Hei olen uuden miehen

ekaäitienpäivä

avovaimo jolla on lapsia. Pitääkö mun odottaa äitienpäivälahjaa, korttia ja kakkua sekä suukkoja äitienpäiväaamuna vai eikö? Tää on eka äitienpäivä mullakun mulla on lapsia, tai ei ne omia oo mut miehen ja tunnen olevani tasavertainen komentaja kuin mieskin. Se on kivaa tuo komenteleminen ja määrääminen. Omia lapsia ei ole joten oon ylpeä että saan olla äiti. Millasia lahjoja voin odottleivonko kakun vai miten äitienpäivä menee? Mies jos veisi ravintolaan syömään jonkun pihviannoksen niin tuleeko lapset mukana? Miten he puhuttelevat isän rakasta? Kehtaanko sanoa kaikille että ne on mun lapset, ois vähännoloo jos ne huutelisi kokoajan mua nimeltä. Hävettäs kyllä. Mennään koko perhe varmaan miehen äidille kylän ja mun äidille kylään, onhan hän nyt mummi näille miehen lapsille. On hienoa että lapsilla on uusia kasvattajia elämässään. Eivät joudu hunningolle kun monta silmäparia vahtii.

23

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeat_metodit

      Kakarat pihalle ja otat tulisesti suihin, niin eikö sitä nyt jotain heltiä.

    • feikkion

      Opettele kirjoittamaan edes oikein.
      Huono provo.

    • Kuvioliitossa

      Miten niin sulla ei ole lapsia. Justiinhan sä kirjoitat aloituksessa, että olet avovaimo, jolla on lapsia. Nyt uusi mies.
      Mitä tulee äitienpäivänviettoon, niin sitä ei ole laissa määrätty vietettäväksi mitenkään, joten jos olet itsenäinen ja täyspäinen ihminen, niin teet päivästä sellaisen kuin haluat ja teet etukäteen tiettäväksi toimenpiteet.
      On muuten sinultakin aika epäitsenäistä, että olet mennyt suhteeseen ottamatta selvää, millä nimellä edes toisianne puhuttelette.
      Toivoisi todellakin, että avoliittoon ei rynnistettäisi ilman alkeellisimpiakan tietoja ja ilman, että otetaan selvää, miten elämä uuden puolison kanssa tullaan järjestämään. Joko olet kamalan nuori, tai sitten mies on viimeisin mahdollisuutesi, jota et ole uskaltanut häiritä keskusteluilla, ettei hän vain muuta mieltään. Voihan hän sen vieläkin tehdä, niin että varovasti nyt! Hän voi huomata ÄO:si.

      • terttumargareetta

        On lapsia jotka ei oo omia mutta nyt ovat omia kun on miehen lapsia.
        Mulle se on itsestään selvää että lapset puhuttelevatminau äidksi kyb ollan yleisellä paikoilla koulussa tai muissa jutuissa, mutta kotona voi sanoa kepaksi.
        Noo tossa oot oikeessa mä oon 21 v ja mun mies on paaljon vanhempi koska sillä on lapsia jotka ovat nyt munkin lapsia.
        Äitienpäivä huolettaa kun en tiiä mitä voisin pyytää lahjaksi, teenkö kakun ja kirjoitanko siihe...n kepa vai äiti. Eieln otliin liukurimäessä ja lapset huusi mua törpöksi kun putosin liukurista... jotenkin nolotti kun ei sanoneet äiti ja siell oli paljon hyvännäköisiä miehiä.
        Toivon lahjksi kortin kylpylään, ruokailulla ja risteilyllä. Luulen että miehen eä on kateellinen ja halusii mukaan, mutta en ota. Oikeesti panikoin jo nyt kun on ekat äitienpäivä, että miten menee..mennääkö anoppia moikkaa ja mitä viedään muutakun itsemme.


    • tsertyery

      Kirjoitat: "olen uuden miehen evovaimo avovaimo jolla on lapsia."

      Se tarkoittaa, että SINULLA on lapsia, ei että hänellä on aiempia lapsia. Lopputekstistäsi käy ilmi, ettei sinulla ole omia biologisia lapsia.

      Olisiko kannattanut pitää korvat auki äikäntunnilla? Toivottavasti äijälläs on rahaa elättää sut, koska olet noin älykäs

      • Kuvioliitossa

        Hetki vielä, eikä sun tarvitse viettää ensimmäistäkään äitienpäivää.
        Kyllä ukko pian huomaa, että hänen lapsensa ovat sinua älykkäämpiä. Vanhan miehen pitää miettiä, miten hänen leskensä selviää kun hänestä aika jättää.
        Jos pitää sinut siinä pullahiirenään, niin hänellä ja sinulla on ongelma.
        Jos lapset eivät kiinny uuteen avovaimoon, jään vaimo yksin, ei lapset. Ja avovaimo saa lähteä mieron tielle, sillä avovaimolla ei ole mitään osuutta kuolinpesästä.
        Huonon kaupan teit.
        Mies on tyhmä, jos menee vihille sinun kanssasi.


      • jokanaisenunelmamies
        Kuvioliitossa kirjoitti:

        Hetki vielä, eikä sun tarvitse viettää ensimmäistäkään äitienpäivää.
        Kyllä ukko pian huomaa, että hänen lapsensa ovat sinua älykkäämpiä. Vanhan miehen pitää miettiä, miten hänen leskensä selviää kun hänestä aika jättää.
        Jos pitää sinut siinä pullahiirenään, niin hänellä ja sinulla on ongelma.
        Jos lapset eivät kiinny uuteen avovaimoon, jään vaimo yksin, ei lapset. Ja avovaimo saa lähteä mieron tielle, sillä avovaimolla ei ole mitään osuutta kuolinpesästä.
        Huonon kaupan teit.
        Mies on tyhmä, jos menee vihille sinun kanssasi.

        Kyllähän me kaikki suomalaiset olemme vähän hassuja. Ei ole yhtä ja kahta, vaan me kaikki olemme jollain tapaa. Me kaikki haluamme huomiota, me kaikki halaumme olla vaan ykkösiä, ei mitään väliä millanen on mies onko lapsia onko vanhempia. Me kaikki haluamme samaa kuin muutkin ihmiset, muutoin olemme surullisia. Suomalaiset naiset varsinkin vat kateellisia toisillensa aina joka asiasta. Jos siitä me naiset pääsisimme olisi elämä hyvin.


    • kinttaatkätteen

      Kaikki naiset haaveleivat miehestä ja lapsista ja äitienpäivistä. Se on täysin totta. Jotkut naiset vaan eivät malta odottaa sitä vaan tykkäävät iskeä liitossa olevan miehen koska tällätavoin voivat tuntea itsenä paremmaksi kun saa toisen naisen miehen. Se kohtoottaa itsetuntoa ja sellaisella naisella on todellakin huono itsetunto ja masennus ja häppeä itseään kohtaan.

    • Kuvioliitossa

      Tämä aloittaja nyt on provoillut ennenkin, taitaa olla sama, joka suunnittelee jo ensi vuoden joulua toisessa ketjussa.
      Joidenkin elämä on täällä palstoilla. Ei ole seurustelusuhdetta, saati vakituista kumppania, ja on kiva ärsyttää ihmisiä soittaman suutaan. Mitä hullumpaa aloitukseen keksii, sen pirtsakammalta palsta näyttää. Oppisi nyt vielä suomen kielen kieliopin, niin vastaajien ei tarvitsisi häntä opettaa.
      Taitaa olla ikääkin aika niukalti.

      • lässyntarinat

        Lissu on jo vanha ämmä lapset aikuisia , jäi yksin eronsa jälkeen ja häneltä meni mielenterveys, katkeroitui ja alkoi ryyppäämään , kännipäissään keksii tänne provoja ja tää on hänen ainoa harrastuksena, kirjoittelee melkeen joka osastolla.
        Uusperheosasto on hänelle myrkkyä sinne hän kirjoittaa kaikest eniten.


    • ajat_on_eletty

      Uusi mies on vastasyntynyt. Mitä uskontoa edustat kun noin aikaisin naimisiin mennään ja poika-vauvalle annetaan riesaksi aikuinen(?) vosu?

    • vähä.niinku.hei

      Mä ratkaisin asian niin, että järjestän äitienpäiväjuhlan itelleni. Vaikka mulla ei ole niitä lapsiakaan. Kiva vaan katsoo miltä äiti näyttää kakussa. Sit pyydän kylään kakkukahville mun stalkkaaman miehen, jolla on lapsia. Sen exää en kutsu. Pitäköön oman juhlansa.

      Tätä ennen pitäis vielä selvittää, mistä niitä nappeja saa.

      • kannabiskö

        minkälainen on "stalkattu"mies? Mitä "nappeja" tarviit, käytätkö jotai huumeita?pilveä?


    • hhdfahfdhdfhaldjhfl

      No on kurittomia ja huonokäytöksisiä kakaroita, jos ei uudelle äitipuolelle tee korttia ja ostele lahjoja. Oikeesti, uusi äiti huoltaa ja kasvattaa kurittomia kakaroita eikä he huomioi yhtään. Kyllä olisi lasten äiti laitettava puhutteluun ja kovaan sellaseen. On kumma miten hölläsiä ovatten kaikki vstuu kasvatuksesta jää aina uudelle äidille jota ei arvosteta.

    • itsestäänselvää

      Jos lapsilla on myös oma äiti, he tietysti juhlivat biologista äitiään äitienpäivänä. Jos olet heille ainoa olemassaoleva äitihahmo, he ehkä juhlivat sinua. Sinun ei kuitenkaan kannata odottaa tai pyytää lahjoja tai kakkua, vaan ota mahdolliset lahjat iloisena yllätyksenä. Älä suunnittele äitienpäivää itse, vaan anna miehen ja lasten päättää itse, miten toimivat.

    • dpöokp

      Näitä vastaavia trolleja löytyy näköjään täältäkin... Ihan piruuttani silti vastaan asiallisesti.

      Minä olen sekä äiti että äitipuoli. Äitienpäivänä meillä on kotona minun biologiset lapset. Miehen lapsi on oman äitinsä luona. Meillä isänpäivänä ja äitienpäivänä kuitenkin on aina sellainen yhteinen lahja isälle/äidille meidän perheessä, johon kaikki lapset ovat osallistuneet, biologiasta riippumatta. Minä esimerkiksi sain viime äitienpäivänä piirrustuksen, jossa jokainen lapsi (myös miehen lapsi) oli piirtänyt oman kuvansa ja sydämen minulle. Ihana piirrustus.

      Miehen lapsi tietenkin muistaa äitienpäivänä myös omaa äitiään, ja viettää äitienpäivän hänen kanssaan. Meillä ei ole sen tarkemmin tietoa, että miten äitienpäiviään viettävät.

      Minun lapsistani toinen on isänpäivän oman isänsä luona ja toinen on meillä, koska hänen isäänsä ei kiinnosta tavata lasta. Isänpäivänä meillä on myös mieheni lapsi, tietenkin. Teen lasten kanssa aina yhdessä kakun meidän perheen isälle.

      Minun mieheni lapsi kutsuu minua etunimellä. Minun esikoinen kutsuu miestäni etunimellä. Minun kuopus kutsuu miestäni isäksi, koska on niin itse päättänyt, eikä oma biologinen isä ole juurikaan maisemissa.

      Miksi sinua nolottaisi se, jos lapset kutsuvat sinua etunimellä? Minun mielestäni lapsipuoleni saa tietenkin kutsua minua etunimellä. Ei se vähennä minun arvoani hänen elämässään, eikä se vähennä meidän rakkautta.

      Äitienpäivänä puolisoni muistaa minua siis yhdessä lasten kanssa. Saatamme joskus käydä ravintolassa, mies auttaa lapsia tuomaan aamupalan sänkyyn yms.

      • rusinapuoli

        Mikä on äitipuoli? En ole kuullut kyseistä sanaa? Me purskahdimme nauramaan täällä kun kysyin lapsilta ja mieheltäni että mikä on äitipuoli täällä on sen niminen nainen.
        Ei kukaan tiennyt ei tuttavammekkaan tiennyt.
        Onko se ouolikas ihminen? Se on niin hauska sana että annoimmee uudelle kissanpennulle nimeksi äitipuoli.
        Puolikas nainen...emme ole ikinä nähneet puolikkaita ihmisiä, me olemme kaikki kokonaisia lapsemme mun mies ja kaikki tuttavamme.
        Tää on kyllä meilläpäin aikamoinen naurunaihe.... hehee


      • googlet
        rusinapuoli kirjoitti:

        Mikä on äitipuoli? En ole kuullut kyseistä sanaa? Me purskahdimme nauramaan täällä kun kysyin lapsilta ja mieheltäni että mikä on äitipuoli täällä on sen niminen nainen.
        Ei kukaan tiennyt ei tuttavammekkaan tiennyt.
        Onko se ouolikas ihminen? Se on niin hauska sana että annoimmee uudelle kissanpennulle nimeksi äitipuoli.
        Puolikas nainen...emme ole ikinä nähneet puolikkaita ihmisiä, me olemme kaikki kokonaisia lapsemme mun mies ja kaikki tuttavamme.
        Tää on kyllä meilläpäin aikamoinen naurunaihe.... hehee

        Enempi meitä naurattaa tuo järjen köyhyys ja tietämättömyys, sinä lissu olet yleinen naurunaihe, nauramme sinun tyhmyyttäsi ja saivarteluasi, ja joka asiaan otat kantaa, vaikka et tiedä asiasta yhtään mitään, no tyhmä on tyhmä.
        En yhtään ihmettele sun tietämättömyyttäsi, kun et osaa edes lukea saatikka kirjoittaa, nuo taidot on kaiken tiedon perusta.


    • dfhöadfhaö

      No joo sitä mekin olemme vuosia ihmetelleet mikä on puolikas äiti. Ikinä en ole sellaista nähnyt. Joku kerran sanoi että se on katkera nainen jolla ei koskaan ole ollut perhettä ei miestä eikä lapisa ja kun oikein kuvittelee leikkkii puolikasta naista. Sellaiselle naiselle voisi ostaa nuken lahjaksi . Se on kuvitelmaa jamatkimista ihmisiä joilla on perhe, neon katkeria ja kateellisia naisia.katkeruusonkovaa

      • Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        Blaaaaaaaa olet idiootti.


      • kokonainennainendjkfj

        Puolikas nainen on puolikas. Ilmeisesti sillä ei ole aivoja. Tai sillä ei ole jalkoja. Tai sillä ei ole käsiä ja päätä. Muuta ei keksi.
        Puolikkaita ei ole.


      • oletpuolikashullu
        kokonainennainendjkfj kirjoitti:

        Puolikas nainen on puolikas. Ilmeisesti sillä ei ole aivoja. Tai sillä ei ole jalkoja. Tai sillä ei ole käsiä ja päätä. Muuta ei keksi.
        Puolikkaita ei ole.

        On, ainakin sinä olet puolihullu tai ootas olet täyshullu ihminen vajaa vammainen.


    • juusiomama

      vaikutti ihmeelliseltä ettet ole puhunut miehesi kanssa asiasta...Olen äiti VAIN omille lapsilleni JOITA ON KAKSI. Miehelläni on kaksi ja heillä oma äiti. Olen tavannut hänet ja mukava ihminen muuten. JOS minulla ei olisi lapsia ja miehellä olisi. Lapset silti kutsuisivat etunimellä ja ei tarvitsisi äitienpäivä hössöttää kun omalle äidilleen...Ei tule äitienpäivä kortteja välttämättä omiltakaan..soittavat kyllä.. tms..ollaan asiasta puhuttu että lapsilla ON OMAT MUMMIT OMAT ÄIDIT JA ISÄT.Tosin oma äiti muistaa myös miehen lapsia joskus.. VANHIN MIEHENI TYTTÄRISTÄ HALASI JA toivotti hyvää äitienpäivää..KYLLÄ SE AJAN KANSSA ALKAA SUJUMAAN..Kunhan ei pakota ketään tekemään mitään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe