Mistä halpaa peltiä?

pellitön_seppä

Saako Suomussalmelta mistään ostettua edullsita peltiä ja muuta rautatarviketta? Tarve olisi tavalliselle pellille, ei kattopellille.

13

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 67887777

      Saa

      • pellitön_seppä

        Hienoa! Nyt vain pitäisi tietää, että mistä?


    • PeltiKii

      Kajaanin käyttörauta (elementtitie 10, Kajjaani) taitaa olla lähin paikka, joten ajelepa tänne maakunnan pääkaapuntiin!

    • lankaapalaa

      Et saa mistään Ylä-Kainuusta edulisesti, Kajaaniin ajattaa. Hintaero on sitä luokkaa, että saat joka toisen tai joka kolmannen (riippuu tavarasta) levyn Kajaanista ilmaiseksi kaupan päälle. Itsekin ostaisin mielelläni kotikunnan liikkeistä ja pitäisin näin työllisyyttä ja verotuloja yllä, mutta en kehtaa vähistä euroista hulluja hintoja maksella. Kattohuopiakin olen hakenut Oulusta asti ja bensojen jälkeenkin olen ollut reilusti vielä voiton puolella. Valitettavasti. Erikoismetalleissa hintaero on tolkuton... terästä myydään AINA kilohinnalla, vertaa niitä (1,5-5,6 eur/kg). Nyt lähti viikolla Kajaanista yli 100m terästä tankoina ja lattoina mukaan.

      • TimPuri90989

        Oulussa sementti 70% halvempaa.


      • palkatminimiin
        TimPuri90989 kirjoitti:

        Oulussa sementti 70% halvempaa.

        ja kirvesmiehet(öhöm, eivät oo kirvestä nähnykään) puolta halvempia kuin täällä.


    • iivanatiira

      Käyppä kostamuksessa, nyt on venäällä rakennustarvikkeet halpoja .

    • peltikiinni

      no eikö ne äijät jo kauan sitte sanonu että ne oli ollu ihan pelti kiinni

    • Etsaa

      Täällä ollaan niin pehejä, ettei ees romua ilmaseksi anneta.

      • Siksiköhän

        ne pikkurosvot ja muut "kunnialliset kunnanelätit"kiertelevät ilta - ja yökaudet kaappiautoilla teollisuusalueita että saisivat "sosialisoitua" semmosten ihmisten irtainta jotka eivät ymmärrä omaa hyväänsä ja hae "luukulta" leipäänsä?


    • jonskubansku

      Peltiseppä Väyrynen Siikarannassa

    • Anonyymi

      Armeijalla voes löytyö vähänkäötettyjä peltipaetoja.

    • Anonyymi

      Kysy Terho Pelliltä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe