Rakkaat palstatoverit!Hunajaa tihkuvat onnittelut!

paljononneavaan

Ystävänpäivä...
Palstalla vallitseva jumalainen ystävyydenhenki on sanoinkuvaamaton.
Lämmintä osanottoa, vilpitöntä välittämistä ja sydäntä riipaisevaa välittämistä toisten tunteista.
Onko tämä Paratiisi maan päällä?
Makeaa siirappia tihkuvat kannanotot ja huoli toisten henkisestä hyvinvoinnista on saanut massiiviset mittasuhteet tässä lämpimässä kommenttikirnussa.
Sitä tunnetta tänään nyt täällä juhlistetaan.
Kyllä Ystävänpäivää kannattaisi viettää vaikka joka päivä.
"Viha, vaino pois, rauha parempi ois"

9

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävä-mä-vihojen

      Kiitos kiitos kiitos paljon.
      Kirjoituksesi oli hyvin koskettava. Se ihan sattui kylkeä myöten, kylkeeni iski suonenveto tai kramppi ja sydäntäkin lämmitti, vai olisiko ollut rytmihäiriö?
      Häpeän riivaamana tungin pääni mustaan jätesäkkiin. Huomasin olleeni liian kiltti ja hyväsydäminen koko palstahistoriani ajan. Mutta ensi viikolla aion käydä sydänfilmissä ja kysellä lääkäriltä, voiko sydämen tahdistaa ilkeämpään suuntaan.
      Eihän tästä tule yhtään mitään jos palsta on lämminhenkistä ja ystävällistä jaaritusta päivästä toiseen. Ei huippu nousua ei ankaraa laskua, samaa tasatahti hiihtelyä. Tosiaan siirappia niin paljon liikaa, että mössöstä voi tehdä mämmiä.
      Katsotaan, saisinko anastettua omenan Paratiisin ainoasta kuivuneesta männyn käkkärästä, että tulisi vipinää, kuka vei viimeisenkin siemen omenan.
      Ei. En viettäisi näin rauhaisia päiviä alvariinsa. Joutuuhan siinä mielenterveys lujille kun yksi kilowatt- ampeeri sykkii päässä koko ajan, eikä anna vaihtovirtoja.
      Ystävänpäivät pitäisi lopettaa. Ne pilaavat palstan ja ne pilaa ihmisten elämän. Ei kai vaan tänään vielä liputeta kaiken kukkuraksi?
      "Vihastaanhan ihminen tunnetaan, ennen kuin sen suuhun sukkahousut (käytetyt) tungetaan (tai miehen alkkarit)"

      • :D Tää oli sen verran hauska kirjoitus, että voitit tällä putkilon saunahunajaa.


    • nuormieli

      Joo kyl "rauha" ja rakkaus parempi ois, olisikin tosi mahtavaa huomata et edes yksi kokonainen päivä aamusta auringon laskuun olisi rauhaa ja rakkautta, kuin viha ja vaino vaiennut ois.
      Ystävä on hän joka työntää sinut matkaan kun itse epäröit,
      rohkaisee kun itse emmit, uskoo unelmiisi ja antaa siivet lentää niitä kohti.

      Hyvää ystävänpäivää!!.

    • MISSÄLISTATVIIPYY

      Kovasti minä ihmettelen missä listat viipyy, siis ystävälistat, ne missä luetellaan ystävät ja jätetään kiusaamistarkoituksessa muutama ulkopuolelle.

      • siilimuori3

        Nythän sinä aloitit. Paashan luetellen.


      • antakaapalaavaan

        Ja siihen listaan voisi lisätä aina nikin perään sulkuihin kaikki lisänikit, uudet ja vanhat


      • siilimuori3

        Nii ja onki pikku-yyyyyyyyyyy vai Iso YYYYYYYYYYYYY :D


    • VainVierailenEnää

      Paloma, Pirre, Kotikiusattu ja moni muu, joiden nimimerkkejä ei taakkuuntunut muistini näin äkkiseltään muistakaan.
      En muista nähneeni, että yllä mainitut olisivat puhuneet rumasti kenestäkään. Ottakaa mallia, niin palsta muuttuu taas mielenkiintoisemmaksi.

      • Villasukat.suhisee

        En tiedä muista mutta itse en osaa hypätä toisten saappaisiin, en etenkään naisten pitkävartisiin saappaisiin, ne yleensä ovat liian pientä kokoa. Jokainen kulkee jaloillaan jokainen asuu taloillaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe