Tulispa sota

rintamalle

Olis mahtavaa lähteä rintamalle puolustamaan isämmaata. Olis hienoa ampua maahan hyökkäävää vihollista.

20

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voephansekäävväniinnii

      Entäs jos se vihulaene kerkkiissii ampuva lassaattoo sinut ensin:D

      • rajan_asukas

        Totuushan on tämä,Suomeen on hyökätty jo,ilman että yhtään laukausta olis ammuttu. Jos maahan tulee 30.000 sotilasta nuin vain kävelemällä rajan yli,
        aiemmin tulleiden lisäksi.Ei se kuulkaa hyvältä näytä.
        Kun ne rajan ylittävät jätkät näkee konkreettisesti maahan kävelevän muutaman kymmenen laumoina kuukausitolkulla ,se on erilaista kun jos niistä kuulee vain puhuttavan.Minun asuinpaikkani on sellainen,että olen omin silmin tämän ruiljanssin nähny ja se hirvittää.

        Nyt on rauhallista,mutta kun kevät koittaa,ne on taas rajalla ilman kenenkään suomalaisen tilausta.Ja ennen kaikkea,kenenkään suomalaisen estämättä.


      • menetettymaa

        YOUTUBE : Totuus suomen nykytilanteesta.


    • troijanhepat

      Suomeen on jo hyökätty. Uusi invaasio koettaa keväällä. Että semmosta.

    • Ennen.lähtöä

      mie kävisin päästämässä ilmat pihalle Savonlinnan trollaavasta desantista. Olis helpottava tunne taistella isänmaan puolesta kun tietäis että kotirintamalla on ainakin yksi varma vakooja vähemmän.

      • kirjutettaavvuansavvoo

        Vae meenasit ilimat laskkee pihalle meekäpoejjasta! Tulehhan kokkeilemmaan kuhan nyt ensin otat seleville jotta missee minä oon. :D:DXD


      • Pelle_paljasti
        kirjutettaavvuansavvoo kirjoitti:

        Vae meenasit ilimat laskkee pihalle meekäpoejjasta! Tulehhan kokkeilemmaan kuhan nyt ensin otat seleville jotta missee minä oon. :D:DXD

        taas ittensä. Oisit kirjottanu reilusti oman nimes kun sut kaikki kumminki tunnista.


      • valitettavasti_ei_tiedä

        Jos tosiaan tietää kuka se trullaava vakooja on,niin käyhän se nuinkin.
        Mutta eihän niitä tiedä, kun ne ei paljon itsestään ilmottele mitämiehiä he on.


      • Vai_miehiä
        valitettavasti_ei_tiedä kirjoitti:

        Jos tosiaan tietää kuka se trullaava vakooja on,niin käyhän se nuinkin.
        Mutta eihän niitä tiedä, kun ne ei paljon itsestään ilmottele mitämiehiä he on.

        Kyllä tämä desantti on palstalla äänessä aamusta iltaan. Täällä esittää urheaa mutta tosiasiassa pelkää vapaamuurarikostoa niin että vuorokausirytmikin on sekaisin tai sitten sekin on skitsofreniansa syytä.


      • fdghfdg
        Vai_miehiä kirjoitti:

        Kyllä tämä desantti on palstalla äänessä aamusta iltaan. Täällä esittää urheaa mutta tosiasiassa pelkää vapaamuurarikostoa niin että vuorokausirytmikin on sekaisin tai sitten sekin on skitsofreniansa syytä.

        Keskity sinä itsesi parantamiseen. ei sinua kukaan täällä kaipaa.


      • Trolliakkaa_vituttaa
        fdghfdg kirjoitti:

        Keskity sinä itsesi parantamiseen. ei sinua kukaan täällä kaipaa.

        niin ettei saa yölläkään unta vaan pitää kommentoida sokkona. Heh heh, tätä on jo odotettukin.


    • rapahousu

      "Olis mahtavaa lähteä rintamalle puolustamaan isämmaata. Olis hienoa ampua maahan hyökkäävää vihollista."

      Ensimmäisenä varmaan olisit juoksemassa karkuun kurat housuissa.
      Vain tyhmä toivoo tuollaisia asioita.

      • Reservin_ylikersantti

        No sitten meitä tyhmiä on tuhansia. :)


    • kisumimmi

      Tuota se rähinäviina teettää. Sotahullut ampuis mielellään vaikka omat varpaansa hajalle paremman puutteessa, vaikka onhan se isänmaan puolustaminen hieno periaate. Voisit samalla jo suunnitella, mihin maahan täältä muu kansa lähtis turvapaikan hakuun. Noin niinkun varmuuden vuoksi.

      • kisumimmi

        Siis eihän sodan takia välttämättä kaikki siviilit lähde heti pakolaisiks muualle, mutta tarkotin, että jos syystä tai toisesta joutuis vaikka osa suomalaisista lähtemään. Kun kerran joku mielellään pohtii ja fantasioi tommosia. Mä en ehkä tiedä sota-asioista paljookaan, ei ole jostain syystä kiinnostanut. Eikä ole onneksi ite tarvinnut sellasta kokea!


    • Aleppoon

      Värväydy aloittaja Syyriaan ISISin joukkoihin, siellä pääsisit toteuttamaan pitkäaikaista unelmaasi! Ampuilisit siellä niitä maahan hyökkääviä venäläisiä hävittäjiä kumiritsoillasi alas, voisit samalla huutaa laukaisun hetkellä "PAM"!

      • kirjutettaavvuansavvoo

        Tästäpä tul meekäpoejjalle makkeet uamunaarut:D On kyllä semmone huumorläjjääs että oksat poekkeen:D:DXD Tämä palsta se ee petä millonkkaa:D:DXD


    • uikootruotsiin

      Tulis sota niin päästäisiin noista partalapsisotilasrintamakarkureista..

      • pettureita

        mitähän ne oikeat sotilaat miettii noista taateli kaartilaisista irakissa ja syyriassa. ei taida maan petturit olla kovassa kurssissa


      • Ketkä
        pettureita kirjoitti:

        mitähän ne oikeat sotilaat miettii noista taateli kaartilaisista irakissa ja syyriassa. ei taida maan petturit olla kovassa kurssissa

        Ai ketkä oikeat sotilaat, hallituksen, Isisin, Hisbollahin, al-Nusran, al Qaidan, kurdikapinallisten vai jonkun muun kapinallisryhmän sotilaat?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      4230
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2398
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2151
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2096
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      103
      1740
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1432
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1382
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      327
      1333
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe