Miksi anuspoika nuolee whoredoesbestin anusta?

rommausvitsi

Tää on oleellinen kysymys. Jos katsotte viestiketjuja taaksepäin. Näkee, kun homoksi tunnustautunut anuspoika laittaa kieltä joka toiseen viestiin. Sen tunnistaa 13-5 tai mistä tahansa 12-3 viesteistä.

62

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8-16

      hyvä antigue, jälleen avasit oikein asiaketjun :D

      • rommausvitsi

        Katohan tulit taas paikalle ilmottautumaan anuspoika. Vastaa kysymykseen, miksi sä nuolet anuksia?


      • 2-16
        rommausvitsi kirjoitti:

        Katohan tulit taas paikalle ilmottautumaan anuspoika. Vastaa kysymykseen, miksi sä nuolet anuksia?

        älä taas avaudu taipumuksistasi :D


      • rommausvitsi
        2-16 kirjoitti:

        älä taas avaudu taipumuksistasi :D

        Sä haluat pitää taipumukset itselläs. Pidä vaan. Ei kukaan normimies nuole perseitä.


      • 4-19
        rommausvitsi kirjoitti:

        Sä haluat pitää taipumukset itselläs. Pidä vaan. Ei kukaan normimies nuole perseitä.

        sä et olekaan mies vaan homppeli :D


      • rommausvitsi
        4-19 kirjoitti:

        sä et olekaan mies vaan homppeli :D

        Älä nyt ala rupee. Nytkö perseiden nuolenta alkaa hävettää. Voi tsiisus mikä homppeli. Etkö ole vielä tullut kaapista ulos?


      • 15-8
        rommausvitsi kirjoitti:

        Älä nyt ala rupee. Nytkö perseiden nuolenta alkaa hävettää. Voi tsiisus mikä homppeli. Etkö ole vielä tullut kaapista ulos?

        sä olet :D

        mulla ei ole tarvetta. olen hetero :)


      • rommausvitsi
        15-8 kirjoitti:

        sä olet :D

        mulla ei ole tarvetta. olen hetero :)

        Heterot ei nuole toisten miesten anuksia DDDD:
        Sut on jo todistettu homppeliksi.


      • 3-12
        rommausvitsi kirjoitti:

        Heterot ei nuole toisten miesten anuksia DDDD:
        Sut on jo todistettu homppeliksi.

        ei nuolekaan, mä tiedän sen, kun olen hetero :)

        sähän niitä nuolet, kaapista ulos tullut homppeli :D


      • rommausvitsi
        3-12 kirjoitti:

        ei nuolekaan, mä tiedän sen, kun olen hetero :)

        sähän niitä nuolet, kaapista ulos tullut homppeli :D

        Sä et ole hetero naista läheltä nähnytkään. Anuspoika D: älä nuole miesten anuksia.


      • 18-17
        rommausvitsi kirjoitti:

        Sä et ole hetero naista läheltä nähnytkään. Anuspoika D: älä nuole miesten anuksia.

        aika paljon enenmmän olen nähnyt kun sä, homppeli :D

        siihen riittäisi tosin yksikin, koska sä et ole nähnyt yhtään :D


      • rommausvitsi
        18-17 kirjoitti:

        aika paljon enenmmän olen nähnyt kun sä, homppeli :D

        siihen riittäisi tosin yksikin, koska sä et ole nähnyt yhtään :D

        Bruah hah haa. Voihan vittu minkä vitsin murjaisit. Anuspoika ja naiset.
        Bruah hah haa.


      • 10-18
        rommausvitsi kirjoitti:

        Bruah hah haa. Voihan vittu minkä vitsin murjaisit. Anuspoika ja naiset.
        Bruah hah haa.

        eli et ole nähnyt yhtään? tiesinhän sen :D


      • rommausvitsi
        10-18 kirjoitti:

        eli et ole nähnyt yhtään? tiesinhän sen :D

        Bruah hah haa mikä luuseri sä oot. Kaatuuko vuokra-neukkukuution seinät päälle. Sossuko maksoi läppärin?


      • 16-17
        rommausvitsi kirjoitti:

        Bruah hah haa mikä luuseri sä oot. Kaatuuko vuokra-neukkukuution seinät päälle. Sossuko maksoi läppärin?

        taas kerroit omasta todellisuudestasi :D

        hauska trolli olet, antigue :D


      • rommausvitsi
        16-17 kirjoitti:

        taas kerroit omasta todellisuudestasi :D

        hauska trolli olet, antigue :D

        Anuspojan avaus DDDD: Sä oot aika sekasin.
        Kun ei parempaan pysty eikä naista saa homppeli.
        Levy on juuttunut pahasti pääkopassa. Senkö taki amiksenkin kävit. Et varmaan edes saanut papereita ulos.


      • 7-17
        rommausvitsi kirjoitti:

        Anuspojan avaus DDDD: Sä oot aika sekasin.
        Kun ei parempaan pysty eikä naista saa homppeli.
        Levy on juuttunut pahasti pääkopassa. Senkö taki amiksenkin kävit. Et varmaan edes saanut papereita ulos.

        antiguen harrastama törkynikki "rommausvitsi" kesti maratontestin aika hyvin :D

        formula eli "paketti" pysyi hyvin kasassa. hajontaa tuli vain parissa "rommausvitsi" viestissä, joissa vastauksen muoto meinasi mennä liian asialliselle puolelle :D
        muuten sontaaminen pysyi hyvin tiukassa "hyppää parvekkeelta", "anuspoika", "homo" ja lopuksi sontaamisen aikana opitussa "viestien käänteistäminen" formulassa :D

        pahimman virheen antigue teki ilmestymällä kesken maratonsontaamisensa palstalle, muka ihmettelemään tilannetta rekatulla nikillään :D

        summa sumrum: antigue on useiden palstojen kruunaamaton trolli/multinikkaaja, joka on rakentanut jokaiselle käyttämälleen nikille enemmän tai vähemmän tiukan vastausformulan. laajin ja asiallisin on tietysti rekattu "antigue", siinä välissä on useampi hieman häilyvämpi ajoittain ilmestyvä "tukinikki" ja äärimmäisenä vasemmalla sontasittiäisenä "rommausvitsi".

        todella viitseliästä 24/7 toimintaa trollilta. tuostahan pitäisi saada jo palkkaa ja mikä tietää, vaikka aller olisi trollin palkanmaksaja, koska se kerää provoilullaan ison määrän klikkauksia, jotka ovat laadusta välittämättä se tärkein bisnesnäyttö keskustelupalstalle mainostajien suuntaan.


      • voi_olla
        7-17 kirjoitti:

        antiguen harrastama törkynikki "rommausvitsi" kesti maratontestin aika hyvin :D

        formula eli "paketti" pysyi hyvin kasassa. hajontaa tuli vain parissa "rommausvitsi" viestissä, joissa vastauksen muoto meinasi mennä liian asialliselle puolelle :D
        muuten sontaaminen pysyi hyvin tiukassa "hyppää parvekkeelta", "anuspoika", "homo" ja lopuksi sontaamisen aikana opitussa "viestien käänteistäminen" formulassa :D

        pahimman virheen antigue teki ilmestymällä kesken maratonsontaamisensa palstalle, muka ihmettelemään tilannetta rekatulla nikillään :D

        summa sumrum: antigue on useiden palstojen kruunaamaton trolli/multinikkaaja, joka on rakentanut jokaiselle käyttämälleen nikille enemmän tai vähemmän tiukan vastausformulan. laajin ja asiallisin on tietysti rekattu "antigue", siinä välissä on useampi hieman häilyvämpi ajoittain ilmestyvä "tukinikki" ja äärimmäisenä vasemmalla sontasittiäisenä "rommausvitsi".

        todella viitseliästä 24/7 toimintaa trollilta. tuostahan pitäisi saada jo palkkaa ja mikä tietää, vaikka aller olisi trollin palkanmaksaja, koska se kerää provoilullaan ison määrän klikkauksia, jotka ovat laadusta välittämättä se tärkein bisnesnäyttö keskustelupalstalle mainostajien suuntaan.

        Voi olla totta. Samaa nimimerkkiä on epäily useiden nikkien käytöstä myös Matkailu-palstalla.

        Itse en ole hänen kirjoituksia jatkanut seurata. Moni muu ilmeisesti on.


      • rommausvitsi
        7-17 kirjoitti:

        antiguen harrastama törkynikki "rommausvitsi" kesti maratontestin aika hyvin :D

        formula eli "paketti" pysyi hyvin kasassa. hajontaa tuli vain parissa "rommausvitsi" viestissä, joissa vastauksen muoto meinasi mennä liian asialliselle puolelle :D
        muuten sontaaminen pysyi hyvin tiukassa "hyppää parvekkeelta", "anuspoika", "homo" ja lopuksi sontaamisen aikana opitussa "viestien käänteistäminen" formulassa :D

        pahimman virheen antigue teki ilmestymällä kesken maratonsontaamisensa palstalle, muka ihmettelemään tilannetta rekatulla nikillään :D

        summa sumrum: antigue on useiden palstojen kruunaamaton trolli/multinikkaaja, joka on rakentanut jokaiselle käyttämälleen nikille enemmän tai vähemmän tiukan vastausformulan. laajin ja asiallisin on tietysti rekattu "antigue", siinä välissä on useampi hieman häilyvämpi ajoittain ilmestyvä "tukinikki" ja äärimmäisenä vasemmalla sontasittiäisenä "rommausvitsi".

        todella viitseliästä 24/7 toimintaa trollilta. tuostahan pitäisi saada jo palkkaa ja mikä tietää, vaikka aller olisi trollin palkanmaksaja, koska se kerää provoilullaan ison määrän klikkauksia, jotka ovat laadusta välittämättä se tärkein bisnesnäyttö keskustelupalstalle mainostajien suuntaan.

        En edelleenkään ole antigue. Sä luovutit ja tulet luovuttamaan jatkossakin,koska nä enää lopeta. Ooon sun niskassa niin kauan, kun sä jatkat spämmäystä. Mä tunnen sun kirjoitukset, joten on turha yrittää kirjoitella toisilla nimmareilla. Tää nikki 7-17 on palstan pahin spämmääjä ja pilaaja. Palsta pitää saada siistiksi tällaisista toisten anuksia nuolevista apinoista. Summa summarun en ole antigue ja sä nikkejä jatkuvasti vaihtava anuspoika oot palstan pahin trolli ja pilaaja. Sen on muutkin huomanneet.


      • rommausvitsi
        voi_olla kirjoitti:

        Voi olla totta. Samaa nimimerkkiä on epäily useiden nikkien käytöstä myös Matkailu-palstalla.

        Itse en ole hänen kirjoituksia jatkanut seurata. Moni muu ilmeisesti on.

        Jollet ole tuon 7-17 kirjoittajan nikki, oot aika tyhmä, jos et tajua missä mennään. Katso vaan mitä palstalla on tapahtunut. Tää perseenreikä kirjoittelee useilla nimimerkeillä, spämmää eikä pysy asiassa. Nyt se saa maistaa omaa lääkettään. Sekopää luulee että mä oon joku antigue. Sekopää sanoi, että mulla pysyi paketti kasassa aika hyvin. Sekopäällä paketti ei itellään pysynyt kasassa, se alkoi hajota. Kaikki paitsi umpityhmät ja palstan paskatrolli (7-17) tajuaa mistä tässä on kysymys.


      • 2-13
        rommausvitsi kirjoitti:

        En edelleenkään ole antigue. Sä luovutit ja tulet luovuttamaan jatkossakin,koska nä enää lopeta. Ooon sun niskassa niin kauan, kun sä jatkat spämmäystä. Mä tunnen sun kirjoitukset, joten on turha yrittää kirjoitella toisilla nimmareilla. Tää nikki 7-17 on palstan pahin spämmääjä ja pilaaja. Palsta pitää saada siistiksi tällaisista toisten anuksia nuolevista apinoista. Summa summarun en ole antigue ja sä nikkejä jatkuvasti vaihtava anuspoika oot palstan pahin trolli ja pilaaja. Sen on muutkin huomanneet.

        no sähän päivystät täällä 24/7 palkattuna trollina antigue :D

        ei ihme, että trollaus ja multinikkaus jatkuu :D

        onnea yritykselle ja virtuaalimatkailulle ja muista päivittää välillä myös muiden palstojen trollauksiasi :D


      • 30-4
        rommausvitsi kirjoitti:

        Jollet ole tuon 7-17 kirjoittajan nikki, oot aika tyhmä, jos et tajua missä mennään. Katso vaan mitä palstalla on tapahtunut. Tää perseenreikä kirjoittelee useilla nimimerkeillä, spämmää eikä pysy asiassa. Nyt se saa maistaa omaa lääkettään. Sekopää luulee että mä oon joku antigue. Sekopää sanoi, että mulla pysyi paketti kasassa aika hyvin. Sekopäällä paketti ei itellään pysynyt kasassa, se alkoi hajota. Kaikki paitsi umpityhmät ja palstan paskatrolli (7-17) tajuaa mistä tässä on kysymys.

        tässäkin on taas kaikki päinvastoin, mitä homppeli väittää :D

        toki tuollaisen yksinkertaisen paketin pitää kassassa, mutta se hajosi tarpeeksi, että paljastuit :D

        ja varsinkin sekaantumisesi rekatulla nikilläsi oli se viimeinen varmistus :b


      • rommausvitsi
        30-4 kirjoitti:

        tässäkin on taas kaikki päinvastoin, mitä homppeli väittää :D

        toki tuollaisen yksinkertaisen paketin pitää kassassa, mutta se hajosi tarpeeksi, että paljastuit :D

        ja varsinkin sekaantumisesi rekatulla nikilläsi oli se viimeinen varmistus :b

        Täällä se homppeli on taas spämmäämässä. Katotaan, kuinka pitkään homppeli aikoo tänä yönä spämmätä.


    • 13-6

      okei olen homo ja ylpeä siitä. homppelina tykkään poikain anuksista. mitä se teille velkamuulit kuuluu ketä nuolen ja ketä en. winssi on mun kamu ja tykkään siitä. mun kieli sen perse ei kenenkään velkakaljun ongelma.

      vai haluuks sä kans kielihoitoa :DDDD

      • 2-12

        missä multinicciantiguen kommentit homodestani. ei kato kuulu sulle virtuaalimatkapelle siellä homehtuvan latosi raunioissa. nuolen ketä haluan milloin haluan ja jos winssi maksaa niin sitä. mitävittua se sulle kuuluu kuplauuno

        et oo vastannu mun nuolemistarjoikseen amishuora. et tule saamaan :DDDD


      • 12-6
        2-12 kirjoitti:

        missä multinicciantiguen kommentit homodestani. ei kato kuulu sulle virtuaalimatkapelle siellä homehtuvan latosi raunioissa. nuolen ketä haluan milloin haluan ja jos winssi maksaa niin sitä. mitävittua se sulle kuuluu kuplauuno

        et oo vastannu mun nuolemistarjoikseen amishuora. et tule saamaan :DDDD

        aika huono multinikkaus kun noi nauruhymiöt meni aivan perseelleen :D

        antigue on yhä homppeli ja luuseri :D


      • 14-6

        tosin voisin ottaa siltä poskeen jos se vaan pyytää

        jos ei niin hajotkoon kuplavelkaansa rommiladossaan :D


      • 7-16

        oikeestaan kaikki käy jo sillä välttää kuplavelan

        myäs amisviikseen vedön jos pyydetään :D


      • 16-11
        7-16 kirjoitti:

        oikeestaan kaikki käy jo sillä välttää kuplavelan

        myäs amisviikseen vedön jos pyydetään :D

        24/7 päivystäjä antigue heitti kaksi multinikkausta putkeen :D

        work work poju palkkasi eteen sinun pitää raataman :D


      • 17-14

        älä tule kyseenalastamaan mun homouttta vitun multinikkihäröilijä. mä teen mitä haluan eikä velkaa ole. se on mulle pääasia. ottakaa te köyhät velkaa ja imekää pankinjohtajaa. mä imen ketä haluan :D


      • 7-17
        17-14 kirjoitti:

        älä tule kyseenalastamaan mun homouttta vitun multinikkihäröilijä. mä teen mitä haluan eikä velkaa ole. se on mulle pääasia. ottakaa te köyhät velkaa ja imekää pankinjohtajaa. mä imen ketä haluan :D

        taas kiroilu paljasti antigue/rommivitsin :D

        sulla on vielä paljon opeteltavaa ollaksesi uskottava :D


      • 17-10

        lisäksi te olette kaikki työn orjia kuplavelkoinenne.

        paljon helpompaa on ottaa poskeen. se koskee vähän muttei seuraa perässä koko elämää niin että pitää täällä 24/7 päivystää ja multinikata:D


      • 12-15
        17-10 kirjoitti:

        lisäksi te olette kaikki työn orjia kuplavelkoinenne.

        paljon helpompaa on ottaa poskeen. se koskee vähän muttei seuraa perässä koko elämää niin että pitää täällä 24/7 päivystää ja multinikata:D

        nyt näyttää asiallisemmalta :b

        tosin tuo kielenkäyttö muistutti vieläkin "rommivitsi" formulasta, kankeine sananvalintoineen mutta parempaan päin :D

        nyt sä antigue olet unohtanut trollata kokonaan muilla sivunikeilläsi, kun olet joutunut opettelemaan numeronikin salaisuuksia :D


      • 8-9

        ja toi antiguen multinikki rommivitsi on pelkkä kädetön huora velkoineen.

        mulla varallisuutta riittää toisin kuin sulla antiikkitrolli velkaelvis :D


      • 19-14
        8-9 kirjoitti:

        ja toi antiguen multinikki rommivitsi on pelkkä kädetön huora velkoineen.

        mulla varallisuutta riittää toisin kuin sulla antiikkitrolli velkaelvis :D

        taas meni huorittelu pieleen :D

        ja muutenkin vielä kankeata, vetristä vähän :D


      • 8-1

        olen jomo ja ylpeä siitä.

        se totuus ei muutu vaikka toi multinikkaaja muuta väittääkin :D


      • 18-7
        8-1 kirjoitti:

        olen jomo ja ylpeä siitä.

        se totuus ei muutu vaikka toi multinikkaaja muuta väittääkin :D

        anteeksi detaljivirhe. piti olla olen homo ja ylpeä siitä .


      • 8-3

        ihanaa kun saan huomiota :D

        tätä onnea koen harvoin. siksi multinikkaan js syytän muita :D


      • 4-10
        8-3 kirjoitti:

        ihanaa kun saan huomiota :D

        tätä onnea koen harvoin. siksi multinikkaan js syytän muita :D

        laitoit oikein kolme yritystä, antigue alias rommivitsi :D

        kaikki taas huonoja ja homo olet vain sinä, en minä :D

        tulit eilen rommivitsinä ulos kaapista :D


      • 12-17

        olen 24/7 homo niinkuin sä virtuaalitrolli :D

        älä kyseenalaista mun muistia : D


      • 17-8

        nuolen anusta vaikka yrität muuta väittää :D

        äläkä kopio mun nicciä nikkivaras :D


      • 1-4
        17-8 kirjoitti:

        nuolen anusta vaikka yrität muuta väittää :D

        äläkä kopio mun nicciä nikkivaras :D

        kaksi viestiä taas antigue/rommivitsiltä :D

        tuntee taas peräreikäosastosta :D


      • rommausvitsi
        1-4 kirjoitti:

        kaksi viestiä taas antigue/rommivitsiltä :D

        tuntee taas peräreikäosastosta :D

        Homppeli on spämmäämässä katsokaa tuota anuspoikaa. Se on tehnyt palstan spämmäämistä jo liian kauan. Älkää kukaan vastatko tälle paskahousulle. Mä vastaan.


    • 12-3

      mihin katosit kopionicci :D

      älä kiistä homouttani :D

      • 3-6

        vastaus alkuperäiseen kysymykseen on kun pidän siitä :D

        lisäksi saan siitä maksun :D


      • 10-15
        3-6 kirjoitti:

        vastaus alkuperäiseen kysymykseen on kun pidän siitä :D

        lisäksi saan siitä maksun :D

        taas kaksi viestiä antigue/rommivitsiltä :D

        kaapista ulos tulleelta :D


      • 20-4

        onneksi kaikki tietää että kyseessä on antigue/rommivitsi :D


      • 18-6

        tottakai se on multinikki antigue :D

        kuka muu on niin tyhmä että postailee tällaisia :D


      • 16-3

        mihin katosit antiguen multinikki. rupesiko ottaan pannuun mun huomattua sun multiniccaus :D


      • 13-10

        miksei kukaan juttele mulle :D

        alkaa kyllästyttämään yksinpuhelu. vaikka siihen tottunut olenkin :D


      • Q5-4

        minä täällä taas. älkää pitäkö omituisena mutta kaipaan huomiota :D

        hyvätuloiset miehet ottakaa yhteys. toimistoni on helsingin arvoaleella :D


      • 16-13

        sainko huomiota häh :D

        kirjoitin nimittäin nicin väärin tahallani. Senkin lumput :D


      • rommausvitsi
        16-13 kirjoitti:

        sainko huomiota häh :D

        kirjoitin nimittäin nicin väärin tahallani. Senkin lumput :D

        Tälle paskahousulle anuspojalle ei kannata muiden vastailla. Laitetaan stoppi tämän spämmääjän toimille täällä.


      • 15-5

        anna osoitteesi niin tulen nuolemaan sinuakin :D

        haluat sitä kumminkin :D


      • 8-20
        15-5 kirjoitti:

        anna osoitteesi niin tulen nuolemaan sinuakin :D

        haluat sitä kumminkin :D

        huh huh... kahdeksan yksinpuheluviestiä virtuaalilomailija antigue/rommivitsiltä :D

        nyt näyttää iso pyörä sakkaavan ja pahasti :D


      • rommausvitsi
        8-20 kirjoitti:

        huh huh... kahdeksan yksinpuheluviestiä virtuaalilomailija antigue/rommivitsiltä :D

        nyt näyttää iso pyörä sakkaavan ja pahasti :D

        Homppelitrolli hoitaa mielisairauttaan omahoitona. Ennen tällaset tyypit vietiin suljetulle osastolle ja heitettiin avain menemään. Ajatelkaa paljonko tällanen sossupummi maksaa yhteiskunnalle. Sossu maksaa pienen vuokralähiön neukkukuution vuokran ja aika kuluu täällä spämmäten.


      • rommausvitsii
        rommausvitsi kirjoitti:

        Homppelitrolli hoitaa mielisairauttaan omahoitona. Ennen tällaset tyypit vietiin suljetulle osastolle ja heitettiin avain menemään. Ajatelkaa paljonko tällanen sossupummi maksaa yhteiskunnalle. Sossu maksaa pienen vuokralähiön neukkukuution vuokran ja aika kuluu täällä spämmäten.

        Mä kirjoitin ton ylläolevan vähän hetken huumassa. Oikeesti oon ton numerohomppelitrollin poikaystävä. Meillä on niin vitun hauskaa kun ollaan kaapista ulkona. Suosittelen muillekin. Virkistää todella.


    • 8-20

      Pyydän kovasti anteeksi talonomistajilta. Koettakaa ymmärtää mua. Asun pienessä ahtaassa homeisessa neukkukuutiossa ja seinät tuntuu kaatuvan päälle. Miltä teistä itsestä tuntuisi. Sitten mä tykkään kovasti pojista, mutta en uskalla kertoa naapurilleni Ahmedille.

      • rommausvitsii

        Ollaanko me riidoissa numeropellettäjä? Tuutko tänään mun slummiin? Ollaan molemmat nyt julkihomoja DDDDDDDDDDDDDD:


      • 14-10

        onko meidän nicit menneet sekaisin :D

        sinä pelle minä pelle yhdessä homopellet :D


      • whoknowsvins

        tätä ette arvanneet :D

        pikku yllätys sulle homoluuseri. Itseäni en voi nuolla :D

        älkää sekaantuko mun ja mun fuckbuddien sessioihin. mun veneelle kun pääsee vaan kerma, siis kermat naamalla.


    • ejejejejejej

      Aika karua menoa. Eikö Antiguella ole ollut mitään tekemistä kanarialla vai onko se lainkaan siellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3471
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1538
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1287
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1154
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      782
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe