Mistä tunnet sä ystävän

bfhyuiokjh

tässäkin pätee laatu joka on määrää tärkeämpää. Sananlaiset luonteenpiirteet vähemmän tärkeintä kuten myös vähemmän tärkintä yhteiset kiinostuksen kohteet. Jos rima on liian alhaalla, kuka tahansa kelpaa eikä se ole koskaan hyvä asia. Monet kyllä julkisuudessa puhuvat ystävyydestä ystävänpäivänä Tietääkseni ystävänpäivä on joka päivä. Tietysti on se niinkin että toisilla ei ole niin väliä kuin mitään kritereitä ystävyydelle. En kuitenkaan alenna normejani saadakseni hyväksyntää.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shguyuioki

      Voisin kuvitella kaikenlaisten kotimaisten kaupalisten kuin ei kaupalisten olevan innostuneita niistä kaikista heidän katselijoistaan / kuuntelijoistaan ja panostavan heihin ainakin älykkäämmät kuin siihen ketä he vielä saisivat komppamaan itseään. Pikkusieluiset ilmeisesti eivät kestä että heidän kuuntelijoitaan / katselijoitaan ei ole koko suomen kansa. Puremattahan pikkusieluiset keksivät omasta päästään miksi noin on. Yleensä heidän tuiki tavaliset näkemykset on tiukkapipo, uskovainen jne. jne. jne. Heiltä kun on jäänyt kokonaan älyämättä suuri massa jos noin voidaan todeta meitä jotka eivät mittauta pörssiarvoaan pelkästään sillä kuinka monet muut pitävät. Niin mistä tunnet sä ystävän jne.

    • hgrtyuiap

      " mitä " tuleeko elokuva rakkauskirjeitä juulialle Itse olen kyllä kaikkeni mielestäni yrittänyt että itselleni rakkauskirjeet eivät tulisi. Olen kokeillut maitoperunoita, riisipuuroa, maksalaatikkoa yms. aloitanko hengelisen osuuteni. hymiö

    • xdfgbhrt

      Aivan. jos kuvitellaan että ketään käy lukemassa niin turhaan aikaa kuluttavat jos mielivät nähdäkseen hengelisen osuuteni koska en välitä olla missään keskustelemassa mm. kumman jumala on parempi ja meidän jumala voittaa teidän jumalan esimerkiksi. Täällä pyörii mainos joka ilmeisesti tahtoo varoittaa että ketä tahansa voi lukea jne. Aivan kuten missä tahansa keskustelupalstoilla jopa aikuisetkin menevät keskusteluihin mukaan kaameiden tyyppien kanssa ketä he eivät koskaan kutsuisi kotiinsa mutta samalla aikuiset lisäävät tunnettujen jja julkisten kuvia ja osoitteita joita eivät ole koskaan edes tavanneet halutakseen nostaa statustaan jne. kertomalla " ystävistään " Verkkorikolisia ovat salakatselijatkin eivät yhtään sen parempia.Pahantahtoisia aikuisia on myös joka keskustelupalstalla ei yle eikä hesari ole mitenkään siinä parempi toistaan kaameinpia voi sielläkin seurata jne.

    • Mokomakinlaulu

      Onko aloittaja kuunnellut kyseisen kappaleen loppuun ? Kysyn vaan kun laulussa sanotaan näin. Mistä tuntee ystävän. Asia testataan siten että "ystävä " viedään vaikka meren rantaan ja jos "ystävä " alkaa siellä valittamaan ja voivottelemaan kovaa kohtaloaan niin JÄTÄ HÄNET SINNE ! Kehoitetaan laulussa.
      Siis jos "ystävälläsi " on huolia ja murheita ja hän haluaisi niistä kovasti kertoa niin
      EIKU HYKÄÄT VAAN .PAHUS JÄÄKÖÖN SINNE !

      On siinäkin "Ystävän " laulu ? Mokomakin rääväsuu kappale ??

    • tnnskl

      Ihmisen ja koiran ero on siinä että vain toiselta tulee paskaa molemmista päistä.

    • gftyruia

      Hyvää huomenta teille jotka olette vaivaantuneet vastamaan ( en odottanut ) Voisitteko olla niin ystävällisiä että ette kuvitelmissakaan erhtyisi pitämään tekstiä / juttua mitenkään spr.ystäväpalveluun. Tällä ystävyys ja mistä tunnet sä ystävän ei ole mitään tekemistä SPR kuin muidenkaan missioiden kanssa mitä tässä nyt kirjoitan. Tietääkseni noiden avustusjärjestöiden toiminta ja siihen osallistuneiden on jossain muualla.

    • apokjuiy

      Ainiin En sitten katsonutkaan rakkauskirjeitä juulialle vaan. Koston liekki tallensin sen torstaina neloselta. En vielä ole valinnut mitä tänään katson.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe