Mitä vikaa on Kouvolassa?

mikä.ongelma

Mun on nyt tuotava tää asia taas esille. Mä oon kuullu kaikkien sanovan että Kouvola on huono paikka elää. Mä oon asunu vuoden Lahdessa eikä se ollu sen huonompi paikka kuin Kouvolakaan. Joten mä haluun nyt kuulla perustelujen kera miksi Kouvola on huono paikka? Eikä siis mitään "Se ny vaan on"- kommentteja. Täällä on ihan hyvä olla. Miksi teidän mielestä ei? Onhan tämä 10 suurin kaupunki. Ette oo varmaan koskaan edes käyneet Kouvolassa! Täällä toimii palvelut, ihmiset ovat ystävällisiä... no ainakin osa heistä, pois lukien kusipäät. Sanokaa miksi tämä on teidän mielestänne huono paikka!

362

6472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsontotuuttasilmiin

      Jos vain Kouvolan keskustan ihmiset laskettaisiin Kouvolassa asuisi noin 20 000 ihmistä. Se selittää jo miksi viikonloppuisin Kouvolan keskusta on autio eikä koskaan tapahdu mitään. Lahdessa kun käy, niin ihmisiä liikkuu koko ajan keskustassa. Yöelämää ei ole nuorille ollenkaan.

      Olen asunut monessa paikassa, mutta Kouvolan ihmiset ovat mulkuimmasta päästä. Muualla ei ole yleisellä paikalla aikuiset "miehet" sylkeneet tuntemattoman päälle. Tai tuntemattomat vittuillut ilman mitään kunnollista syytä.

      Vanhemmat ihmiset kyselevät passia ja valittavat minkä näköisiä hedelmiä (!) ostat.

      Pienille piireille uhkaavat uudet ihmiset pitää ilmeisesti haukkua, sekä keksiä heistä perättömiä juttuja. Vissiin pelätään että oma naisen saanti loppuisi täysin, jos uusia ihmisiä tulee kylään.

      • Kouvola.on.hyvä.paikka

        Ne on ne kuusaalaiset ja voikkaalaiset jotka tulevat kouvolaan haastamaan riitaa.


      • Make3400

        Kouvolan Keskustassa haisee insesti.


      • MynameJames007
        Make3400 kirjoitti:

        Kouvolan Keskustassa haisee insesti.

        Olet Make3400 haiseva insestin tulos. Pysy siis pois keskustasta haisuli niin meillä on raikkaampaa.


      • tumpelo87

        Lihapillusi haisee jo kaukaa!! Yök!!


      • hehhehee.noob
        tumpelo87 kirjoitti:

        Lihapillusi haisee jo kaukaa!! Yök!!

        badoo.com siellä olet kyllä aikas ruma risuparta


      • tumpelo87

        Mistäs löysit minut?? näytä oma naamas vai onko se perse??=)


      • Anonyymi
        Kouvola.on.hyvä.paikka kirjoitti:

        Ne on ne kuusaalaiset ja voikkaalaiset jotka tulevat kouvolaan haastamaan riitaa.

        Elämä on
        https://hikipedia.info/wiki/Kouvola#/media/Tiedosto:Ystävyyskaupungit.jpg

        Kaupungin syrjäinen lähiö Eskolanmäki (ven. Есколанмя́ки) on täynnä lähinnä venäläisten asuttamia kerrostaloja ja siellä oli pieni kauppakin, kunnes se oikeutetusti laukkautettiin sekä tehdashallia muistuttava koulu. Sen nurkilla teinit vetävät kessua ja hokevat vittua. Kansan Komissaarit on yrittänyt vaikuttaa tilanteeseen, jospa saisivat nuoret kiroilemaan sentään venäjäksi. Eskolanmäki - get lost and never found.

        Kouvolassa on myös Lehtomäki (ven. лехтомя́ки), joka tunnetaan Kouvolan Monacona. Kummassakaan ei makseta veroja, käydä töissä eikä, suurena yllätyksenä, puhuta suomea.


    • tosimieskvl

      "Yöelämää ei ole nuorille ollenkaan."

      eikös yöt ole nukkumista varten että päivällä jaksaa taas.

      "Lahdessa kun käy, niin ihmisiä liikkuu koko ajan keskustassa"

      ainakin minä olen ihmisiä nähnyt liikkuvan kouvostoliitonkin keskustassa.

      "Muualla ei ole yleisellä paikalla aikuiset "miehet" sylkeneet tuntemattoman päälle. Tai tuntemattomat vittuillut ilman mitään kunnollista syytä. "

      yleensä tuollaisen kohteeksi joutuvat vain vittupäät ja sellaiset jotka liikkuvat öisin ( ihmisten nukkuma-aikaan on liikkeellä kaikenlaisia vajakkeja )

      "Vanhemmat ihmiset kyselevät passia ja valittavat minkä näköisiä hedelmiä (!) ostat."

      kaikiltako kyselevät? olitko jonon ensimmäisenä?

      "Vissiin pelätään että oma naisen saanti loppuisi täysin, jos uusia ihmisiä tulee kylään."

      kouvolan kiertopalkinnoissa nyt ei katsomiseen varaa edes ole
      ja kouvolan pikkupojat ( 18-25 ) joutuvat vierestä katsomaan kun
      aikuiset äijät panee vaikka nuorempia palkintoja.
      pikkupojat kun uskaltaa vittuilla vain toisille pikkupojille.
      isommille pojille joutuvat luovuttamaan pikku kiertopalkintonsa
      mutta sekin tapahtuu vain säälistä jos paremmat ovat lähteneet
      töihinsä ja pillua olisi saatava.

    • Verothuipussa

      Talous ajettu pohjamutiin. Ainoastaan Lappi on huonompi.

      • räkänaurutpääsi

        lapissa sentään saa mökin parikyttonnilla omalla rannalla.
        kouvolasta saa samalla hinnalla kuivanmaan tontin.


      • härde

        kouvola ei ole sen kummempi kun mikään muu....wien... hampuri..... köln.... jne....kouvola on just sitä miltä haluatte sen näyttävän........repikää siitä....


      • Maalaisukkeli

        Ai minä saan päättää mitä tänne rakennetaan??


    • mammantuijottajat

      Outo kaupunki, aivan vieraana kun sinne menee, niin kaupoissa huomaa ihme tuijotusta, vaikka on ihan tavis. Aivan kuin menisi johonkin kyläpahaseen.

      • Onneasulle

        Saman itse huomannut. Niin pienet piirit et uudet huomataan heti. Sit alkaa juttujen keksiminen ja levittely...


      • pirteekaveri

        mikä on tavis? onko se ihminen ?


    • pirkkakakka55

      minä en taas kaupunkeja siedä yhtään.
      pelkkiä ahneita paskiaisia täynnä mökkeineen ja pihoineen, autoineen.
      parempi köyhempänä ja tyytyväisempänä omalla tontilla jossain kaukana.

    • tumpelo87

      Kouvolassa parasta on mulligans!! pillu ei kovin tuoretta...saa kuitenkin aina!!!=)

      • tumpelolevittää

        hmm..testeissä käy nyt ensin. tautipesä.


      • tumpelo87

        kuules käy itse pillu testeissä nii nähää mitkä sairaudet siellä pesii!!=)


    • sepppporätti1

      mikä ihme niissä pikkutytöissä vetää ei ymmärrä..
      viisikymppiset naiset paljon kauniimpia ja naisellisempia.
      suurin osahan noista pikkutytöistä on liian laihojakin ja kuka
      luurankoa nussisi ( paitsi kouvolassa on pelkkiä LÄSKEJÄ )

    • jojenvarrelta

      Kaupungin halinto on täynnä omahyväisi virkamiehiä joilla on vain yksi tarkoitus oma etu tai kaverin etu jos itse hyötyy jotakin. >Eli hyvävelijärjestelmä.

    • Ihmeenhienokuppila

      Tyhmät asianajajat. Tieto on vakuuttava, koska pystyn toistakymmentä nimeämään. Olen lukenut lakimiesliiton ohjeet ja käyttäytymistavat.
      Iso luku pohjautuu siihen että yhden laskun perintä vaati kolmen (3) lakimiehen palkkaamisen. Liki pari vuotta meni hukkaan. Sitten oli osaajia että jätti työt kesken, eräät avusti kiinteistöhuijauksessa. Eräs rupesi juttua hoitamaan vippaskonstilla. Kun näitä kelaa niin tulee mieleen että kuka heitä vahtii ja ojentaa.

    • Kouvola.on.hyvä.paikka

      Kouvolan haukkuminen oli alunperin Kouvolalaisten vitsi mutta sitten nää ulkopaikkakuntalaiset otti sen tosissaan ja nyt haukkuvat Kouvolaa vaikkeivat tiedä koko kaupungin menosta mitään. Ja kun nyt ajattelee niin Kouvolalla menee aika hyvin. Lappenrannassa kun oon käyny niin olihan sielläkin rikollisuus isompaa kuin Kouvolassa.

      • itselleenvalehtelua

        EI millään pahalla mutta....Kouvolan rumat rakennukset eivät ole mikään vitsi. Pohjola-talo, entinen poliisiasema...näistä kehitellään juttuja muiden Kouvolan rakennuksien kanssa, eikä ne oo vitsistä lähtösin vaan omilla silmillä nähtyä.

        Mikään tilasto ei tunnusta rikollisuuden olevan suurempaa Kouvolassa kuin Lappeenrannassa. Kymenlaakso ja Kouvola on aina ollu kärkipäässä.


      • perkelevirhe

        Siis lappeenrannassa kuin Kouvolassa.


      • voivituntyhmä

        No kun nyt lehtiä lukee ja uutisia seuraa niin kyllä muualla tapahtuu enemmän kuin Kouvolassa! Ja minkä me sille mitään voidaan että pohjolatönö on rakennettu joskus 70 tai 80 luvulla. Ei me normaalit ihmiset sille enää mitään voida. Ja mikä siinä nyt on niin rumaa? Etkö oo ennen nähny noin isoa rakennusta?


      • Voivittukuoonteini

        Oot sinä vitun vajakki hiljaa.

        Tää on just tätä kun ei kouvolan elämänkoululaiset osaa keskustella, niin aletaan haukkua muita. Sit ihmetellään miks koko muu suomi vihaa?

        Mikä siinä on rumaa? Eikö sulla ole silmiä? Kuopiossa uusi parkkirakennuskin ois kouvolassa koko kaupungin hienoin rakennus.

        Kouvolassa ei ole vesistöjä lähellä keskustaa. Se auttaisi jo hieman kaupungin ulkonäön kanssa.

        Kaikkea kivaa betonista, kunhan se on rumaa.


    • ylimielisetkouvoloidit

      Kouvolaiset aina perustelee hyvyytensä haukkumalla naapurikaupunkejaan. Tai sanomalla ettei myö noita huonompia olla.

      • ei.käy.päinsä

        No kai se on pakko kun te haukutte Kouvolaa! Se on ihan samanlainen kaupunki siinä missä muutkin!


      • Betonilerssi

        Ei ole. Kertoo vain ettei osaa perustella kouvolan hyvyyttä nii isketään muiden kimppuun. Kouvola on haukkunsa ansainnut.


    • turhapaikka

      Kuntayhtymän karttaa katsoessa huomaa että kouvola on pieni kikkare kuin kissanpaska.
      Liitos tehtiin oikeiston touhuna, saivat lisää kiusattavia.

      • pirteekaveri

        siinähän kiusaavat.
        pieni kiusa minulle joka pian muutan omalle mökilleni asumaan jonka olen hankkinut pimeillä tuloilla.


      • Anonyymi
        pirteekaveri kirjoitti:

        siinähän kiusaavat.
        pieni kiusa minulle joka pian muutan omalle mökilleni asumaan jonka olen hankkinut pimeillä tuloilla.

        Ai sinäkin. Saman teen itsekin.
        Ja samoin hankin.


    • seikkasalettia

      https://www.toimitilat.fi/objectmanager/?cmd=image_resize&src_type=image&src_file=image_10169157-10773068.jpg&max_size=900

      Tuon rakennuksen esteettinen haitta kaupungille on ulkopaikkakuntalaisten vika!

    • Janita4560

      Kouvolassa aseman vierestä hakevat avohoitopotilaat lääkkeensä. Se on hauska kuulla heidän huuteluaan ja itsepuheluaan joka päivä.

    • janitapiripää

      mikä on avohoitopotilas?
      yleensähän hoidossa olevat ovat sairaalassa ja tuskin jaksavat liikkua?
      oletko varma ettet kuule omia ääniäsi ( mielikuvitus ) ?

    • Parastakouvolassa

      Kouvola on hyvä paikka sukurutsulle.

    • plussajamiinukset

      -ylimielisyys ja egoilu. esim. joitakin asiakaspalvelijoita pitää nuolla perseestä että edes tervehtivät. ovat olevinaan muiden yläpuolella, töissäkin.
      -päteminen. omia virheitä ei missään nimessä pidä tuoda ilmi tai saat kuulla niistä aina ja niitä käytetään sinua vastaan.
      -älä kritisoi kaupungin toimia millään tavalla. sinut eristetään muuten kaikesta.
      -kummelin fanitus. kouvolaisten maailmankatsomus tulee käytännössä kummelista, team ahmasta ja muista samankaltaisista sarjoista.
      -avohoitopotilaat vapaana. spurgu saattaa paskantaa keskustassa keskellä kirkasta päivää.
      -mannet yms. lyhyen ajan sisään mannejen mukaan lähti pari uutta pyörää.
      -kouvolan keskuskirkko on kenties maailman rumin kirkko. Se on niin ruma, että se lähentelee jo jumalanpilkkaa.
      -ihmisten asioihin puuttuminen/tietojen urkinta. täälläkin saitilla joku neropatti kertoi katselevansa huvikseen täällä kirjoittavien potilastietoja. Moni tietää sun asiat paremmin kun sä ite.
      -toisten aliarvioiminen ja sanojen laittaminen suuhun. ei susta mihinkään ole koska tiedän isäsi veljen serkun pojan sedän.

      itseironia
      jääkiekkoihmiset

      • no.jaa

        Jääkiekko on Kouvolassa vissiin yks ainoista asioista joka ihmisiä sinne vetää. Ei ihmiset ainakaan työn takia sinne mene, en ittekkään oo saanu työtä sieltä ku joskus oon yrittäny


      • betonijaakko

        Suhteilla ne työt pitkälti jaetaan mitä idemmäksi Suomessa mennään.

        Tietty jos oot lääkäri nii Kouvolasta varma duuni. Tai opettaja.


    • nyteiymmärräihan

      "-avohoitopotilaat vapaana. spurgu saattaa paskantaa keskustassa keskellä kirkasta päivää."

      mikä on tämä avohoito? mikä sen vastakohta siis on?
      miten spurgu liittyy asiaan?

      • muttamahtuutänne

        Avohoito vastine on pakkohoito. Avohoito lisääntyy kun Larikka sulkee TK


    • lällättelentäällä

      pakkohoito on itseasiassa kiellettyä.
      se on ihmisoikeuksien rikkomista.


      avohoito on yhteiskunnan kukkahattujen kehittämä sana

      eivätpä koskaan saaneet auvisia, saarta tai gerdtiä pakkohoitoon.
      paskaiset naurut ha ha ha ha haha hah hahahah hahah :D ;D XD XD XDXDX

      taitaa olla suamen pakkovaltio aika kusessa loppujen lopuksi koska
      on muutenkin säälittävin "valtio" maailmankaikkeudessa ha ha ha ha ha ha hah ah aha,

      oikein!

    • päivännaurutjälleen

      on myös oikein että suami-valtio on munaton tällaisten tapausten edessä Ha ha ha ha ha.

      kyttäkin ajettiin yli bemari tapahtuman jälkeen.

      hahahaha.

      eipä päässeet silloinkaan valtion kukkahatut saattelemaan pakkohoitoon,

      liikaa piriä päässä

      ha ha ha ha ha ah ha ...

    • kouvolastaterveisiä

      Kaikki sanovat aina vain että rakennukset ovat helvetin rumia ja ihmiset mulkkuja. No, rakennukset eivät ole kummoisia mutta syrjemmällä kouvolassa on hyvällä säällä kaunista ja ihanan rauhallista. Ihmisiä en koe sen mulkummiksi kuin missään muuallakaan. Väitättekö että Helsingissä tai Lahdessa tai missään muualla tervehditään enemmän?(ette nyt mitään kyläpahasia ala listaamaan ne nyt on niin pieniä että tottakai siellä tervehditään enemmän) Ja jos tervehtivät niin tunnetteko toisenne? Jos Kouvolassa itse tervehdit ensin niin saat melko varmasti vastauksen. Ja tottakai joka kaupungissa on niitä yksittäisiä mulkkuja.

      Itse pidän kouvolassa siitä, että täällä on erilaisia tapahtumia, hyvät yhteydet junalla sekä bussilla, ja loppujenlopuksi mukavia ihmisiä.

      ps. keskustan tyhjenemisestä syyt menee kauppakeskus veturille. mutta toisaalta onhan sekin kätevä kun kaupat yhdessä paikassa.

      • asiakaspalvelukoulutus

        Asiakaspalveluammatissa tervehtimisen siis pitäisi olla itsestäänselvyys. Ja hyvät käytöstavat. Ei minua haittaa jos kadulla ei jokainen vastaantuleva tervehdi

        Monessa liikkeissä palvellaan tuttuja kuin kuninkaallisia mutta randomeille ei avata edes suuta.


      • idiuutta
        asiakaspalvelukoulutus kirjoitti:

        Asiakaspalveluammatissa tervehtimisen siis pitäisi olla itsestäänselvyys. Ja hyvät käytöstavat. Ei minua haittaa jos kadulla ei jokainen vastaantuleva tervehdi

        Monessa liikkeissä palvellaan tuttuja kuin kuninkaallisia mutta randomeille ei avata edes suuta.

        Sama asia ihmetyttää minuakin kun videovuokraamolla on just semmonen sitruunan ja ärrimurri aamumuroja syönyt ämmä joka muuten ei edes tervehdi vaan kattoo kännykkäänsä ja kun kysyy jotaan niin hymähtää.


    • tää.on.niin.tätä

      Oot ite Kouvolalainen ja voin sano että kuka helvetti ton kirkon ja seurakuntatalon on suunnitellu? Joku päänsä lyönyt puusilmäinen latvakakkonen vai? Kirkko näyttää joltaan pieneltä konserttimökiltä jonka edessä on joku vesitorni ja seurakuntatalo näyttää paisuneelta padolta.

      Ja "ihmiset ovat mulkkuja" älkäähän yleistäkö! Ne on vaan ne vapaasti kasvaneet betoniviidakon ykät vähän tyhmiä. Ja suurin osa hölmöilee vain koska kaverit. Mutta oma mielipide heistä: kasvattakaa aivot ja kasvakaa aikuisiksi, kieroon kasvaneet mulkut!

      • näinpä.kai

        Samaa mieltä olen kirkosta ja seurakuntatalosta. Esim. Kuusankosken kirkko näyttää kirkolta. Mutta Kouvolassa on tommonen nopeesti rakennettu illanviettopaikka, perkele.


      • anteeks.mitä.vittua

        Betoniviidakon ykä XD


    • ahnesuku

      Paljon auttaisi kokonaiskuvaan jos johtoryhmä tekisi ryhtiliikkeen ja jättäisi hyvä-veli leikit. Nythän kunta velkaantuu rajusti ja jotain saaturin ratamoa ajetaan läpi. Emme tarvi 200 miljoonan velkataakkaa lisää.

    • tosimies78

      "emme tarvi"

      voithan muuttaa muualle...maailma on vapaa kaille
      *vihellystä*

      • sivustaseurannut

        Kouvola, on nykyään sodanjälkeisen suomen, ja kehityksen/historian. Lopputulema. Kouvolassa oli ennen virkamiehet, valtio VR.. ja ym. hallintio. ja kokoomus . Elettiin "kuplassa" Yhteiskunta maksoi, pyrokratian. Luultiin, ettei teollisuus umpäriltä "kuivu" veronmaksajia riittää . Kuitenkin pahoja merkkejä, alkoi ilmaantua. Yhtiöitten työllistämishalu loppui., Kouvola, kuihtuu kuplassaan, tai tekee. Tarvittavat johtopäätökset....


    • Erkkimerkki1

      EI Kouvolassa mitään muuta vikaa ole kuin valittajat.

      • täydellistäkaikki

        Niin, tyhjästä kaikki valittaa juuri Kouvolassa! Ihan piruuttaan äänestetty Suomen surkeimmaksi kaupungiksi. Pohjois-Kor...Anteeksi Kouvola on Suomen paras paikka!

        Muiden paikkakuntalaisten salaliitto kateellisena ylvästä betokaupunkia kohtaan...


      • Tosinainenkouvolasta

        Tällä palstalla kylläkin on valittanut muut kun kouvolalaiset, kertoo paljon kuinka pahoinvoivia asuu muissa kaupungeissa. Eli kyllä me kouvolassa ollaan onnellisia kun asumme näin hyvässä kaupungissa, olemme positiivisempia ja hyvinvoivia, verraten näihin jotka tällä palstalla kirjoittelee.
        Kouvolassa on luonto ja järvet lähellä, ajan suosituimmalle järven rannalle 10minuutissa, 10 min. kävelen keskustaan tai koiran kanssa lenkkipolulle metsään. Patikoimaan ajelen 25min Repovedelle. Ja jos suuremman kaupungin sykkeeseen haluat välillä niin kouvolasta ei todellakaan kauan ajele esim Helsinkiin.
        Ja kyllähän niitä ruttunaama juoruilijoita ja päälle syljeskelijöitä löytyy jokaisesta kaupungista. Ja myös avohoitopotilaita, oletko juuri sinä sellainen;D Iloa ja positiivisuutta kehiin myrkyn nielleet ruttunaamat=D
        Kouvola on kaunis kaupunki!


      • pulleanainenkvl

        En minä ainakaan asu muualla kuin Kouvolassa. Vedät johtopäätöksiä että ilkeät ulkopaikkakuntalaiset hyökkää unelmakaupunkisi kimppuun.

        Sä ruttunaama olet tyhjää kehuva ihminen. Ei Kouvola kehity sillä, että valehdellaan itselle, eikä myönnetä ongelmia. Kouvola voi kehittyä jos ongelmat myönnetään.

        Kyllä kun sä tarpeeksi kauan jankutat et Kouvola on kaunis nii ainakin itse alat uskomaan siihen.


      • myllykoskiparempikukvl

        Ja puhun rumuudesta lähinä keskustan alueella. En pidä Kouvolana enää repovettä joka on turkasen kaukana autottomalle. Enkä edes pidä Kouvolana kuusaata, valkealaa, anjalankoskea. Vastoin tahtoa heistä tehtiin betonijaakkoja.


      • tumpelo87

        Tosinainen tiedän sinut....mulliganssin läskipillu joka aina haastaa riitaa!! Anna pillua tai painu vittuun....=)


    • JeesuksemmeLarikka

      Parik Kouvolan omistuksessa on laadukas työnvalmennuspaikka. Samoin Ratamosta voi tulevaisuudessa koko muu Suomi ottaa mallia!!!!!!

      Jotka eivät tätä usko ovat tyhmiä valittajia

    • pientäkorjaamista

      "Kouvolassa on luonto ja järvet lähellä, ajan suosituimmalle järven rannalle 10minuutissa, 10 min. kävelen keskustaan tai koiran kanssa lenkkipolulle metsään. Patikoimaan ajelen 25min Repovedelle. Ja jos suuremman kaupungin sykkeeseen haluat välillä niin kouvolasta ei todellakaan kauan ajele esim Helsinkiin. "

      eiköhän se kymijoki ole yleensä selvempi nähtävyys, en niinkään puhuisi järvistä.
      ja kyllä sinne helsinkiin sen melkein 2h ajelee..

      • eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

        Eikä aja! 1 1/2 tuntia! Vai ajatko mielummin jostaan kauempaa? Ei se minun mielestä pitkä matka ole.


      • eiköolemuka
        eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Eikä aja! 1 1/2 tuntia! Vai ajatko mielummin jostaan kauempaa? Ei se minun mielestä pitkä matka ole.

        yleensä helsinkiin on aina ollut pitkä matka n. 2 tuntia.
        mihinkä se siitä olisi muuttunut?


      • läskipäät
        eiköolemuka kirjoitti:

        yleensä helsinkiin on aina ollut pitkä matka n. 2 tuntia.
        mihinkä se siitä olisi muuttunut?

        Hei ulkopaikkakuntalainen, kannattaa ensin ajaa se Kouvola-Helsinki väli ennen ku alkaa sanomaan mitään. Ja kannattaa kans ajaa niiden nopeusrajotusten mukaan, ettet oo semmoin ärsyttävä mummo joka ajaa 120 alueella 80.


      • Nohnohnoh

        Kouvolasta helsinkiin on noin 140km matkaa. 80km/h keskinopeudella se tekee yli 2 tuntia. Saa kunnolla paahtaa jos ehtii reilussa tunnissa hesaan.


      • voivituntyhmä

        En tiedä katsotko niitä nopeusrajoituksia mutta siinä tulee vaan yks pätkä jossa pitää ajaa 70. Muuten 100 tai 120.


      • Voivitunvittukuootvajaa

        Ootko se sama kahelimamma mamma joka luulee olemassa olevan tyköistuvia tuulitakkeja?? Perus kouvoloidi kun ei osaa keskustella ja pitää haukkua koko ajan. Elämänkoulu haisee vahvasti.


      • ai.niinku.mitä
        Voivitunvittukuootvajaa kirjoitti:

        Ootko se sama kahelimamma mamma joka luulee olemassa olevan tyköistuvia tuulitakkeja?? Perus kouvoloidi kun ei osaa keskustella ja pitää haukkua koko ajan. Elämänkoulu haisee vahvasti.

        Missä vaiheessa tossa haukuttiin ketään? Terveisin ihminen joka ei ainakaan hauku muita kahelimammaksi tai kouvoloidiksi? :D


      • tanssityttölö

        Sun nimimerkissä vai kuvaako se sua itteäs?


      • voivituntyhmä
        tanssityttölö kirjoitti:

        Sun nimimerkissä vai kuvaako se sua itteäs?

        No itseäni se oli tarkoitus kuvastaa... Alunperin se oli trollausnimike. :D Mut kyl Helsinkiin ajaa puolitoista tuntia. Ainakin itte ajan. Oon ihan kellosta kattonu milloin lähen ja milloin olen Helsingissä. Ehkä jossaan välimatkakartalla lukee 2 tuntia koska sekin on varmaan joskus silloin tehty kun 6 tietä ei vielä ollut. Kyllä Helsinkiin ajaa puolitoista tuntia ellei pysähtele jokasella huoltoasemalla.


      • stadinkovakundi

        Mitäs jos pöndet suoraan muuttaisitte Stadiin nii ei menis tuntiakaan matkoihin ;). Täällä on myös töitä teille pöndeille ;)

        Armeija-ajalta muistan et parasta Kouvolassa oli nopeasti pääseminen hyvillä kulkuyhteyksillä pois. Neukkula tulee mieleen kun keskustassa lomilla ryypiskeli.


      • Kouvo.on.karhu
        stadinkovakundi kirjoitti:

        Mitäs jos pöndet suoraan muuttaisitte Stadiin nii ei menis tuntiakaan matkoihin ;). Täällä on myös töitä teille pöndeille ;)

        Armeija-ajalta muistan et parasta Kouvolassa oli nopeasti pääseminen hyvillä kulkuyhteyksillä pois. Neukkula tulee mieleen kun keskustassa lomilla ryypiskeli.

        Juu no, Helsingistä Kouvolaan kestää ehkä vähän pidempään kun Helsinki on sen verran mutkanen ja ruuhkaisempi kuin Kouvola joten sieltä keskustasta poispääsy on vähän hitaampaa. Ja riippuu kans mihin päin on menossa, et onko menossa johkuu Kouvolan Valkealan pohjoisosaan vai minne. Vaiko Helsingissä johkuu Espoon lähelle. Mutta nopeat (suhtnopeat) rautatie yhteydet on Helsinki-Kouvola välillä. Ja yhtä asiaa en tajuu: mikä on pönde? Vai onks se pöndi? Kato ku en mä osaa tota Stadin slangia.


      • tietäväpieru

        Maalainen.


      • vittukunaurattaa
        tietäväpieru kirjoitti:

        Maalainen.

        Maalainen? No maallahan me kaikki elämme.


      • pöndemaailmalla

        Landepaukku, maalainen, juntti, dille. Yksinkertainen maalainen, joka ei tiedä mistä mitään. Perustuu ruotsinkieliseen bonde (maanviljelijä) -sanaan.


    • astettatietäväisempi

      "Ja kyllähän niitä ruttunaama juoruilijoita ja päälle syljeskelijöitä löytyy jokaisesta kaupungista. Ja myös avohoitopotilaita, oletko juuri sinä sellainen;D Iloa ja positiivisuutta kehiin myrkyn nielleet ruttunaamat=D"

      no mikäs se avohoitopotilas on?
      sinäkö? vai miksi viljelet yhteiskuntaslangia?
      nuo D kirjaimet eivät myöskään kerro ilmeistäsi yhtään mitään.

      "Eli kyllä me kouvolassa ollaan onnellisia kun asumme näin hyvässä kaupungissa, olemme positiivisempia ja hyvinvoivia, verraten näihin jotka tällä palstalla kirjoittelee. "

      ai mitkä me ?
      ei kaikki halua olla yhtä perhettä kaikkien kanssa vaikka toistaiseksi asuvatkin kouvostoliitossa.

      sinä taidat olla pelkkä kermaileva vanhempi lehmä jolle on annettu
      kultalusikkaa suuhun jo pienenä.

      kouvostoliitto on sitäpaitsi ruma kaupunki.

      • narkkarianarkisti

        Anarkisti ottaa Sunilta poskeen et saa huumevelkojaan pois.


      • eikäytähumehia
        narkkarianarkisti kirjoitti:

        Anarkisti ottaa Sunilta poskeen et saa huumevelkojaan pois.

        anarkisti ei käytä huumeita.


    • Maalaisukkeli

      Sisäsiittoisuus. Kenellekään paremman näköiselle naiselle turha puhua jos et ole piireissä tai sukua. Sitten taas toisinpäin rumakin kelpaa kunhan on statusta...

    • tumpelo87

      Menkää valittajat mulliin hakemaan pillua!!! Lihavaa naista...kuitenkin varma saanti.....parempi mieli!!=)

    • Turkilo

      Ootteko nähnyt koskaan valittavaa cp-vammaista? Aivan he eivät osaa valittaa vammansa takia, vaan ovat aina iloisia.

    • rikoksistaeirankaista
    • tosimiesnro1

      "Sisäsiittoisuus. Kenellekään paremman näköiselle naiselle turha puhua jos et ole piireissä tai sukua."


      missäs niitä paremman näköisiä sitten on?
      ethän sinä edes kuvaillut tarkemmin?
      minä ainakin puhun kelle hyvänsä akalle ja sitä saa mitä
      tilaa jos akka rupeaa ylimieliseksi.
      kyllä niille saa sanoa ja puhua jos baareihin asti vaivautuvat.
      ja laukkua tulee täältäkin takaisin 2x lujempaa tarvittaessa.

    • vitunvittuvittu

      Voi vitun vitun vittu saatana perkele oot tyhmä jos et tajuuu niinku et kouvolasta ajaa puolitoista tuntia helsinkiin!! vitun vittu syön jäähtyneitä makkaraperunoita saatana perkele.

    • tumpelo87

      Pillu partiot puuttuu...mullissa pelkkiä lihavapilluja...!!=)

    • typeräthomot

      Jonnelippispäiset ikijonnet jotka ajelee romuillaan ympäri Kouvolaa ilman päämäärää. Vitun vammaset.

      Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä?

      • fixuhomojonnekouvolasta

        Olen työssä käyvä homo mies ja mulla on vm.2015 bemari. Mikäs romu sul on? Ja on mul kyllä 153m2 tiilitalokin. Mikä risukasa sulla on? Ja tosiaan, olen kouvolasta!


      • nuolenkiveksiäsi

        Ajeletko kaiken vapaa-aikas ympäri mäkkäriä?


    • grgrgry

      On Kouvolassakin jotain positiivista, nimittäin se että siitä on vain yksi suunta ja se on ylöspäin. 20v asuneena voin todeta. Kouvolalla pelkkää alamäkeä senjälkeen kun tuli kuntaliitokset 2009 jne. Vittumaisten ihmisten kaupunki.

    • savulihakinkku

      Kouvolasta puuttuu torielämä tyystin. Lappeenrannassa on vaikka millaista kojua ja kahviota perinneherkkuineen (mikä on kouvolan perinneruoka?).

      • hyvä.kysymys

        En tiiä kun en oo koskaan sunnuntaimarkkinoilla viittiny käydä :D


      • paskatpäässä

        kouvostoliiton perinneruoka? olisko psyyke"lääkkeet" ja paska = sama asia?


    • Omanlainmieli

      Kouvolassa on ihan oma siltojen poltto mentaliteettinsa.

      Eräs tuttavani omistaa ravintolan Kouvolassa ja sanoo avoimesti asiakkaidensa katsovan autoista, kuka ravintolan työntekijöistä on milloinkin töissä, niin osaa katsoa milloin kannattaa tulla asioimaan sinne.

      Vittumaisia työntekijöitä pidetään töissä, jos osaavat hommansa. Jossain muualla ehkä voisi potkut tulla, jos negatiivista palautetta tulee usein, mutta ei kouvolassa.

    • Rainerhagertti

      Hoi työ!! Myö tehää bisneksii ja ajelloon uudella mersulla....valkolaiset voi muuttaa pois kouvolasta jos ei kelpaa....Kouvola hyvä paikka tienata!!

      • pekkaramavoikkaalta

        vittu teidän uudet mersunne kiinnosta ketään.


      • Rainerkolmonen

        Hoi pekka rämämies oot miulle kateellinen...uusi kiiltävä mercedez benz sinulla varmaan lada!!!!


      • katsomutiainentänne
        Rainerkolmonen kirjoitti:

        Hoi pekka rämämies oot miulle kateellinen...uusi kiiltävä mercedez benz sinulla varmaan lada!!!!

        lada löytyy mutta raha löytyy tililtä...


    • aamujunantuomamies

      Kouvolanseutu on hyvää aluetta tehdä töitä ja menestyäkin jos on homma hanskassa, eikä hanskat hukassa,
      Kun katsoo Suomikarttaa, melko lähellä Suomenlahteakin sijaitaan. Hyvät liikenneyhteydet. Tykkään toimia ja olla Kymenlaaksossa.

      • RikhardHagert

        Hoi sie mie teen töitä ja taskut pursuaa raholoista,ei pysty valkolaiset sammaa ku mie!!


      • pasoneenripa
        RikhardHagert kirjoitti:

        Hoi sie mie teen töitä ja taskut pursuaa raholoista,ei pysty valkolaiset sammaa ku mie!!

        pystynhän minäki ottamaan mustalais akalta suihin koska heillä on sentään kyrpä eikä pillu


      • RaikkuHagert

        Hai sie tuus asemalla nii katotaa kenessä on miestä!! työnnetää sut naama edellä emäntäni pilluun nii näet onko ehtaa tavaraa!!


    • markorepairshommiin

      Kun kattoo jatkeen "raksamiehiä" nii huomaa et heillä on ainaki hanskat ihan hukassa.

      Milloin Kouvola värvää markorepairssin tekemään uuden huikean keksinnön kouvolaan kusirännien ja pohjola-talojen jatkoksi?

      • 97825486

        On tulossa jo.... sairaala suolle


    • turbiini64

      Suomi ja kouvola on sairas kun lukee otsikoita, kamppailulajit, voi vittu, sairasta.

      • Öälääöääööäö

        Kuusaan vajukit huutelee kännissä tuuleen paskaa elämäänsä


      • härde
        Öälääöääööäö kirjoitti:

        Kuusaan vajukit huutelee kännissä tuuleen paskaa elämäänsä

        vastaan nyt kaikille...... kuusaa on osa kouvolaa.....ymmärtäkää..... kehittäkää eikä vaan eripuraa viljelkö..... eix tääl ole mitään yhteistä....????????26


      • kanivarjoska
        Öälääöääööäö kirjoitti:

        Kuusaan vajukit huutelee kännissä tuuleen paskaa elämäänsä

        "paskaa elämäänsä"

        kyllä sinunkin elämästä keksitään yhtä ja toista, nimi vaan alle niin ovikelloosi pimputetaan ja annetaan tukkapölly uudelleen..


    • härde

      jos teillä on jotain "kouvolaa" vastaan...... kattokaa peiliin........ ei se ole paikan vika jos ei onnistu...... yrittää uudestaan......ehkä paremmalla onnella..... saat hyvän muiston kouvolasta......ei se ole muita pahempi........

    • härde

      koskee kaikkia kaupunkeja/kyliä...... yrittäkää.....valoa on tunnelin päässä....

    • härde

      olen lukenu aikas paljon kaikki mitä on tullu aiheesta kouvola.......... kaupunki on just sen näkönen kun on sen ihmiset...... tehkää siitä parempi..... ei sitä kukaan tule tekemään teidän puolesta...........

      • Valitettavaaa

        Ei taida ratamo yms päätökset olla ollu yleisöäänestyksellä päätettyjä asioita...


    • härde

      kouvola on .... kouvola.... voikkaa... kuusaa... mistä tulee se "viha" toisia kohtaan......... onks se vaan.... "kun aina vaan on ollu"..... vai mistä se tulee.....???????

    • härde

      ratamo..... hmmm... eikös siitä pitäis tehdä jonkunlainen äänestys........ainoa vaan kun yhteistä säveltä ei löydy....... voikkaa, kuusaa, kouvola myllyko............ jne. mitä KAIKKI haluaa.......

    • härde

      se ei ole huono...... puuttuu vaan yhteinen suunta mihin mennä.......

    • vanhuksetvanhainkotiin

      Kerrostalojen vanhukset jotka vakoilevat joka liikettä ja valittavat IHAN joka asiasta. Yrität kohdella heitä hyvin, mutta silti saat kiitoksena haukkuja ja he mustamaalaavat muille asukkaille sinua. Sitten ihmetellään kovin miksi suhtautuminen heihin muuttuu.

      Pitäisi varmaan syöttää random mummeleita ja papparaisia sekä pyyhkiä heidän perseet. Eikö tuo ole kotihoidon, sukulaisten tai vanhainkodin tehtävä?

    • seisomiestaas

      ei kyllä se teinien perseet pitäisi jokaisen tosimíehen pyyhkiä ( 30 )

      pikkulapset pemareillaan tarvii paapomista...

    • bluffiko.kovin.peli

      Kouvolassa elämiseen ei vaadita teoreettisen fysiikan hallitsemista ees taas ja taas taas. Riittää kun pelaa niillä korteilla, joita on sattunut saamaan.

      • elämänkoulukvl

        Kouvolassa ainoa mitä vaaditaan on elämänkoulu ja sen näkee kaupungin maineesta ja kaikesta muusta, kun ei ole vaadittu tarpeeksi. Kaikki tehdään päin helvettiä mutta aina vika on muissa.


    • tällästäkouvolassa

      Kouvolainen päivärytmi; valittaa....kannattaa paikallista urheiluseuraa sairaalloisen vakavasti.... valittaa....päteee.

    • Teiniräppijajonnebis

      Kouvolaiset miehet on suomen suurimpua valittajia ja pätijöitä. Ei ihme et kouvolan naiset etsii miehiä muualta kun kouvolasta ;)

    • kotkasiivet

      Miehet vammasia mikkihiiriä ja naiset jokaselle liikkuvalle oliolle tavaraansa jakavia huoria.

    • eihyvääpäiväätaas

      Ette te elämänkoululaiset ole armeijassa töissä vaikka kuinka laittasitte armeijakuosista vaatetta päälle. Te näytätte vain idiooteilta.

      • vapaakävelijä

        valtion pakkokoululaiset ne fiksuja ovat?


    • LMY90

      Onko Kouvolan keskusta Seinäjoen keskustaa isompi?

      • hyvä.kysymys

        En oo varma, ne on melkeen yhtä suuret.


      • enoovarmavastaansilti

        Kouvolan keskusta on oikeista kaupungeista varmaan pienin. Muilla paikkakunnilla asuvat tutut ihmettelee onko Kouvolassa keskustaa ollenkaan.

        Kouvolan keskusta on 15 min läpi tallattu.


      • LMY90

        Sitte kai Raumanki keskusta on isompi?


      • eläkeläisiltamasiellä

        On kyllä.


    • IloinenImpi

      Keskustasta en tiiä, mutta reunoja ovat herrat kehuneet..

      • iloinenimpi

        Nimittäin reikäni reunoja. Hyvin ovat karvoittuneet


    • Reikeliä

      Joo tosta reijästähän kaikki on niin kinnostunut, mutta eihän se ole mitään ilman reunoja! Nehän se määrää miten kivaa on. Kouvolastahan näitä kivoja reunoja löytyy

      • Reikeliä

        Olen monia reikä tutkinutkin...kielelläni.


    • taidanarvataoikein

      muutaman ruman blondin..

      • taidanarvataoikein

        muiden mielestä kauniin itsestäni ruman...itse tutkin vain omaa reikääni kielelläni...


    • sindi27

      Kouvola on kyllä ihan nykyaikainen kaupunki ja ihmiset mukavia :)

      • kinnotaasvauhdissa

        Ai neuvostoliitto on taas muodissa? Jos on niin Kouvola on nykyaikainen. Kaikki mulkut jota tiiän on Kouvolasta. Taino Voikkaalta/kuusaalta/Valkealasta.


      • Kouvo.on.karhu
        kinnotaasvauhdissa kirjoitti:

        Ai neuvostoliitto on taas muodissa? Jos on niin Kouvola on nykyaikainen. Kaikki mulkut jota tiiän on Kouvolasta. Taino Voikkaalta/kuusaalta/Valkealasta.

        Kuusaalla ja Voikkaalla ne isoimmat kusipäät ovat. On ihan "pikkusen" kokemusta, tulevat Kouvolan asemalle iltaisin möykkäämään, karkoittavat kaikki. Kouvolalla meni hyvin ennen vuotta 2009 kun kunnat yhdistettiin. Ja yhdistyksen jälkeenhän ne rahapulatkin alkoivat. Mutta en nyt ala yleistämään. Kyllä Kuusaalta ja Voikkaalta hyviäkin ihmisiä on, vähän harvemmassa vain. Voikkaalla on huonoin lainvalvonta koko Kouvolassa.

        Terv. Kouvolalainen.


      • ei.mitään.järkeä
        Kouvo.on.karhu kirjoitti:

        Kuusaalla ja Voikkaalla ne isoimmat kusipäät ovat. On ihan "pikkusen" kokemusta, tulevat Kouvolan asemalle iltaisin möykkäämään, karkoittavat kaikki. Kouvolalla meni hyvin ennen vuotta 2009 kun kunnat yhdistettiin. Ja yhdistyksen jälkeenhän ne rahapulatkin alkoivat. Mutta en nyt ala yleistämään. Kyllä Kuusaalta ja Voikkaalta hyviäkin ihmisiä on, vähän harvemmassa vain. Voikkaalla on huonoin lainvalvonta koko Kouvolassa.

        Terv. Kouvolalainen.

        Niin. Osa Kouvolalaisista ei edes tykkää Kuusaasta tai Voikkaasta tyhmien mulkkujen takia. Voikkaalta et tule kello 22 jälkeen löytämään ketään joka ei olisi joko aineissa tai humalassa.


      • voikkaallamenoa
        ei.mitään.järkeä kirjoitti:

        Niin. Osa Kouvolalaisista ei edes tykkää Kuusaasta tai Voikkaasta tyhmien mulkkujen takia. Voikkaalta et tule kello 22 jälkeen löytämään ketään joka ei olisi joko aineissa tai humalassa.

        Voikkaalla suosituin ajanviete on nenäntonkiminen ja parasta näille hessuille on jos sen tekee ajaen autoa. Sitten on kiva nuolla sormia jolla on tongittu nenää.


    • vajakitvauhdissa

      Mistä tunnistaa kouvolaisen sisäsiitoksen tuotoksen? Ei uskalla vittuilla kun selän takana.

      Retardit hame päälle.

      Neidit.

      Syntyneet sukulaisten välisestä aktista.

    • hyisaaatanaaa

      Naiset jotka näyttävät miehiltä.

      • papanraiskausfetissi

        Se että sä näytät tatuointejesi transulta, rekkalesbolta ja sulla on pappafetissi,ei oo muiden vika ,eikä muiden tarvi muuttua sun perverssejä ihanteita mukaavaksi.


    • hyväämusiikkiakouvola

      Kouvola.

      Wikipedia kertoo, miten “vanhan suomen kielen sana “kouvo” tarkoittaa karhua, aavetta, sutta, täitä ja huutavaa lintua.”

      Nuff said.

      Suomen Pariisista Kouvolasta ponnistaa maailmalle myös vallan mainio Chestburster. Triomuotoista mökää pihalle tuuttaava Gyntsän, Paavon ja Pyryn yhtye on julkaissut uuden videon Faces in the Rain -kappaleeseensa. Jeesus on ristillä, räntää tulee vaakatasossa ja loppukuvasta olisi tällä viikolla 73 vuotta täyttänyt body horror -elokuvaohjaaja David Cronenbergkin ylpeä.

    • ahahahahah

      ZZ top wnb tonkii nenää ajaessaa autoa. Mitä helvettiä Kouvola =DD

      • täh.siis.mitä

        Miten se on kaupungin vika että joku sattuman varainen latvakakkonen ajaa autolla?


    • palautteidenkäsittely

      Kouvolaisilta puuttuu mielestäni sellainen asia, kun palautteen vastaanottokyky.

      Otetaan esimerkiksi tämä MTV3:n kysely jossa kouvolaiset olivat koko Suomen tyytymättömimpiä.

      No, ongelmaahan ei kommenttejen perusteella ole, vaan kouvolaiset nyt vain sattumaan olemaan ihmisinä negatiivisia ja turhat voi muuttaakin pois.

      Onkohan näin? Mitäs jos asioille kerrankin tehtäisiin jotain. Se vaan on mahdotonta jos todetaan ettei vikaa ole missään, on vaan tullut jostain ihme ihmisiä jotka pilaavat kaikki äänestystulokset ja maineen.

      Käsittääkseni lempinimestä "kouvostoliitto" huolimatta Kouvola kuuluu Suomeen, eikä täällä rajoita sosialismi sananvapautta kuin vaikkapa Kuubassa. Negatiivisista asioista pitää pystyä voimaan puhumaan.

    • pienihaittapuoli

      25-35 ikäluokkaan kuuluvia ihmisiä tosi vähän, koska ovat ilmeisesti opiskelemassa korkeakouluissa ympäri Suomea? Näin näkee 30-vuotiaiden miehien kilpailevan teini-ikäisistä tytöistä, siinä samassa kun teinipojat.

    • just.eläköitynyt.mies
    • kiirehdihitaasti

      Olen samaa mieltä kun ketjun aloittaja. Tulin Vantaalta 2010 tänne ja tää on 100 kertaa mukavampi asuinpaikka kun se. Ihmiset on ystävällisiä ja kaikki palvelut löytyy. Ne ketkä haukkuu ei varmaan oo koskaan asunu missään muualla ja luulee että muualla olisi jotenkin parempaa Väärin, väärin. En ole täällä syntynyt, enkä edes käynyt kun yhden kerran ennen muuttoa. Eikä miulla ole mitään siteitä tänne tai en ees tunne ketään. Silti muutto tänne oli paras ratkaisu.

      • mikä.ongelma

        Aivan, tiesin että täällä olisi joku järkevä henkilö.


      • heeheheheh

        Vantaa onkin paskimpia kaupunkeja vertaillessa aina kärkipäässä, kuten Kouvola.

        Järkevä on siis jos vain kehuu Kouvolaa ilman huolen häivää? Hurraa sosialistinen Kouvostotasavalta! Eri mieltä olevat Putinille hoidettavaks.


    • höhöhöhö
    • Muualtatullut

      Olen kahdessa eri työpaikassa Kouvolassa työskennellyt. Töihin tullessa huikkasin aina huomenta iloisesti. Suurimmalla osasta kerroista minulle ei vastattu mitään.

      Onko Kouvolassa tervehtiminen pahe vai?

      • Kouvo.on.karhu

        No joko ne oli tollasia sisäänpäin kääntyneitä nuoria aikuisia jotka pelkäävät ihmisiä liian yöpelailun takia tai sit ne oli vaan tosi aamuäreitä. Kyllä itse ainakin vastaisin. Johtuu vaan siitä että täällä ihmisiä tervehditään niin vähän.


      • Käytöstavat

        Kukaan heistä ei ollut kovin kovin nuori. Nuorin ehkä kolmissakymmenissä.


    • Kouvo.on.täi

      Se että sua vältellään idiootteuden takia, ei tee kenestäkään ihmistä pelkäävää. Mitä jos ahdistelisit ikäisiäsi etkä diagnoisi kouvolan tapaan ihmisiä kun et selvästikään osaa?

      Kouvo tarkoittaa myös täitä ja aavetta. Yllätys että otatte sen mieluisimman itellenne.

    • dcfgh

      Ulkopaikuntalainen kaveri tuli viikoksi keikkatöihin Kouvolaan. Kolmantena päivänä sanoi että muuta säki pois Kouvolasta, tää on nii masentavan oloinen paikka.

    • nomulta

      Jos multa kysytään niin Kouvola on täydellinen nolla

    • Hddjk

      Yleensä bitchiksi kutsuuu 13-17 vuotiaat toisiaan. Kouvolassa näköjään tätä tekee yli 20-vuotiaat.

      Miksi olette noin jälkeenjääneitä?

    • hävikkiääää
      • eimilläänpahalla

        Sari Palm ei ymmärrä vieläkään mistä tappiolukemat johtuvat. Ymmärtääköhän mistään muustakaan?


    • hulluuskertyy

      Kouvostoliitto, paheiden kooste. Ei toimi hallinto, ei toimi oikeuslaitos. Sisäsiittoinen pikku kylä missä pari sukua hilluu. Talous kuralla niin uutta pintaa manskille, ainut kuja mikä kunnossa. Väki viisaasti muuttaa pois, uutta asuntoa pykätään, ilmeisesti mamuille. On tosi halpaa kun kouvola maksaa palkat, antaa asunnot ja hyysärit kotiuttaa kotipesään. Todellinen sonnien taivas.

      • Ruikutiruikuti

        Älä itke suninen. Mamut tekee sentään pizzaa. Mitä oikeita töitä sä oot trhny?


      • hulluuskertyy
        Ruikutiruikuti kirjoitti:

        Älä itke suninen. Mamut tekee sentään pizzaa. Mitä oikeita töitä sä oot trhny?

        Myynyt persettä kadulla tietenkin.


    • ykkönenkouv

      Kouvola on ykkönen,- ainakin tässä.
      ----------------------------------------------
      Kouvolassa on eniten rekisteröityjä linnunpönttöjä — niitä on rekisteröity jo 8 848

      29.3.2016 13:23
      Suomessa linnuilla on kova pula koloista.
      Suomessa linnuilla on kova pula koloista.
      Kouvola on noussut ykköseksi valtakunnallisessa Miljoona linnunpönttöä -kampanjassa, jossa kansalaiset voivat tarkistaa vanhoja linnunpönttöjä, rakentaa uusia sekä rekisteröidä niitä.

      Kouvolassa on rekisteröity kampanjan puitteissa jo 8 848 linnunpönttöä. Iitissä linnunpönttöjä on rekisteröity 1 486. Valtakunnallisesti linnunpönttöjä on rekisteröity jo 428 856 kappaletta

      Kampanjan tavoitteena on saada Suomen puiden oksille miljoona toimivaa linnunpönttöä ensi vuoden loppuun mennessä. Kampanjan järjestäjien mukaan miljoona pönttöä on erinomainen ensiapu kolopesijöiden koko ajan pahenevaan kotipulaan.

      Ylen sekä useiden luontojärjestöjen järjestämän kampanjan tavoitteena on myös tehdä Suomen ensimmäinen kuntakohtainen linnunpönttökartta.


      Miljoona linnunpönttöä -kampanjan sivuilla kerrotaan, että Suomessa linnuilla on kova pula koloista. Moni lintu tarvitsee katettuja, suojattuja tiloja pesimiseen. Ilman pönttöä tai koloa lintujen lisääntyminen ei onnistu.

      Pönttönsä voi rekisteröidä kampanjan verkkosivuilla, joista löytyy myös rakennusohjeita.

      Elina Iiskola

      • huokaus1

        No arvaappa innostiko.


      • vähäsinnepäin

        Kinno urakoi. Riittävän pieni tuote estää isot virheet.


    • hhjykshjt

      Ulkopaikkakuntalaisen Kouvolassa tunnnistaa siitä et hommat hoidetaan kunnolla ja nopeasti.

      Kanta kouvolaisen taas pitää möllöttämis/juoruilu/kahvitauon 15 minuutin välein.

      ...Eikä silti saa mitään aikaan.

      • äly.älä.jätä

        Mitäs sinä siinä yleistät? :D Ihan kaikki mahdollinen yritys/muu homma ei ole tuollainen. Älä sekoita voikkaan autohuoltamoa Kouvolaan. Toi oli kyllä niin tuulesta temmattu. Et ole Kouvolassa ennen käynyt mutta silti haukut viatonta Kouvolaa?


      • annamunkaikkikestää

        Voi jumalauta :D Aina tää "et ole kouvolasta, älä hauku viatonta kouvolaa". Miks helvetissä kukaan haukkuis kouvolaa jos ei ois siellä asunut/käynyt? Nyt valoja päälle jos on mitä laittaa.

        Sitten tämä "ei oo betonihelvetti, täällä on järvi ja silta 50km päässä". Sinnehän turistit meneekin kun Kouvolaan tulee.

        Kyllähän neuvostoliittolaisetkin kuvittelivat asuvansa paratiisissa.


      • lahtilainen
        annamunkaikkikestää kirjoitti:

        Voi jumalauta :D Aina tää "et ole kouvolasta, älä hauku viatonta kouvolaa". Miks helvetissä kukaan haukkuis kouvolaa jos ei ois siellä asunut/käynyt? Nyt valoja päälle jos on mitä laittaa.

        Sitten tämä "ei oo betonihelvetti, täällä on järvi ja silta 50km päässä". Sinnehän turistit meneekin kun Kouvolaan tulee.

        Kyllähän neuvostoliittolaisetkin kuvittelivat asuvansa paratiisissa.

        Ei tämä mikään paratiisi ole, ihan tavallinen suomalainen kaupunki. On teillä Helsinkiläisillä NIIN varaa päteä kun teillä menee niin hyvin... Ja tämä betonihelvetti, missä täällä on niin kaamala määrä betonia? Enemmänhän kaikkialla muualla pääkaupunkiseudulla on betonia ja kiveä.


      • vanhajaviisasmies
        lahtilainen kirjoitti:

        Ei tämä mikään paratiisi ole, ihan tavallinen suomalainen kaupunki. On teillä Helsinkiläisillä NIIN varaa päteä kun teillä menee niin hyvin... Ja tämä betonihelvetti, missä täällä on niin kaamala määrä betonia? Enemmänhän kaikkialla muualla pääkaupunkiseudulla on betonia ja kiveä.

        Yrititkö kenties peitellä että olet Kouvolasta kuten minäkin? "Lahtilainen" ja ei TÄMÄ mikään paratiisi ole. Ja ei niiden Helsinkiläisten edes tarvitsisi haukkua muita. Helsinki on jo muutenkin iso paikka ettei heidän tarvitse persoonaansa korostaa. Mutta voitaisiinko me Kouvolalaiset elää sovussa meiden kanssa ettei kenellekkään tule paha mieli. En siis yleistä että kaikki Kouvolalaiset haukkuisivat muita mutta osa heistä. Ei haukuta muita edes leikillämme niin eivät muutkaan hauku meitä. Eikä Kouvolalaistenkaan tarvitse haukkua Kouvolaa, ette te sillä mainetta saa. Hoidetaan me omat asiamme niin kaikki menee hyvin.


      • justiinsaaa

        En ole Helsingistä enkä Lahdestä. Mitäpä lottoot? Valitettavasti työn takia Kouvolassa.


      • vanhajaviisasmies
        justiinsaaa kirjoitti:

        En ole Helsingistä enkä Lahdestä. Mitäpä lottoot? Valitettavasti työn takia Kouvolassa.

        Eihän sillä väliä missä asuu. Mutta Kouvolassa töissä? Onko Kouvolassa muka töitä? Minä luulin ettei melkeen millään työpaikalla ole varaa antaa töitä.


      • olivatsuomalaisia

        Aika köyhää sakkia joo siellä' Kouvolassa tuntuu olevan kun kuntosalilta, kassista vietiin camokuosiset shortsit ja toiselta salilta juomapullo(!). Noinko tiukkaa tekee ettei voi muutamaa euroa maksaa, vaan pitää varastaa?


      • pöksyjenhaistelija

      • ei.näin
        olivatsuomalaisia kirjoitti:

        Aika köyhää sakkia joo siellä' Kouvolassa tuntuu olevan kun kuntosalilta, kassista vietiin camokuosiset shortsit ja toiselta salilta juomapullo(!). Noinko tiukkaa tekee ettei voi muutamaa euroa maksaa, vaan pitää varastaa?

        Riippuu missä se kuntosali oli. Jos oli kuusaalla tai voikkaalla niin en ihmettele. Ja siellä ne ei varasta sen takia että tarvitsevat jotain. Vaan sen takia että voivat varastaa ja aiheuttaa mielipahaa. Esim. Kuusaalla ja voikkaalla on kova tyyli varastaa pyöriä ja heittää kymijokeen.


      • pelikoneenraiskaaja

        Rääväsuiset voikkaalaiset/kuusaalaiset yleensä näyttävät roskikselta tulleelta ja haisevat paskalta. Silti kovia suustaan.

        Tehkäät joskus jotain laiskat paskat. Lenkilläkin vähän väliä juttelutauko kun ei voi mitään tehdä kerralla. Kaupassakin pitää juoruilla vammasia juttujaan iät ja ajat.


    • kotkanpoikiii

      Tulkaa nyt herranjestas Kotkaan maalaiset niin ei jokainen vastaantuleva ole serkku.

    • kermaperseet.erikseen

      Mikäs Salpauselällä toimeliaan ihmisen on eläessä. Kun ei ole liian kranttu, mistä rehellisestä duunista leipänsä saa, löytää myös työtä.

      • hrahahahah

        14 000 työtöntä ja 176 avointa työpaikkaa. Ja osa työpaikoista provikkapalkkkaista puhelinmyyntiä/pölynimurikauppaa.

        Siitä voi miettiä kuinka rehellistä on puhelinmyynti yleensäkään.


    • huhhuuuuhhh

      Päteminen. "Aina pitää jotain ostaa". Metsänantimillako pitäis elää? Nautitteko te jotkut elämästänne ikinä?

    • genuiini

      Ei Kouvolassa ole mitään vikaa. Vika on vain täällä asuvissa ihmisissä, ketkä eivät pidä ympärillään asuvista ihmisistä. Käärmeen kehä.

      Teoriassa Kouvolassa on hirveän hyvät mahdollisuudet kaikkeen. Harvoin vain tulee ajateltua tätä tarjontaa tai sen monipuolisuutta. Tietenkään tämä ei ole pk-seudulla, mikä tuntuu monen mielestä tekevän Kouvolasta sen p3rsereiän täällä Lintukodossa.

      • epipoikaaa

        Sisäsiittoisuuten takia ilman suhteita sun mahdollisuudet on tasan tiskarina.


    • guidfghjk

      Lintukoto jossa masentuu ihmisten negatiivisuuteen ja selkäänpuukotteluun 15 minuutissa.

    • suomensuurinavohoitola

      Kuusaa/voikkaan heikkolahjaset riemuidiootit.

      Kolmen koplassa resisbosse tyyliin marssitaan eteenpäin samaan aikaan (!) vilkuillen sivulle. Antaako kehitysvammaisuus tai sukurutsun aiheuttama aivokapasiteetin puute muilla saroilla taitoja. Itse en ainakaan pääsivulla jaksais kävellä noin pitkää matkaa.

      Pitää tosin kunnioittaa heitä, että ovat tehneet valinnan asua paikassa jossa 97% suomalaisista ei haluaisi asua.

    • Tosinainenkouvolasta

      Oikeasti Kouvola on lintukoto!
      Onpa ääliöitä kerääntynyt arvostelemaan Kouvolaa:D Ja todistaa omaa pahaa oloaan asuessaan muualla=D
      Kouvola on hyvä paikka asua! En muuttaisi pois <3 Ja kaikki mitä tarvitset on lähellä. Puhtaat järvet, luonto ja muut elämää sykkivät kaupungit ovat, todellakin, lähellä! Ihana Kouvola<3 Joka Kouvolaa vaivautuu haukkumaan on luultavasti pahoinvoiva omassa tilassaan, missä asuukin. Jee! Kouvola on paras!

      • aavekaupunki

        Kyllä Kouvola 0n HYVÄ! >>> Tyhjää täynnä


      • burninhellkvl

        Vittu ku sä et tosiläskinainen Kouvolasta tajua (olethan yksinkertainen kouvoloidi) ettei kaikki Kouvolaa haukkuvat ole ulkopaikkakuntalaisia. Kouvola on suomen Roskalaitos.

        Mikset muuta suoraan elämää sykkivään kaupunkiin vaan jäät ihailemaan Suomen rumimpia rakennuksia ja kattomaan paikallisten sukurutsua? Jokainen vastaantuleva on toiselleen sukua ja kouvoloidit ylpeänä silti sukulaisiaan nussivat.

        Kouvolan naiset on 90% lihavia yksinhuoltaja äitejä, joita on polkenut koko kylä.

        Eläimiin ihmisten vertaileminen ja eläimiin sekaantuminen on Kouvolassa myös suosituimpia harrastuksia.


      • joiningfamilyorgtfo

        Kouvolassahan sitä huonoa oloa tuntuu olevan kun louskutetaan kaikille tuntemattomille, jotka eivät kuulu sukuun.


    • stratsuitsaa

      Kaikki on täydellistä kun ei vertaile mihinkään.

      terv. 50 vuotta vankileirillä Siperiassa oleva ukko.

    • heippajamorooo

      Käykää joskus kuplanne ulkopuolella niin tiedätte.

      Kouvolassa mättää kaikki. Siis oikeesti, ihan kaikki.

      Ihmiset on daijuja. Betonihelvetti. Mälsää, tylsää, harmaata. Paska paikka.

      yksinkertasia ja ahdasmielisiä ihmisiä.

      • Kouvostoliittolainen1

        Ja tylsää? Mitä tääl sit pitäis tapahtua? Ampumavälikohtaus joka toinen päivä kuten Helsingissä? En ny hauku Hesaa mut siel tapahtuu kokoajan ku uutisia seuraa.


      • tumpelo87

        Ja mitäs vittua löysä pillut taas kokoontuu...menkää mulliin hankkimaan varma pillu...löysä,roikkuva,haiseva...tärkeintä panomiehenä olo!!=)


      • tumpelo-propaganda
        tumpelo87 kirjoitti:

        Ja mitäs vittua löysä pillut taas kokoontuu...menkää mulliin hankkimaan varma pillu...löysä,roikkuva,haiseva...tärkeintä panomiehenä olo!!=)

        sulle ei ole tärkeää olla panomies, vaan lässyttäminen siitä että olet panomies. ne jotka lässyttää olevansa panomiehiä, panevat vähemmän kuin muut. miksi sä luulet että kukaan uskoo sua? luuletko että mitä enemmän lässytät ni sitä enemmän olet uskottavampi? lukeeko paidassasikin "panomies"? mikset samalla lässytä olevasi maailman vahvin miljonääri? sun logiikalla sä olisit maailman vahvin miljonääri panomies. oletko vammanen tai vajakki?


      • tumpelo87

        Noniin kuules vamuli....sinuun itseesi verrattuna olen maailman vahvin miljonääri panomies!!=) ei jumalauta tule kanssani mulliin niin näytän miten maistella varmaa pillua.....=)


    • aitojaollaaan

      Kouvolaispari kauneimmissa häissä: mies: tykkään susta kun sulla on niin isot rinnat nainen: tykkään susta kun sä ostat mulle kaiken.

      Ihmeen AITO Kouvola.

    • vihaankouvolaa

      Sukurutsu running wild on Kouvola....

      yrität olla mukava, niin heti selänkäännettyä susta puhutaan paskaa. Ja vain koska et ole sukua/piireissä.

      Ja sitten vielä ihmetellään miksi kaikki vihaa Kouvolaa.

      • selvitäjuoru

        Pullollaan sairaita NARSISTEJA, elä sitten näiden kanssa.
        Mitä vaan juoruja narsistit kehittelee ja levittelee niin ne ovat automaattisesti totta.
        Ottakaan ensin selvää juorujen todenperäisyydestä ennekuin levittelette niitä, koska voi käydä niin, että raastuvassa joudutte niitä selvittämään.
        "hänestä on kerrottu minulle tällaista." ei päde oikeudessa.


    • terkkuimulliin

      Kaakon rumin ja Suomen turhin kaupunki. Asuin Kouvolassa vuosia, Lpr:ss vuoden ja Kotkassa 10 vuotta. Nyt PKS. Lpr ja Kotka oli tosi viihtyisiä ja kauniita kaupunkeja vesistöjen äärellä ja täynnä elämää Kvolaan verrattuna. Kymmenneksi suurin kaupunki?? Hehe liitetään hajanaisen alueen kylät, kauppalat ja pikkukaupungit yhteen ja kutsutaan sitä suurkaupungiksi? PORISSAKIN on enemmän elämää kuin Kouvolassa. Onneksi nykyään tarvitsee enää kerran kuussa heittää duunireissua Kvlaan..

      Karmeinta hajakylä-Kvlassa on äärityhmät asukkaat jotka aivan aidosti kuvittelevat asuvansa jossakin suurkaupungissa vaikka iltakymmeneltä voit kävellä kauppakadun päästä päähän ilman yhtäkään vastaantulijaa!!

      • tumpelo87

        kateellinen pillua saamaton inisiä siellä!! terveisiä täältä mullista...pillua riittää kahelle kädelle....=) totta muualla voisi olla tiukempaa pillua....


      • terkkuimulliin
        tumpelo87 kirjoitti:

        kateellinen pillua saamaton inisiä siellä!! terveisiä täältä mullista...pillua riittää kahelle kädelle....=) totta muualla voisi olla tiukempaa pillua....

        Kateellinen mistä? Pillusta? Heheh, mulla on ihan omakin. Sattumoisin olen nainen!!!!! :)


      • tumpelo_on_idiootti
        tumpelo87 kirjoitti:

        kateellinen pillua saamaton inisiä siellä!! terveisiä täältä mullista...pillua riittää kahelle kädelle....=) totta muualla voisi olla tiukempaa pillua....

        jep... sun pillusi on sun kaksi kättä. lopeta toi kateus-vinkuminen. kukaan ei kadehdi sua. sä olet idiootti joka heittää kateus-kortin aina kun teksti ei miellytä. se ettet saa tiukkaa johtuu siitä kun olet niin ruma ja tyhmä. ehkä tähänkin uhoat että olen kateellinen. kadehdinko sua koska saan tiukempaa enkä ole yhtä ruma kuin sä? mieti sitä.


      • tumpelo87

        Taas se mammanpoika tuli lässyttämään...itse näytät perseeltä...ylpeä siitä!! sinä et saa mitään haha....minä sain mullista opettele sinäkin saamaan!!=)


      • tumpelo_on_idiootti

        en kadehdi sua vaikka miten jankutat. enkä usko että olet kertaakaan elämässäs saanu pillua. sun lässytykses ei todista mitään.


      • tumpelo87

        sinä lerppa pillu kuules et ole saanut koskaan oikean miehen munaa...!!=) tule katsomaan mulliin kun maistelen pillua...isoa löysää vain tosin.....=)


    • Pikkukylämäisyys

      Se justii et on kuppikuntia jotka kyttäilee toisten tekemisiä ja arvostelee. Ollaa olevinaan jotain maailmankuninkaita vaikka asutaann kouvolassa.

      Tuntemattomat ihmiset käyttäytyy kuin tuntisivat sut läpikotasin, vaikket ois koskaan nähnykään ihmistä. Tietävät sun elämänstoorin parrmmin ku sä ite. Luulevat tietävänsä teetkö töitä vai et ja missä.

      Kävele tuntemattomana vaikka keskustassa nii on risuparrat ja hupparipää pikku gt kattomassa suu auki "omg en tunne tota".

      • Kouvostoliittolainen1

        Eipä yleistetä. Kaikki eivät tee niin. Ainoastaan mummot joita kouvolassa on kaikista eniten.


      • näimpäjuuri

        Viimeisin tapaus 30-40 vuotiaat tuoreet lapsien vanhemmat.


    • veneelläkouvolaanvaan

      Mitäkö vikaa Kouvolassa? Noo...
      .
      Sataman ulkoasuun voisi vähän panostaa.
      Muuten hipoo täydellisyyttä.
      Ohitustie ja rautatie jne...

      • KapteeniRasputin

        Mihin sitä lemmenlaivani ankkurois?


    • kohtamiljardivelkaa

      Täynnä 50-luvulla rakennettuja purkuvalmiita, homeongelmaisia, rumia taloja. Silti mällätään sairaalaan 250 milliä, vaikka kohta kaikki pitää uudistaa.

      • Kouvostoliittolainen1

        No niinpä! Kohta ne tuhlaa 250 milliä sairaalaan jossa ei käy ketään. Siinä menee paljon rahaa hukkaan.


    • kyynelsilmässä

      Tulipa surullinen fiilis lukiessani tätä topiccia. Mistä teille voi lähettää avustuspaketteja?

      • Kouvostoliittolainen1

        Ei mistään. Kaikki rakennukset on nykyään mamukeskuksia.


    • rtyuity

      Kaupungin asukkaista 50% on alkoholisteja, 25% venäläisiä, 15% manneja, ja loput on pissiksiä. Kouvola tunnetaan erityisesti ja vain siitä, että se on Suomen turhin kaupunki. Kun tahdot kokea aidon neuvostotalven, löydät sen Kouvolasta. "Kouvola - miksi mennä idemmäs?"

      • rasissssssti

        Mitäs vikaa venäläisissä on? Rasismia?


      • frgtyjhukiur

        Minulta yritti yksi venäläinen salakuunnella työkkärissä sosiaaliturvatunnuksen. Eskolanmäessä jos oisit asunut, tietäisit mitä nämä veljemmme saavat aikaan.


    • heheeheheh
    • tarinakouvolasta

      Olen aina vihannut Kouvolaa.

      Kaupunki on jotenkin keksityn oloinen ja kylmä virastokaupunki, joka menetti vielä kaiken kukkuraksi virastonsakin lääniuudistusten seurauksena. Kouvola-inho on kai jotenkin verissä, kun on viettänyt varhaisnuoruutensa naapurikaupungissa Lappeenrannassa. Alitajuisen naapurusvihan lisäksi Kouvolan subjektiivista pahaa karmaa ovat lisänneet lukuisat liftauskokomukseni kaupungissa.

      Kouvolan ohi kulkee moottoriliikennetie. Jostain syystä useat kyydit matkoillani ovat kääntyneet usein Kouvolaan, eli olen joutunut koettamaan kyytiä tuolta ohitustieltä tai sen rampeista. Homma on ollut yhtä helvettiä. Kyytejä ei ole meinannut saada, ei sitten millään. (Olen mielessäni laskeskellut, että syy kyytipulaan on yksinkertainen: kukaan ulkopaikkakuntalainen ei halua ottaa potentiaalista kouvolalaista kyytiinsä ja vastaavasti kaikki kouvolalaiset jäävät luonnollisesti Kouvolaan.)

      Eikä tuo ohitustie ole ajanviettopaikkanakaan ihan siitä mukavimmasta päästä.

      Eniten minua ovat kiehuttaneet aikanaan sattuneet tapaukset, jotka kertovat jotain Kouvolan ohi ajavien ihmisten (lue: miesten) mielenlaadusta. Useammin kuin missään muualla, aikanaan pitkänä hulmunnut tukkani sai Kouvolan ohitustietä kulkevat uroot hidastamaan kyytiään kohdallani. Kun sitten oli kolmenkympin vauhdista aikansa tiirailtu, että "ei, kyllä se sittenkin taitaa poika olla", nämä mitään pelkäämättömät orit painoivat kaasua niin maan perkeleesti.

      Olin kerran seisoskellut toista tuntia ja nähnyt monta tällaista äkkijarrutus-kiihdytys-tilannetta, kun vihdoin uusi Saab renkaat ulvoen. Juoksin autolle. Kuski katseli takaikkunasta odottavan näköisenä.

      Avasin oven, ja huikkasin matkani suunnan. Katsoin kuljettajaa. Hän oli urheilullisen oloinen nuori mies, vähän juntahtava olomuodoltaan. Ikänsä puolesta hän tuskin oli vielä suorittanut ajokoulun kakkososaa. Ja hän oli kauhuissaan.

      "Tota... en mä mee niin pitkälle", kuski sai änkytettyä. Kysyin, voisiko hän heittää minut edes ohitustien loppuun, sieltä olisi helpompi saada kyyti. "E-e-e-een. Laitatko sen oven kiinni." Kuski kaasutti tiehensä.

      Olin ihan äimän käkenä. Sitten tajusin, että tämäkin tyyppi oli luullut minua tytöksi ja ajatellut esitellä vähän isänsä autoa. Jäin vain miettimään, että jos kuski olisi ollut valmis ottamaan vokoteltavakseen näin ruman tytön, niin miksei miestä saman tien.

      Sittemmin olen välttänyt Kouvolaa kaikin mahdollisin keinoin. Selvitän etukäteen, minne kuskit aikovat minut jättää ja pyydän tiputtamaan minut joko ohitustien alkuun tai loppuun. Kouvolassa en suostu enää liftaamaan.

    • ryssävihaaja98

      mikä vitun tuomari suomen pelisä onko putin sala puvussa viemässä meiltä voiton???? stnan mätä paise ryssä persereiät!!!! KAIKKI URHOOLLISIA lejona soturrrreita vastaan muistakaa raatteen tiä!!!!

      ammattiLAINE viroLAINE hyvä vitsi kouvolassa HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH

      • Kouvostoliittolainen1

        Onks sul ihan kaikki kotona


      • Eteväpoeka

        Sori olin kouvolaisessa baarissa ja kirjoitin paikallisten puheet ylös.


      • Kouvostoliittolainen1

        Kouvolalaisessa* Ja onks ne muka vetäny ittensä niin känniin? Tää on jo uutta.


      • talvisotasoturit

        Kai sitä kerran vuodessa voi kouvolalainen näyttää tunteita. Valittamalla ja typerillä vitseillä tietenkin.


    • Herätys.kansa

      Ei hyvää päivää! Tääl ei oo kukaan kertonu mitään Kouvolan ongelmista mutta sen asukkaista kyllä. Ja toi menee jo yleistämiselle. Kyllä niitä idiootteja on täällä ja vaikka missä muuallakin, ei sellaista kaupunkia Suomessa olekkaan missä ei olis yhtään kusipäätä. Ja jos ne on ärsyttäviä niin se on henkilökohtainen ongelma, ei kaupungin ongelma. On ainakin yksi kaupungin ongelma mielessä: Ratamo. Kuusaan sairaala on vasta kunnostettu ja nyt nää aikaa tehdä jonkun sairaalan suolle. Ja sitten "Betoni helvetti" sanokaa missä rakennuksessa ei Suomessa olis betonia? Joka rakennus on betonia. Miksette hauku vaikka New Yorkkia, onhan sielläkin jokainen rakennus ja pilvenpiirtäjä betonia. Vai tarkoitatteko nyt termiä 'Väri'? Ku helpostihan se betoni voidaan värjätä vaikka siniseksi tai jotaan muuta sen betonin päälle laittaa. Jokainen rakennus on betonia. Ja mitä muita rakennusaineita meillä olisi? No okei ehkä tiili, mut sekin on vähän tylsän näköistä. Voi puustako ne talot pitäis rakentaa? Kuulkaa jos on ideoita niin kertokaa se kaupungille niin ne saatta rakennuksille jotain tehdä. Ei ne rakennukset miksikään muutu kun te täällä haukutte niitä.

      • kunhalvallasaa

        Ongelma ei ole betoni, vaan että ne Kouvolan betonirakennukset on rumimpia missään. Miksi ne on pitänyt rakentaa masentavalla neuvostotyylillä laatikoiksi? Sama vaivaa Riihimäkeä. Jos Pohjolatalosta piti tehdä noin suuri, niin miksei tyyliin panostettu samalla? Nyt kaikki vinoilevat sille ja se on keskustan rumuuden ruumiillistuma.

        Tosin Kouvolasta puuttuu hienot klassiset puurakennukset:

        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/64/Kristinestad_street_1.jpg

        http://www.rantapallo.fi/tastytravelissimo/files/2014/07/CIMG3821.jpg

        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/7d/6c/9e/7d6c9eb2fd9c041368f2aabae6c2de3d.jpg

        http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/13941/normal_vanhaa_raahea.jpg

        Näin betonistakin saadaan kaunista:

        http://www.hollilla.com/images/e/2/5/e25ee24c215242ab8ca7375d0f00e6b7_5804382.JPEG


      • ei.vieläkään.tajua

        No johtuskos se siitä että ne ON rakennettu neuvostoaikana? Mut mä en vieläkään tajua et miten ne voi olla rumempia. Sama on rakennusaine, se on samaa materiaalia. Eli se on Kouvolalaisten vika et rakennukset on rakennettu sillon joskus 60-80 luvulla?


      • Levottomuuttamaisemassa

        No ei noita rakennuksia paljoa rumempia ole missään. Pohjolatalo, Vanha poliisiasema, keskustan kirkko jne.

        Ei ole kaikkien kouvolalaisten vika, mutta jostain se kouvolalaisten agressio kumpuaa. Kenties ruma ympäristö saa sapen kiehumaan?


      • ei.vieläkään.tajua

        Mmm... Sä puhuit kylläkin asukkaiden aggressiosta, et taloista. Mut mä en edelleen käsitä miten asukkaat tekevät taloista rumia. En minä niitä rakennuksia ole rakentanut, elä minua hauku vaan niitä rakentajia. Ja ei ole rumempia rakennuksia muualla? Mä tietääkseni luin sen jo, ei tarvitse toistaa. Mutta voitteko te kertoa miten betoni tekee rakennuksista rumia? Onko joku muu kaupunki maailmalla ruma koska se on betonia? Tai siis sen talot on.


      • kouvola-syndrooma

        joku itkupilli ei ole saanut mitä halusi kouvolassa. syitä voi olla vaikka huonot kaverit, perhe, muija, kasvatus, koulumenestys tms. itkupilli päätti sitten syyttää kaikesta kouvolaa. nyt muka elää onnellisena jossain muualla, mutta silti pitää itkeä kun on joutunut asumaan kouvolassa. eli onni löytyi muualta, mutta ei silti ole onnellinen. miten kaikki voi olla hyvin jossain muualla, jos pitää itkeä menneistä? kovat on traumat itkupillillä. ei näytä asiat kovin hyvin olevan hänellä, vaikka antaa ymmärtää että paremmin menee. kannattaisiko käydä psykiatrilla?

        vaikka tämä itkupilli voittaisi lotossa, ni ei voisi olla yhtään onnellisempi, koska muistelee joka päivä miten ennen oli perseaukinen köyhä. kouvola-syndrooma?


      • nussinussipilkkuaa
        kouvola-syndrooma kirjoitti:

        joku itkupilli ei ole saanut mitä halusi kouvolassa. syitä voi olla vaikka huonot kaverit, perhe, muija, kasvatus, koulumenestys tms. itkupilli päätti sitten syyttää kaikesta kouvolaa. nyt muka elää onnellisena jossain muualla, mutta silti pitää itkeä kun on joutunut asumaan kouvolassa. eli onni löytyi muualta, mutta ei silti ole onnellinen. miten kaikki voi olla hyvin jossain muualla, jos pitää itkeä menneistä? kovat on traumat itkupillillä. ei näytä asiat kovin hyvin olevan hänellä, vaikka antaa ymmärtää että paremmin menee. kannattaisiko käydä psykiatrilla?

        vaikka tämä itkupilli voittaisi lotossa, ni ei voisi olla yhtään onnellisempi, koska muistelee joka päivä miten ennen oli perseaukinen köyhä. kouvola-syndrooma?

        Tiedoksi vain pätemisen ja pilkunnussinnan mestarille; köyhäkin voi olla onnellinen. Luultavasti olisin 1000 krt onnellisempi työttömänä kun Kouvolassa Kouvolan kaupunginjohtajana.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014111918851571_uu.shtml

        Ei ihme että teitä vituttaa kun masentavimmat rakennukset Kouvolasta! Purkakaa raivonne moukarilla noihin hirvityksiin, niin ehkä tarve pätemiseen loppuu ja mieli kirkastuu!


      • itkeitkekurjuuttasi
        nussinussipilkkuaa kirjoitti:

        Tiedoksi vain pätemisen ja pilkunnussinnan mestarille; köyhäkin voi olla onnellinen. Luultavasti olisin 1000 krt onnellisempi työttömänä kun Kouvolassa Kouvolan kaupunginjohtajana.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014111918851571_uu.shtml

        Ei ihme että teitä vituttaa kun masentavimmat rakennukset Kouvolasta! Purkakaa raivonne moukarilla noihin hirvityksiin, niin ehkä tarve pätemiseen loppuu ja mieli kirkastuu!

        sä et pysty koskaan olemaan onnellinen. vituttaako kun me olemme tyytyväisiä kouvolassa, täällä missä elämäsi on mennyt piloille? =)


      • mahdotontehtäväf

        Kuolin melkein nauruun. Vai olitko tosissasi? Älä valehtele itsellesi....

        Sitähän te kouvolaiset toitotatte tuntemattomille Kouvolassa etteivät pysty olemaan onnellisia. Teille riittää että sukulaisia pääsee nussimaan ja ketkä ei oo sukua niin heidät pitää haukkua lyttyyn. Onneksi pääsin sieltä helvetistä pois...

        Kouvola on aina ja ikuisesti paskin kaikessa.


      • Insestimaajussit

        Ja ei elämäni ei mennyt piloille, vaikka siellä se olikin pilalla Kouvolassa. Nyt elämäni on täydellistä.

        Vai tuntuuko se vaan siltä kun on elänyt kauan helvetissä? Filosofisen pohdinnan paikka.

        Ainiin tyhmille kouvolalaisille liian vaikeita sanoja.


      • Mr.Täydellinen
        Insestimaajussit kirjoitti:

        Ja ei elämäni ei mennyt piloille, vaikka siellä se olikin pilalla Kouvolassa. Nyt elämäni on täydellistä.

        Vai tuntuuko se vaan siltä kun on elänyt kauan helvetissä? Filosofisen pohdinnan paikka.

        Ainiin tyhmille kouvolalaisille liian vaikeita sanoja.

        Täydelliseen elämääsi kuuluu itkeminen ja vinkuminen? Täydelliseen elämääsi kuuluu että teet itsestäsi naurettavan lässyttäjän?

        PS. mitenkäs se rikosilmoitus? Eikö täydellisessä elämässäsi saa edes sellasta hoidettua?


      • missäihmiseteioomulkkui

        Kouvolan haukkuminen on kivaa ja saa naurun kuunnellessa teidän epätoivosia puolusteluja. Elinikäni pitenee ja saan nauraa kouvolalle kauemmin.

        Ainoa kuka tässä lässyttää ja viisastelee olet sinä.


      • hahahahaha

        Tiedän kuka olet ja s riittää minulle ainakin nyt.


      • hahahahahaha
        hahahahaha kirjoitti:

        Tiedän kuka olet ja s riittää minulle ainakin nyt.

        miksi ihmeessä et kerro kuka olen? mistähän johtuisi?

        olet 3-vuotiaan tasolla uhoamisessa ja uhkailussa.
        "meidän iskä voittaa teidän iskän"
        "tiedän kuka oot ja se riittää mulle"

        sä et tiedä kuka olen ja siihen sun on tyytyminen, kuten olet koko elämäsi tyytynyt siihen ettei sulla ole mitään ja olet naurettava pelle. et kestänyt saamaasi palautetta kouvolassa ja muutit pois ja itket anonyymisti kurjuuttasi.

        kusta sulla on päässä kun luulet että ketään kiinnostaa sun piipittäminen.


      • häääähääää

        Sua ainaki kiinnostaa kun täällä itku kurkussa lässyttämässä :DDD

        sun juttus on 0 vuotiaan tasolla. millonkohan putkahat isäs perseaukosta ulos???


      • yrittäisitedes

        myönnän että itkettää kun edustat suomalaisia. olet elävä todiste siitä että on vain hyvä asia kun Suomi ja suomalaiset häviävät tältä planeetalta.

        sun päässäs ei liiku yhtään mitään. saat vapaasti sanoa mitä haluat ja käytät jokaisen tilaisuuden suoltamalla pelkkää paskaa.

        lässytä paskaa, älä ikinä lopeta. kyllä mä jaksan muistuttaa että olet vammanen apina. hakkaan sut jatkossakin täällä 6-0.


      • reppanaolet

        Sä se vammainen apina autisti olet. Jankutat samaa apina juttua vuosikaudesta toiseen. Osaatko edes muuta?

        Voitin sinut sillä hetkellä kun muutin Kouvolasta pois.


    • ortopediheikinheimo

      ”Putket paukkuvat, ja paska haisee” — näin sairaanhoitaja kuvailee työoloja Kouvolassa.

    • jaakkopekanpoika

      Kouvola on oikeasti, esteettisessä mielessä kansallinen häpeätahra. On se ruma kaupunki.

    • Kouvostoliittolainen1

      Mut tossakin te vaan sanoitte et Kouvola on huono ja paska. Mutta miksi? Mä haluun kuulla niitä perusteluja! En sitä samaa mitä oon kuullu jo miljoona kertaa. Siis niinku mikä kaupungissa mätää, ei sen umpityhmissä asukkaissa!

      • iririiieieii

        Mä nään ainakin täällä kymmeniä perusteluja. Millä tavalla pitää selittää että kouvolalainen ymmärtää?


      • Kouvostoliittolainen1
        iririiieieii kirjoitti:

        Mä nään ainakin täällä kymmeniä perusteluja. Millä tavalla pitää selittää että kouvolalainen ymmärtää?

        Eli oletan että Kouvolassa ei ole vikaa, ainakin te niin annatte ymmärtää, haukutte Kouvolaa minkä kerkeätte muttette osaa perustella miksi. Ja ihan samalla tavalla voidaan Kouvolalaisille selittää ja perustella kuin muillekin.


      • tosinainentäällä

        Luetunymmärtäminen missä pelaa? Perusteluita on koko sivu täynnä.

        No ei näköjään kun pitää rautalangasta kaikki vääntää.


      • Kouvostoliittolainen1

        Ei kai. En mä jaksa tätä asiaa enää vääntää. Tää on niin vammaista ja turhaa taistella Suomen huonoimmasta ja parhaimmasta kaupungista, kaikki on silti osa suomea. Kouvola ei oo ehkä sieltä parhaasta päästä, tunnustetaan.


      • kusenkouvolaanpäin

        Väärän tiedon levittäminen toisesta, ei vammaiseksi apinaksi apinaksi haukkuminen on kunnianloukkaus.

        Turku on kaunis kaupunki ja mielletty persereiäksi vain sen takia että siellä asuu enemmän ihmisiä kuin Kouvolassa. Ei surkeimpia kaupunkeja valittaessa Turku ole lähes koskaan kärkipäässä.

        Oon perustellut kyllä muutenkin mutta ethän sinä mongoloidin jälkeläinen osaa edes lukea. Sinä vajakki persereiän nuolija et perustele koskaan mitään. Mulla on perusteluja vaikka kuinka paljon mutta sä vaan nussit pilkkua ja näsäviisastelet ja etsit virheitä muiden teksteistä, kun jälkeenjäänyt kakara. Jota suurin osa kouvolalaisista kyllä on.

        Kouvolalaiset eivät tykkää kenestäkään josta eivät hyödy rahallisesta tai tämä ole sukua.

        Ei ihme ettei kukaan tykkää Kouvolasta tai kouvolalaisista.


      • tyhmätyhmempityhmin

        Ja täälllä kyseltiin perustelujen perään EI TOTUUKSIEN. Kun ei aivot pelaa sulla nii ei pelaa.


      • Tyhmä.tietämätön.tollo

        Mitähän vittua? Siis teitä häiritsee Kouvolan asukasmäärä?! Voi vittu sun kans XD On se sentään 10:ksi suurin kaupunki, ei kannata elää siinä 60-70 luvun asukasluvuissa... Kannattaa kattoo miten asia menee eikä huudella sieltä pääkaupunkiseudulta asti. Ja johan on kumma ku "Betoni helvetti ja betoni helvetti" Te vaan osaatte toistaa tota sanaa. Ette mitään uutta voi keksiä! Mites Lappeenranta, ihan samaa betonia sielläkin. Lahti, pikkusen enemmän betonia, Helsinki, vielä enemmän betonia. Ei se materiaali muutu mihinkään. Mitä muita vaihdoehtoja meillä edes on? Tiili? Pelti? Puu? Vai puustako ne talot pitäis rakentaa? Ja mites Helsingin satama alueelta, ei puita eikä mitään, mut Kouvolassa vihertää, jos siis koskaan olet siellä Kouvolassa käynytkään. Huutelet vaan lössissä vaikket tiiä asiata mitään.


      • jooeijuu

        No nimenomaan! Haukkuvat mutteivät osaa perustella miksi.


      • sokeaseniilipappa
        Tyhmä.tietämätön.tollo kirjoitti:

        Mitähän vittua? Siis teitä häiritsee Kouvolan asukasmäärä?! Voi vittu sun kans XD On se sentään 10:ksi suurin kaupunki, ei kannata elää siinä 60-70 luvun asukasluvuissa... Kannattaa kattoo miten asia menee eikä huudella sieltä pääkaupunkiseudulta asti. Ja johan on kumma ku "Betoni helvetti ja betoni helvetti" Te vaan osaatte toistaa tota sanaa. Ette mitään uutta voi keksiä! Mites Lappeenranta, ihan samaa betonia sielläkin. Lahti, pikkusen enemmän betonia, Helsinki, vielä enemmän betonia. Ei se materiaali muutu mihinkään. Mitä muita vaihdoehtoja meillä edes on? Tiili? Pelti? Puu? Vai puustako ne talot pitäis rakentaa? Ja mites Helsingin satama alueelta, ei puita eikä mitään, mut Kouvolassa vihertää, jos siis koskaan olet siellä Kouvolassa käynytkään. Huutelet vaan lössissä vaikket tiiä asiata mitään.

        Jee lisätään vittu maalaiskyliä kymmenen lukuun ja leikitään suurkaupunkia. Ei siellä keskustassa silti ole koskaan ketään. Joka vuosi lähtee 3000 luvusta pois.

        Miksei voi lukea aikaisempia viestejä? Liikaa vaadittu kouvoloidilta? Kyse ei ole betonista materiaalina, vaan siitä että ne kouvolan betonirakennukset ovat kaikkein rumimpia. Ei betonin ole pakko olla rumaa mutta Kouvolassa ei ole tätä tajuttu. Asiaa korostaa ettei Kouvolan keskustassa ole vesistöä.

        Sinä et ole koskaan muualla käynyt jos et Kouvolan rumuutta tajua. Miltei jokainen on haukkunut Kouvolan rumaksi ensinäkemällä. Siis ulkopaikkakuntalainen.

        NYT ON TAAS PERUSTELUA MUTTA MIKSETTE SAATANA OPETTELE LUKEMAAN!!!


      • kusekintuilleshomo
        kusenkouvolaanpäin kirjoitti:

        Väärän tiedon levittäminen toisesta, ei vammaiseksi apinaksi apinaksi haukkuminen on kunnianloukkaus.

        Turku on kaunis kaupunki ja mielletty persereiäksi vain sen takia että siellä asuu enemmän ihmisiä kuin Kouvolassa. Ei surkeimpia kaupunkeja valittaessa Turku ole lähes koskaan kärkipäässä.

        Oon perustellut kyllä muutenkin mutta ethän sinä mongoloidin jälkeläinen osaa edes lukea. Sinä vajakki persereiän nuolija et perustele koskaan mitään. Mulla on perusteluja vaikka kuinka paljon mutta sä vaan nussit pilkkua ja näsäviisastelet ja etsit virheitä muiden teksteistä, kun jälkeenjäänyt kakara. Jota suurin osa kouvolalaisista kyllä on.

        Kouvolalaiset eivät tykkää kenestäkään josta eivät hyödy rahallisesta tai tämä ole sukua.

        Ei ihme ettei kukaan tykkää Kouvolasta tai kouvolalaisista.

        hei arvoista vammanen apina. kun en ole sua sun omalla nimellä sanonu vammaseksi apinaksi niin en ole kenenkään kunniaa loukannut. vai tunnetaanko sut ympäri suomea vammasena apinana? vittu että olet tyhmä. sun kutsuminen vammaseksi apinaksi loukkaa vammasia apinoita, ei sua.

        ai turku on persereikä koska siellä asuu enemmän porukkaa ku kouvolassa? vittu mitä paskaa sä kirjotat. et edes itse tajua millanen tampio olet. sä loukkaat itse omaa kunniaasi... tosin sua ei kunnioita kukaan. kouvolassa sulle kerrottiin avoimesti millanen kusipää idiootti olet ja sä et sitä kestänyt. muutit muualle ja nyt itket nimettömänä haluat kostaa kaikille kouvolassa, vaikka kaikki eivät ole päässeet kertomaan sulle millanen idiootti olet. ihan oikein että elämäsi oli tuskaa kouvolassa. sä olet niin tyhmä että sun pitäisi joka aamu ensimmäisenä saada vähintään puoli tuntia turpaan.


      • vajakkiaottaapäähä

        Homo vammanen jne. Ootko joku jälkeenjäänyt keski-ikänen joka käyttäytyy kun teini? Homo homo homo vittu mä oon vajaa ja sanon kaikki homo apinaks XDXD


        Ottaako noin koville asua shitholessa???hahahahahahahhahaah


      • Kouvostoliittolainen1
        sokeaseniilipappa kirjoitti:

        Jee lisätään vittu maalaiskyliä kymmenen lukuun ja leikitään suurkaupunkia. Ei siellä keskustassa silti ole koskaan ketään. Joka vuosi lähtee 3000 luvusta pois.

        Miksei voi lukea aikaisempia viestejä? Liikaa vaadittu kouvoloidilta? Kyse ei ole betonista materiaalina, vaan siitä että ne kouvolan betonirakennukset ovat kaikkein rumimpia. Ei betonin ole pakko olla rumaa mutta Kouvolassa ei ole tätä tajuttu. Asiaa korostaa ettei Kouvolan keskustassa ole vesistöä.

        Sinä et ole koskaan muualla käynyt jos et Kouvolan rumuutta tajua. Miltei jokainen on haukkunut Kouvolan rumaksi ensinäkemällä. Siis ulkopaikkakuntalainen.

        NYT ON TAAS PERUSTELUA MUTTA MIKSETTE SAATANA OPETTELE LUKEMAAN!!!

        Oon minä käynyt vaikka missä, Helsingissä moneen otteeseen, Lahdessa, Hämeenlinnassa, Rovaniemellä ja vaikka missä! Ihan samanlaisia ja normaaleja taloja joissa on ehkä koristetta enemmän koska Kouvolalla ei siihen vara riitä. Ja mä en edes arvioi niitä rakennuksia niinkuin sinä teet. Sä vissiin oikeen otat näytekappaleen seinästä ja tutkit sen laadun, mä vaan menen niinku normaalissa suomen kaupungissa mennään.


      • silmätkiinnikaikkihyvää

        Näkyy selvästi että et ole käynyt. Tai olet ollut humalassa.

        No jos ei ole estetiikalle silmää niin mikä vain kelpaa. Kyllä minua ainakin masentaa kolkot neuvostomalliset laatikotalot ja yleinen harmaus.

        Kaikki normaaleissa suomalaisissa kaupungeissa asuvat pilkkaavat Kouvolan rumuutta. Sä vain suljet korvat ja menet silmät kiinni.


      • Kouvostoliittolainen1

        Et sä osaa asiallisesti keskustella? Koko ajan haukkumassa. Ja kato meitä on moneen junaan, sä näytät arvostelevan kaikkia kaupunkeja, minä en edes piittää mistään komeudesta ja hienoudesta, kunhan kaupungissa asiat toimii. (Toisin kun Kouvolassa)


      • ihmisenluonto

        No kouvolalainen haukkuu täällä taas vammaiseksi apinaksi. Ihmisen luontainen reaktio on reagoida siihen, jos hyökätään.

        Totta toki että kouvolassa ei asiat toimi. Johdossa korruptoituneet säheltäjät Larikka ja Lamminmäki. Vaihtoehtona on oman nimensä rintaansa tatuoinut Lampiranta. Kuka on noista edes hyvä johtoon? Kaikki ulos vaikkei muhun vaikutakaan.


    • kehittäviäharrastuksia

      Ei muuta tekemistä kun ajella 10 kertaa vanhalla bemarilla mäkkärin ympäri ja vetää assan ympäri pillurinksaa. Tai no ainakin nää tuntuvat olevan monen nuoren ainoat harrrastukset.

      • MistäOnKyse

        Ketä häiritsee turhapurot jotka ajelevat autolla ympyrää? Pitäiskö teidän hankkia jotain muuta harrastusta kuin katsella sitä toimintaa?


      • Kouvostoliittolainen1

        No häiritsisikö se ohikulkijoita mahdollisesti? Ku noi sun autoilev... Siis "Autoilevat" Turhapurotkin vois hankkia sen kunnon elämän.


      • aivojarikastuttavaa

        Kyllä se vähän häiritsee kun näyttelevät käsimerkkejä ja huutelevat ohikulkijoille.


      • rikastuikoaivosi

        johtuisko siitä että kyttäät niitä?

        kattelit sitä touhua etkä tykänny. sulle huudeltiin ja näytettiin käsimerkkejä. et vieläkään tykänny. mutta silti päätit katsella.


      • silmätkiinnieinää

        Kai ny jos sulle huudellaan katot mistäpäin se tulee. Vai ootko ite aina silmät kiinni?


    • MiesVaino

      Sisäänlämpeävä, ahdasmielisten ja tyhmien ihmisten paikka. En jää kaipaamaan.

    • kvlomatsäännöt

      Miten voi perustella Kouvolan paskuutta jos ihmiset ja paikan rumuus eivät kelpaa syyksi? Muualla nämä ovat normi perusteita miten arvioidaan kaupunkia. Kouvolalaiselle ei rtietenkään kelpaa.

      • herrasääntö

        sä olet vammanen apina, joten mitä tarvitsee enää perustella? mikset hyväksy tätä mikä kelpaa kaikille muillekin vammasille apinoille? mä nyt vaan ilmotin että olet vammanen apina, joten miksi et iloitse? tartteeko mun todistaa jotain? sähän olet
        apina kun mä sanon. eikö niin?

        onko sulla muka jotku eri säännöt että kun mä sanon jotain ni sä et sitte usko?


      • äläsönkötäkehari

        Sulla ei ole todisteita että olen vammainen apina. Koouvolan voit nähdä omin silmin.

        Sulla on vain yksi vammainen mielipide, ei muuta. Kouvolan paskuudesta on tuhannet samaa mieltä.


      • ei.vieläkään.tajua

        Joo vain tuhannet, ne on niitä arvostelija paskoja. Mut mikä on ku ette voi perustella mikä Kouvolassa on niin rumaa? Vai etkö tiedä mikä siinä on vialla? Te osaatte vaan sanoa sanan betoni helvetti. Ette mitään muuta. Kerro yksikin rakennus missä ei olis betonia. Ootte kumminki vaan jotaan 15v kakaroita joiden pitää valittaa muiden mukana. Minä sanoisin että Kouvolassa on vialla huonot päättäjät.


      • fgtfyigt

        VOi jumalauta kun pitää rautalankaa väääntää. LUE TÄMÄ SIVU KOKONAAN. Perusteluja on vaikka kuinka paljon. Ja Betoni_helvetti on yhdyssana.


      • ei.vieläkään.tajua

        Ei löytyny yhtään, et viittis tähän perustella?


      • oletkokehitysvammainen

        Oon aina tienny et kouvolalaiset on vähän yksinkertaisia mutta nyt menee jo yli hilseen.


      • tyhmäeitajuamtn

        Kouvoloidille pitää jankuttaa 10 krt yksinkertainen asia että se menee edes jakeluun. Yleensä vielä enemmän.


    • Hyvinmenitälläkertaa
    • ei.mitään.järkeä

      Mä huomaan että väitätte että Kouvolalaiset haukkuu muita, mutta te tunnutte haukkuvan Kouvolalaisia. Meinaan on täällä Kouvolassa sekä tyhmiä että viisaita. Mä ainakin yritän elää mahdollisimman suvaitsevasti ja sivistyneesti, en etsi ongelmia muista paikoista ja hauku sen perusteella. On Kouvolassa monta parannettavaa asiaa, mutta kaikki aikanaan! Mutta hoidetaan 1 asia kerrallaan. Ensin pitäisi estää tuo umpihullu ratamo juttu!

    • tatuoinomannimeni

      Täynnä vammaisia apinoita.

    • Karjalanrouva

      Mitä hyvää Kouvolassa on Tykkimäen lisäksi, jotta sinne kannattaisi muutakin tulla kuin lasten kanssa tuonne huvipuistoon? Olen nelikymppinen ja koko elämäni asunut Lpr:ssa ja Kouvolan keskustassa käynyt max. 5 kertaa koko elämäni aikana. Viimeisin kertakin oli viime vuosituhannella. Tän viestimetjun perusteella ei ainakaan tee mieli tulla :D

      • tumpelo87

        mulligans kouvolan paras paikka...pillu aika löysää saa kuitenkin pillua aina!!=)


    • liisteri791

      mitä nää ihmen DDDDDDD merkit on?

      paljo intter netti maksaa et saa kotiin sen?

    • sukurutsukukoistaa

      Kouvolan naisia naurattaa jos vastaan tulee joku muu mies joka ei kuulu sukuun.

      • ihanvajaatatouhua

        Kouvolalaiset miehet ei saa muuten naista, kun haukkumalla muita heille uhkaavia miehiä. Tästä seuraa kouvolan sisäsiittoisuus ongelma.


    • kyynelsilmä

      kouvola on hieno paikka asua ja elää, ongelmana on ainoastaan keskusta.
      ihmiset ja palvelut ovat muualla,turha keskustaan on rahaa sijoitta jos haluaa
      omaisuudelleen tuottoa

    • ajokouluunparannusta

      Ajotaidot ainakin ihmisillä aivan retuperällä.

      Eräs perheen äiti oli kääntymässä risteyksessä samalla vilkuillen aivan toiseen suuntaan. Kyydissä vielä omat lapset. Turvallistako?

      Samoin joku nuori jeppe ajoi keskustassa ylinopeutta suoraan samallla vilkuillen kävelykadulle(!) sivulle. Manskiltako ne autot tulevat?

      Eikö teillä opeteta katsomaan ajosuuntaan päin? Toivottavasti kukaan näistä kouvolalaisista ei aiheuta kuolonkolaria.

    • lukutaidotontasakkia

      Paikalliset pissaliisat eivät tienneet mikä on parkkihalli. "Minne toi menee". Eihän se parkkihalli lue kun parinmetrin kokosilla kirjaimilla...opetetaanko siellä Kouvolassa edes lukemaan?

      • Kouvostoliittolainen1

        No toihan ei ole kaupungin ongelma vaan yhden paikallisen tampion joka ei osaa lukea.


    • kouvot

      Kookoo on huonointa, kouvot on parasta.

    • dfksfhirwrh

      Maaseudulla ihmiset on pariutuneet heti tyyliin lukion jälkeen ja tehty lapset ja sitte unohdettu oma itsensä ja sitte se vaimo näyttää joltai petolinnun perältä niin kyllähä siellä maalla sinänsä huomiota saa, jos menee sinne laittautuneena hillumaan.

      • mikäparempi

        Jotkut ne vain paneutuu perheeseensä, heille perheen hyvinvointi on kaikki kaikessa.
        Ei naamasta velliä keitetä.
        Naaman maalaaminen heillä ei tule edes mieleenkään.
        Onhan niitäkin äitejä jotka kulkevat kapakoissa, hoitavat lapsiaan ja huushollia piittaamattomasti.
        Kumpi parempi?


      • kesäää

        Kyllä maalla on mukavaa,saa olla kuin petolinnun perse.


    • nyttulisanottua

      "Olen työssä käyvä homo mies ja mulla on vm.2015 bemari. Mikäs romu sul on? Ja on mul kyllä 153m2 tiilitalokin. Mikä risukasa sulla on? Ja tosiaan, olen kouvolasta!"


      huomaa että olet jonne.
      itse olen aikuinen mies, en teini ja minulla on 2 omakotitaloa rannala ja maalla rantatontti. en tarvi 2015 mallin pemalia koska en ole teinix.
      tulen toimeen halvalla autolla hyvin kulkee.
      risukasakin löytyy pihalta.
      menetkö tiilikasaan uimaan ja soutelemaan?

    • paskaelämävissii

      Keski-ikäiset vanhat ukot kuusaalta, jotka käyttäytyvät kuin uhmaikäset kakarat.

      Kyll muaki vituttais asua kerrostalossa tuon ikäisenä ja ajaa romulla.

    • vcvvvcvcvcvvcvcvcv

      ajat nytkin romulla ja olet vissiin ali-ikäinen?

      ärsyttää nää slangia vääntävät muka sivistyneet paskat

      keski-ikä ja loppu ikä bla bla bla

      • järkeäpäähän

        Kyllä keski-ikään mennessä pitäis olla nii paljo rahaa et asuu omakotitalossa, on lapsia, on hieno auto, koira ja oma elämä.

        Ei nuorena vielä ehdi tienaamaan noin paljoa.


      • pimeestitienaahyvin
        järkeäpäähän kirjoitti:

        Kyllä keski-ikään mennessä pitäis olla nii paljo rahaa et asuu omakotitalossa, on lapsia, on hieno auto, koira ja oma elämä.

        Ei nuorena vielä ehdi tienaamaan noin paljoa.

        1. mikä on keski-ikä? jos kuolet parikymppisenä, nin se on 10?
        ymmärsit? ELI KESKI-ikää ei edes ole tai se ei ainakaan ole loogista.

        2. koirat haisee, niitä saa kuka haluaa.

        3. hienoja autoja on paljon, et sanonut hintaa?

        4. omakotitalo löytyy jo. maalta!

        5. kuusaa on perseestä ( onneksi muutin pois veden äärelle )


      • tapaitteskylähullu

        sä olet vanha työtön pummi ja mielenterveyspotilas

        sä haiset ja olet rumempi ku kulkukoira

        miksi autot on sulle niin tärkeitä? onko ne sulle status-symboleja? todista että sulla on rahaa tai pidä turpas kiinni. jos sä lässytät muiden autolainoista ni se että sä et saa lainaa, ei tarkota että sulla olisi rahaa. vaikka miten lässytät, asia ei muutu todeksi.

        omakotitalos maalla on mökki, mutta olet kirjoilla vuokra-kämpässä

        omakotitalos on mökki, jota sä vaan täällä netissä hehkutat taloksi

        laho mökkisi on veden äärellä... jee... tosi siistii... hehkuta lisää.

        pitäisköhän tulla tuikkaamaan sun "omakotitalos" tuleen ku et ole mökkeilemässä... anteeksi... kotona? sulla on asennetta, mutta olet vaan saatanan tyhmä kusipää, joka pilaa kaikkien yhteiskuntaa halveksuvien maineen. sä olet yksinäs sun kusipäisyytes kanssa. sä et ole anarkisti, vaikka sitä sä täällä hoet olevasi. sä olet vaan vammanen idiootti, joka lässyttää täyttä paskaa, ei osaa kirjoittaa, jankutat ja jankutat, jankutat, jankutat, jankutat (jos ei tullu selväksi), raivoat ja läppäsi on paskoja.

        ja tämän kaiken lisäksi sä VALEHTELET!!! luulet että nimettömänä kirjoittelu ja jankuttaminen pyhittää valehtelun ja kyvyttömyyden ilmaista ajatuksia kirjoittamalla. jätä päihteet vähemmälle, ota lääkkeesi tms. jos et pysty ni lopeta lässyttäminen.


    • hahahahpelkurrrriii

      Hameen helmat vaan lepattaa kun kouvolalainen mies juoksee karkuun!

      • hehehahahehehaha

        ja jos ei juokse, niin kaatuu ja maatuu
        kotkan juipit sama asia


    • Googletuogooglevie

      Vikaa on ehkäpä tämä syöpää aiheuttava ketju, tällä syöpää aiheuttavalla foorumilla. Sorry, eksyin tänne Googlen kautta - en ehkä koskaan enää uskalla etsiä tieto Kouvolasta, enkä ainakaan klikata suomi24-linkkiä.

    • Hoidontarpeessako

      Röllipeikko hiukset omaavat vanhemmat naiset jotka kikattavat kaikelle yksinään.

      Eli kouvolatukka.

      • äitisikö

        Mikä helvetin kouvola tukka?


      • nussinäitiäskakkoseen

    • jippiiii

      300 KOMMENTTIIIIIIIIIIIIIIII....

    • haminanäijjäeikuseskele
      • ei.vieläkään.tajua

        Ei muuten ole kaupungin vika että joku satunnainen uuno käy kaupassa kusella. Ihan hyvin toi olis voinu käydä vaikka Vantaalla tai Turussa.


      • oiskivaanykssekopää

        Kaveri Nokialta sano justiisa et kaikki kouvolalaiset on vitun sekasin. Kysy multa miksi,en osannutvastata...


    • reiätjääköön

      Hammaslääkäripalvelut julkisilla ainakin retuperällä. Ajanvarauksessa kerran yks ämmä väitteli ja vittuili. Tarkastuksessa mamulääkäri ei huomannut reikää vaan ehdotteli uutta hammastahnaa.

      Onneksi on yksityiset olemassa.

    • hokiolli

      Aina tulee jostain pellolta kiviä keräämästä tantta tai kurppa aukomaan päätä. Miten te kestätte asua siellä selvä järkisinä?

      • kvlssaincestisbest

        Sukulaisen kanssa lisääntyminen tekee tyhmäksi.


    • Välttelen

      Kouvola on ruma kaupunki, rumia rakennuksia, ei kukkia, ei tarpeeksi hoidettuja viheralueita.
      Kouvolassa on ainakin yksi outo keski-ikäinen eukko, jolla ei lääkitys ole kunnossa. Hän huutelee ihmisille solvauksia (muka ääneen ajatellen) ja hänen miehensä kävelee häpeillen perässä. Tunnetteko? Kuvaus voi toki sopia moneen. :)
      Kaikenkaikkiaan turisti saa Kouvolasta helposti hyvin negatiivisen ensivaikutelman ihmisten ja ympäristön vuoksi.

      • mitenpysyttejärjissänne

        Tuntomerkit sopivat 80% Kouvolan vanhempiin naisiin.


    • kylmiskalmis

      1) Tulo Kouvolan ydinkeskustaan Kuusaan suunnalta on karu: suuruudenhullu Kuusaantien - Kymenlaaksontien risteys täynnä karua asfalttia, vasemmalla karun possunpunainen Sokos Vaakuna ja oikealla karuudessaan vertaansa vailla oleva Pohjola-talo.
      2) Salpausselänkatu ja stalinistinen kerrostalorypäs oikealla.
      3) Hansa-keskus: Keskikadun-Tavarakadun -kierros ja päälle kaatuva arkkitehtuuri Tavarakadulla.
      4) Manski. 6,8 miljoonaa tulevana vuonna investoidaan kiinalaiseen kiveen
      5) Kouvolan torit - pelkkää betonia, ei elämää
      6) Ja sokerina pohjalla karut kouvolalaiset.
      7) Encorena Kuusankosken Valtakatu - kuin suoraan Neuvostoliitosta, mitä nyt talot liian matalia."

      • Anonyymi

        Kuvailet Kouvostoliittoa. Olet kartalla.


    • mölömölö

      Mielenterveys potilaat jankuttavat samaa vuodesta toiseen.

      • dementiavanhus

        Ai sinä vai? Menisit jo sinne hoitokotiin kun ei silmät näköjään muutenkaan enää avaudu.


    • huhaahee

      Niin paska ettei sanotuksi saa - Kouvola!

    • stnanvoikkaalaiset

      Ei Kouvolassa ole muuta vikaa kun voikkaalaiset juntit jotka painaa joka paikkaan pieruverkkareissa, värjää hiuksensa jollain sateenkaarin väreistä ja haisee paskalle.

      • ahahahah

        No ne vajakit menee häihinsäkin (tuskin peräkammarinpojat ketään saa) verkkareissa.

        Omaan hautaankin pitää saada kokoelma elämän verkkareista.


    • Erkkimerkki1

      Pitkälti vika on Kosarissa , joka julkaisee vain vihaa lietsovat kommentit. Vitun mulkut.

      • ainalässyttämässä

        Höpöhöpö. Aina valitetaan miten kosari ei julkaise kaikkia kommentteja.

        Sinä taas olet lässyttämissä samoja asioita Kouvolan hyvyydestä, etkä hyväksy jos joku ei ole samaa mieltä.

        Kosari teki betonihelvettisivuston ja muutenkin markkinoidaan betonia kauniina.


    • tyhjänkehuminenkehittää

      Pohjois-Koreassa eli Kouvolassa ei ole sananvapautta. Vain positiivinen palaute huomioidaan.

      • Kouvostoliittolainen1

        Miten niin? Kouvolan sivustoilla voi tehdä valituksia.


      • jätteidensekaantelmimään

        Täällä ja Kosan sivuilla sen parhaiten näkee. Mitään negatiivista ei saa sanoa.

        Yhdessä asiassa Kouvola on paras; SUKULAISTEN NUSSINTAAAAAA


    • omakokemukseni

      keskusta on todella ankea harmaa ja yllä leijuu sellainen apaattinen epätöivo. Muuten koko Kouvola on vain hajanaisia pikkukyliä siellä täällä...Kuusankoski, Valkeala, Anjalankoski....

    • Parastanyt

      Kaikki jaetaan suhteilla ja sukujuhlissa.

      Kouvolan slogan; insesti.....parasta!

    • outosakkiaaa

      Kerran yksi mies valitti kun tulin työvaatteilla töistä kuntosalille. Pitäiskö töistä tullessa käydä kotona käymässä vaatteet vaihtamassa, että Kouvolan neidi....anteeksi siis hameelliset miehet kehtaavat olla kanssani treenaamassa?

      • Anonyymi

        Olet ruumiinavaaja? Vai miten ne vaatteet sitä häiritsi?


    • kuvakulmaavaihda

      On se siedettävän näkönen kun kattoo oikeasta kuvakulmasta, silloin kun hyvä valaistus, oikea kellonaika, oikea aika kuusta, oot oikealla asenteella....

    • muuallarennompiaihmisiä

      Negatiiviset ihmiset. Naama norsunvitulla katsotaan kaikkea ja varsinkin uutta ei hyväksytä.

    • qwdfghtyuio

      kaikki on erikoisia paitsi Koula ja sen pienien piirien ihmiset.

      • cghjuyyrtt

        Kouvola.


    • mulkutuhoajatkvl

      Kouvola Suomen karuin kesäkaupunki! Jes jes vuhuu niin ansaitsette sen! Onneks teiltä viedään päivystyksetkin. EImitään teille mulkeroille!

      • Anonyymi

        Miten niin viedään päivystykset? Se vain muuttaa jepariasemaa vastapäätä. Näyttää viittaavan siihen, että senkin alan terveys alkaa olla vaakalaudalla? Apu näinollen lähempänä.


    • ihqkouvola

      Ah! Täällä on muitakin Kouvolan turruttamia :) En ole sieltä kotoisin, mutta sattuneista syistä välillä joutuu pyörimään niillä suunnilla. Todellakin ruma kaupunki kuin mikä, voittaa jopa Lahden tylsyydessä (nimim. entinen Lahtelainen) ja ihmiset kyttäävät kadulla kuin viimeistä päivää jos ei naama ole tuttu. Siitä tosin saa aina oman hupinsa :)

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Kouvola on paljon parempi kun Lahti.


    • homopoikiako

      Miks toi kouvolan julkkis maarit paldanin mies möllöttää kaupassa koko ajan toisia miehiä?

    • hoponlopot

      Vika on ylleensä sielä kuulo elinten välissä, se! Ilostu hyvä ihmine, tai lakkaa kaakottamasta iäneen turhuuttas!

      • KVLpropagandaa

        Eli 90% suomalaisista on päävikasia ja ainoat normaalit asuvat Kouvolassa? Tää on sitä ehtaaitoa NL-propagandaa. katsoppas Yle Kioskin Kouvola jakso missä ennen Kouvolassa käymätön jannu ahdistui siellä 15 minuutissa.


    • miemeenkuusaal

      ei kai taas tämmöstä, mie en kestä!

      • kuusaanavohoitola

        Ojasta menet siis allikkoon. Ei ihme et oot sekasin jos menet sinne avohoitolaan vapaaehtoisesti.


    • Kuusankoski

      Ai mitä vikaa? Suunnilleen kaikki, paskakaupunki.

    • Anonyymi

      No se nyt on tosi harmaa paikka :D

    • Anonyymi

      Aivan hirveä paikka

      • Anonyymi

        Kai se nyt paikkana menettelisi, kun vain saisi porukan siirtymään muualle?


      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa Kiina saattaisi olla sinulle parempi. On korkeat kerrostalot, mainosvaloja hitosti, porukkaa niin hemmetistä, autoja, lentokoneita, kilinää ja kolinaa, ja kaikki menossa kuka ties mihin kuin jättimäisessä muurahaispesässä. Korkeimmissakin kerroksissa on valot. Kaikkea niin maan pirusti, mutta ei sitä, minkä kanssa suomalainen yleensä pärjää ja tykkää olla - luonto, missä voi nähdä kauniin erämaajärven, jonka rannalla hirvi miettii sopivaa ylityskohtaa, ketun kurkistamassa lahonneen puunrungon takaa, kuulla haukan yksinäisen huudon, tai nähdä sudenkorennon lentelemässä puiden takaa kajastavissa auringonvalonsäteissä.
        Auringonlasku yhtälöitynä erämetsän ja vesistön kanssa... Jumalan kykyjä siveltimellä on kadehtinut moni. Vihreä sammal nousee askeleen jälkeen hävittäen jäljet kuin kukaan ei olisi sieltä kävellytkään. Olit hetken, sitten katoat. Luut ehkä löydetään.
        Luonnon voima kääpiöi kaiken, mitä ihminen voi saavuttaa.

        Luonto ei noudata sääntöjämme ja rajoituksiamme. Vain meitä ne sitovat lajikohtaisesti. Luonnossa muutoksia tapahtuu, eikä meillä ole asiaan sananvaltaa. Kuten etelään talvehtimaan muuttavat linnut - joko liikut (vapaasti) luonnollisten muutosten myötä, tai kuolet.

        Siksi tämä kaikki hyvinvointi pelottaa hieman, koska tiedossa on miksi tämä kaikki on mahdollista - koska ruokaa riittää, ja "se on itsestään selvyys". Meitä on nyt 8 mrd. Paljonko vielä saa tulla, ennenkun aletaan pakkotoimiin väestön vähentämseksi ja geenien puhdistamiseksi?


    • Anonyymi

      Se, että ihmiset ei ajattele omalla päällään. Mutta se on yleinen ongelma muuallakin.

      • Anonyymi

        Tarkoitat, että meneillään on taantumuksellisuus? Siltä se näyttääkin. Media kun alkaa polkea tahtia, niin kyllä jotkut tanssii, ja alkaa vedellä vaikka vieraan valtion lippuja salkoon! Kun Vietnamin sota oli, ei vedetty Vietnamin lippuja salkoon. Kun USA soti Irakissa ja Somaliassa, sama juttu.
        Kun media ei enää kerro asioita puolueettomasti, on jotain vialla. Nimittäin kuutta miljoonaa juutalaista ei olisi saanut surmata, eikä mustia haukkua rastistisella nimityksellä, mutta venäläisiä saa tappaa se vähint. 6 milj. NL aikana, ja tänään heidän päämiestään on oikeus haukkua lehteen painettavalla materiaalilla, että hän on paholainen (Kauniaisten eräs pastori), ja pääministeri saa vaatia tekemään venäläisten elämästä kärsimystä. Tämä siis orjuuden lopettamisen ja juutalaisvainojen tuomitsemisen jälkeen 2000 luvulla.

        Kuten aiemmin luin:
        "Päämin. Marin piti provokatiivisen puheen EU-parlamentissa, jonka mukaan tavallisille venäläisille tulee aiheuttaa harmia ja heidän tulee kärsiä jokapäiväisessä elämässään Venäjä-vastaisten toimien seurauksena.
        Valtamedian mukaan hänen vihapuheensa Venäjää ja venäläisiä vastaan, joka lienee täyttäneen samalla kaikki kansanryhmää vastaan lietsomisen ja sotapropagandaan liittyvien rikoslakien pykälät, nostatti suuren suosion – Marinille taputettiin seisten. Maailmalla ymmärretään, että äärimielisen Marinin puhe EU-parlamentissa oli kansanryhmän vastainen kiihotus."

        Oletteko huomanneet, että länttä ja Ukrainan sotaa negatiivisesti arvostelevaa puhetta ei juuri julkaista lännessä? Ette, koska ette ajattele sitä, vaan kuvittelette, että kun näyttää olevan hiljaista, suut tukittu, niin asiat on ok?

        Miksi Venezuelalaisella toimittajalla on aihetta puhua tällä tavalla?: "Ihmiset on myrkytetty suurten länsimaisten tiedotusvälineiden valheilla. Toimittajan tehtävänä on kertoa totuus, välittää ihmisille, mitä todella tapahtuu"!

        Luin myös:
        "Suomessa tilanne ei ole ulkopuolisen silmin normaali. Tuntui kuin olisin saapunut jollekin toiselle planeetalle. Jokapäiväisistä kirkuvista uutispommeista on tullut Suomessa niin arkipäiväisiä, että vaarana on, etteivät kansalaiset pian kykene erottamaan todellisuutta itse luomistaan fantasioista. Ote todellisuuteen hämärtyy.
        Ammattimedian toimintaan kuuluva kriittisyys, tasapuolisuus, realismi, sekä ennen kaikkea kaiken suhteellistaminen kontekstiinsa oli hävinnyt. Ne oli korvattu ääriliikkeille tyypillisellä raivopäisellä ja lapsellisella mustavalkoisuudella."

        Onko kaikki hyvin, kun media kertoo toisesta puolesta vain pahaa kuin satukirjan örkeistä, ja toisesta hyvää kuin ihanne lapsesta?
        Ihminen tietää mitä on sotarikos, raiskaukset, kidutukset, ryöstöt ja murhat. Eläin ei niistä tiedä. Media uutisoi aivan kuin ukrainalaiset olisivat eläimiä, jättämällä uutisista pois Ukrainan tekemät ihmisoikeusrikkomukset ja provokaatiot. Vain Venäjä taas pahanteossa?

        Eikä kansaa ole median talojen edessä vaatimassa edes totuutta kuultavaksi, koska taas on löydetty yksi syyllinen, yksi noita myrkkykeittoineen, tai mikä hyvänsä, että omia syntejä ei tarvitse ajatella? Ukraina on ponnahduslauta Venäjää vastaan, mitä muutakaan? Mutta miksi?

        Ei ole ennen kuultu, että joku maa saa pommittaa itäalueidensa vähemmistöä kenenkään puuttumatta. Onko kiinalaisten kaltoin kohtelemat uguurit jotain parempaa kuin venäläinen? Ehkä, koska Ukrainan asevoimien harjoittamasta venäläisvähemmistön terrorisoinnista ei ole uutisoitu - ei näytetä uutisissa niitä, jotka ottavat venäläiset vastaan ilolla. Jokainen historiaa lukenut tietää miten intiaaneista uutisoitiin 1870 luvulla. Tämä kaikki Venäjän polkeminen ja vähättely ei näytä eroavan siitä.
        Ennen pitkää pilkka osuu omaan nilkkaan. Marinin mukaan (viattomia) venäläisiä pitäisi kiusata, mutta oikeussalien ilmoitustaulujen syytettyjen listat saavat täyttyä arabian tyylisistä nimistä?

        "Vain omat parhaat tekonsa,
        ja vain intiaanien pahat teot
        on valkoinen mies kertonut kansalleen". (Sahaptin soturi Keltainen Susi)


    • Anonyymi

      Joka paikassa on huonoja puolia jos niitä haluaa etsiä. Mie aattelen, että kannattaa miettiä niitä hyviä asioita niin elämä on hiukan mukavampaa. Olen asunut eri puolilla Suomea töiden takia ja kaikissa paikoissa on ollut ihan kiva olla. Suurin syy ihmisten pahoinvointiin on asenneongelma ja vikojen etsiminen toisista. Kun usein syy tyytymättömyyteen löytyy ihan peiliin katsomalla.

    • Anonyymi

      Minäpä olen sitä mieltä että Kouvolasta ei löydy mitään pahaa sanottavaa. Oli sitte keskustasta tai kouvostoliitosta kokonaisuudessaan kyse. Kaikki paikat kouvolan alueella on ollut erinomaisia kaikin puolin ja niin on edelleenkin. Älkää aina valittako joka asiasta. T.Huuko.

    • Anonyymi

      rikkaat siat ja pullamössöt, liian kovat hinnat järvimökeillä ja kusipäiset testamentit.

    • Anonyymi

      "Joka paikassa on huonoja puolia jos niitä haluaa etsiä."
      Voin hiukan auttaa, Kouvolan huonot puolet ovat ylä-, ala-, vasen-, oikea-, etu- ja takapuoli.

      • Anonyymi

        Muttei Kouvolan sisäpuolii? Kaikki ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttei Kouvolan sisäpuolii? Kaikki ulkopuolella.

        Sisäpuoli tyhjää täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäpuoli tyhjää täynnä.

        Älyllisesti?


    • Anonyymi

      Kouvolan hyvät puolet on, että siitä pääsee sujuvasti ohi kutostietä. Juna pysähtyy asemalla, mutta jatkaa onneksi matkaa.

      • Anonyymi

        Tuota menoa olet ikuisella matkalla, etkä löydä sopivaa paikkaa. Laita tämän sivun sama kysymys muiden paikkakuntien sivuille, ja samat vastaukset tulee. Missään "ei ole hyvä". Kyse on usein siitäkin, että hlö on asunut paikalla liian kauan, ja kaipaa muutosta elämäänsä.

        Ihminen on vaeltamisen kautta kehittyvä laji, jonka mukavuudenhalu ja luonnosta erillään kehitetyt säännöt yms. on ajanut umpikujaan, kuten jo 3000 vuotta sitten valitettiin. "Haikarakin taivaalla tietää aikansa; metsäkyyhkynen, pääskynen ja kurki pitävät vaarin tuloajastansa, mutta kansani ei tunne Herran oikeutta.... 'Ei meitä kohtaa onnettomuus, ei tule miekkaa, ei nälkää'."

        Minusta näyttää siltä, etä kun kriisi tulee, suurin ongelma ihmisille muodostuu omaisuudesta miten viedä se mukanaan. Tuolla on monta omakotitaloa, ja siellä asuvat kuitenkin ovat tyytymättömiä - yksikin väärä liike, ja tulee vastalauseita, ja jos ei muuta keksitä, niin toistetaan jotan muilta kuultua itsestään selvyyttä. Minun rahat, minun omaisuus. Täytyisi tulla sellainen kriisi, että nähdään kuka on todellinen vastuuntuntoinen jakamaan kykenevä kansalainen. Rotat ensimmäisenä pakenee omaisuuksineen.

        Ei kaupunki tai kunta, vaan se, mitä ihminen itse tarvitsee luonteensa ehdoilla, ja sen mukaisesti siirtyy sinne, missä on hänelle sopiva ympäristö.


    • Anonyymi

      Olen entinen kouvolalainen muurin sieltä pois yli 20 vuotta sitten kun sain tarpeeksi moisesta paska sakista Olen matkustellut paljon Suomessa ja asunutkin monella paikkakunnalla mutta toista Kouvolan veroista kusipäitten kylää ei ole vastaan tullut no ehkä Satakunta etenkin Pori on samanlainen mongoloidien valtakunta mutta kouvolalaiset ainakin sen aikaiset vetää kusipäisyydessään täydet kympit liikaa mustalaisia varkaita juoppoja ja yhteiskunnan pummeja

    • Anonyymi

      kouvolan alueella liian kalliit talot suomen kovimmalle miehelle (ikä nyt 44v).
      jos pulitat 20k niin saat vain puretun talon, jossa katto valuu niskaan.
      ja miksi mökit hinnoitellaa levää lilluvien järvimaisemien mukaan? onpas outoa.
      jos minäkin jakaisin perintöä, tekisin sen pimeästä ilman lakimiehiä, niin aina enemmän tuohta jäisi jollekin käteen, kuin että siitä menisi siivukaan valtiolle.

      t: suomen kovin jätkä (nyt 44v)

    • Anonyymi

      No miksei Kouvola voi olla Valkeala sieltähän Kouvola on vallattu

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe