Minut pakotettiin vapautukseen

nyrdebo

Olisin kovasti halunut käydä armeijan mutta minulta vietiin sekin mahdollisuus. Ensimmäinen päivä parolannummen panssariprikaatissa ja aamulla tultiin huutamaan pää punasena! murjoin tämän miehen sairaalakuntoon joka valitettavasti joutui myös armeijan kesken jättämään. Tilanteen jälkeen kaikki puhui sen jälkeen normaalisti minut vietiin poliisiautolla sieltä pois.

Olisin armeijan halunnu käydä mutta tuollainen turha karjuminen saa 110kilosen miehenkin suuttumaan. Sanoin lääkäritarkastuksessa että suutun jos minulle huudetaan, mutta ei se auttanu.

Pointtini tässä on se että eikös sitä armeijaa voi muuttaa siten että tollanen turha karjuminen jää pois keskitytyään siihen olennaiseen vaan.

11

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullut_kiinni

      Kyllä ne siellä osastolla osaa sinua käsitellä. Siellä on rauhoittavia, pakkopaitaa, leposidettä ja muuta sopivaa jotta sekopäisimmätkin saadaan pidettyä aisoissa. Mitäpä tuollaisella armeijassa olisi edes tehty kun meni pelkästä äänestä sekaisin. Herra varjele tuollaista hullua jossain lastentarhassa tai alakoulussa.

      • Jaarlaan

        Minä sain vapautuksen koska olin juuri avioero prosessissa 24 vuotiaana, En saanut sen takia nukuttua yhtään kahdessa viikossa ja sanoin että jos en saa vapautusta, alan mätkiä täällä turpaan ihmisiä niin kauan että pääsen lähtemään.
        En minä mikään hullu ole mutta ei siinä elämäntilanteessa ole aikaa mihinkään armeija pelleilyyn kun elämä on murskana.


      • hullut_suljetulle
        Jaarlaan kirjoitti:

        Minä sain vapautuksen koska olin juuri avioero prosessissa 24 vuotiaana, En saanut sen takia nukuttua yhtään kahdessa viikossa ja sanoin että jos en saa vapautusta, alan mätkiä täällä turpaan ihmisiä niin kauan että pääsen lähtemään.
        En minä mikään hullu ole mutta ei siinä elämäntilanteessa ole aikaa mihinkään armeija pelleilyyn kun elämä on murskana.

        "...alan mätkiä täällä turpaan ihmisiä...", "En minä mikään hullu ole..."
        Et sitä ehkä itse halua myöntää mutta olet tasan tarkasti hullu ja senvuoksi armeijaan ja suurimpaan osaan muihinkin paikkoihin kelpaamaton. Jos jokainen ero tms. tyttöystävän jättämäksi tuleminen aiheuttaisi tuollaisia tekoja niin täällähän ei muuta olisikaan kuin ruumiita.


      • Jaarlaan
        hullut_suljetulle kirjoitti:

        "...alan mätkiä täällä turpaan ihmisiä...", "En minä mikään hullu ole..."
        Et sitä ehkä itse halua myöntää mutta olet tasan tarkasti hullu ja senvuoksi armeijaan ja suurimpaan osaan muihinkin paikkoihin kelpaamaton. Jos jokainen ero tms. tyttöystävän jättämäksi tuleminen aiheuttaisi tuollaisia tekoja niin täällähän ei muuta olisikaan kuin ruumiita.

        Minulla oli kuuden vuoden suhteesta avioero. Ruumiita? Kuka on tappamisesta puhunut, etkö ymmärrä ressukka lukemaasi? En tosiaan ole mikään hullu ja minulla ei ole hullun papereita.
        Ehkä sinun älyllinen kapasiteetti ei riitä kunnolliseen keskusteluun? Taidat olla tasan tarkasti idiootti?
        Jos sinun elämäsi olisi murskana ja romuna, olisitko itse siinä tilanteessa armeijassa?


      • hullut_suljetulle
        Jaarlaan kirjoitti:

        Minulla oli kuuden vuoden suhteesta avioero. Ruumiita? Kuka on tappamisesta puhunut, etkö ymmärrä ressukka lukemaasi? En tosiaan ole mikään hullu ja minulla ei ole hullun papereita.
        Ehkä sinun älyllinen kapasiteetti ei riitä kunnolliseen keskusteluun? Taidat olla tasan tarkasti idiootti?
        Jos sinun elämäsi olisi murskana ja romuna, olisitko itse siinä tilanteessa armeijassa?

        Seli seli mutta hullu mikä hullu. Mätkimällähän ne asiat hoituu. Ei ole ihme, että muija jätti sinut, ihan oikein tuollaiselle hullulle.


      • eeverttinen
        hullut_suljetulle kirjoitti:

        Seli seli mutta hullu mikä hullu. Mätkimällähän ne asiat hoituu. Ei ole ihme, että muija jätti sinut, ihan oikein tuollaiselle hullulle.

        Minä oon samaa mieltä kanssasi. Jos mieheltä menee yhen ämmäm takia pää niin sekasin ettei kykene muuta ajattelemaan, niin se on sekopää.


      • Latva-lahoa_suvussanne
        Jaarlaan kirjoitti:

        Minä sain vapautuksen koska olin juuri avioero prosessissa 24 vuotiaana, En saanut sen takia nukuttua yhtään kahdessa viikossa ja sanoin että jos en saa vapautusta, alan mätkiä täällä turpaan ihmisiä niin kauan että pääsen lähtemään.
        En minä mikään hullu ole mutta ei siinä elämäntilanteessa ole aikaa mihinkään armeija pelleilyyn kun elämä on murskana.

        Vähästäpä sunkin maailmas mureni. Ei jatkoon.


    • tämäonnäin

      Sehän voi olla omalle terveydelle vaarallista jos huutamisesta suuttuu. Sitä kun voi suuttua väärälle huutajalle. Minuun ei huudot ym. vaikuta. Mua voi vaikka lyödä niin ei hetkauta. Vaimoa tai lapsia jos joku lyö niin sitten sekoan päästäni ja pistän lyöjän palasiksi mutta muuten olen rauhallinen kaveri.

    • heterosivari

      Huusiko se apina, kun et suostunut levittämään persettäsi, niinkuin homoarmeijassa kuuluu?

    • Opitpahan_oleen

      Armeijan ja poliisi, sekä milenterveyden mittajien vankka kanta on se, että pääset Turkuun pakkohoitoon suljetulle. nakkelevat sua siellä ja napsivat nekkuun.

    • Sähköisiä_ajatuksia_vaan

      Huluujen vapautusarmeijaan vaan tollanen. Vapauttavat sinut tuthista jänniteistä sähköllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe