La 13.2. Johanna Tukiaisen glamourshow Elimäellä

Angelique-Tolin

Johannan normishow ja lauantai-illan huuma on tiedossa pikkukylän väelle: tanssahdellen tömps-tömps, pepulle läiskintää läpsyn-läpsyn ja sitten tuolille könyäminen ihastuttaa koko baarikansan. Välillä huokailua mikkiin. Lopuksi joku mieshenkilö eturivistä pääsee sylitanssiin hänen naama Johannan hikisten tissien väliin hierontaan, halusipa sitä tai ei.

Kommentit, kuvat, videot ja keikkaraportit tähän ketjuun lauantain 13.2. Bar Cafe Pepperoni -keikasta.

47

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angelique-Tolin
      • Heinolan.kauhuyö

        Aina keikat eivät mene putkeen... Metropoli raportoi Heinolan keikkakatastrofista joulukuussa 2015:
        "Tukiaisen pikkujoulukeikka meni pahasti pieleenValkoiseen mekkoon ja tonttulakkiin sonnustautuneen Johanna Tukiaisen pikkujoulukeikka meni pahasti pieleen. Tukiaisen taustanauhaa ei saatu soitettua, joten hän joutui laulamaan ilman säestystä." (keikka la 12.12.)
        Video: https://www.youtube.com/watch?v=CcZ1NlGNjtE
        Koko artikkeli kuva 15.12. 2015: http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/tukiaisen-pikkujoulukeikka-meni-pahasti-pieleen/


      • määmäämää
        Heinolan.kauhuyö kirjoitti:

        Aina keikat eivät mene putkeen... Metropoli raportoi Heinolan keikkakatastrofista joulukuussa 2015:
        "Tukiaisen pikkujoulukeikka meni pahasti pieleenValkoiseen mekkoon ja tonttulakkiin sonnustautuneen Johanna Tukiaisen pikkujoulukeikka meni pahasti pieleen. Tukiaisen taustanauhaa ei saatu soitettua, joten hän joutui laulamaan ilman säestystä." (keikka la 12.12.)
        Video: https://www.youtube.com/watch?v=CcZ1NlGNjtE
        Koko artikkeli kuva 15.12. 2015: http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/tukiaisen-pikkujoulukeikka-meni-pahasti-pieleen/

        Paljonkohan tosta keikasta maksettiin? olis kiva tietää. Joku kerto tuolla jossain
        et Tuksu saa yhdestä keikasta enempi kun työtön kuukaudessa, epäilen.
        Kyllä se jollain tapaa elää, kun näkyy olevan noin hyvässä lihassa, en kadehdi.


    • Glamouria.kansalle

      "Tervetuloa katsomaan showkeikkojani tämän viikon perjantaina Artjärvelle ja lauantaina Elimäelle! :) Tämän vuoden seinäkalentereitani myös myynnissä!" Kuvassa Tähti Ite: http://aijaa.com/WNKRUV

      • vui.kyöösti

        Juu ei kiitos. Olen ystävällisesti noudattamatta kutsua!

        En tiedä, miks kukaan yleensäkään tilaa paksua, haisevaa juoppoa "esiintymään". Tunkilla ei ole mitään annettavaa yleisölle. Yleisöllä sen sijaan on ylenannettavaa..


      • määmäämää

        Artjärvi on sit Orimattilassa, ei Orivedellä. Ei Tuksun sentään
        Tampereen kautta tartte kulkee Elimäelle. Kulkeekohan nyt
        tuksutin nää matkat omalla autolla, kun kortinkin sai takasin?


      • määmäämää

        Tuksu hakee tanssijoita keikalleen, vähä mun mielestä myöhään.
        Itteensä se on alkanut laittaan ajoissa kuntoon, instassa kuva
        kynsistä...Ei kyllä ole ammattilaisen tekemät, karseet .
        Kopioisin tänne mut en osaa, onneks Tuksu on joka alan
        ammattilainen, ja tienaa helvatan hyvin.


      • Kynnetön-Tunkki
        määmäämää kirjoitti:

        Tuksu hakee tanssijoita keikalleen, vähä mun mielestä myöhään.
        Itteensä se on alkanut laittaan ajoissa kuntoon, instassa kuva
        kynsistä...Ei kyllä ole ammattilaisen tekemät, karseet .
        Kopioisin tänne mut en osaa, onneks Tuksu on joka alan
        ammattilainen, ja tienaa helvatan hyvin.

        Tunkin kynnet 11.2.
        https://www.instagram.com/p/BBp0QucQmgm/
        --
        Tunkki Artjärven keikalla perjantaina 12.2.
        1) juuri ennen keikkaa:
        https://www.instagram.com/p/BBsrx5_wmqu/
        2) pullo skumppaa, jotta jaksaa painaa raskasta duunia:
        https://www.instagram.com/p/BBst7dAQmvn/


      • DIpilä

        Nämä on nähty jo eilen. Turha niitä on uudelleen levitellä, jos ei kykene mitään kommentoimaan.


      • määmäämää

      • Kynnetön-Tunkki

      • Kynnetön-Tunkki

      • Dolls-Logistics
        määmäämää kirjoitti:

        Artjärvi on sit Orimattilassa, ei Orivedellä. Ei Tuksun sentään
        Tampereen kautta tartte kulkee Elimäelle. Kulkeekohan nyt
        tuksutin nää matkat omalla autolla, kun kortinkin sai takasin?

        Kun ennen pukkas keikkaa, Tunkki ja Kooma kulkivat autolla ympäri Suomea:

        http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/13138/2013/08/17/p1826af58cmpmc6o19nmg2v2nk4.jpg

        Milläköhän Tunkki on nyt liikkeellä?


      • rähisijätunkki

      • määmäämää
        rähisijätunkki kirjoitti:

        Nuo samat kynnet sillä oli jo jouluna 2015 kun oli Velin kanssa Tukholmassa hotellissa. Lapsuuskodista lensi pellolle ja Jeesuksen morsiamen piti mennä kuppaiseen majataloon.

        Ei noi kynnet kestä millään näin kauvaa ei ei ei. Varmaankin liimaillu
        pikku pullukoilla sormillaan niitä takasin,(pihi). Tollanen joka tienaa enempi
        kun työtön, luulis olevan varaa? Mää en muuten tykkää yhtään et ihminen
        on työtön, ja tollasella touhulla tienataan muka enempi (Tuksu) joku kerto.
        Montako keikkaa on viimeseen kolmeen kuukauteen ollut? hyväntekemisiä
        ei lasketa, niitä kun se ei kai muistanut tehdä, tai vote vei huoh!
        Eikä niitäkään lasketa, et kävi siskon haudalla, merkattu jossain keikaks?Huoh


    • hiiritytsy

      Ketkä kuuluvat Tunkin keikkaseurueeseen Artjärvellä ja Elimäellä? Oon ihan pihalla.

      • määmäämää

        Älä välitä, niin oon määkin, odotellaan.


      • ISIS-morsmaikku

      • Jffjkjdjlhfckvgf

        Töissä Elimäen kuppilassa tuo karvaranne


      • määmäämää
        ISIS-morsmaikku kirjoitti:

        Tunkki ja joku randomi karvaranne 14.2. aamuyöllä:
        https://www.instagram.com/p/BBv9pBjwmj1/

        Kaameen näkönen artisti ? mies on ihan jees. ei näköjaan
        ymmärrä, kenen kanssa on kuvassa????


      • sauna-arabi
        Jffjkjdjlhfckvgf kirjoitti:

        Töissä Elimäen kuppilassa tuo karvaranne

        Kävikö tuo karvaranne Artjärven mökissä kuin kettu kolossa?


    • fjfjjffgjfgjfgj

      Tunkki jäi tienaamaan vielä yöksi,kukaan valkoihoinen ei suostu merilehmän sänkyseuraksi ja saati maksaa siitä. Turkkilaiset menee retkuun ja 60€ saa paljon extraa mm: herpes ja muut mukavat taudit.

      • Yksityiskeikka-möksässä

        Tunkki kirjoitti lemmenkutsun Faceen la 13.2. iltapäivällä:

        "Olen Artjärvellä yksin hienossa mökissä! Ilmoittautukaa lähellä asuvat; olen seuraa vailla! Täällä on upea saunakin ja kaikki. Viimeksi olin tässä samassa paikassa noin kolme vuotta sitten Julian kanssa. Ravintola olisi halunnut pari tanssityttöä mukaani, muuten keikka meni hyvin! :) Ihana ilma ulkona! Saunaseuraa?"


      • yrittäjänvastuu

        Ravintola olisi halunnut tanssityttöjä. Niin varmaan, jos heille oli niin luvattu.


      • suomneito

        Hölmöä sanoa, että kukaan valkoihoinen ei suostu jne... tuksun kaikki kihlatut plus tää viimeinen velli on tietääkseni ihan suomalaisia. Näyttää tuksu kelpaavan ihan vihityksi vaimoksi asti suomalaisille. Älkää aina haukkuko ulkomaalaisia.
        Minua hävettää, että Tuksu sen kaverit ON SUOMALAISIA!!!


    • tahvotiili

      Karvaranne tuli siis löylyttämään Tunkeron. Ja Lälly huokailee Loviisassa, että ihanaa kun morsmaikun ei tarvinnut olla yksin.

    • ufyuofhouhohyo

      Lällyllä käsi käy kun netissä voi vapaasti katsella pikkutyttöjen jumppaa. On siinä vittu sairas tapaus, hoitoon pitäisi laittaa.

    • rabiesnäädän-keikkarapo

      Nimim. rabiesnäätä laati keikkaraportin, suuret kiitokset!

      "Rapsakkaa - Elimäellä oltiin.

      Saapui joskus puoli yhdentoista aikaan, minkkiturkki päällä ja peruukki päässä. Tuksun puolustukseksi täytyy sanoa, ettei se mun mielestä näyttänyt mitenkään erityisen rähjäiseltä tai räjähtäneeltä, ihan siisti ja skarppi oli.

      Teknisten ongelmien vuoksi keikan aloittaminen venyi, mutta siinä pidettiin sitten nämä perinteiset:

      "Saatte ottaa kuvia ja videoita, mutta älkkää laittako mitään rumia ja pilkkaavia videoita Youtubeen, mä olen saanut kärsiä jo ihan tarpeeksi muutenkin. Ja selfien mun kanssa saa, jos ostaa mun vuoden 2016 kalenterin hintaan 20 euroa, siis vaan niin, että ostaa kalenterin. Ja pliis, osottakaa kunnioitusta ja älkää tulko iholle, ei mitään pilkkaamista yms."

      Siitä sitte alotettiin Hei Johannalla (ainiin, alkuun myös ilmoitettiin, ettei mitään illuminaattibiisejä tulla esittämään), ja sitten oli jotain randomia ulinaa, sitten joku biisi, jota oli esitetty ja laulettu Julian kanssa.

      Tuksun esiintyminen oli tosi flegmaattista, suurimmaks osaks se vaan seisoa törötti keskellä lattiaa järjestysmies vieressä.

      Sitte pidettii breikki, ja Johanna kävi autolta (jolla se ilmeisesti tuotiin paikalle) hakemassa kaks viinapulloa, joissa oli lähinnä pohjat jäljellä. Siitä sitten tepusti takahuoneeseen niiden kanssa, ja meni aika pitkä hetki ennen ku keikka taas jatku.

      Esitettii Apinamies ja taas Hei Johanna, sitte oli joku random, mitä en muista, koska ei saanut selvää. Ja sama flegmaattinen heiluminen jatkui, Tuksu tuskin edes siirs sen jalkoja, ku se "esiinty."

      Kello oli noin puol yks, Tuksu ilmotti, et seuraava esiintyminen alkaa klo 1. Päätettiin lähtä vittuun, koska elimäkeläiset kylähullut oli ihan liikaa mulle, ja Tuksun esiintyminen oli niin äärettömän tylsää paskaa, että edes näätimisen nimissä en jaksanut jäädä enää seuraamaan.

      Ennen toisen esiintymisen loppua Tuksu kyllä heittäytyi kärttyiseksi ja heilutteli keskaria jollekin nuorelle sällille, en tiedä miksi.

      http://aijaa.com/JfMt0z (illan esiintymishabitus)

      Tosiaan, en sitten tiedä, missä kunnossa Tuksu yhden maissa on ollut, kun en jaksanut jäädä päivystämään. 2,5 tunnin esiintymisajasta noin 20 minuuttia oli ollut sitä aktuaalista esiintymistä ja loput takahuoneessa lymyilyä.

      Ketään sidekickiä Tuksulla ei ollut mukana, ei Veijoa eikä Ollia. Jotain se Ollukasta sanoi, että yleensä ystäväni Olli Loukola on ollut mukana vetämässä näitä biisejä, mutta nyt ei päässyt mukaan, tjsp.

      Kaiken kaikkiaan Tuksun naamalta paistoi ääretön kyllästyneisyys ja väsymys hommaan. Ei selkeästikään nauttinut siitä, kun porukka otti siitä kuvia ja videoo. Itekin tiesi, että sille nauretaan niin piti erikseen ilmoittaa, ettei rumia ja pahoja kuvia ole syytä laittaa mihinkään esille.

      Ehkä tän illan jälkeen mun näätäilyinnostus vähän loppui, koska se oli vaan lähinnä surullinen ilmestys.

      Tottakai Tuksu on julkisuudessa omasta tahdostaan, mutta kasvoilta kyllä näki, että tiesi olevansa lähinnä pilkan kohde. Kuka sitten silti tuo itseään esille..." (14.2.16)

      • Erinomaista-työtä

        Erinomaisen hyvä keikkaraportti! Kiitokset!


    • Jollaksen_ravustaja

      Tuksu valittaa ja valittaa, mutta menee silti häpäisemään itsensä ns. keikalle.

      • Katkeros-Raili

        Tarmokkaasta jokapaikanhöylästä on tullut katkera, apaattinen ja flegmaattinen keski-ikäinen alkkis.


    • RiisuKaikkiPois

      No eihän se panosta yhtään noihin ns.keikkoihinsa, ei treenaa eikä edes näköjään haluakkaan kehittää esiintymistään, ilmestyy vain paikalle ja ryhtyy ulisemaan jotain taustojen päälle. Normi karaokessakin on monasti aivan huippu esiintyjiä, noin huonoja en ole nähnyt koskaan kuin tunkio on. Ainoa asia millä nuo showt voisi jollain lailla pelastaa olisi loppuun asti viety strippaus, muuhun siitä ei ole. Aamen!

      • Ei.ota.eteen.enää

        Tuo strippausehdotuksesi on kauhistuttava!!!


      • Joulusikaa
        Ei.ota.eteen.enää kirjoitti:

        Tuo strippausehdotuksesi on kauhistuttava!!!

        Voi Pyhä Sylvi sentään! http://aijaa.com/y7f8Tu


      • Tucs-strips
        Ei.ota.eteen.enää kirjoitti:

        Tuo strippausehdotuksesi on kauhistuttava!!!

        Toisaalta, kyllä tuollaisellekin "strippaukselle" voi löytyä kannattajansa?


    • MahtavaaJohanna

      Skumppaa turpaan ja känniss lennolle lämpöön lentää Tukiainen juuri nyt

    • Hermosairas

      Toivottavasti Tukiainen saa jonkun taudin lomalla vaikka malarian tai zikaviruksen

    • Tunkki.selviytyy

      Kuolemaa halveksuen Tankki lentää jonnekin kaukomaille, josta on mahis saada just malarian tappavimman muodon, josta selviää vain 20% hengissä.

    • VaksiinitKohillaan

      Onko kukaan koskaan mistään lukenut, että tunkio olis käyny ottamassa mitään matkarokotteita?
      Malariaan sairastuttuaan yritti vierittää syytä matkan myyjälle kun ei itse lukenut matkakohteesta mitään......
      Kyllä ne rokotukset pitää ottaa joku aika ennen matkalle lähtöä.

      • Psyko-Barbie

        Vuonna 2008 juuri kävi noin: Tukiainen meni matkalle Gambiaan ja sai siellä jokiveneilyllä malarian hyttysen pistosta. Paluu kotimaahan ja suoraan hengityskoneeseen. Myrkyillä tapettiin malarialoinen, mutta samalla kertaa Tukiaisesta tuli sekoboltsinen.


    • MahtavaaJohanna

      Eikösse sinkaporeen mennyt kusinne halus mokoman vellimunan kanssa. Animetytöt nussii veijonkanssa ja Johanna juo skumppaa. Kiva loma

    • Glamouria-Mäntsälään

      Seuraava keikka on la 12.3. Coto Bar & Grill, Mäntsälä.

    • MahtavaaJohanna

      Singaporessa Veijo pääsee nussimaan animetyttöjä ja Johanna juo koko loman ajan skumppaa

    • MahtavaaJohanna

      Korjaan pinakoladaa ja hyppäsi uima-altaaseen ja kaikki vedet loiskui altaasta pois

    • Anyone-streaming

      Elimäen keikasta ei taidettu saada yhtään videopätkää?

    • MahtavaaJohanna

      Olen Balilla ja Veijo nussii läpsyvinpallein animetytsyä ihanaa läpsymistä oikein musiikkia korville. Itse nautin balilaisesta kyrvästä kaksin reiin pinacolada kourassani

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe