shytobuy kokemuksia?

kokeilumielesa

Onko kukaan tilannut shytobuy.fi:stä tuotteita?onko luotettava sivusto ja tulivatko perille?entä harmonylife.fi ?

13

4225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensuosittele

      En todella suosittele! Tilasin 3 pulloa Foligain.F2 - 2% Minoxidil | Hiustenlähtöön Naisille. No sain tuotteet jotka oli miehille. Minun piti palauttaa tuotteet Englantiin ja maksaa postimaksu 28,30eur lupasivat maksaa rahan tililleni. Lähettivät minulle oikean tuotteen mutta huomasin vanhenevat 4/2017. Eli eivät voisi mitenkään kestää 9kk mikä on kolme pullon käyttöaika menemättä vanhaksi. Mutta varastossa heillä ei ole kuin 4/2017 vanhenevia tuotteita. Ajattelin kokeilen yhtä pulloa ja haju oli aivan kamala kuin myrkkyä. Lupaavat tuote on hajusteeton ja muotoiluvaahto. Se suli nesteeksi käteeni ja haisi ihan kamalalle en ikinä laittaisi sitä hiuksiini. Lupasivat palauttaa näistä kahdesta avaamattomasta rahat koska vanhenevat ja taas pitäisi maksaa postimaksu. Tämä avattu menee valmistajalle testiin ja JOS he toteavat tuote on vanhentunut palauttavat siitä pullosta maksun. Nyt on tilanne että minulla on nämä vanhentuneet tuotteet ja pitää maksaa taas postimaksu. Kysyin missä on luvattu edellinen postimaksu mutta ovatkin vähentäneet sen vastoin lupauksiaan Klarna laskustani eivätkä palauttaneet tililleni kuten lupasivat.
      Tämä on kamala kokemus niin huonosta palvelusta. Minun on kuitenkin taas maksettava 28,30 postimaksua että saan palautettua tuotteet. Se maksavatko takaisin postimaksut en tiedä. Se koska valmistaja tekee päätöksen onko tuote vanha ja palauttavat rahat, en tiedä.
      Älkää ihmeessä tilatko tuotteita jos ette ole täysin varmoja saatte tuntemanne tuotteen ja se ei ole vanhentunut.
      Todella huono palvelu.

      • De363663

    • VaroitusShytobuy

      Shytobuy myy ihmeellistä kyllä esim Revivogen tuotteita eri maihin Englannista käsin. Valmistaja USAsta on kieltänyt tämän koska Englannin tukkuliikkeellä ja jälleenmyyjillä on sopimukset vain Englantiin. Tavarantoimitukset lopetetaan, mutta mistä tulevat alihinnoitellut tuotteet??? Kiinalaisia kopioitako koska viralliset kanavat on suljettu.

    • Sep66

      Nopea toimitus oli kun tilasin u- breast laitteen. Hyvin toimii.

    • ytreyrey

      Älkää vaan ostako mitään tuolta, on todella huonoja kokemuskia.

    • yuin10

      Olen tilannut heiltä tuotteen. Olivat laittaneet postiin 26.6.Lontoossa Seurantakoodi ei vielä tähän mennessä (30.6.) ole tunnistanut lähetyksen tuloa Suomeen. Toimitus luvattu 3-5 pvässä! Olen todella vihainen!

    • Anonyymi

      Tilasin hemopro peräpukamavoidetta ja kapseleita. Auttoivat heti eikä tarvinnut mennä pukamien hirttoon! Mutta nyt en pääse maksusivulle kun yritin tilata tuotteita lisaa. Onkohan sivut suljettu?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Itsellä on ihan hyviä kokemuksia nettisivusta nyt kun muutaman kerran sieltä tilaillut. Ei mitään valittamista, ihan luotettavaa on ja asiakaspalvelukin on suomalainen.

    • Anonyymi

      Olen ostanut useita kertoja ShytoBuy.fi:stä ja saanut aitoja tuotteita ja oikea-aikaisen toimituksen. Ostan aina tämän linkin kautta saadakseni alennuksen. Käytän koodia SHY05 saadaksesi 5% alennuksen. https://tracking.comfortclick.eu/SH2AT

    • Anonyymi

      On kyllä täysin luotettava verkkokauppa tuo shytobuy. Koodilla: TT5APR22 saa muuten nyt huhtikuun loppuun saakka 5€ alennuksen yli 55€ tilauksesta ja koodilla: TT10APR22 10€ alennuksen alennuksen yli 100€ tilauksesta kun tilaa tämän linkin kautta https://bit.ly/shytobuyalennus
      Oma ehdoton suosikkituote jota tilaan kerta toisensa jälkeen on tämä laadukas Makarin kaviaari kasvovoide: https://bit.ly/anti-agekaviaarivoide

    • Anonyymi

      ShytoBuy.fi on nyt suljettu. Osta ShytoBuy Sweden -verkkosivustolta nyt. Käytä tätä linkkiä ://tracking.comfortclick.eu/SH7FK ostaaksesi ja käytä alennuskoodia "SHY05" saadaksesi 5% alennuksen

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe