Ns. uskovaisetko jälleen?

Toivo.Lång.Inkeroinen

Puskista on helppo heittää herjaa homeopaattista menetelmää käyttävää lääkäri Liisa Sulkakoskea vastaan.
En ole noita hoitomuotoja käyttänyt, mutta olen kuullut että monet ihmiset ovat saaneet vaivoihinsa apua homeopaattisin menetelmin.

Ainakin tietämäni kd-fani-potilas haluaisi ampua kaiken alas, ellei se lähde koululääketieteen tai raamatun ihmeparannusopeista.

56

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herätysteltantie.666

      Ei konepesunkestävä uskis sitä tule sinulle koskaan, sanoo koskaan tunnustamaan.

      • Tunnustin

        Kyllä tunnustanL
        Olen konepesunkestävä uskis ja asun naapurustossa!


      • Toivo.Lång
        Tunnustin kirjoitti:

        Kyllä tunnustanL
        Olen konepesunkestävä uskis ja asun naapurustossa!

        Kuitenkin v.v lymyilet Tor-selaimen ja miljardipuskanikkien takana.
        Luuletko tosiaan s-24 typerin trolli, ettet olisi jäljitettävissä?

        Kynnät raahustaessasi eteenpäin, mutaan niin syvää vakoa, että näkövammaisetkin sitä voivat seurata


      • näkymätönmiesVV
        Toivo.Lång kirjoitti:

        Kuitenkin v.v lymyilet Tor-selaimen ja miljardipuskanikkien takana.
        Luuletko tosiaan s-24 typerin trolli, ettet olisi jäljitettävissä?

        Kynnät raahustaessasi eteenpäin, mutaan niin syvää vakoa, että näkövammaisetkin sitä voivat seurata

        Kommenttisi on täysin naurettava:
        "Luuletko tosiaan s-24 typerin trolli, ettet olisi jäljitettävissä?"
        Hahahaaaa!
        Et sinä pysty minua jäljittämään, eikä kukaan muukaan, sillä olen näkymätön mies eliV/V.


      • Toivo.Lång.Inkeroinen
        näkymätönmiesVV kirjoitti:

        Kommenttisi on täysin naurettava:
        "Luuletko tosiaan s-24 typerin trolli, ettet olisi jäljitettävissä?"
        Hahahaaaa!
        Et sinä pysty minua jäljittämään, eikä kukaan muukaan, sillä olen näkymätön mies eliV/V.

        Sinä S-24 typerin trolli, v.viitanen. Sinä olet kiusannut ja piinannut monia vaikeuksissaan eläviä ihmisiä luotsin tuomilla aseilla.
        Sinun pitäisi evakkopaska olla esimerkkinä toisille ihmisille, mutta sinä käytät luotsin oikeuksia viidesläisiin tarkoitusperiin.

        Ikinä en olisi voinut uskoa, että tuon mukahurskaan lepakon sisällä asuu pimeä hirviö.
        Joillekin nettiläisille sinä olet paha ollut kärsimysten tuoja. SM-perversiosi haluaa aika ajoin uutta verta; et vaan typerä trolli tätä VOI tajuta.

        Minun elinaikanani et saa minulta säälin pisaraakan, kd-viidesläinen paskakasa.


    • Epäjumalienkieltäjä

      Onneksi ihmisellä on tapana toipua useimmista vaivoistaan ja sairauksistaan. Ihmisen kokemus on sinällään aina aito ja oikea. Se on kuitenkin aina myös yksittäistapaus. Keskimäärin ihmisistä tuntuu hyvältä, kun heitä hoidetaan ja heidän huolensa otetaan vakavasti. Auktoriteettiuskoisille vaikutusta vahvistaa se, että huomiota kiinnittää auktoriteetti - esimerkiksi lääkäri valkoisessa takissaan. Hoito on parhaimmillaan aina myös psyykkistä terapiaa.

      Kliinisillä tutkimuksilla saadaan selville onko hoidolla oikeasti vaikutusta vai onko yksittäiset parantumiskokemukset tilastollisia väistämättömyyksiä vai onko hoidolla oikeaa vaikutusta. Tällaisissa tutkimuksissa homeopatia on osoitettu perättömäksi uskomukseksi.

      Homeopatialla on pitkät perinteet erityisesti saksankielisellä alueella. Perinteikäs uskomushoito on kuitenkin edelleen vain uskomushoito. Homeopatian yleisyydestä ja pitkästä historiasta johtuen sitä on myös tutkittu paljon enemmän kuin uudempia "enkelihoitoja" tai "yksisarvisterapioita" tai muita vastaavia uskomushoitoja ja siksi homeopatian toimimattomuus on varmistettu paljon kattavammin kuin monen muun uskomushoidon toimimattomuus.

    • kuin.vampyyrit

      Mutta miksi heitetään salanimellä puskaherjauksia?

      "paskaa puhuva vanha akka, joka rahastaa toimimattomilla hoidoilla".

      Ei kai L.S kai sentään rikollinen ole. Herjan kirjoittaja tietääkseni kertoo olevansa tunnustuksellinen kristitty.

      • vampyyrinmetsästäjä

        VAMPYYRIT OVAT KAIKKI SKEPTIKOITA.


    • Vaihtoehtohoito

      Olen 62v ja käynyt läpi vaikean 3kk kestävän ripulin joka tuli antibiootista. Lääkärit eivätsaaneet sitä aisoihin. Homeopaatti hoiti mahani kuntoon. Mulla oli myös muutama vuosi sitten pullistumaselässä joka on yksi kivuliaapia kokemani kipu. Kuljin lääkäreissä ja eri kelan hyväksymissä hoidoissa joista en saanu apua. Viimein menin laserakupunktioon ja 3 kerran jälkeen tiesin etä parannen. Kävin 8 kertaa ja voin taas tuntea että jksoi elää. Mulla on nykyään issias vaiva joka vaikuttaa alaselkä niin että kosteilla ja huonoilla ilmoilla se vaivaa pahiten ja painaa jotenkin alaselkää että suoli ärsyytyy ja maha alkaa ylitoimia. Välillä menee veteläksi välillä vain tyhjenee. Tyhjeneminen on välillä kivuliasta koska mulle tule kramppeja ja kipuaaltoja selkään. Luulen tämän johtuvan jotenkinselästä koska mulla nii sanottuja mahavaivoja ei ole. Aloitin taas laserakupunktion ja kalevalaisen . Lääkärikin oli myönteinennäille. Hällä ei ollut oiken keinoja koko asiaan. Sanoi kyllä että mahantoiminta johtuu selästä. Olen löytänyt avunyleensä vaihtoehtohoidoista. Onhan tauteja ja esim. Leikkaukset joihin lääkärin apua tarvitaan. Mo ta sairautta ja vaivaa voi hoitaa myös vaihtoehtohoidoilla. Kannattaa tutustua asioihin ennenkui alkaa parjaamaan asioita missä ennakkoluulot ovat vain ohjenuorana.vältyy myös kovilta lääkityksiltä kun käyttää vaihtoehto hoitoja. Ainoa huonopuoli on että kaikki menee omasta laihasta pussista. Yhteiskunta ei ymmärrä että vaihtoehto tulisi halvemmaksi. Mutta lääkefirmathan täällä jyllää.

      • Sulphuris

      • harhauskis

        Sulphuris
        Pitikö rehellisen ihmisen kertomusta tulla rääpimään. Homeopaattinen hoito toimi hänellä. Tekouskovaisen moraali!


      • Leijaillen-
        harhauskis kirjoitti:

        Sulphuris
        Pitikö rehellisen ihmisen kertomusta tulla rääpimään. Homeopaattinen hoito toimi hänellä. Tekouskovaisen moraali!

        Kyllä, tämän kertomuksen perusteella hoomeopatia on heti saatava perusterveydenhuoltoon samoin kuin enkeliterapia ja yksisarvisenergiahoito.


      • kansalaisehdotus
        Leijaillen- kirjoitti:

        Kyllä, tämän kertomuksen perusteella hoomeopatia on heti saatava perusterveydenhuoltoon samoin kuin enkeliterapia ja yksisarvisenergiahoito.

        Olet harvinaisen fiksu yksilö ja ehdotuksesi on aivan ykkösluokkaa.
        Näin pitää tehdä ensitilassa.


      • kjiähkjiähkjiäh

        Skepo on kääntäny takkinsa ja ryhtyny VAIHTOEHTOILIJAKSI ja haluaa vsihtoehdot virallisen lääkinnän piiriin, koska THL:n lekuri ei pystyny auttamaan skeposta, vaan skeposlla on edellen tuo skitsofrnia.


      • Mitätöintiä
        Sulphuris kirjoitti:

        "Homeopaatti hoiti mahani kuntoon."

        Kumpaa "lääkettä" homeopaatti käytti mahasi parantamisessa, vettä vai sokeria?

        http://yle.fi/uutiset/laaja_selvitys_homeopatia_on_yhta_tyhjan_kanssa/7180684

        Näin helppoa se on mitätöidä toisen kipukokemukset, tervehtyminen ja koko ihminen.

        Tämän edellisen mielipiteen kirjoittaja tuntee itsensä muita älykkäämmäksi ja myös käyttäytyy siten. Valitettavasti se ei ole älykkyyttä, vaan empatiakyvyn puutetta, joka äärimmillään esiintyy psykopatiana.

        Kukaan älykäs ihminen ei lähde mitätöimään toista eikä varsinkaan, jos haluaa tuoda oman mielipiteensä esiin ja jotenkin haluaisi vaikkapa levittää tietoa. Tietohan hukkuu täysin tuohon uhoon.


      • Epäjumalienkieltäjä
        Mitätöintiä kirjoitti:

        Näin helppoa se on mitätöidä toisen kipukokemukset, tervehtyminen ja koko ihminen.

        Tämän edellisen mielipiteen kirjoittaja tuntee itsensä muita älykkäämmäksi ja myös käyttäytyy siten. Valitettavasti se ei ole älykkyyttä, vaan empatiakyvyn puutetta, joka äärimmillään esiintyy psykopatiana.

        Kukaan älykäs ihminen ei lähde mitätöimään toista eikä varsinkaan, jos haluaa tuoda oman mielipiteensä esiin ja jotenkin haluaisi vaikkapa levittää tietoa. Tietohan hukkuu täysin tuohon uhoon.

        Ei tietenkään pidä mitätöidä ihmisen omakohtaista kokemusta eikä varsinkaan ihmistä itseään. Ripulista parantunut ihminen on parantunut ripulista.

        Se mikä pitää kyseenalaistaa on johtopäätökset ja yleistykset. Suurimmalla osalla vaivoista on tapana parantua. Lähes kaikki ripulit lakkaavat joskus. Antibioottien aiheuttama suolistoflooran epätasapaino paranee, kun suolistoon pääsee jostain uutta bakteerikantaa joka palauttaa tasapainon.

        Ripuliin sairastumisen ja parantumisen välillä tapahtuu monenlaisia asioita. Ihminen syö ja juo monenmoista ruokaa ja ruoka-aineiden mukana (ja mahdollisesti käsistä, ruokailuvälineistä jne) elimistöön päätyy mononenmoista mikrobia. Elimistössä (esimerkiksi umpisuolessa) voi olla myös "varastossa" bakteereja, jotka jossain vaiheessa pääsevät leviämään muuhun suolistoon ja palauttaa tasapainon. Lisäksi henkilö voi syödä "uskomuslääkkeitä" tai muita rohtoja kuten maitohappobakteerivalmisteita jne. Taikauskoiset ihmiset voivat lisäksi tehdä taikoja, uskovaiset voivat rukoilla.

        Yksittäistapauksessa on aina puhtaasti uskon asia, mikä sairastumisen ja parantumisen välillä tapahtuneista asioista (tai niiden yhdistelmistä) aiheutti parantumisen. Kliinisiä tutkimuksia tarvitaan juuri siksi, että tiedämme mikä vaikuttaa parantumisen todennäköisyyteen oikeasti ja mikä on sattuman aiheuttamaa "kohinaa".

        Kaikissa tehdyissä kliinisissä tutkimuksissa homeopaattiset "lääkkeet" on todettu täysin toimimattomaksi. Niistä ei ole apua. Tämä on fakta eikä kenenkään mitätöintiä.


      • tohtor

        Kaikissa kliinisissä tutkimuksissa kaikki skeptikot on todettu vajaaälyisiksi ja useimmat olivat vielä aivan debiilejä.


      • Ripulihoidot

      • parantumatonsairaus

      • vaadintutkimustuloksia
        harhauskis kirjoitti:

        Sulphuris
        Pitikö rehellisen ihmisen kertomusta tulla rääpimään. Homeopaattinen hoito toimi hänellä. Tekouskovaisen moraali!

        Mistä henkilö voi tietää, että homeopaattinen hoito oli juuri se, joka auttoi?


      • Hoidettu

        Hoopo!
        Koska ei saanut muuta hoitoa!


      • Entä jos sairaus olisi parantunut muutenkin?


    • Skeponmismi
    • kuivaniemi

      On kai Suomessa isompiakin ongelmia kuin homeopaattisella menetelmällä praktiikkaansa pitävä lääkäri Liisa Sulkakoski on?

      • A-siantuntija

        Olet aivan oikeassa!
        Paljon, paljon, paljon,
        suurempi ongelma ovat skeptikko skeposet


      • tieteen_puolesta

        Ai että isommat ongelmat ensin kuntoon ja sitten vasta vähemmän isot? Kulunut non sequitur ääliömäisyys.


      • pahvista-kahvia

        mutta hyvä, että myönnät mainitsemasi henkilön olevan ongelma!


      • ongelmaon
        pahvista-kahvia kirjoitti:

        mutta hyvä, että myönnät mainitsemasi henkilön olevan ongelma!

        Kyllä, paperiarkkipiispa on palstan suurin ongelmahenkilö, koska on skitsofreeninen narsisti.


      • Paattimaattikielellähän 'skitsofreeninen narsisti' tarkoittaa tasapainoista empaattia. Ei siis höperöpaattia, jotka voivat toki olla tasapainoisia mutta harhaanjohdettuja.


    • kd-naapuri

      Mihis lahkoon sää, Toivo liero, kuulut?
      Oot liukas , ku ankerias!

      • Toivo.Lång

        Tarvitteeko kuulua mihinkään lahkoon? Etenkään sellaiseen, jonka eräänä toimintaohjeena on lain mukaan tasavertaisten kansalaisten laiton terrori.
        Tässä tarkoitan netin kautta harjoitettua häirintää ja vahingontekoa.

        Raukkiksille on tarjolla ikäänkuin rikollisen toimintaa sallimista eli TOR selaimen avulla kirjoittamista. Kukaan ei voi jäljittää.


      • paperiarkkipiispa

        Voitteko perustella, miten Tor-selaimen käyttö rinnastuu rikolliseen toimintaan? Ettei vain lähenneltäisi kunnianloukkausta tai herjausta. Eihän ylläolevan nimimerkin käyttäjääkään voi toiset tavalliset käyttäjät todentaa tai kumota, suuntaan tai toiseen.


      • Toivo.Lång
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Voitteko perustella, miten Tor-selaimen käyttö rinnastuu rikolliseen toimintaan? Ettei vain lähenneltäisi kunnianloukkausta tai herjausta. Eihän ylläolevan nimimerkin käyttäjääkään voi toiset tavalliset käyttäjät todentaa tai kumota, suuntaan tai toiseen.

        Toki mielellään! Kopsahtiko kipeästi v.v nilkkaasi kun kuitenkin toimit Suomen lakia rikkoen TOR-selaimen avulla,
        Oulussa asuva nimim. kylmäkäsi tästä kirjoitti ensin.

        Tor-selain sinänsä ei ole vaikkapa fileerausveitseä vaarallisempi, mutta siinä on se niksi miten veitseä käytetään.


      • OletRikollinen
        Toivo.Lång kirjoitti:

        Tarvitteeko kuulua mihinkään lahkoon? Etenkään sellaiseen, jonka eräänä toimintaohjeena on lain mukaan tasavertaisten kansalaisten laiton terrori.
        Tässä tarkoitan netin kautta harjoitettua häirintää ja vahingontekoa.

        Raukkiksille on tarjolla ikäänkuin rikollisen toimintaa sallimista eli TOR selaimen avulla kirjoittamista. Kukaan ei voi jäljittää.

        Voi sinuu Toivo raasuu, kun olet mennyt rikollisille poluille ja alkanut käyttämään TOR-selainta ja erilaisii nimmareita!
        Se on rikollista!


      • Toivo.Lång
        OletRikollinen kirjoitti:

        Voi sinuu Toivo raasuu, kun olet mennyt rikollisille poluille ja alkanut käyttämään TOR-selainta ja erilaisii nimmareita!
        Se on rikollista!

        Sinulla v.v raasu on TOR-selain voidaksesi harjoittaa Suomen lakienvastataista toimintaasi.
        Olet kiukkuinen oululaiselle nim. kylmäkädelle kun hän paljastaa lainvastaista toimintaasi.
        Minulle riittää Firebox selain.

        Olet v.v raukkis, myös selkäänpuukottajatyyppeihin kuuluvia hiirulaisia.


      • paperiarkkipiispa
        Toivo.Lång kirjoitti:

        Toki mielellään! Kopsahtiko kipeästi v.v nilkkaasi kun kuitenkin toimit Suomen lakia rikkoen TOR-selaimen avulla,
        Oulussa asuva nimim. kylmäkäsi tästä kirjoitti ensin.

        Tor-selain sinänsä ei ole vaikkapa fileerausveitseä vaarallisempi, mutta siinä on se niksi miten veitseä käytetään.

        Otetaan osissa:

        >Toki mielellään! Kopsahtiko kipeästi v.v. nilkkaasi kun kuitenkin toimit Suomen
        > lakia rikkoen TOR-selaimen avulla,

        'Kun'? Ei siis 'jos'? Kuka minä muuten olen, mielestäsi? Mikä on 'v.v. nilkka?'

        > Oulussa asuva nimim. kylmäkäsi tästä kirjoitti ensin.

        Missä kirjoitti? Ei tässä ketjussa sellaista näy. Ja jos joku kirjoittaa nimimerkillä, niin mistä joku toinen voi tietää hänen asuinpaikkansa, jollei kirjoittaja sitä itse kerro? Jos tunnet nimimerkin, niin haluaako hän asuinpaikkansa paljastettavan?

        > Tor-selain sinänsä ei ole vaikkapa fileerausveitseä vaarallisempi,
        > mutta siinä on se niksi miten veitseä käytetään.

        Nyt ei nähdäkseni ollut kyse vaarattomuus-vaarallisuus -akselista, vaan laillisuus-laittomuus -akselista. En tiedä yhtäkään Suomen lakia rikkovaa verkkoselainta. Kuka siis on rikollinen ja miksi?


      • Toivo.Lång.Inkeroinen
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Otetaan osissa:

        >Toki mielellään! Kopsahtiko kipeästi v.v. nilkkaasi kun kuitenkin toimit Suomen
        > lakia rikkoen TOR-selaimen avulla,

        'Kun'? Ei siis 'jos'? Kuka minä muuten olen, mielestäsi? Mikä on 'v.v. nilkka?'

        > Oulussa asuva nimim. kylmäkäsi tästä kirjoitti ensin.

        Missä kirjoitti? Ei tässä ketjussa sellaista näy. Ja jos joku kirjoittaa nimimerkillä, niin mistä joku toinen voi tietää hänen asuinpaikkansa, jollei kirjoittaja sitä itse kerro? Jos tunnet nimimerkin, niin haluaako hän asuinpaikkansa paljastettavan?

        > Tor-selain sinänsä ei ole vaikkapa fileerausveitseä vaarallisempi,
        > mutta siinä on se niksi miten veitseä käytetään.

        Nyt ei nähdäkseni ollut kyse vaarattomuus-vaarallisuus -akselista, vaan laillisuus-laittomuus -akselista. En tiedä yhtäkään Suomen lakia rikkovaa verkkoselainta. Kuka siis on rikollinen ja miksi?

        Suotta venkoilet v.v. Ongelma ei ole selain vaan sinä. Sinä lymyilet infantiilisessa mielessäsi voivasi piiloutua puskanikkien viidakkoon. Luulet etteikö psykopaatahtavaa kirjoitus, häirikköasennettasi tunnistettaisi.
        Sinä olet jatkuvasti etänä häiriköinyt koneellani siitä lähtien kun sekosit Reiki-meditaatioharrastuksestani.

        Ankaran, uskonnollisen kotikasvatuksen paineissa kehityit vikaraiteelle, ensin liikaliltteyteen, sitten sadismiin ja sairaudentunnottomuuteen.

        Sinulle ei vaan v.v mene jakeluun, että jokainen nettiin kirjoitettu viesti on myös dokumentti, vaikka sen piilonikeillä kirjoitatkin.


      • Kylmäkäsi
        Toivo.Lång kirjoitti:

        Sinulla v.v raasu on TOR-selain voidaksesi harjoittaa Suomen lakienvastataista toimintaasi.
        Olet kiukkuinen oululaiselle nim. kylmäkädelle kun hän paljastaa lainvastaista toimintaasi.
        Minulle riittää Firebox selain.

        Olet v.v raukkis, myös selkäänpuukottajatyyppeihin kuuluvia hiirulaisia.

        Kohta selässäsi joku esine törröttää!!!!


      • ArvaasKuka
        Toivo.Lång.Inkeroinen kirjoitti:

        Suotta venkoilet v.v. Ongelma ei ole selain vaan sinä. Sinä lymyilet infantiilisessa mielessäsi voivasi piiloutua puskanikkien viidakkoon. Luulet etteikö psykopaatahtavaa kirjoitus, häirikköasennettasi tunnistettaisi.
        Sinä olet jatkuvasti etänä häiriköinyt koneellani siitä lähtien kun sekosit Reiki-meditaatioharrastuksestani.

        Ankaran, uskonnollisen kotikasvatuksen paineissa kehityit vikaraiteelle, ensin liikaliltteyteen, sitten sadismiin ja sairaudentunnottomuuteen.

        Sinulle ei vaan v.v mene jakeluun, että jokainen nettiin kirjoitettu viesti on myös dokumentti, vaikka sen piilonikeillä kirjoitatkin.

        Palstan ainoa ongelma on aivan toivotonTOIVO, jolla ei ole mitään Toivoa!


      • paperiarkkipiispa
        Toivo.Lång.Inkeroinen kirjoitti:

        Suotta venkoilet v.v. Ongelma ei ole selain vaan sinä. Sinä lymyilet infantiilisessa mielessäsi voivasi piiloutua puskanikkien viidakkoon. Luulet etteikö psykopaatahtavaa kirjoitus, häirikköasennettasi tunnistettaisi.
        Sinä olet jatkuvasti etänä häiriköinyt koneellani siitä lähtien kun sekosit Reiki-meditaatioharrastuksestani.

        Ankaran, uskonnollisen kotikasvatuksen paineissa kehityit vikaraiteelle, ensin liikaliltteyteen, sitten sadismiin ja sairaudentunnottomuuteen.

        Sinulle ei vaan v.v mene jakeluun, että jokainen nettiin kirjoitettu viesti on myös dokumentti, vaikka sen piilonikeillä kirjoitatkin.

        Ei tullut vastauksia yhteenkään kysymyksistäni. Minua, tällä nimimerkillä kirjoittavaa henkilöä, epäiltiin rikoksesta loukkaavaan sävyyn ilman perusteluja. Toimenpide-ehdotuksia?


      • paperiarkkipiispa
        Kylmäkäsi kirjoitti:

        Kohta selässäsi joku esine törröttää!!!!

        Miksi kirjoitat näin, jota kuulostaa laittomalta uhkaukselta?


      • reikiinne_kyllästynyt

        "mikä" piti sanoa, eikä "jota".

        Ahaa, nyt oivallan: Tätä Toivoa on joku häiriköinyt hänen koneellaan ehkä TOR-selainta käyttäen, ja sellainen häiriköinti hyvinkin voi rikkoa lakia. Ei siis ollut puhe pelkästään näille S24:n palstoille kirjoittamisesta. Valitan väärinkäsitystäni. Enkä ole toivon koneella häiriköinyt enkä muidenkaan. Kirjoittelu eri aiheista eri palstoille niiden sääntöjen ja Suomen lakien mukaisesti ei ole häiriköintiä selaimesta riippumatta. Iloksenne vaihdoin nimimerkkiä, nyt vasta.

        t. paperiarkkipiispa


      • pyytämäsiehdotus
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Ei tullut vastauksia yhteenkään kysymyksistäni. Minua, tällä nimimerkillä kirjoittavaa henkilöä, epäiltiin rikoksesta loukkaavaan sävyyn ilman perusteluja. Toimenpide-ehdotuksia?

        Toimenpide-ehdotus: Poistu palstalta täydellisesti ja ikuisesti!


      • TarvinNeuvoja
        Toivo.Lång kirjoitti:

        Toki mielellään! Kopsahtiko kipeästi v.v nilkkaasi kun kuitenkin toimit Suomen lakia rikkoen TOR-selaimen avulla,
        Oulussa asuva nimim. kylmäkäsi tästä kirjoitti ensin.

        Tor-selain sinänsä ei ole vaikkapa fileerausveitseä vaarallisempi, mutta siinä on se niksi miten veitseä käytetään.

        "Tor-selain sinänsä ei ole vaikkapa fileerausveitseä vaarallisempi, mutta siinä on se niksi miten veitseä käytetään."

        Kerro meille, että miten sitä TOR-selainta pitää käyttää, ettei leikkaa itseään fileerausveitsellä?


      • 093018---213
        pyytämäsiehdotus kirjoitti:

        Toimenpide-ehdotus: Poistu palstalta täydellisesti ja ikuisesti!

        Miksi? Jotta huijaaminen voisi jatkua, siksikö?


      • KK.timangia
        Kylmäkäsi kirjoitti:

        Kohta selässäsi joku esine törröttää!!!!

        Onko kylmäkäsikin tullut tervehtimään meitä seniilistyviä tyyppejä? Sepä hyvä, oikein hyvä.


      • laillinenuhkaus
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Miksi kirjoitat näin, jota kuulostaa laittomalta uhkaukselta?

        Kerro mulle, ett millane on laillinen uhkaus ! ?
        Sit ku tiedan, ett millane on lailline uhkaus, niin sit voin kirjottaa sulle ihan henkkohtasen LAILLISEN UHKAUKSEN!


      • Kylmäkäsi kirjoitti:

        Kohta selässäsi joku esine törröttää!!!!

        Oletko tullut tänne Alkoholismi -palstalta? Alkoholi ei lämmitä käsiä, paitsi jos sitä polttaa spriikeittimessä. Alkoholia polttaa myös maksa, muttei maksa vaivaa, kunhan ei juo liikaa.


      • laillinenuhkaus kirjoitti:

        Kerro mulle, ett millane on laillinen uhkaus ! ?
        Sit ku tiedan, ett millane on lailline uhkaus, niin sit voin kirjottaa sulle ihan henkkohtasen LAILLISEN UHKAUKSEN!

        No, laillinen uhkaus on varmaankin uhkaus ryhtyä lain sallimiin oikeudellisiin toimenpiteisiin. En tunne selässä törröttävää esinettä, joka olisi laillisen uhkauksen tulos. Tosin jos pahasti osuu, niin sitten ei tunne esimerkiksi jalkojaan.

        ("I can't feel my legs..." https://youtu.be/9MjV4EwR7Mg )

        (Tämä ei siis ollut uhkaus.)


    • EpäToivonen

      Toivo on toivoton uskis,
      ja nyt suuris tuskis,
      usko kovalla koetuksella,
      henkiriepu sielussa,
      tuskissaan ulvoo:
      Missä onkaan uskoni ja Jumalani?

    • paavin_anoppi

      työttömät
      syrjäytyneet
      koulunsa keskeyttäneet
      haluaisivat kuulua yhteiskuntaan
      (se heille sallittakoon)
      jotkut heistä
      tai hyväksikäyttäjät
      alkavat houkutella heitä, muita
      verkostomarkkinoijiksi
      pyramidipelaajiksi
      liivijengiläisiksi
      "vaihtoehtotieteilijöiksi"
      kun ei yhteiskunta kelpaa tai huoli
      niin leikitään sitä sitten itse
      mutta kuka kantaa
      seuraukset

      • paavin_appi

        Et ainakaan sinä, koska olet noin tollo runoilija.


    • porarin.etusormi

      Ketkäs muutkaan kuin juuri fundamentalisti-uskikset ovat tätäkin palstaa pilaamassa.

    • erehdyit

      Saarnaako uskovaiset nykyään puskista?
      Minä kun luulin , että uskovaiset saarnaa kirkoissa!

      • Toivo.Lång

        Tuntemani lahkolaissaarnaaja hyökkäilee vain puskista.


      • Hm, olisi tarvinnutkin valita nimimerkiksi 'lohkolämmitinsaarnaaja'.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe