisellinen nainen, kiinnostunut taiteesta ja monista muistakin asioista, en arvosta materialismia enkä liiallista pinnallisuutta :) Olisiko sulla sähköpostiosoitetta johon voisin mailata? :)


      • N_-83 kirjoitti:

        Minuun sopii myös kuvaus

        Olisiko sähköpostia johon voisin mailata?


      • floralprinted
        PrincessRed kirjoitti:

        Itse olen 32v, empaattinen ja nauravainen naisellinen nainen, kiinnostunut taiteesta ja monista muistakin asioista, en arvosta materialismia enkä liiallista pinnallisuutta :) Olisiko sulla sähköpostiosoitetta johon voisin mailata? :)

        Okei. :) Itsekkin pidän taiteista yms. Mutta etsin hieman maskuliinisempaa naista. :)


      • floralprinted kirjoitti:

        Okei. :) Itsekkin pidän taiteista yms. Mutta etsin hieman maskuliinisempaa naista. :)

        Ok :)


    • pieniäasioita

      Hänen tulisi olla halukas hankkimaan tulevaisuudessa lapsia. Elän luonnonläheisesti, joten ulkoilmaelämän ei tulisi olla hänelle este. Haluan naisen, joka inspiroi elämään täysillä.

      • eeeeeeeeeeeeeeeerin

        Lapsia? Lapsethan ovat täyttä paskaa..


      • Lesbotyttönen
        eeeeeeeeeeeeeeeerin kirjoitti:

        Lapsia? Lapsethan ovat täyttä paskaa..

        Olipa "asiallinen" kommentti.


    • Trina

      Rakastavan, välittävän ja rehellisen naisen kun löytäisi. Eläinrakaskin pitäisi olla ja lapsia (yksi tai useampi) olisi myös hyvä haluta. Pitäisi myös nauttia ja arvostaa kulttuuria. Tykkään käydä näyttelyissä ja teatterissa olisi mukava siis saada toinen mukaan ihan vain hänen omasta tahdosta.

      Kyllä olen nuori, mutta jotenkin tuntuu olevan mahdotonta löytää kumppania joka haluaisi myös lapsia. Okei tuskin kovin moni vielä tässä vaiheessa elämää tietää sitä haluaako vai en. Kuitenkaan en jaksaisi tai halua elää siinä epävarmuudessa ja odotella, että toinen haluaisi jälkikasvua myös jossakin vaiheessa. Sitä kun ei tiedä tuleeko sitä edes koskaan.

      • Ipa___

        Samat haaveet! Itsekin haluan todellakin lapsia jonakin päivänä, jos vain mahdollisuus on niitä saada, ja tuntuu tosiaan kuin etsisi neulaa heinäsuovasta kun yrittää löytää naisista pitävää naista joka haluaisi myös hankkia lapsia...


      • Trina

        Juuri näin! Jotenkin tuntuu olevan välillä ihan mahdotonta löytää naista joka haluaa lapsia ja pitäisi vielä naisista. Toki se jos tilanne on sellainen, että lapsia ei voisikaan saada niin se on sitten erijuttu. Kuitenkaan en haluaisi elää siinä tilassa, että odottelisin toisen osapuolen havahtuvan siihen, että haluaisi lapsia.


    • missäseon

      Tilannetajuinen, lukutaitoinen, rehellinen, samanlainen huumori, lämmin ja sensitiivinen, rohkea, aktiivinen, reilu, empaattinen, itsensä löytänyt ja hyväksynyt, omistaa unelmia ja haluaa saavuttaa ne, kommunikointikyvykäs:)

    • zosa

      Boheemi, naisellinen ja seksuaalisuudestaan nauttiva.

      Boheemi tarkoittaa minulle siis henkilöä jolla on taiteellisia kiinnostuksen kohteita, humanistinen maailmankatsomus ja rento asenne elämään. Naisellinen sillä tavalla että näyttää naiselta ja viihtyy naisen kehossa (huom. ei tarkoita prinsessatyyliä tai mallin ulkonäköä). Seksuaalinen siinä mielessä että kiinnostaa muukin kuin kädestä kiinni pitäminen ja kaverihengailu, eikä säikähdä flirttiä.

      Varmaan näkyy että meikäläistä ei tällä hetkellä perheen perustaminen kiinnosta, vaikken yhden illan juttuja etsikään :)

      • Seksuaaliterapeutti-Kake

        Seksuaalisuudestaan nauttiva nainen on sellainen, joka haluaa melaa: kun molo menee koloon, se tyydyttää kumpaakin. Ei kaksi koloa voi yhtyä keskenään, ja siksi lesbous ei ole mistään kotoisin. Se on kaikkien kannalta ihan turhaa pelleilyä.

        Seksuaalisuudestaan nauttiva nainen ei lesboile.


    • Siinäonjotain

      Kahden aikuisen naisen välinen seksi, rakastelu kaunista kiihoittavaa katsottavaa. Siinä erotiikka kauneimmillaan jota toivoisi myös hetero suhteisiin. Valitettavasti sitä naisellisuutta, erotiikkaa joutuu hakemalla hakemaan usein turhaan.

    • CarpeWednesday24

      Ihanin nainen on sinut itsensä kanssa, rohkea ja kiinnostunut maailmasta ja elämästä. Arvostaa arkea, itseään, minua ja parisuhdetta.

      Toivoa saa: Ei lapsia ainakaan miehen kanssa, ei myöhäisherännyt tai bi, ei kiinni exissä, alkoholissa, tupakassa tai mielenterveyden ongelmissa. Tietää arvonsa eikä mikään kaikkien saatavilla.

      Jos etsisin mutta elän nyt ja tässä...

      • Sassennach_

        Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, mikä vika myöhäisherännäisissä on?


      • CarpeWednesday24
        Sassennach_ kirjoitti:

        Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, mikä vika myöhäisherännäisissä on?

        Ei vikaa, tavalliset lesbonaiset enemmän mun juttu kun oon vielä nuori, kaunis ja elämä edessä, en halua sellaista, jonka elämässä ollut liikaa yhtä ja toista, kuten liikaa miessuhteita( ehkä lapsia). Se tuo kaikenlaista painolastia jos kaapissa vielä osittain(ystävät, sukulaiset), tottunut heterosuhteen malleihin, puhuu entisestä miehestä, etsii paikkaansa ja identiteettiä jne. Kaikki ok, ei vaan my piece of cake! :)


    • pikku-pyy

      Herkkä, ymmärtäväinen, luotettava, rehellinen (oikeasti), siisti (koti puhdas ja järjestyksessä), tykkää puhua tunteista. Jaa.. Siinä ne tais olla. Ulkonäöltä ei tarvitse mikään kaunotar olla. Tykkään, jos on jokin persoonallinen kasvojenpiirre, mutta ei sellaista tarvitse olla. Näen melkein kaikissa ihmisissä jotain suloista. Hoikka tai normaalipainoinen, siinä se :) Olis kans kiva, jos ei ole totaalisen lapsikielteinen. Itse en vielä tiedä, haluanko lapsia. Ja jos se tykkäisi ulkoilla, niin se olis myös plussaa. Ja pitää kissoista eikä ole niille allerginen.

      • pikku-pyy

        Vois vielä lisätä, että ei pinnallinen tai muita tuomitseva. Ei materian perään juoksija. Ja tykkään enemmän maanläheisistä meikkaamattomista naisista. Pieni meikki on ok. Toisaalta ei sitä voi ite valita, kehen rakastuu.


    • Mv1

      Perus siisti, hyvä tilannetaju, huumorintajuinen mutta kaikkee ei saa pistää leikiksi. Rehellinen, kaunis, ei mikään "anteeks että oon olemassa" jne.

    • hmmmmmmmmm

      Nyt sinkkuna kaipaisin sellasta kolmekybästä butch-naista, sytyn niin monille sellasille! Vaan sellaseks hauskanpitoseuraks t.parikybänen

    • Vuosimalli1975

      Minulle tärkeintä toisessa on:
      Eläinrakkaus(ei allerginen),savuttomuus,alkoa kohtuudella,rehellisyys,on avoimesti oma itsensä(ei epävarma et onko hetero,bi vai lesbo/kaapissa/kokeilija-leikkii toisen tunteilla),tietää mitä elämältään haluaa,ei halua lapsia/lapset jo aikuisia.
      Ei saa pelätä hellyyttä,läheisyyttä,rakastelua,kosketusta missä&milloin vain siltä tuntuu.Osaa sitä antaa&ottaa vastaan.
      Ja tietenkin hyväksyy minua sellaisena kuin olen(tk.eläkkeellä sair.takia).

      Lisäpisteitä saa jos sattuu tällaista olemaan:
      Ei kaipaa materiaa ym turhuuksia ympärillään,arvostaa maanläheisiä ja pieniä asioita arjessa,ei kaipaa jatkuvaa toimintaa&menemistä vaan rauhallisempaa elämänmenoa.
      Ei ole takertuvaa 24/7 yhdessä oleva tyyppiä vaan osaa antaa tilaa hengittää myös ilman että luottamus särkyy heti.

      En kaipaa mitään ääripäitä esim.eläinten keräämistä/kasvattamista"eläintarhaksi"asti,seksi ei ole suhteessa se tärkein&kaikki kaikessa tyylin jne.Kohtuus kaikessa.
      Ulkonäkö on sinänsä sivuseikka ja ns.unelmien nainen ei taida olla olemassakaan(paitsi että ihastun eniten pyöreämpiin naisiin)-ts.olen rakastunut sellaisiin jotka eivät vastaa lainkaan sitä mielikuvaa mitä mulla oli nuorempana "unelmanaisesta".
      Persoona,katse,luonne on se mikä iskee.Silloin muuttuu nainen kuin nainen kauniiksi mun silmissä,löydän hänessä piirteitä josta tykkään vain enemmän ja enemmän sitä mukaa kun opin tuntemaan.
      Aika lailla "ihan tavallista"naista haen,sinkkuna ollu jo vuosia ja kumppaania olisi hakusessa.Avoiminmielin olen tutustunut erilaisin persooniin.

    • Luotettava ja rehellinen, naisellinen nainen mielellään tummapiirteinen. Omistaa hyvän tilannetajun ja on huumorintajuinen. Vähintäänkin perus siisti ja elämänarvot kohdillaan. Seikkailun haluinen, mystinen ja kypsä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe