Nyt mä sen keksin..

NopeaJaKärsimätön

Olen päätä puhki miettinyt, mikä voisi olla meidän ongelmana, jos olisimme suhteessa tai vaikka emme olisi suhteessakaan:) Olen miettinyt ja miettinyt ja en ole keksinyt mitään, koska uskon, että me emme ole maailman parhaita riitelijöitä. No nyt se sitten tullee! Minä en kestä hitautta ihmisissä. Tykkään rauhallisista miehistä, mutta hitautta en kestä, menee hermo heti:D Oli se sitten ystävä, kaveri tai mikä hyvänsä.. Olen liian nopea ihan joka asiassa ja joka suhteessa. Minun siskoni joskus sanoi, että miehet eivät edes ehdi sinun mukaan...:) Päätöksissä olen nopea ja ratkaisukeskinen, ajatuskin kulkee ääntä nopeammin:D Rakennusprojektin aikana suunnitteluinsinööri sanoi, "että hänen uransa aikana ei ole vielä tullut tuommoista asiakasta, joka ei jahkaile vaan antaa vastauksia heti" Ja se ei tarkoita, että tekisin hätiköityjä tai "tuulenpesiä" päätöksissäni, olen vain nopea ajattelija ja tiedän heti, mitä haluan ja miten sen teen. Tottakai aina virhearvioitakin sattuu, mutta useimmiten ei. Olen äärimmäisen nopea ja kärsimätön, jos ihmiset eivät hiffaa jotain ihan päivän selvää juttua. Minä en voi käsittää, kun jotku miettii jotain ihan peruskauraa viikko tolkulla:)

11

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TämänainenTaas

      Mää taas mietin ja mietin ja olen hidas toisinaan päättämään. Mietin asiaa sen toisen kannalta ja tuon kolmannenkin ja mahdolisesti neljännenkin. Olisi mukava olla nopea!

    • tuontakiajuuri

      Olet hirveä tuuliviiri ja valehtelukin tulee siinä mukana. Ei voi luottaa yhtään, koska rehellisyyttä ei ole.

    • Kukaoletihminen

      Voi sentään, olettepa te mainioita! Valehtelua en kyllä itse siedä.

      Itse olen sekä hidas että nopea toisinaan, diplomatiaa ja riippuu tilanteesta. Tykkään mietiskellä asioita eri kanteilta ja päätyä järkevimpään ratkaisuun. Mutta samalla rakastan spontaaniutta, elämän suola. En ole tuuliviiri vaan vakaa sitoutuja. Sydämeni luovutan vain harvoin mutta pysyvästi.

      Joskus sorrun olemaan tavoittamaton ja viileä tahtomattani koska en halua kahleita. Jos temperamentti kuohahtaa, kuumuuden kyllä tuntee vaikken sanoisi mitään, onneksi olen oppinut sitä hallitsemaan.

      Jos toinen on tosissaan, lämpötilan noustessa roihuaa, ja kuumasti.

      Olen muita kohtaan mieluummin lempeä kuin kulmikas, kärsivällinen kuin sähläri, tosin malttamaton. Mieluummin aurinkoinen ja pirteä kuin virkistävä sade, en synkkä ja sarkastinen kuin ukkosmyrsky.

      En väitä että helppo.

    • dthbthbcfyh

      Mä tykkään että nainen myös hillitsee mieltään ja osaa siirtyä rauhassakin, ajan kanssa pisteestä A pisteeseen B. Se on sen toisen huomioimistakin, jos suhteessa eletään. Vauhdit pitää sovittaa yhteen, yhteiseks nopeudeksi. Jos siihen ei pysty, kandee viel kasvaa ennen kun sihteeseen ryhtyy.

    • Pölyä_tuulessa

      No, minäpä en ole tuuliviiri. Tiedän sisimmässäni tismalleen mitä haluan.
      Teen päätökseni hitaasti ja tietä eteenpäin tunnustellen, ja vaihdan suuntaa
      kun järkiperusteluja esitetään riittävästi.

      Minua on kehuttu rehellisyydestäni? Miksikö?
      En juuri esitä arveluja asioista joista en tiedä IRL, vaan suljen suuni.
      En myöskään valehtele IRL, minua kun ei ole sellaiseen opetettu.

      • Asemapäällikkö

        Juokse Pekka JUOKSE!!


      • What_a_Fuck

        Jukka aviomies ja pekkaa kaipaa?


    • taaspikaset

      Huhhuh, ennen pitkää iskee raudanpuute-anemia.

    • Cooldownwoman

      Et sää mulle voi hermostua,vaikka olenkin hidas :) Joskus on hyvä olla...;)

      • nopeampi

        Kyllähän sä mut tunnet. Kiukuttelen kun en saa huomiota sulta, mutta anteeksi annan hitautesi.


      • Cooldownwoman
        nopeampi kirjoitti:

        Kyllähän sä mut tunnet. Kiukuttelen kun en saa huomiota sulta, mutta anteeksi annan hitautesi.

        Viimeksi en huomioinut sinua,kun olit porukan mukana.Ensi kerralla olisi kiva jutella.Et luultavasti ole kuitenkaan se ketä kaipailen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe