Väitetty törmääminen

Klaaraa

Mieheni oli tänään ajamassa kotiin töiden jälkeen, risteyksessä edellä ajava pysähtyi yhtäkkiä ja mies pysähtyi perässä. Edellä ajava ajoi sivuun ja tuli äkäisenä väittämään, että mieheni oli törmännyt hänen autoonsa. Mies on varma, ettei törmännyt, autoille jäi väliä noin 30 cm.
Äkäinen autoilija näytti kunnon lommoa autonsa takapuskurissa. Autossa oli muutenkin lommoa ja ruostetta ympäriinsä. Sitten hän alkoi vaatia mieheltäni vakuutusyhtiötietoja. Mies väitti vastaan, ja äksy uhkasi soittaa poliisin, mihin mieheni suostui ilomielin. Poliisi saapui 40 minuutin odottelun jälkeen ja otti kuvia lommoista. Mieheni autossa ei näkynyt mitään jälkeä, poliisikin oli vaikuttanut vähän siltä, ettei uskonut äkäilijän juttua, ja sanoi lähettävänsä selityksen sekä kuvat mieheni vakuutusyhtiöön(?).
Mikähän tässä on oikeusturva? Voiko olla mahdollista, että edessä ajanut esim. tuntee paikallisen autokorjaajan, ja ajelee romuautolla keräämässä rahaa ystävälleen? Kyseessä ei edes ollut äksyn oma auto, vaan jonkun kaverin, jolle tämä soitti ja kysyi, että oliko siinä kohtaa ollut lommoa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0la

      Poliisin tutkinta selvittää

    • ftjrj

      Äksy on lain oikealla puolella.
      Kaiva kuvetta.

      Tulevaisuutta varten pieni neuvo. Toimi kunnolla ja jätä reilut välit.

    • VälkkyväJojo

      Ei mitään huolta, kun suomalainen poliisi dokumentoi jäljet. Se oli tärkeä.
      Missäpäin maata tuo tapahtui?

      • Klaaraa

        Tämä oli länsi-Pirkanmaalla. Jos tulee vastaan samanlaisia tapauksia, niin voitte raapia päätä ja miettiä, mistä on kyse.


    • äsaäsädäsädsädä

      Aika mahdotonta törmätä niin, ettei toiseen autoon jää mitään jälkiä. Jos lommossa oli jo ruostetta, niin se on tapahtunut joskus aikoja sitten.

      Kaikenlaisia yrittäjiä on näköjään liikkeellä.

    • Hätiämitiä

      Ei hätää. Poliisi hoitaa homman.

    • vittumitäkyrpiä

      Kerran yksi hyväkäs peruutti autoni keulaan liikennevaloissa, sillä oli vetokoukku ja hänen autoon ei tullut mitään jälkiä mutta koukku rusensi minun autoni keulan, puskuri halkesi rekisterikilven takaa ja kilpi tietysti ruttaantui, keulamaski muljahti pois paikoiltaan myös. Peruuttaja karkasi paikalta.

      • hankalatilanne

        Olisko auttanut edes rekkarin muistaminen kun pitäisi pystyä todistamaan toisen peruttaneen, kamera olisi hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe