En mä voi tulla sinne

vieroksunsitäpaikkaa

koska saan pian paniikkikohtauksen kun tulee mieleen ne kaikki jutut mitä siellä on tapahtunu. Kerran jo sain.

21

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysypoissa

      Ei sua siellä kaivatakaan

      • EnoleAp

        No en ole vittu tulossa vaikka maksettais.


    • reqwtqwtgdfg

      Minne paikkaan?

      • Pölyä_tuulessa

        Sitä minäkin ihmettelen, että mistä paikasta Ap oikein puhuu. Ei avaudu.


      • etkötosiaantiedä
        Pölyä_tuulessa kirjoitti:

        Sitä minäkin ihmettelen, että mistä paikasta Ap oikein puhuu. Ei avaudu.

        Et taida olla ajan tasalla, vai oletko kenties tyhmä? Kyllä tuon aloittajan tulemiset ja menemiset on tiedetty jo täällä jo vuosikausia.


    • DDDDDDDDD

      Joo ei sun kannata, sut ohjataan ovelta suoraan hoitolaitokseen ja siellä vietät loppu elämäsi, lol

      • FFFFFFFFFFFF

        Vittu en ole tulossa saatanan aasi, vaikka kuinka haluaisit.


      • Pölyä_tuulessa

        Kenelle kirjoitat noin ilkeästi?
        Minulla ei ainakaan ole paikkaa, johon en voisi mennä, kun siellä on tapahtunut "kaikki ne jutut"?

        Mitkä jutut? Missä? Jonkun luonako? Ei sano mitään.


      • FFFFFFFFFFFFFFFFFF

        Ja se on loppuelämä vitun pöljä. Ja tarviiko vielä toistaa että EN ole tulossa sinne ikinä koskaan, vaikka maksettais 100000000000000000000000€ Okei?!?!?!?!?!?!? Ja aivanku tuollanen vajakki ketään hoitoon sais laitettua.


      • TuuNytHaniiiiiiiiii
        FFFFFFFFFFFFFFFFFF kirjoitti:

        Ja se on loppuelämä vitun pöljä. Ja tarviiko vielä toistaa että EN ole tulossa sinne ikinä koskaan, vaikka maksettais 100000000000000000000000€ Okei?!?!?!?!?!?!? Ja aivanku tuollanen vajakki ketään hoitoon sais laitettua.

        Tuu kahtoon kun suudellaan mun morsmaikun kanssa.


      • FFFFFFFFFFFFFFFFF
        TuuNytHaniiiiiiiiii kirjoitti:

        Tuu kahtoon kun suudellaan mun morsmaikun kanssa.

        Joo haluaisin nähä ku joku tunkee kielen siihen puuttuvan hampaan paikalle


      • ootsekopää
        FFFFFFFFFFFFFFFFF kirjoitti:

        Joo haluaisin nähä ku joku tunkee kielen siihen puuttuvan hampaan paikalle

        Ei puutu hammas, täydellinen rivi on mulla.


    • hehhehhheeee

      Mee ry:lle seuroihin, löydät sieltä jonkun kivan pojun joka siittää kanssasi 16 lasta.

      • löytyihänse

        Ehkä se ei juuri sinne halua?


    • paikkajossain

      Isoa taloako tarkoitat?

    • ihansamamitäsanotte

      Eikä mun mieltä voi tästä yhtään enempää maahan polkea :(((

      • Pölyä_tuulessa

        Koeta piristyä "ihansamamitäsanotte"! Palsta on täynnä rivoja ja sekavia viestejä sinne tänne syytäviä typeryksiä.


      • kerroppasedällenyt

        Mitä sä sait kerran? Pippeliäkö?


    • Pölyä_tuulessa

      Tämä ketju "tapahtuneine juttuineen" ja "isoine taloineen" ei avaudu minulle.
      Sekavaa löpinää.

    • Ahneenrukousko

      Et sä saa sitä isoo taloo,heitä haaveet ja tyydy vähän pienempään.

    • Haveagoodlifesolong

      Olen tav ihminen. Jos et halua minua, unohdetaan. Taidat olla myös narkki, en halua sellaiseen sekaantua.. Good night

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe