On se vaan niin härskiä

Nsndle

Höylätä naista takaapäin. Siinä tuntee olevansa mies kun nainen on tavallaan alistuvassa asemassa nelinkontin. Siinä näkyy naisen pylly ja pepunreikäkin kun levittää pepunposkia hieman ja saa vedellä ihan omaan tahtiin ja lopulta ruiskuttaa siemenet naisen sisään. Mitäs naiset tykkäätte tästä asennosta, tuntuuko kivalta olla nelinkontin kun mies höyläilee teitä mielensä mukaan.

36

193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • submission_

      Naiset on luonnostaan alistuvia. Siksi he haluaa aloitteellisen ja dominoivan miehen joka höylää heitä rajusti takaapäin, eikä mitään kilttiä vinkuheinää joka ei osaa tai uskalla ottaa naista.

      • O-oi-voi. :-(


      • rumamaija

        Oma lempiasentoni on kylläkin lähetyssaarnaaja :P Ihanaa, kun mies kykenee seksin aikana suutelemaan myös suulle! Sitä ei takaapäin pysty tekemään...


      • mullekinmelliä

        Siksi naiset tykkäävätkin muslimeista ja afrikkalaisista, kun yksinhuoltajaäitien kasvattamat suomipehmomiehet ovat saamattomia rakastajia.


      • Kiinnostaa.tietää
        rumamaija kirjoitti:

        Oma lempiasentoni on kylläkin lähetyssaarnaaja :P Ihanaa, kun mies kykenee seksin aikana suutelemaan myös suulle! Sitä ei takaapäin pysty tekemään...

        Oletko mojauttanut kunnon pusun miehelle suihinoton/suuhun tulemisen jälkeen?


      • rumamaija
        Kiinnostaa.tietää kirjoitti:

        Oletko mojauttanut kunnon pusun miehelle suihinoton/suuhun tulemisen jälkeen?

        Toisinaan mies on suudellut kiihkeästi suulle heti suihinoton jälkeen, kuten viimeksi tammikuun alussa. Ei kuitenkaan niin, että olisi tullut suuhuni (suihinotoistani valtaosassa tapauksista mies ei tule suuhun vaan homma jää pelkäksi imemiseksi, suuhuni on tultu yhteensä vain 3 kertaa).


      • Eiköhän tuo kyseinen homma onnistu ihan hyvin epäsosiaaliselta vinkuheinältäkin, ei tarvita sen kummempaa osaamista tai kontaktia naiseen, sen kun vaan lykkii menemään.


      • ihmettelenn
        rumamaija kirjoitti:

        Toisinaan mies on suudellut kiihkeästi suulle heti suihinoton jälkeen, kuten viimeksi tammikuun alussa. Ei kuitenkaan niin, että olisi tullut suuhuni (suihinotoistani valtaosassa tapauksista mies ei tule suuhun vaan homma jää pelkäksi imemiseksi, suuhuni on tultu yhteensä vain 3 kertaa).

        Miksi mies ei tule suuhun? Oletko kieltänyt?


      • rumamaija
        ihmettelenn kirjoitti:

        Miksi mies ei tule suuhun? Oletko kieltänyt?

        En tiedä. Toka eksä sanoi, että olen ensimmäinen nainen joka ottaa suihin niin hyvin, että hän saattaisi jopa tulla (kuulemma normaalisti ei ole aiemmin pystynyt suihinotossa tulemaan suuhun), mutta ei hänkään sitten kuitenkaan koskaan tullut suihinotossa. Ex-vakipano taas ei koskaan tullut, vaikka saatoin toisinaan ottaa suihin suhteellisen pitkäänkin, vaan hänen kanssaan suihin tulemista kokeiltiin niin että tavallisen panemisen lopuksi hän vetäytyi ulos ja ruikki sitten lastit suuhun. Ne kaksi muuta suuhuntulemistapausta ovat kyllä tulleet suihinoton yhteydessä, en tiedä ovatko ko. miehet sitten jotenkin tuntoherkempiä.


      • halukasalistuja

        Näin on. Pidän miehestä joks vie ja domino. Juuri tuo nelinkontin, olla alhaalla kun mies höylää mielensä mukaan. Sanokoot feministit mitä vaan, miehen on saatava ja pitää olla mies. Panee ja ruiskuttaa spermat mihin reikään haluaa. On nautinto olla antava osapuoli. Ihanan härskiä kun sperma valuu reiistä. Katsoa miestä kun imet kyrpää, laukeaa suuhun ja spermat valuu huulilta kun.kaikkee ei ehdi niellä.


    • kaunistaseon

      Pystyy takaapäinkin suuteloimaan niskaan imee samalla niin näyttää kuin ois perseeseen vedetty :D

      • rumamaija

        Niin, niskaan, muttei SUULLE ja juuri siitä oli puhe. Huulille suutelu seksin aikana on parasta. Kaulan lipominen toisiksi parasta ja korvan näykkiminen kolmanneksi. Kaiken tuon sai ex-vakipanolta ja sitä ehkä eniten siinä tyypissä kaipaan.


      • snoop_doggystyle

        Hyi, en pystyis suutelemaan rumaa. Just siks rumia pannaan mieluummin takaapäin.


      • m-i-e-s
        rumamaija kirjoitti:

        Niin, niskaan, muttei SUULLE ja juuri siitä oli puhe. Huulille suutelu seksin aikana on parasta. Kaulan lipominen toisiksi parasta ja korvan näykkiminen kolmanneksi. Kaiken tuon sai ex-vakipanolta ja sitä ehkä eniten siinä tyypissä kaipaan.

        Voihan sitä samalla panna suuhun, kun kiihekästi suutelee häpyhuulia. =D


      • rumamaija
        snoop_doggystyle kirjoitti:

        Hyi, en pystyis suutelemaan rumaa. Just siks rumia pannaan mieluummin takaapäin.

        Onneksi kaikki eivät ole kuten sinä. Minua on yleensä pantu sekä edestä että takaa, monipuolisesti siis, ja ihan jokikisen partnerin kanssa ollaan käyty lähetyssaarnaaja läpi (paitsi yhden lahnan, joka pisti mut kaikkina neljänä kertana ainoastaan ratsastamaan eikä itse tehnyt mitään). Useamman kanssa olen siis ollut lähetyssaarnaajassa kuin mitä doggystylessä, koska ihan jokaisen kanssa en ole doggyä harrastanut.


      • ädmi
        rumamaija kirjoitti:

        Onneksi kaikki eivät ole kuten sinä. Minua on yleensä pantu sekä edestä että takaa, monipuolisesti siis, ja ihan jokikisen partnerin kanssa ollaan käyty lähetyssaarnaaja läpi (paitsi yhden lahnan, joka pisti mut kaikkina neljänä kertana ainoastaan ratsastamaan eikä itse tehnyt mitään). Useamman kanssa olen siis ollut lähetyssaarnaajassa kuin mitä doggystylessä, koska ihan jokaisen kanssa en ole doggyä harrastanut.

        Rumakin nainen saa noin paljon seksiä että voi kerskua kokemuksillaan. Epistä.


      • ädmi kirjoitti:

        Rumakin nainen saa noin paljon seksiä että voi kerskua kokemuksillaan. Epistä.

        Seksikokemuksilla kehuskeleva naisnen on tyhmä, koska seksin saaminen ilmaiseksi ei ole naiselle mikään saavutus.


      • super-atm kirjoitti:

        Seksikokemuksilla kehuskeleva naisnen on tyhmä, koska seksin saaminen ilmaiseksi ei ole naiselle mikään saavutus.

        Pitäisi ehkä sanoa, että seksin antaminen ilmaiseksi, koska nainen antaa ja mies saa.


      • rumamaija
        HC-ätmel kirjoitti:

        Pitäisi ehkä sanoa, että seksin antaminen ilmaiseksi, koska nainen antaa ja mies saa.

        "koska nainen antaa ja mies saa"

        Millä perusteella? Molemmat ovat kykeneväisiä "saamaan" eli siis suomeksi sanottuna saavuttamaan orgasmin.


      • dfhdhj
        super-atm kirjoitti:

        Seksikokemuksilla kehuskeleva naisnen on tyhmä, koska seksin saaminen ilmaiseksi ei ole naiselle mikään saavutus.

        Aika järkevä pointti sulla. :D

        Joillakin ei nouse kuset päähän ja joillakin nousee. Niin yksinkertaista se on.
        Mä ainakin leuhkin seksikokemuksillani mielellään. Se on luonnollinen asia jos on kiinnostunut seksistä.


      • 785
        ädmi kirjoitti:

        Rumakin nainen saa noin paljon seksiä että voi kerskua kokemuksillaan. Epistä.

        Voipi olla, ettei hän oikeasti mikään ruma edes ole. Nimmari saattaa olla pelkkää huumoria.


      • 876
        785 kirjoitti:

        Voipi olla, ettei hän oikeasti mikään ruma edes ole. Nimmari saattaa olla pelkkää huumoria.

        Voipi olla että kyseessä on mies.


      • 785 kirjoitti:

        Voipi olla, ettei hän oikeasti mikään ruma edes ole. Nimmari saattaa olla pelkkää huumoria.

        Rumakin nainen saa seksiä ilmaiseksi ihan niin paljon kuin haluaa. Yleensä jopa ulkonäöllisesti itseään tasokkaammilta miehiltä. Voi olla ettei saa 10 % komeimmilta miehiltä seksiä ja sekös hypergamista naista ärsyttää.


    • Ikis__M

      Takaapäin joissakin tilanteissa kieltämättä on ok:

      http://gooby.naurunappula.com/org/71/a9/71a9d9b81e2930bb/0/612239.gif

      • Mahtava perse tuolla naurunappulalla...Yksi tuollainen tänne kiitos.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Mahtava perse tuolla naurunappulalla...Yksi tuollainen tänne kiitos.

        Siis tuo jolla on punanen pipo.


    • mies_mies_

      Itse en erityisesti tykkää, mutta naiset tuntuvat tykkäävän ja haluavan sitä. Itse pidän eniten ihan tavallisesta lähäristä. Siinä on kiva kun on kasvot vastakkain ja voi samalla suudella kultaansa kun rakastelee.

      • Nainen_nainen

        Kiva lukea, että joku mieskin on tuosta asiasta samaa mieltä kanssani.


    • kisukiskiskurnau

      Se riippuu vähän mielentilasta, mitä mieheltä odottaa. Välillä haluaa tosi rajua, niin että sängynjalat katkeaa ja tapetit irtoaa ja vaikka miten päin :D ja toisaalta sitten välillä vaan rauhallista menoa, että mies on vaan hellä ja "kiltisti", sit voi keinua hiljaa kasvokkainkin, pusutella. Jos on tiikeri-olo, niin kyllä mies saa ottaa tukasta kiinni, läpsiä takapuolelle, pitää kunnolla niskasta kiinni jne räyh :D Mutta kyllä sitten taas silittelyt ja hellät otteetkin on ihan fantastisia. Se on vähän niin kuin aamulla miettis, että söiskö nyt puuroa vai velliä :D Pääasia, että pääsee kunnon moodiin tavalla tai toisella. Itse naisena olen arjessa aika dominoiva noin muuten, joten olen ihan ääneen toivonut mieheltä sitä, että petipuuhissa hän ottaa joskus oikein kunnolla ohjat. Sittenhän kaikki menee kivasti tasapainossa ja mies saa olla mies eikä tunne itseään patalapuksi :D

    • varmempianakkejakinon

      Vain rumia naisia pannaan takaapäin.

      • m-i-e-s

        Suosittelen lopettamaan kirjoittamisen, se ei sovi sinulle. =) (Tai ainakin vaihtamaan sanojen järjestystä paremman merkityksen luomiseksi).


      • dfhdjjdj

        Jännä juttu toi.
        Ite nautin ihan hirveesti kun mies panee mua takaapäin, kun se jotenkin stimuloi pillua paremmin. Samalla pystyy itse hieromaan klittaa nautinnon maksimoimiseksi.

        Kuitenkaan mieheni ei halua panna mua takaapäin, vaan kasvokkain. Hän ei mielestään osaa lykkiä takaapäin ja se on kuulemma työlästä. Noh, vikansa kullakin. :D


    • htfthtfh

      Takaapäin peppuun on paras asento, sen jälkeen tulee ehkä se kun olen selälläni ja nainen antaa laueta suuhun.

    • ex-morkkis

      tuo asento ja vain kohtuu asti lla mojovvoimalla mutta tahtiiki niin saan kunnon orgut.

    • fdhdfjfjg

      No se varmasti on ihan seksikumppanista kiinni, että miltä tuntuu?
      Itse ainakin naisena koen tuolloin olevani etulyöntiasemassa kun saan komentaa miestä panemaan lujempaa eikä itse tarvi juurikaan tehdä muuta kuin kiemurrella nautinnosta tai heiluttaa vähän persettä. Siitähän te miehet tunnutte villiintyvän niin, että saan tulemaan melkein sekunnissa. :D

    • eimullamuuta

      Nainen jota tapailen ei halua että panen takaapäin. Sanoi että ei kehtaa mutta vielä joku päivä minä panen sitä takaapäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe