Tyttöystävä ei huomioi

Helppiä

Semmonen 6kk on suhdetta takana, rakastan tyttöäni ylikaiken ja hänestä on tullut tärkein minulle. Silti tuntuu, että kaverit ja harrastukset kiinostavat. Minulla oli kova masennus ja yksinäisyyden tunne ja on vieläkin. Olemme vielä nuoria mutta miten saisin tyttöni kiinostumaan minusta, lähettämään söpöjä viestejä edes joskus eikä minun tarvi aina lähettää tai miten saan hänet sanomaan joskus ensimmäisenä että haluaa nähdä, kannattaako erota vai mitä? Välillä tuntuu että en jaksa ja vika on minussa, suutun välillä koska hän ei nää ja menee kavereille tai harrastuksiin ja sitten ei voi koskaan myöntää et hän voisi huomioida enemmän. Sanoo että tämmönen oon enkä muutu

10

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lorttto

      Likka ei välitä sinusta. Muuten viestittelisi. Olet sille vain varalla, parempi kuin ei mitään tytön kannalta. Se voi koska tahansa löytää jonkun jännäpojan, johon se rakastuu ensi silmäyksellä, ja sinä olet vain nyt silläaikaa, kun sillä ei parempaa ole.

      • Kdnfösmsmdkd

        Oon miettiny et vetäis autol puuhun ja kattois käykö tyttö ees kattomas sairaalas vai meneekö harrastuksiin


    • opeäiti

      Jos tyttö sanoo tällainen olen, ota tai jätä, se on just sitä.
      Kun se kerran on niin että olette täysin erilaisia on melkoisen epätodennäköistä että teistä mitään tulee. Eihän kukaan voi vaatia toista muuttumaan muuksi kuin on. Et sinä etkä hän.
      Sinä tunnut olevan kovin lapsellinen ja riiput tytössä liikaa. Toiselle on annettava tilaa elää.
      Mitä jos sovussa eroaisitte ja eläisitte kumpinenkin tahollanne vielä kauan aikaa yrittämättäkään mitään vakavampaa. Teillä on molemmilla nuoruus kesken ja se on tärkeä saada elää. Muuten se kostautuu myöhemmin.

      • Olen samaa mieltä. Toista ihmistä ei voi muuttaa vastoin hänen tahtoaan, ja tyttö on selkeästi ilmaissut, että hänelle kavereiden kanssa oleminen on tärkeää. Niin sen pitäisi olla aloittajallekin, kun kyse on ilmeisen nuoresta ihmisestä.


    • oppeliini1

      Sinä olet yksi tyton kavereista. Hän kohtelee sinua kuten kaikkia muitakin.Ei hän muillekaan lähettele hempeitä viestejä. Tietenkään ei , te olette hänen kavereitaan!

      Anna ajan aivan rauhassa kulua, ehkä joku kavereistasi alkaa kiinnostua sinusta ja sinä hänestä syvemmin. Kertomasi tytto ei ole vielä piiiiiiitkään aikaan tuollaista materiaalia.

      Ripustautumalla vain yhteen kaveriin, tuo halla sinulle itsellesi. Mene muiden mukana harrastuksiin. Mitä sillä on väliä vaikka se ei ainaa kiinnostaisikaan, pakota itsesi mukaan terveisiin harrastuksiin!

    • 4398589

      Rakastat itseäsi enemmän kuin tyttöystävääsi. Et ehkä ansaitse häntä.

      Päällimmäisenä huolenasi pitäisi aina olla hänen onnensa, vaikka itse joutuisit kärsimään. Mitään kiristyksiä ja marttyyripelejä ei pidä pelata.

      Jos homma menee liian ahdistavaksi, päästä tyttöystäväsi vapaaksi ja nuole haavasi itseksesi.

    • just.a.thought

      Et kertonut että miten usein hän suostuu sinua tapaamaan?
      Mitä jos itse et viestitä hänelle niin pyytääkö hän tapaamaan ikinä? kannattaisi kokeilla.
      Voi toisaalta olla että hän on vain kiireisempi kuin sinä ja jos sinulla ei ole paljon sosiaalista elämää niin helposti kiinnität liikaa huomiota naiseen.

    • Yönjatkoja

      Ensimmäinen ohje on, etsi elämääsi myös muuta tekemistä ja muita mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia eli älä elä vain tyttöäsi varten ja siten onnesi on riippuvainen pelkästään hänestä. Ihminen voi olla onnellinen muullakin tavoin, kuten tyttösi, joka harrastaa ja hänellä on myös ne kaverinsa ja myös heidän kanssaan hauskanpito. Eihän ihmisen pitäisi itsestäänselvyydeksi muuttua, mutta jotenkin tuntuu, että sinusta on tullut sellainen juuri siksi, kun olet aina hänen tavoitettavissaan ja käytettävissään silloin, kun hän haluaa. Elä sinäkin omaa elämääsi ja tee itseäsi kiinnostavia asioita, tapaa kavereitasi jne. , älä varsinkaan roiku. Itse varmaan toivoisit suhteelta enemmän sitä yhdessäoloa ja- tekemistä, mutta ihmiset ovat erilaisia ja hän on ilmeisesti menevä ja sosiaalinen ihminen kuin introvertti kotona viihtyvä. Aika näyttää sopiiko elämäntapanne yhteen, mutta älä jää sinäkään sinne kotinurkkaan haaveilemaan hänen yhteydenotostaan tai tänne nettiin kirjoittelemaan, vaan tee ihan jotain muuta.

    • yunaG

      Olet kovin riippuva. Hän varmasti välittää sinusta, mutta ei kaikki tahdo omistautua täysin parisuhteelle. Se tukahduttaa riemun yhdessäolosta. Ymmärrän että olet palavasti ihastunut, mutta koeta silti keksiä jotain omaa tekemistä. Onko sinulla harrastuksia? Jos aloittaisit jonkun, ettei tyttö koe että viihdyttämisesi on jotenkin hänen vastuullaan.

    • KommenttiKeijo

      Tuo suhde on kyllä tuhoontuomittu suhde. Masentuneena haet huumeenomaisesti hyvänolon tunnetta tyttöystävästäsi joka esiintyy riippumisena ja marttyyrimaisena käytöksenä. Tyttöystäväsi ei tuollaista jaksa katsellaa vaan viihtyy mielummin kavereiden kanssa koska se on helpompaa. Hoida masennustasi, etsi sinua kiinnostavia asioita ja ymmärrä että et voi eheyttää itseäsi toisen kautta. Se sun pitää itse tehdä. Tie on raskas mutta ainostaan siten tyttöystäväsi pysyy sun vierellä. Sunkin pitää antaa hänelle itsestäsi jotain. Juttele paljon ja helli ja rakasta fyysisellä tasolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe