Sotaveteraanit ja sivarit

Tokatsu

Tunnen muutamia vielä elossa olevia ja edesmenneitä sotaveteraaneja.
Itse olen jo aika iäkäs sivari. Yllätykseksi jokainen veteraaneista kertovat ja ovat kertoneet kunnioittavana minua ja yleensä sivareita, jopa nykyinen hyvä ystävä jota autan viikottain, sanoi että sinulle pitäisi myöntää mitali siitä että olet sivari.
Kerroin ja sanoin kiitos, mutta Kekkoselta olen saanut jo yhden hengenpelastusmitallin ja sinä sota-ajalta.

15

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juo_juo

      Taas sivaripaska yrittää saada armeijan käyneiltä kunnioitusta mutta nimimerkkien vaihtelusta huolimatta sama paskakasa tunnistetaan.
      Kyseessä ikuinen luuseri joka on potkittu intistä pois mielenvikaisuuden ja fyysisten rajoitteiden takia. Ei kelpaa inttiin eikä mihinkään muuallekkaan. Mielenvikainen yhteiskunnan laitokseen laittama hoidokki jonka suurin toive on saada juoda kusta. Ei ole helppoa ei, hullu sekopää sivarihintti jolla ei ole yhtään ystävää.

      • Kumpi.Olet

        Kukakohan se tässä ketjussa vaikuttaa mielenvikaiselta? Ette vaan olisi sinä? Ja ennen kuin alat meuhkaamaan lapsellisesti niin en ole sivari. Oletko oikeasti joku teini vai vaa mielenterveys ongelmainen?


      • aatteleppa_ite
        Kumpi.Olet kirjoitti:

        Kukakohan se tässä ketjussa vaikuttaa mielenvikaiselta? Ette vaan olisi sinä? Ja ennen kuin alat meuhkaamaan lapsellisesti niin en ole sivari. Oletko oikeasti joku teini vai vaa mielenterveys ongelmainen?

        Jos olet uusi kirjoittaja niin sinusta ei voi vielä varmaksi sanoa, että olisit mielenvikainen mutta sen taas voi sanoa varmaksi, että olet tyhmä koska et ymmärrä lukemaasi.
        Jos taas olet aloittaja uudella nimimerkillä niin mielenvikaisuudesta ei ole mitään epäselvyyttä.


      • "Taas sivaripaska yrittää saada armeijan käyneiltä kunnioitusta mutta nimimerkkien vaihtelusta huolimatta sama paskakasa tunnistetaan."

        Ja kaikki sivarit tuntee sinut tällä keskustelupalstalla täytenä paskakasana olit sä sitten inttiä koskaan käynyt tai et! :)

        Työttömillä ja VAIN armeijansa käyneillä paskakasoilla ei muuta hyvää Suomessa tule irrota kuin kuljetus tekemään sen eteen sitten edes joskus jotakin!! :)

        Tätä sä olet varmaan vailla(?):
        1. Varmista, että rynkyssä on täynnä lipas kovia luoteja
        2 Varmista, että ase on asetettu sarjatulelle ja varmistin on pois päältä.
        3. työnnä rynkyn eli aseen kärki perseeseesi niin syvälle kuin se ikinä menee.
        4. vedä liipamisesta, jollet itte yletä sitä tekemään mahoinesi niin pyydä jotakin muuta tekemään se!


      • sivarit_on_paskaa
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Taas sivaripaska yrittää saada armeijan käyneiltä kunnioitusta mutta nimimerkkien vaihtelusta huolimatta sama paskakasa tunnistetaan."

        Ja kaikki sivarit tuntee sinut tällä keskustelupalstalla täytenä paskakasana olit sä sitten inttiä koskaan käynyt tai et! :)

        Työttömillä ja VAIN armeijansa käyneillä paskakasoilla ei muuta hyvää Suomessa tule irrota kuin kuljetus tekemään sen eteen sitten edes joskus jotakin!! :)

        Tätä sä olet varmaan vailla(?):
        1. Varmista, että rynkyssä on täynnä lipas kovia luoteja
        2 Varmista, että ase on asetettu sarjatulelle ja varmistin on pois päältä.
        3. työnnä rynkyn eli aseen kärki perseeseesi niin syvälle kuin se ikinä menee.
        4. vedä liipamisesta, jollet itte yletä sitä tekemään mahoinesi niin pyydä jotakin muuta tekemään se!

        Mitäs se sivaripaska taas uhoo? Rynkyn käyttöä on mukamas muille opettamassa mutta ei itse sitä käteensä saa otettua vaikka vihollinen tulisi ja ampuisi kaikki kulmakunnat lapset niille sijoilleen.
        Yhteiskunnan pohjasakan eli sivarien asenteet ovat niin kieroja, että paras on kun laittaa niille metrin multaa päälle.


      • Kumpi.Olet
        aatteleppa_ite kirjoitti:

        Jos olet uusi kirjoittaja niin sinusta ei voi vielä varmaksi sanoa, että olisit mielenvikainen mutta sen taas voi sanoa varmaksi, että olet tyhmä koska et ymmärrä lukemaasi.
        Jos taas olet aloittaja uudella nimimerkillä niin mielenvikaisuudesta ei ole mitään epäselvyyttä.

        En ole ennen kyllä tänne kirjoittanut joten olen uusi. Tyhmä en kyll ole, sinusta tosin saa kirjoituksesi perusteella erittäin tyhmän kuvan.
        Jos olet myös nimimerkillä juo_juo, olet kyllä sinä itse se mielenvikainenkin..
        Hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti pärjäät elämässäsi tuolla asenteellä ja matalilla älynlahjoillasi.


      • sivarit_on_paskaa kirjoitti:

        Mitäs se sivaripaska taas uhoo? Rynkyn käyttöä on mukamas muille opettamassa mutta ei itse sitä käteensä saa otettua vaikka vihollinen tulisi ja ampuisi kaikki kulmakunnat lapset niille sijoilleen.
        Yhteiskunnan pohjasakan eli sivarien asenteet ovat niin kieroja, että paras on kun laittaa niille metrin multaa päälle.

        Mitäh!? Opetin vain sulle just, miten saa itteltään hengen pois, jollei pysty elää Sivarien kanssa Suomessa mitä rynkyn käsittelystä 15 vuoden jälkeen vielä muistan!


      • sivarit_on_paskaa kirjoitti:

        Mitäs se sivaripaska taas uhoo? Rynkyn käyttöä on mukamas muille opettamassa mutta ei itse sitä käteensä saa otettua vaikka vihollinen tulisi ja ampuisi kaikki kulmakunnat lapset niille sijoilleen.
        Yhteiskunnan pohjasakan eli sivarien asenteet ovat niin kieroja, että paras on kun laittaa niille metrin multaa päälle.

        "Yhteiskunnan pohjasakan eli sivarien asenteet ovat niin kieroja, että paras on kun laittaa niille metrin multaa päälle."

        Mieti sitä sitten ennen kun omas ampuu sut!? Älä mieti tässä välissä sitä, miksi omat ampuisivat sinut! :) Jätetään se vaan arvoitukseksi, jooko!?


      • aatteleppa_ite
        Kumpi.Olet kirjoitti:

        En ole ennen kyllä tänne kirjoittanut joten olen uusi. Tyhmä en kyll ole, sinusta tosin saa kirjoituksesi perusteella erittäin tyhmän kuvan.
        Jos olet myös nimimerkillä juo_juo, olet kyllä sinä itse se mielenvikainenkin..
        Hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti pärjäät elämässäsi tuolla asenteellä ja matalilla älynlahjoillasi.

        No niin, pieni lisäys kirjoituksiisi toi varmuuden. Tyhmyytesihän jo ilmaisit mutta nyt voidaan todeta, että mielenvikaisuus paistaa kirjoituksista selkeästi läpi. Olet siis paitsi tyhmä niin myös mielenvikainen. MOT.


    • klmm

      Hyvä kommentti ottaen huomioon äo, joka on 55. Jatka samaa rataa.

      • yritä_selvitä

        Jos sinulta on tuollainen arvo mitattu niin sitten on. 55 ei sinänsä pitkälle riitä mutta haet sitten aina apua kun on vaikeampia asioita selvitettävänä.


      • yritä_selvitä kirjoitti:

        Jos sinulta on tuollainen arvo mitattu niin sitten on. 55 ei sinänsä pitkälle riitä mutta haet sitten aina apua kun on vaikeampia asioita selvitettävänä.

        Uskon, että armeijan käyneet eivät muusta piittaakaan kuin: "mulla on Kessun sotilasarvo"...ÄO on tosin alle 100, kun monilla Sivareilla on ÄO noin 200 huitteilla. Se Puolustusvoimien "palikkatesti" ei sanele ihmisenä, vaikka "pitäisit kukkakauppiaista" tai muuta sellaista paskaa! Juu, ei niitä kukkakauppiaita tule TAPPAA! :)


    • Vasallivaltio

      Intti käyty -82. Enkä suosittele kenellekkään. Valinta on oltava vapaa.
      Ei kenekään kuulu kuolla tälläisen Eu:n vasallivaltion puolesta.
      Ei kannata enää, se juna meni 1995, kuskina oli Sauli Niinistö js lämmittäjänä Lipponen.
      Veteraaneja ei kannata sotkea nyky suomeen, se mitä he puolustivat, lakkasi nykyisen presidentin toimesta.
      Rynkkyni voitte tunkea sille mulkulle perseeseen,moinen paska.

      https://www.google.fi/search?q=anteeksi 1995&oq=antee&aqs=chrome.0.69i59j69i57j0l2.6566j0j4&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=qd87aXRW_MYbJM:

      • "Veteraaneja ei kannata sotkea nyky suomeen, se mitä he puolustivat, lakkasi nykyisen presidentin toimesta."

        Nuo kusipäät sotkevat tähän niitä Sotaveteraaneja liiankin kanssa. Niille sanon, että varmistavat ennen rynkyn persreikäänsä ujuttamista, että rynkyn lippaassa on kovia täynnä, eikä "räkäpäitä", ennen sitä varmistin pois ja perseeseen ängetty rynkky ja liipamisesta tulisi painaa, että joskus ymmärtäisi Sivareita!!


      • En ymmärrä sitä että vuonna -95 Suomen olisi jonnekin "myyty", vaikka oli EU:n jäsem?! EU ei ole meitä mitenkään pakoittanut liittymästä EU:hun. Se tehtiin Suomessa KANSANÄÄNESTYKSELLÄ, jossa kumpikin vanhempani äänesti EU:n puolesta! Olin silloin 13-vuotias 20 vuotta sitten, kun Suomi liittyi EU:hun. Mielestäni Suomen tulisi liittyä Natoonkin, mutta kun joillekin Suomi ei voi puolustaa muuta kuin "asevelvollisuusarmeijallaan" oltiin me mitä hyvänsä, vaikka JOKAISESSA SODASSA ON TARVITTU MUIDEN VALTIOIDEN APUA!!

        EU-puolustusjärjestelmää ei saatu onnistumaan! Lieneekö syynä se, että suurin osa EU-jäsenvaltioista on valmiiksi jo NATO-jäsen, mutta EU-maista vain Suomi ja Ruotsi ei ole Nato-maa ja Euroopasta ne pienet Kaakkois-Euroopan valtiot! Suomi pelkää asevelvollisuuden heikkenemistä ja se on suurin syy vai se että vieressä on Venäjä! Venäjälle jäisimme takuuvarmasti alakynteen maanpuolustuksellisesti, eikä se liene sivarien tai totaalien syy. Pitäisikö vasta sitten pohtia Nato-jäsenyyttä kun se kaikkein "isänmaallisin" taho on jo rannoiltamme hyppinyt ja meidän tulisi pelkillä "jälkiliukkailla" pyrkiä maamme puolustuksessa.

        Olen sitä mieltä, jollei Suomi liity Natoon niin meidät kaikki tapetaan!

        Venäläiset nauraa vaan sitä suurta partaansa kun Suomi pelkää heitä, eikä osaa tehdä omia ISOJA päätöksi ensin kysymäti heiltä, LOL!! ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      371
      3282
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1292
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      140
      1038
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe