Tänään ei nyyhkyt lopu

Päivä-tämä

25

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesivä

      Pari leffaa tuosta listasta löysin, jotka voisin katsoa.
      Vettä sataa, joten ei lenkille ole lähtemistä ainakaan vielä.
      Palstalla tuskin on lukemista, sillä päätin, että suljen ketjun heti, kun tulee vastaan jotain mistä en pidä. Harvassa tämä oli ensimmäinen ketju mihin pääsin sisään :)

      • "kesivä"

        Tunnut väkisin-kaipaavasti vääntävän jotain.
        Melkeinpä räytyvän venyttelevästi.
        Joten sinulle sopiva riimi::

        "Yhy! tulis ny
        ees vähän on kevät ees.
        Joku mees ees"

        H.


      • kesivä
        hunksz kirjoitti:

        "kesivä"

        Tunnut väkisin-kaipaavasti vääntävän jotain.
        Melkeinpä räytyvän venyttelevästi.
        Joten sinulle sopiva riimi::

        "Yhy! tulis ny
        ees vähän on kevät ees.
        Joku mees ees"

        H.

        hunksz
        Sinähän olet ihan tyrkky,
        tunget piikin siin on myrkky.
        Mulla on tosiaan kevät ees,
        silloin takana on kivirees.
        Makaako rannalla mees,
        juo ite oma tees.


      • Sanainen.lastu.tähän

        Mees se tulisi Hunkszistakin, vaan ei, jos on tyhjännaurattaja.


    • Prölli, Samoin sinulle, on ihanaa tietää, että joku on lähellä.

      Valitsen elokuvapäivän, joku tveestä ja loput kyyneleet omista hömpistä, olisiko tänään vaikka richard gere päivä, vai ville nousiainen päivä, saas nähdä mihin tämä tästä sujahtaa kun nyt ensin kunnolla heräilee ja lehdet lukee ja värssynsä viuhtoo maailmalle.

      • Päivä.tämä

        Minulla on ongelma jo valmiiksi.
        Katson ehkä kahdet uutiset.
        Toisen noista korteista olen jo käyttänyt.
        Enää jännitän, mikä on se uutislähetys jonka katson. Ehkä 20.30.
        Tietokoneellakin vietän aikaa. Mutta en palstoilla kovinkaan juuri.
        Tänään on tylsää kun ei ole arki ja ei tuo sää suosittele ulkoiluakaan.

        T. Trolli eiku Prölli


    • Pitää rientää kohta, lähteä maapakoon kun pojan tyttöystävä tulee kylään. Mutta sitten illalla, voitais katsoa se P.S. Rakastan sinua? Mä tuon teetä, sä tuot nenäliinat? Hilary Swank-fani.

      • Päivä.tämä

        Mä lähetän sulle uuden tyynyn, JYSK 2,99 €. Entisethän ovat litimärkiä vai miten se oli?
        On tämä maailma mennyt kun äidit ja isätkin ehkä joutuvat maanpakoon, kun miniäehdokas valloittaa kartanon. Hae turvapaikkaa ruotsista :)

        T. Trolli eiku Prölli


      • tunturinmaaret

        Kertaus on kaiken äiti. Olen jo kauan sitten katsonut elokuvan; Bridget Jones, Elämäni sinkkuna. Hauska jopa koominen komedia. Klo 21.00 TV5 kanava kohdilleen. Valentinen päivän ilta on täysi 10 -


      • kesivä

        Minäkin olen Hilary-fani. Toinen leffa, jonka aion katsoa on Spanglish – käännöskukkasia. Siinä sivusa hoituu pyykkäys ja täytyy mummon tehdä vatsaliikkeitä, että saa ryppylaudan. (Tytär vie mummon kuukauden päästä pikku lomalle, kun on molemmilla syytä juhlaan.)


      • Päivä.tämä kirjoitti:

        Mä lähetän sulle uuden tyynyn, JYSK 2,99 €. Entisethän ovat litimärkiä vai miten se oli?
        On tämä maailma mennyt kun äidit ja isätkin ehkä joutuvat maanpakoon, kun miniäehdokas valloittaa kartanon. Hae turvapaikkaa ruotsista :)

        T. Trolli eiku Prölli

        Kiitos, tyynystä :)
        Meillä on ollut pientä Rocky Roadia lasten ja heidän kamujen kanssa, koulukiusaamista ja toipumista. Kun nyt ovat paikkansa löytäneet ja kukoistaminen alkaa, astun mielellään syrjään välillä. Saan sitten tilaisuuden löytää ja toteuttaa itteäni siinä sivutuotteena :)
        Tuossa just naapurissa on poika, lasteni ex-koulukaveri... joutui samaan tilanteeseen kuin mun marakatit, ellei pahempaan. Eikä saanut ajoissa apua. Nyt hän on kadonnut, kukaan ei tiedä onko edes hengissä. Olen niin kiitollinen että meillä on kaikki hyvin. Teen mitä vaan heidän eteen, paitsi muutan Ruotsiin :)


      • tunturinmaaret kirjoitti:

        Kertaus on kaiken äiti. Olen jo kauan sitten katsonut elokuvan; Bridget Jones, Elämäni sinkkuna. Hauska jopa koominen komedia. Klo 21.00 TV5 kanava kohdilleen. Valentinen päivän ilta on täysi 10 -

        Bridget Jones on ihana, voishan senkin katsoa kuudennen kerran :)) Kirjanakin muuten erittäin viihdyttävä, vaikka leffaa on nähnytkin, suosittelen.


      • kesivä kirjoitti:

        Minäkin olen Hilary-fani. Toinen leffa, jonka aion katsoa on Spanglish – käännöskukkasia. Siinä sivusa hoituu pyykkäys ja täytyy mummon tehdä vatsaliikkeitä, että saa ryppylaudan. (Tytär vie mummon kuukauden päästä pikku lomalle, kun on molemmilla syytä juhlaan.)

        Vau-vau-vau! Jos olen oikein ymmärtänyt, sulla alkaa uusi villi & vapaa kausi? Kuulostaa niin ihanalta että olen ihan vihreänä :)
        Tässä on sulle oikotie onneen:
        http://removeandreplace.com/wp-content/uploads/2013/05/ab-hancer.jpg
        (nopeasti sixpack)


      • kesivä
        hmp.f kirjoitti:

        Vau-vau-vau! Jos olen oikein ymmärtänyt, sulla alkaa uusi villi & vapaa kausi? Kuulostaa niin ihanalta että olen ihan vihreänä :)
        Tässä on sulle oikotie onneen:
        http://removeandreplace.com/wp-content/uploads/2013/05/ab-hancer.jpg
        (nopeasti sixpack)

        Kiitos kiitos! Heh, joo, tuo olis hyvä. En minä oikeasti mitään kutospakkia, kohan hupajan. Ryppylauta mikä ryppylauta, ei se iho siitä muutu oli sitten kumpua tai ei. Ihan pinkeeksi en sitä rupee syömään, ei synnintuntoni kestäis, kun muutamasta letustakin morkkis.


    • hkki

      4. Katsella jalkapalloa:))

      13:45 Arsenal - Leicester
      15:55 Aston Villa - Liverpool
      18:05 Manchester City - Tottenham

      • Päivä.tämä

        Mauttomuusasioista ei voi riidellä.
        Tuollaisen teeman asetin itselleni. Joskus. Kun oli ensin aika, että ihmettelin, miten kukaan voi tuijottaa jalkapalloa, miten kukaan nyyhkyleffoja, miten kukaan kauhuleffoja, miten kukaan telinevoimistelua, taitoluistelua, miten kukaan...
        Sitten hoksasin, että mauttomuusasioista ei voi riidellä ei kiistellä.
        Itse katson kyllä jääkiekkoa, tennistä, jopa formulaa jos osuu kohdalle. Mutta en varta vasten hakeutumalla telkkarin näköpiiriin.
        T. Trolli eiku Prölli


      • futistartteeaivoja
        Päivä.tämä kirjoitti:

        Mauttomuusasioista ei voi riidellä.
        Tuollaisen teeman asetin itselleni. Joskus. Kun oli ensin aika, että ihmettelin, miten kukaan voi tuijottaa jalkapalloa, miten kukaan nyyhkyleffoja, miten kukaan kauhuleffoja, miten kukaan telinevoimistelua, taitoluistelua, miten kukaan...
        Sitten hoksasin, että mauttomuusasioista ei voi riidellä ei kiistellä.
        Itse katson kyllä jääkiekkoa, tennistä, jopa formulaa jos osuu kohdalle. Mutta en varta vasten hakeutumalla telkkarin näköpiiriin.
        T. Trolli eiku Prölli

        Jääkiekko,tennis,formulat...mieluummin seuraan maalin kuivumista.


    • Heikunkeikku

      Sitä pelkoa ei ole, että alkaisin palstalla liikuskelemaan ketjusta toiseen. Norkoilemaan sillä tavalla ajan kanssa. Elikkä kohta yksi on poissuljettu. Kohta kaksi on mahdoton, joten siirryn kohtaan kolme. Telkkaria katson harvoin. Siis tosi harvoin. Mutta Voicen katson. Perjantaina en kuitenkaan voinut ja viitsinyt, kun illalla tuli yökylävieras. Siispä katsoin Voicen eilen illalla. Tykkään siitä ohjelmasta. Yli-hyviä laulajia.
      Tänään kuitenkin tälläydyn televisiotuoliini, jalat nostan rahille, tyynyn pistän syliin ja huudan kissille, että hei hoi tuu kattomaan mun kaa televisiota. Se on taikasana kissalle. Hän oitis tulee makaamaan tyynyn päälle. Ajattelin näet nimittäin katsoa Herolta tuon P.S. Rakastan sinua.
      Hyvää Ystävänpäivää vaan täältäkin kaikille.

    • tööttt

      Ohjelmassa lumitöitä, keskeneräinen käsityö, musiikkimatkaa silleen omintakein halk maailman - vuorossa 60-luvun pop - kirjastosta löytyi- sen aikuisia orkestereita ja tosi hienoja teemoja - esm Animals ja teemoja kotini ol New Orleans - taisi Bob Dylankin sitä aikoinaan laulella siinä missä moi muukin - kai siinä kuin koko elämässä
      ihmisineen on aina koko tunteitten kirjo mukana - surut kui ilotkin.
      Hyvää ystävänpäivää teillekin ja jonkinlaista rauhaa itekullekin!

      • kesivä

        Eka leffan jätin kesken, ei napannut. Katsoin sinkkuillallisia, oli sitten pakko paistaa lettuja jälkkäriksi. Nooh, huomenna menen vesijuoksemaan. Saa sitten vettä sotkee mielin määrin, että kuluttaa nuo letut jotka rullalle käärin.


    • ei.nyyhkitä

      Ei ollut nyyhkyjä.

      Tulin tuossa iltapäivällä kotiini.
      Ehdin katselemaan Ketun ja äsken loppui Harjunpää.

      • Sussia.siunakkoon

        Minä katsoin Susen ja sitten Teräväpään. Tylsä se oli.


    • vhimpshf

      Minäkin katsoin Harjunpään ja jäin miiettimään patsi popin kuvioita myös aika hurjaksi muuttunutta maailmaa - noissa popin kuvioissa on myös kiitoshymnejä
      - mulle tuli mieleen semmoinen uskontokunta kuin Daavidin oksa - oliko sama ryhmä
      joka teki joukkoitsemurhan - ja muistaako kukaan onko Suomessa esm helluuntaisrk:n yhteydessä sen kaltaisia ryhmiä - joku huume liittyi kai niihinkin kuvioihin? Tai bisneksiin - yleensä tämmöisistäkin epäilyistä ääneen sanottuna joutuu muilutuksen kohteeks tai peräti henkipatoksi?

    • Ajattelin katsoa Bridget Jones – elämäni sinkkuna, unohdin kun katsoin jotain murhamysteeriä Friiltä.

      • siilimuori3

        Minä tallensin eilen sen Ps Rakastan sinua ja tänään iltapäivällä siisovken jälkeen katsoin sen. Hyvä elokuva, olen katsomut sen aikasemminkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe