Arvostaako miehenne vaimon kauneutta?

vallankaunis

Meillä mies arvostaa ostelee kukkia ja vaatteita ja uusia autoja. Kaikki kylän miehet ovat aivan innoissaan minusta, miestä vaan naurattaa, ja hänestä on kiva kun olen niin kaunis, että kaikki kaikki miehet haluisivat mut vaimokseen. Rasittavaa yleensä kun ei jaksais aina olla kaunis mutta onneksi se ei tarvi valmisteluita olen luonnostaan kaunis. Oletteko tekin? Jos ette, vinkiski sanoisin että kampaamoon, kynsihoitlaan, rasvaimuun, lenkille vaateostoksille, ja meikkauskouluun, siitä se lähtee jatkossa voi sitten vaihdella tai ottaa usuia kaunistumisjuttuja mukaan. Ruokahuolto kanssa kuntoon. Muistakaa hymyillä, älkää olko mulle kateellisia, en maha tälle mitään, joskus rasite joskus ei, Hätkähtäisit jos näkisit minut.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavisvaan

      Mä oon tosi kateelliinen sulle. Haluuisn olla kaunis, ole onnellinen ettäolet kaunis, minäkin voisin haluta olla. Mutta en ole.

    • tyhmäoletkuitenki

      Mutta kirjoittaa et sitte osaa......

    • Päivänvitsi

      Ihan varmasti hätkähtäisin jos näkisin sinun, HAHAHAHAHAHAHAH

      • kiitoskehuista

        Kiitos! Kiva kuulla että hätkähtäisit kauneuttani. Älä nyt kateellinen sentään ole, sä voisit mennä kauneushoitolaan kyllä sulle varmaan joku hoito saadaan aikaseksi että olisit minun näköinen.


    • 1säpappa

      Moni ensinäkemältä kaunis nainen muuttuu silmissäni rumaksi silmänräpäyksessä kun avaa suunsa. En tiedä pitäisinkö aloittajan ulkonäöstä muutenkaan, mutta tuon päänavauksen jälkeen tiedän hänet rumaksi.

    • jkiol

      Kauneus on katoavaa, jokainen on nuorena omalla tavallaan kaunis, olemme luonnon veistoksia.
      Sanoisin pikimmiten, että hyvin itseään hoitava ihminen on kaunis kokonaisuus.
      Kun ei tuhoa itseään, viinoilla, tupakalla, liiallisella meikkauksella ja yksi pahimmista on liiallinen rusketuksen hakeminen tavalla tai toisella. Lisäksi puhdas ja asiallinen, vartaloon ja ikään sopiva pukeutuminen. Ne tuovat ulkoista näköä, mutta tärkeintä lienee se sisältö, kuten kaikessa.
      Kun ihminen on tasapanoinen ja itseään arvostava, eteenpäin elämässään pyrkivä, hän osaa ymmärtää elämää ja ei tee kositaan vankilaa puolisolleen eikä lapsilleen eli ei riippuvainen. Hänen ei tarvitse orjallisesti seurata, mikä trendi vaatteissa, sisustuksessa, tai miten paljon pitää matkustella ja miten muut tekevät, hän osaa rakentaa kodin ja perheen. Silloin on hyvä mahdollisuus löytää myös puoliso, joka osaa arvostaa tätä, eikä hän poukkoile myöskään tuolla muiden myymässä maailmassa.

    • rumaraili

      Olisi kiva olla kaunis, mutta kun olen vaan ruma.

    • carinfe

      Et kovin kummoinen kuski ole kun autot romutat saman tien. Vai miksi mies autoja ostelee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3791
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3585
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3522
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2209
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2201
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1957
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1937
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      180
      1728
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1403
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe