Tahtoisin vierelle sellaisen miehen

avutonheikko

Joka tekisi lumityöt, kun minä en jaksa. Joka käyttäisi asioilla kun ajaminen on minulle nykyisin niin hankalaa. Joka auttaisi arjen asioissa kun minä en pysty. Ottaisi syliin. Eikä aina vain eläisi itselleen. Pitäisin minäkin hyvänä. Sen minä jaksan.

19

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryhdistäydy

      Miksi miehen pitäisi tehdä jotakin? Mies on mies, vaikka ei tekisi mitään. On joillakin naisilla hiukan mennyt sekasin perusasiat. Ehkä se on sitä sdp-sontaa?
      Mies on hyvä mies, kun on vaan. Jos jotakin tekee, tekee sen omasta halustaan ja omista ajatuksistaan. Vain nahjukset tarvitsee naisen(?) ohjaajakseen.

      • respeckt

        kerrankin selvä järkinen nainen


    • Eräkettu

      En mie mikään vitun palvelija ole.

      • miestäynnäpaskaa

        Sä oot perseeseen pantava rakki.


    • TämäEiKäy

      Sehän ei käy näinä tasa-arvon aikoina, naisten on pakko jaksaa omillaan kun on kerran sille tielle lähdetty.

    • avutonheikko

      Olen minä pärjännyt vuosia omillani. Enkä minä orjaa ja ohjailtavaa kaipaa, vaan MIEHEN. Sellaisen, johon voi heikko luottaa, joka seisoo tukena silloin kun ei jaksa itse. Vahvat kädet, ennenkaikkea vahva mieli. Ja oma halu tehdä arjen pieniä ja vähän suurempiAkin asioita. Toisen apuna. Pitäisin kyllä hyvänä.

      • käänteiset.roolit

        Mieskin voi pitää sinua hyvänä kun sinä hoidat vahvoilla käsilläsi työt.


    • avutonheikko

      Mutta kun kädet ei nyt ole vahvat. Enkä minä sille mitään voi.

    • töahtöah

      NO mihis nyt jäi ne 50-luvun naista kaipaavat miehet? Huhuu? Teitä oli niin paljon ihan just äsken, joille mies hotiaa miesten työt ja nainen naisten ja nainen on kotirouva ja te elätätte naisen. Nyt teillä olisis selllainen tarjolla aloittajsta.

      • Tasa-arvo

        Nykyään miehen kuuluu tehdä vähintään puolet ns. naisten töistä, koska tasa-arvo ja lisäksi tietenkin kaikki miesten työt, koska ne nyt ovat miesten töitä.
        Palkan pitää olla sama, mutta miehen pitää maksaa laskut.


    • avutonheikko

      En minä elättäjää kaipaa. Olen aina elättänyt itseni ja vuosia myös lapseni. Ja omakotitalon ja metsätontin kaipaamaat työt osaan myös. Haluaisin vaan ihmisen, joka jakaisi taakan, kun sairauden myötä omat fyysiset voimat ovat huvenneet. Ei kai se mikään tuomittava asia ole.

      • Heikonvahvuus

        Ei ole. Nämä ääliöt vain voimansa tunnossa ilkeilevät ja huutelevat,kakarat!


    • totuushanon

      Ei miehet halua vahvaa naista. Jos apua mieheltä haluaa, on oltava tahdoton, aivoton reppana kaikin tavoin.

      • Turhaan.etsin

        Ei se noin ole. Minä haluan reilun, reippaan naisen enkä mitään avutonta lössöä.


    • näinmeilläedelleen

      Ymmärrän alottajaa hyvinkin. Itsellä on ollut joskus tilanne,että tarvin rinnalle miehen, joka auttelee raskaammissa töissä, koska oma sairauteni ei aina ollut hyvässä mallissa.
      Häntä autoin vastaavasti, kun sairaus oli hyvällä mallilla. Tasavertainen apu.

    • Kylläjämptionnäin

      Mitä ne naiset täällä huutelee?! Onhan noita huoltofirmoja.. Mulla ihan tarpeeksi tekemistä oman asunnon kanssa.. Ai niin! Kun ne maksaa..

    • Miettinyt.mitä.teen

      Täällä ! ei sun tarvi luoda lunta, kun pihalta murskeetkin viedään ja syydetään lingolla metsään. Joten en minäkään luo lunta pihaltani JA ei tarvi maksaa !! lumen linkouksista lainkaan.
      NO tää onkin tarjous "sinulle" !!, sydämeni on lämmin, kuitenkin "sinä" et tule maalle asumaan kun haluat asua kuitenkin jossakin "kunnan" tai "kaupungin" keskustassa.

    • avutonheikko

      Minä asun maalla. Eikä ne huoltofirmat tänne joka hommaan lennä. Tai pitäisi olla tosi suurituloinen että pystyisi kaikesta maksamaan. Pitänee muuttaa sinne kaupunkiin niin helpottuu.

    • ennenvanhaan

      Niin,kaupunkielämässä sille miehelle ei oikein ole virkaa. Nainen tulee toimeen ilmankin. Entisajan liitot kestivät, koska kumpikin puoliso tarvitsi toista ihan arjessa selviytymiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe