Jotenkin epänormaalia

Kaikkitietääjo

koko ajan miettiä jotain ihmisten tasoja. Tällä palstalla on vain itsestäänselvyyksiä. On vaan friikkiä miettiä koko ajan näitä.

27

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Holttinen

      Jossain määrin myös subjektiivista kuka on mitäkin tasoa kenenkin silmissä.
      Miehen taso on muutenkin hankalampi arvioida.

    • SehänOnVaan

      Osoitus asburgerismista. Ei normi-ihminen sellaisia päivät pitkät mieti. Kannattaa siis laittaa mappiin "Va*mainen".
      Auts töks.

      • Ei ehkä mieti jos on nainen tai sen tason mies jonka on helppoa löytää kumppani.


    • ÄläYlimielistele

      Ne keillä kysyntää on eli naisilla ja pienellä prosentilla komeimpia miehiä ei luonnollisesti tällaisia tarvitse miettiä. Siksi he/te ihmettelettekin ja haukutte miehiä joilla on ollut aikaa jaotella parinvalinta tason mukaan. Kun perehdytte asiaan se on hyvinkin selkeä kaavio jota ihmiset toteuttaa alitajuisesti. Kai minäkin jos olisin komea mies saati nainen dissaisin ylimielisesti taso ajattelijoita koska se neste on suosion myötä noussut nuppiin aika voimalla. Ihan sama ne keillä on tarpeeksi rahaa ei tarvitse miettiä enään mistä sitä rahaa sais mut ne joilla ei ole joutuu oikein miettimällä miettiin mistä sitä sais.

    • tarralenkkari666

      Jos minä miettisin näitä tasojuttuja en olisi takuulla koskaan edes seurustellut. On ok kyseenalaistaa pinnallisuus ym. mutta ihmisten kategorisointi tasoihin ei takuulla tule edistämään kenenkään pariutumista.

      • "Jos minä miettisin näitä tasojuttuja en olisi takuulla koskaan edes seurustellut"

        Jos näin olisi ollut todellisuudessa, niin sinulle olisi kelvannut ihan kuka mies tahansa. Muussa tapauksessa olet miettinyt tasojuttuja.


    • Nnnaaiinenn

      Ihan sama miettiikö niitä vai ei, ei se muuta sitä tosiasiaa et tasoteoriat on totta.

      • muutama.hassu.sivusto

        Miksi sitten esim. hakusanoilla "tasoteoriat parinvalinnassa" löytyy kovin vähän tuloksia?


      • muutama.hassu.sivusto kirjoitti:

        Miksi sitten esim. hakusanoilla "tasoteoriat parinvalinnassa" löytyy kovin vähän tuloksia?

        Suosittelen hakusanaa "markkina-arvoteoria".


    • tekopyhää

      Aloittajan ideamaailma menee vähän samaan kategoriaan kuin rikkaat ihmiset jotka sanovat köyhille ihmisille että "ei raha ole tärkeintä elämässä".

    • Elä sitten mieti niitä koko ajan.

    • ulkonäkö-on-kemia

      Naiset miettii ekana ulkonäköö että ketä miestä nainen haluaa ja ketä ei.

      • rumamaija

        Ihan kuin miehet eivät sitten miettisi ekana naisen ulkonäköä?


    • Kuka nyt moista itsestäänselvyyttä koko ajan miettisi? Vähän kuin miettisi ilmaa hengittäessään.

      • 876e3

        He jotka eivät tiedä missä kohtaa jonoa seisovat?


    • Thisistheplace

      Ihmisillä on taipumusta analysoida kokemusperäistä tietoaan. Tietysti jossain vaiheessa siitä voi tulla obsessiiviseksi tai kokee että yleistys koskee jokaista yksittäistapausta.

      Se minkä usein näen kuitenkin on se että ihmiset, esimerkkinä vaikka naiset eivät huomaa seulovansa miesten statusta ja tasoa itse lainkaan, mutta ihastuvat miehen "persoonaan" ja kuvailevat kuinka ne kaikki ovat olleet "erilaisia".

      No, se joukko niitä "erilaisia" on poimittu siitä joukosta jotka ovat jo tietyllä tasolla verrattuna naiseen eikä nainen todennäköisesti muita miehiä vilkaisekkaan.

      En ole hirvittävän imarreltu ollut kun naiset ovat ihastelleet statustani. Kaiketi osa miehistä osaa siitä asemasta nauttia paremmin ja hyväksikäyttää sitä myös omaksi edukseen.

      Olen kaiketi aina etsinyt jotain syvempää ja sitä että nainen näkisi tuon pinnallisen roskan läpi kaiketi sen vuoksi että olen aloittanut elämäni varsin vaatimattomista oloista ja en ole kokenut olevani suosittu mm. kouluaikoina.

      • 7764123987345

        Itsestäänselvyys jälleen. Mies kelpaa rahan ja statuksen vuoksi, ja tuntee kipua siksi ettei häntä rakasteta hänen itsensä vuoksi. Klisee oikeastaan. Ei tarvitse analysoida.


      • Thisistheplace
        7764123987345 kirjoitti:

        Itsestäänselvyys jälleen. Mies kelpaa rahan ja statuksen vuoksi, ja tuntee kipua siksi ettei häntä rakasteta hänen itsensä vuoksi. Klisee oikeastaan. Ei tarvitse analysoida.

        En ole sen enempää sitä analysoinut.

        Mietin vain että naiset kertovat kuinka mies huomaa heissä vain tissit ja pyllyt sekä rakastuu naisen nuoreuteen ja kehoon, eikä heitä pidetä yksilöinä ja ihmisinä vaan esineinä.
        Ei se nyt hirvittävästi poikkea siitä kun miestä arvioidaan ja valitaan statuksen tai työkalupakin ominaisuuksien vuoksi eikä hänen ihmisyyttä arvosteta tai hänen persoonan ominaisuuksia.


    • dfgdndjn

      No mä sanon sulle vaan sen, että sä olet luultavasti aktiivisesti seurannut sivusta näitä keskusteluita ja sua on alkanut syystäkin etomaan nämä. Niin muakin.

      En voi edes sanoin kuvailla, että minkä sortin sairaita tyyppejä täällä oikein liikkuu. Syyllistävät toisiaan, muodostavat keskenään jotain kerhoja, joissa haukutaan naisia, antavat määritelmiä ihmisille ja kaiken huipuksi vielä lietsovat muitakin tähän.

      Kannattaa sulkea netti, tai no ainakin tämä palsta tyystin ja alkaa elämään oikeaa elämää. Täällä kirjoittelevat peräkammarin pojat, jotka eivät ole saaneet rakkautta äideiltään. Kuitenkin elävät heidän nurkissaan.

      Todistetusti seura tekee kaltaisekseen. Se ainakin pätee tällä palstalla.

      Usko pois, Suomessa on ihan hirveästi pillunkipeitä peräkammarinpoikia jotka syyllistävät naisia, kun heidän elämänsä on paskaa.
      Tällaisiin tyyppeihin törmää mm. Ylilaudalla, hikky langoilla.

      • Thisistheplace

        Olet siis itsekkin pillun kipeä peräkammarinpoika kun kirjoittelet tänne?

        Logiikkasi?


      • sdfgdsgdsghh
        Thisistheplace kirjoitti:

        Olet siis itsekkin pillun kipeä peräkammarinpoika kun kirjoittelet tänne?

        Logiikkasi?

        En, olen vain sivustaseuraaja, joka on kiinnostunut maailmanmenosta.
        Mua säälittää, että maailmassa on sunlaisia ihmisiä.

        Todella sairasta sairastuttaa mielensä pillunpuutteesta. :S


      • Thisistheplace
        sdfgdsgdsghh kirjoitti:

        En, olen vain sivustaseuraaja, joka on kiinnostunut maailmanmenosta.
        Mua säälittää, että maailmassa on sunlaisia ihmisiä.

        Todella sairasta sairastuttaa mielensä pillunpuutteesta. :S

        Itse kirjoitit että jos palstalle kirjoittaa on se mitä sanoit.

        Olet siis pillun tai kullin kipeänä elävä maailmaa sivusta seuraava runkkari.

        Ymmärrän.


      • Thisistheplace
        sdfgdsgdsghh kirjoitti:

        En, olen vain sivustaseuraaja, joka on kiinnostunut maailmanmenosta.
        Mua säälittää, että maailmassa on sunlaisia ihmisiä.

        Todella sairasta sairastuttaa mielensä pillunpuutteesta. :S

        Purat sen pahan olon jota koet tuosta puutteesta sitten palstalaisiin joita et edes tunne koska siten sulle tulee hetkeksi parempi olo itsestäsi.

        Hyvin surullista.


      • fdhdjhfdjj
        Thisistheplace kirjoitti:

        Itse kirjoitit että jos palstalle kirjoittaa on se mitä sanoit.

        Olet siis pillun tai kullin kipeänä elävä maailmaa sivusta seuraava runkkari.

        Ymmärrän.

        No sä oletkin niitä kirjaimellisesti oppivia tyyppejä, eli vajaita toisinsanoen.

        En jaksa oikein kommunikoida sellaisen ihmisen kanssa, koska siinä ei ole mitään järkeä; olet kuitenkin aina oikeassa. Otat kaiken kirjaimellisesti.


      • fdgdfhdhjfhd
        Thisistheplace kirjoitti:

        Purat sen pahan olon jota koet tuosta puutteesta sitten palstalaisiin joita et edes tunne koska siten sulle tulee hetkeksi parempi olo itsestäsi.

        Hyvin surullista.

        Onhan se juu aika surullista, että tunnen surua avuttomia kohtaan. Miten sen nyt kukin ottaakin.

        Säkään et tunne mua, joten mitä me nyt voitais päätellä?
        No tätä: Hyvin surullista.


      • fdhfdgjfj
        Thisistheplace kirjoitti:

        Itse kirjoitit että jos palstalle kirjoittaa on se mitä sanoit.

        Olet siis pillun tai kullin kipeänä elävä maailmaa sivusta seuraava runkkari.

        Ymmärrän.

        Sä voit ymmärtää juuri sillä tavalla kuin haluat, runkkari.
        Se on ominaista yleensä itsekeskeisille pumpulissa kasvaneille "ihmisille".


      • Thisistheplace
        fdhfdgjfj kirjoitti:

        Sä voit ymmärtää juuri sillä tavalla kuin haluat, runkkari.
        Se on ominaista yleensä itsekeskeisille pumpulissa kasvaneille "ihmisille".

        Pumpulissa kasvaneille, ei hemmetti että repesin. :D

        Niitä juttuja mitä minä olen elämässäni läpikäynyt niin sinä et tule koskaan kokemaan. Sen olen oppinut että jostain ihmisryhmästä kuten vaikkapa jollekin palstalle kirjoittavista miehistä yleistäminen "pillunkipeinä peräkammarinpoikina" on äärimmäisen yksinkertaisuuden ja naiivisuuden merkki.

        Tässä näitä naurun kyyneleitä kuivatessani niin noudatan kuitenkin ohjettasi, parempi tehdä jotain muuta kuin osallistua tälle palstalle. On hyvin toxic.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe