Seksuaalista ahdisteluako?

eunukkieino

Nykyään ei enää missään voi naistia kohdella kuten ennen, ei voi lohduttaa taputtelemalla olkapäälle, se voidaan katsoa ahdisteluksi, ei voi mennä juttelemaan työpaikoilla henkeviä, se voidaan katsoa jo jonkinlaiseksi pervoiluksi tai iholle tulemiseksi ja leikillinen läpsäytys takapuolelle onkin vasta jo paha rikos. Nykymaailma on rakentanut miesten ja naisten välille paksun ja korkean muurin ja sitten naiset kuvittelee miesten olevan homoja kun eivät edes katsokaan.

22

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surkuhupaisaa

      Kirjoitat viisaita sanoja. Feministit ovat pilanneet miehen ja naisen välisen suhteen. Kaikkien pitäisi olla vain hinttejä tai lepakoita. Vanhan liiton herrasmieskin on aivan ymmällään. Naisia on pakoiltava ja kohdeltava kuin kalakaveria, ei perkele!
      Itse olin aikoinaan naisvaltaisella työpaikalla vuosikymmeniä, ja jos ei niitä perinteisiä taputteluja käynyt päivittäin antamassa niin kyllä alkoi hitonmoinen murjotus .Kun taloon tuli nuorempia neitosia niin kisa kuumeni toden teolla, mutta kukaan ei ottanut avioeroa moisen hauskanpidon vuoksi. Silloin oltiin todellisia tykavereita, ystäviä.

      • TeurastamoParatiisi

        Lisätään hieman: Feministit, Kommunistit ja viherpiiperöt joiden kaikkien tarkoitus on lisätä eripuraa kansan keskuuteen ja kääntää ihmiset toisiaan vastaan jotta kommunistinen unelmaparatiisi saataisiin valtaan


    • Löylismäääään

      Löylykauha perseeseen!

      • Siinäsulleoivakeino

        Tunge se löylykauhasi välillä äitisi perseeseen ja mene itse perässä. Sinne ne tunkee kaikki Kankitien pultsaritkin.


    • eunukkieino

      Eipähän sitä nykypäivänä uskalla edes omaa lastaan helliä tai antaa hyvänyön suukkoa yms sillä joku jos pääsee tietämään niin maineesi on mennyt ja linnatuomio rapsahtaa ja lapsi viedään pois.

      Maailma muuttuu koko ajan raaemmaksi ja kylmemmäksi, ei säätilatyypin mukaan vaan ihmissuhteissa, raja ihmisten välisessä kanssakäymisessä on vedetty liian korkealle, enää ei eroteta flirttailua seksuaalisesta ahdistelusta, ne on nykyään yksi ja sama asia. Ei tarvitse muuta kuin se että joku vanhempi mieshenkilö kuten minä on hyvin kohtelias vaikkapa nuorelle naiselle niin saa pervon maineen, se on paras kaupan kassallakin vaan murjottaa ja vaikkapa mieluummin haukkua kassaneiti kun mennä sitä ylistäen kiittämään ja kehumaan työstä mitä tekee.

      Nimimerkki johtuu siitä että nykyään olisi paras olla eunukki ja naistenvihaaja niin ei olisi murheita.

    • eunukkieino

      ..paitsi, esim. työ-yhteisöissä on yksi poikkeus jolloin saa takapuolellekin taputella niin paljon kun lystää ja tunkea vaikka reisien väliin, ne on työpaikan pikkujoulut, silloin ei haittaa vaikka sukkahousut repeilee pikkujoulun tiimellyksessä.

      • NaikaaKaikkiMinua

        Munaa mekkoon ja muuallekin milloin vaan työpaikoilla.
        Minä ainakin olen ollut iloinen antaja minihameessani duunipaikan miespuolisia kohtaan,


    • toisiiin

      Kyllähän se vain on niin että jos jollekin annetaan lupa taputella. Missä vedetään raja kun kaikilla miehillä sitä ei ole.Olen itse saanut todella pelätä töissä.Pelkä huumorin heitto on jotain kuin antaisi luvan. Hyi. Työpaikoille ei tälläinen käytös sovi. Miten mustasukkainen äijä päästää töihin jos tälläinen sallitaan.Olen sitä mieltä että taputtelu ym ei kuuluu sivistyneeseen käytökseen.Toiselle hauskaa toiselle helvetti.Ilotalot ovat käytössä mene sinne.Sinulle joka olit naisvaltaiseesa työpaikassa kyllä oli suuret luulot itselläsi jos todella kuvitelit noin. Mitähän seläntakana puhuttiin.Olen itse kulkenut monessa työpaikassa ja kokonet monenlaista yrittäjää. Työ tehdään ja vapaa on erikseen. Työstä saadaan mukavaa kun ei tarvitse painostaa,kiusata ketään.Ollaan tasa vertasia ei jätetä ulokopuolle ketään. Työantajakin tykkää kun naisten ei tarvitse olla pois töistä kun masentaa ja pelottaa mennä töihin. Hauskaa saadaa kujeilu ym, pois.

      • aikito

        Ensimmäkin kaikki naiset eivät pidä vaaleistaToiset pitää pullokoista toiset hoikista toiset lyhyistä toiset hiljaisista ym.


    • riiikooo

      Olen minäkin ollut työpaikalla jossa asui kukko tunkiolla. Aivan kauheaa käytöstä. Huumori jota oli pakko joka päivä sietää. Onhan sitä muutakin elämää. Voi pyhä yksinkertaisuus.Eihän ne päivät voi sanoin mennä.Siten vapaa aikana mies porukassa jatkuu meno. Myös ärsyttävää

    • piakoi

      Kuulin tuossa että kaikki miehet eivät päästä puolisoa töihin. Yllätys juuri huulenheittaja ja hauskaa naisten kanssa taputtelia ja halaaja- Ensin sanoi että ei voi pitää paikaa.

    • Hymmmmmmmm

      Ei kannata provosoitua jos provosoidaan. Sekin on yksi älykkyyden merkki. Taputapu vaan.

      • korkoo

        Kuules jos uhkaillaan ja painostetaan ei siinä auta kuin uhkailu. Kovat on piipussa.


      • Hmmmmmmmm

        Tarkoitin näitä kirjoituksia.


    • itssososo
    • aikiiii

      eitä kulkijoita on niin moneen lähtöön. Mutta annetaan työrauha. On kuitenkin lapsia elätettävä ja itsekin tarvitsen elannon. Toiselle voi työpaikka olla paikka jossa ei tarvitse pelätä.

    • Sittenkahville

      Nykyisin ei enää ole sellaista flirttitaputtelua ja sanailua, nyt naida rytkytetään siivouskomeroissa ja työmaan kellareissa ja huusseissa niin että mopit lentelee. Ylitöissä höylätään ihan muuta kuin työnantajan projektia, siistijät keräilee aamut kumeja lattioilta. Ns. pikapanot on suosittuja, ilman turhia puheita.

      • piisoita

        Ei osata nauttia. Tälläisestä on oikea seksi kaukana.


    • varikoioi

      Miten on painostuksen laita. Mua uhkailtiin vaikka miten.Miehen kaveri tuli vielä ja sanoi että on muuten hankala kaveri.Tästä alkoi kiristys puolin ja puolin. Luulen että työpaikka oli vaihdossa hyvin äkkiä-Kaikki ei ole miltä näyttää. Menkää apuun.Kaikki ei ole niin kuin sanotaan.

    • Enolehomoerkki

      Toista oli 90luvulla kun naisen oli pakko antaa piparia avioliitossa, jos ei antanut sai ottaa väkisin, nykyään se on raiskaus RAISKAYS, mihin tää maailma on menossa. Vuosikymmenen päästä heteromiehen kansalais velvollisuuksiin kuuluu homoparin seksileluksi alistumine .. perusoikeudet, perusmiheys, PERUSSUOMALAISUUS takaisin kunniaan

      • Sivistäjä

        Kirjoitustaito kunniaan, perussuomalaisuus lantakasaan.


      • töötiinkö

        Onneksi aika menew ja sivistys tulee joka torppaan. Ennen tehtiin vain puumerkkejä.Nyt sentää sivistys valtaa joka alall.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe