Seurustelua vai ei.

lotta58v

Tutustuin mieheen eräässä kuviossa ja hän pyysi puhelinnumeroa ja on soitellut runsaan kuukauden. Olen äimän käkenä kun suhde ei edisty edes sille tasolle että halauisi pitää kädestä yms. Tavatessa yleensä halaa ja erotessamme.

Kannattaako haaskata aikaa tähän.

6

108

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-33

      Miksi odotat, että hän tekee aloitteen johonkin enempään? Eksi et tee sitä itse jos kerran pidät hänestä? Mikset sano sitä hänelle ääneen, että viihdyt hänen seurassaan?
      Passiivisuus vain työntää luotaan, joten jos hänkin nyt odottaa sinun aloitettasi, ei juttu tietenkään edisty.
      Jonkun pitää tehdä jotain. Miksi sen jonkun pitäisi olla aina mies?

    • lotta58v

      On ilmaissut että hellyydenosoitukset tulee kun tutustuu paremmin.

    • kylling

      On sitten vaan varovaista ja hitaasti syttyvää lajia.
      Parempi niin, että ensin vähän tutustutaan. Mikä hemmetin kiire siinä on heti syöksyä sänkyyn? Sellanen suhde joka perustuu sängynjalkojen varaan on tuhoon tuomittu. Minä arvostaisin tuon kaltaista miestä!

    • oppeliini1

      Onnen tyttö! Olet löytänyt miehen joka viitsii nähdä vaivaa tutustumaan sinuun. Hän haluaa oppia, oletko hänen arvoisensa.
      Tollaisia miehiä kuuluu arvostaa paljon.

      Jos täytät hänen asettamat vaatimukset (ja hän sinun), sitten vasta on aika viedä ystävyys syvemmälle tasolle. On todennäköista että miehellä on useimpia ystäviä, kukaan heistä ei ole ollut hänen luottamusensa arvoinen, vielä, päästäkseen kovin läheiselle tasolle.

      Jos sinä haet vain intiimiä suhteita, riittää kun tallustelet seuraavaan kadunkulmaa, ottajia sieltä AINA löytyy! Tai kelaa läheiseen kapakkaan.

    • Tuossa on se vaara, ettei hänestä löydy intohimoa sittenkään, kun on tutustuttu paremmin. Ehkä hän on kokematon eikä osaa viedä asioita eteenpäin, tai ehkä läheisyys ja seksi eivät ole hänelle tärkeitä. Jos jälkimmäinen arvaus on oikea ja sinä taas tarvitset paljon läheisyyttä ja seksiä, niin se ei enteile suhteellenne hyvää.

      Kuulostele itseäsi: riittääkö _minulle_ se, mitä suhde tämän miehen kanssa antaa.

    • lotta58v

      En sänkykaveria ole hakemassa, siihen olisi tosi pitkä matka, mutta läheistä ystävyyttä ja normaalia hellyyttä ottaisin ja antaisin mielelläni.

      Kuten edellä on kirjoitettu, hän voi olla tosi hyvä mies ja katsoo ajan kanssa tai toinen skenaarrio että hakee vain naisesta äijjäkaveria eikä syty lopultakaan.

      Itse olen hajonnut pitkän liiton päätyttyä karskiin hylkäämiseen. Mutta toivo uudesta elää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe