Penikseni on jäykistyneenä 23cm

monsterikoko

Epäilen että olen perinyt varustukseni isoisältäni joka saapui Suomeen Italiasta vuonna 1929.

Hän myi jäätelöä mm. Eiran puistossa. Mahtoikohan monikaan herkkua ensikertaa maistanut hienostorouva aavistaa sitä?

Valkoisissa pöksyissä lötkähteli edestakaisin Palermolainen Boa, kun ukkini työnsi jäätelökärryjään kesähelteellä.

;).

30

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvonen

      nyt kyllä setä narraa!

      taidat olla työntänyt viivottimen pään vatsan sisään. alaosan (19 4=?)
      laskutoimitus oli muuten tulokseltaan omani mitta plus puutuvat sentit tuosta

    • PäivänParas

      hihhihhihihihihihihih:9

    • huiiiii

      Hahahahaha :DDD

    • ex-morkkis

      oho. minun isosällä oli myös iso ja isälläni.
      pojallani yhdellä niistä iso ja äitini tottakai kehaisi että sen meidän sukuun tullut.
      no se hyvä kun äitinsä sukuun pippelitkin tulee.


      ei isällään mikään pieni mutta pojallani on iäkseen iso. pelkään että menee liian isoksi. olen kuullut että vaikeampi tulla, en tiedä ei ole kokemusta.

      • ex-morkkis

        kaikesta olen taas huolissani


    • mafiagelato

      Aikamoinen tötterö lipsutettavaksi....

    • kuumasilmä

      En tiennytkään, että sinussa on sellaista verhottua eksotiikkaa...

    • HiljainenNainenmiettii

      Olen pitänyt tuota kokoa normaalina, koska muunlaisesta ei kokemusta.

    • Nakinmyyntiä

      Aika jännä ajatus tuli mieleeni. Isoisoisäni myi nakkeja Oulunjoen siltojen luona. Hänellä oli siinä pieni nakkikoju. Ja tämä tarina on muuten totta :D
      Ja vaikka hän myikin nakkeja, en kyllä tiedä miehistä kokoansa, enkä suvun miesten..

      • Riiiiiiiii

        Buahahaa:D


    • toionaikaperus

      Olen nähnyt isompiakin.

      • Onhanniitä

        Juu, mutta kyllä mulle se 20centtinen oli kipurajoilla.


    • EimahtuisSitte

      No voi että siten :( Kun mulle taas gyne sanoi, että huomaa, että on tiukat paikat, kun ei meinaa tutkimusvehkeet mahtua sisään.

    • perintöjä

      Kyllähän niitä isoisiltä on jäänyt perinnöksi hevoskärryjä ja taskunauriita, mutta että tuollaisiakin. Meilläpäin ne menee samalla tavalla hautaan omistajansa kanssa eikä aleta säilyttelemään jälkipolville..

      • lipstikkuja

        Sanoo pieni ja kateellinen ;P


    • joskusylikin

      niin minullakin anonyyminä

    • hyväkokoinen
      • Pikkujätti15

        Pöh! Mullapa on 15 senttinen turbotappi. Se pistää hujopit nippuun ja naiset kirkuu innoissaan lisää. Se on kattokaas siitä luonteestaki kii.


      • ex-morkkis
        Pikkujätti15 kirjoitti:

        Pöh! Mullapa on 15 senttinen turbotappi. Se pistää hujopit nippuun ja naiset kirkuu innoissaan lisää. Se on kattokaas siitä luonteestaki kii.

        tuossa on asennetta


    • olisipasinulta

      Onko tämä Urpo sinulta?

      • Pikkujätti15

        Ei ole !Tämä on Urbolta!


      • urpollaonturpo

        Oli oli oli, haluatko urpon turpoa nyt, heti vai välittömästi?


    • olenkohanmies

      Kappas..minullakin on muistaakseni penis.

    • nainenkysyy

      Onko kiva se peenis?? Miehille kysymys, mulla kun ei oo kokemusta. Millastahan se olis ku olis semmonen tuntosarvi ? Vastatkaa miehet.

      • olenkohanmies

        Moiii! Mie voin vastata jotain. On sitä kiva välillä räplätä, kun tuntuu hyvältä. Menee vaan sotkuiseksi helposti..
        Saattashan se oudolta tuntua,kun vehkeet jalkovälissä roikkus. Välilä voi joutua kohentelemaan,jos ovat ikävässä asennossa. Joskus yöllä voi olla tympeetä käydä vessa tarpeilla,kun kova yöseisokki päällä..


      • HaluanEronTästä

      • nainenkysyy

        Kiitti vastauksista! En oo huomannu tuommosia ongelmia kellään mutta stondiksen kyllä oon tuntenu joissain tilanteissa. Mutta eipä sitä oo mies yrittäny peitellä mitenkään... Jos olisin mies olisin varmaan ylpeä siitä "kalikasta".


    • enpeniskade

      Minua vittutaa eniten, että olen vammainen alikehittynyt mongoli joka penis ja vartalo ei kehittynyt, kuten olisi pitänyt.

      Isoin ongelma on se ettei nykyää seiso.

    • Jöpöttäjästä

      Hahaa, olipas se tarina ;D

    • OTM71

      Taitaa aloittaja mitata kyrpäänsä perseen sisältä otetusta mitasta. Itselläni on 16-17 cm kova ja kestävä kalu ja sillä olen mainetta niittänyt. Se on kuitenkin täysin totta, eikä mittaa ole mitattu peräreiän sisältä. Väitän, että ei läheskään joka toisellakaan ole isompaa saatika tietenkään vsataavaa taitoa ja muuta tärkeää asiaan liittyvää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe