SUOMALAINEN LIVEPAINAJAINEN KEENESSA

antarcticanlehtonen

Keenen kaupungissa, New Hampshiren osavaltiossa, Yhdysvalloissa, joutui nuori kundi raivokkaan psykopaatin takaa-ajamaksi keskella paivaa Keenen kaupungin keskustassa melkein 40 minuutin ajaksi. Ohikulkijat kadulla nakivat tapahtuman, eivatka olleet lainkaan kiinnostuneita auttamaan tai soittamaan poliisille, vaan ainoa henkilo, joka soitti poliisille, oli nainen joka koki joutuneensa hairityksi sen takia, etta takaa-ajetulla oli kadessaan videokamera, jolla han kuvasi takaa-ajon tapahtumat ja johon taltioitui myos se nainen, ja ainoa ongelma, jonka nainen koki tilanteessa, oli joutua videokuvatuksi takaa-ajetun kameraan kadulla. Poliisit eivat saapuneet paikalle sen naisen kutsumina siksi, etta julkisella paikalla kuvaaminen Yhdysvalloissa ei ole rikos.

Kundi joka on takaa-ajon kohteena, huutaa taysia ohikulkijoille, etta hanta vainoaa rikollinen, joka haluaa hanelle pahaa. Ketaan ei vahempaa kiinnosta, eika poliiseja nay missaan lahes 40 minuuttiin,
ja psykopaatti karjuu tappouhkauksia takaa-ajamalleen kundille ja sanoo hanelle myos, ettei poliisi ole kiinnostunut auttamaan kundia ollenkaan, ja etta han voi ihan vapaasti tappaa kundin kadulle, eika ketaan tule kiinnostamaan, ja kaikkein vahiten poliiseja. Sama psykopaatti oli myos hakannut muutama paiva aikaisemmin takaa-ajetun kaverin kasvot taysin tohjoksi.

Takaa-ajetulla ei ole mukanaan puhelinta, ja han pyytaa useita ohikulkijoita soittamaan poliisit, mutta kukaan ei halua sekaantua tilanteeseen, ja eraskin autokuski, joka istuu parkissa olevassa autossaan, alkaa vain saarnaamaan takaa-ajetulle, etta omapahan on ongelmasi.

Itse koin viela silloin, kun asuin Suomessa, samanlaista vainoa ja takaa-ajoa kaduilla, eika poliiseja nakynyt missaan, vaikka soitin poliiseja paikalle.

Linkit takaa-ajetun kundin kuvaamaan YouTubevideoon, joka on kolmessa osassa:

Missing Footage (1 of 3): Two lunatics screaming at each other about fighting on Main St in Keene

https://www.youtube.com/watch?v=EyyFvXentRI

Missing Footage (2 of 3): Two lunatics screaming at each other about fighting on Main St in Keene

https://www.youtube.com/watch?v=7hY0Vwo9qbg

Missing Footage (3 of 3): Two lunatics screaming at each other about fighting on Main St in Keene

https://www.youtube.com/watch?v=cOuBJSoNDI4

Tietoja New Hampshiresta ja Keenen kaupungista:

https://fi.wikipedia.org/wiki/New_Hampshire

https://en.wikipedia.org/wiki/Keene,_New_Hampshire

16

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antarcticanlehtonen

      Keenen linkki ei nakojaan ole aloitusviestissa toimiva, kokeillaan jos nyt on:

      https://en.wikipedia.org/wiki/Keene,_New_Hampshire

      Jos ei ole nytkaan, niin kylla sen wikipediasivun sitten loytaa muutenkin.

    • Taitavat olla äcktöreitä molemmat.

    • antarcticanlehtonen

      Se, etta takaa-ajovideon molemmat henkilot olisivat nayttelijoita, jotka olisivat lavastaneet takaa-ajon, ei voi olla mahdollista siksi, etta poliisit saapuivat paikalle ja takaa-ajaja olisi riskeerannut pidatetyksi joutumisensa, koska takaa-ajettuhan teki poliisille rikosilmoituksen. Myos se, etta takaa-ajettu olisi tehnyt valheellisen ilmiannon poliisille, on rikos ja siksi myos takaa-ajettu olisi joutunut pidatetyksi. Tallaiset seikat todistavat, ettei takaa-ajo ollut lavastettua.

      Sellainen mahdollisuus, etta paikalle saapuneet poliisit olisivat olleet feikkiasusteisia nayttelijoita, jotka olisivat saapuneet paikalle feikkipoliisiautolla, olisi myos riskialtista touhua, koska takaa-ajo ja poliisien paikalle saapuminen tapahtuivat keskella paivaa Keenen kaupungin keskustassa, ja olisi ollut suuri riski jaada kiinni oikeille poliiseille valepoliiseina esiintymisesta.

    • antarcticanlehtonen

      Suomalainen livepainajainen Keenessa ja myos Bulgariassa on ollut tama aika yli kolme ja puoli vuotta kun olen ollut Bulgariassa maastapoistumiskiellossa. Vuonna 1961 syntynyt WARREN WILLIAM WILBER on nimeltaan Keenen kaupungissa New Hampshiressa USA:ssa 12. helmikuuta 2015 nuorta kundia takaa-ajanut mies.

      Takaa-ajettu kundi on nimeltaan Garret Ean.

      Aarre Lehtosen sahkopostia Suomen suurlahetystolle Sofiaan, Bulgariaan, 20. 2. 2016, suomen kielella:

      (Julkaistu myos nettisivullani:)

      My mail to Finland's Embassy in Sofia, Bulgaria, on February 20, 2016, in Finnish language:

      Uusi asianajajani oli loytanyt tietoja minusta Sofian oikeustalolta minua koskevista asiakirjoista, etta oikeuslaitoksen minulle maaraama entinen asianajajani Nikolay Todorov oli samaan aikaan tyoskennellyt asianajajana myos juttuni asianomistajille ja ottanut heilta vastaan minulle kohdistetun 40,000 levan eli 20,000 euron korvausvaatimuksen, jonka Todorov oli lahettanyt karajaoikeudelle ja hovioikeudelle ja vaatinut Sofian oikeuslaitosta vaatimaan minua maksamaan sen rahasumman.

      Kuinka vastaajan asianajaja voi toimia samaan aikaan myos asianomistajien asianajajana? Sellainenhan on rikos. Uusi asianajajani sanoi etta koko oikeusprosessini on sen takia pelkka parodia, joka rikkoo useita EU:n oikeudenkayntilakeja. Nikolay Todorov oli vaatinut, ettei minua saa paastaa pois Bulgariasta ennen kuin olen maksanut asianomistajille 40,000 levaa eli 20,000 euroa. Minullahan ei ole koskaan sellaista summaa varaa maksaa, joten Nikolay Todorov on vaatinut oikeuslaitokselta minulle elinikaisen maastapoistumiskiellon.


      Karajaoikeuden istunnossa ei ollut paikalla asianomistajia eika heidan asianajajiaan, kuten ei myoskaan hovioikeuden istunnossa. En ole koskaan saanut luettavakseni poliisikuulustelupoytakirjoja asianomistajien kuulusteluista enka mitaan muutakaan juttuani koskevaa asiakirjaa paitsi syyteasiakirjat. Minua pakotettiin kidutuksen uhalla tunnustamaan syyllisyyteni kaikkiin syytekohtiin karajaoikeudenkaynnissa 6.huhtikuuta 2015, etta kuten Todorov sanoi, etta jos tunnustan, niin saan vankilatuomion 1 vuosi 5 kuukautta jonka olin aikaisemmin jo istunut, tai jos en tunnusta, niin minut viedaan heti oikeussalista vankilaan viideksi vuodeksi, joka olisi tarkoittanut minuun kohdistuvia jokapaivaisia torkeita pahoinpitelyja vanginvartijoiden ja muiden vankien taholta vankilassa, joten tunnustin.


      Koko oikeusjuttuni "todistusaineisto" ja sen perusteella langetettu tuomio perustui siksi vain tunnustukseeni, ja EU:ssa ei saa ketaan tuomita vankeuteen pelkan tunnustuksen perusteella. Minut tuomittiin Sofian oikeustalolla 6. huhtikuuta 2015 kuitenkin 1 vuodeksi 8 kuukaudeksi, joten 3 kuukauden jaannostuomio jai voimaan lupauksista huolimatta. Tulen valittamaan kaikesta tasta kohtelustani Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimeen.


      Nikolay Todorov sanoi minulle puhelimessa, etta jos 3 kuukauden jaannostuomio langetetaan minulle myos hovioikeudesta (tai mika tahansa vahaisempikin jaannostuomio), niin minut pidatetaan vankilaan samalla hetkella kun hovioikeuden kirjallinen paatos vankilatuomiostani saapuu minulle. Taman takia on tarkeaa, etta Suomen suurlahetysto pyytaa jo nyt Bulgarian ulkoministeriota keskeyttamaan vangitsemisprosessini silla perusteella, etta Bulgaria on Euroopan Unionin valtio eika ketaan vankia saa EU:ssa kiduttaa eika pahoinpidella. Bulgariassa vanki ei paase suorittamaan vankilatuomiotaan yksinaishuoneessa, ja se tarkoittaa silloin etta minua tullaan uudestaan pahoinpitelemaan torkeasti joka paiva vanginvartijloden ja muiden vankien toimesta Bulgarian vankilassa. Suomen vankilassa on vangilla oikeus suorittaa tuomionsa yksinaishuoneessa.


      Bulgaria on paassyt Euroopan Unioniin siksi, etta se on hyvaksynyt kansainvaliset kidutuksenvastaiset sopimukset, joiden nojalla minulla on oikeus paasta suorittamaan mahdollinen jaannostuomioni Suomeen, koska olen Suomen kansalainen. Haluan, etta tasta asiastani tehdaan nootti Bulgarian ulkoministeriolle, etta jos saan viela edes yhdenkaan paivan vankeutta, niin minua ei vieda vankilaan Bulgariassa, koska minua tullaan siella pahoinpitelemaan torkeasti, kuten aikaisemminkin, vaan saan odottaa vapaalla siihen saakka kunnes poliisit Suomesta saapuvat noutamaan minut Suomeen vankilaan, ja etta tulen antautumaan Suomen poliiseille vapaaehtoisesti. Kaikista tassa sahkopostissani kertomistani asioista on informoitava sellaisia Suomen viranomaistahoja, joilla on auktoriteettia keskeyttaa jo heti alkuunsa vangitsemisprosessini Bulgariassa ja siirtaa minut Suomeen vankilaan, jos Sofian hovioikeus langettaa minulle vankeustuomion.


      Olen odottanut 10 kuukautta ja 14 paivaa Sofian karajaoikeuden kirjallisia dokumentteja 1 vuoden 8 kuukauden tuomiostani joka langetettiin minulle suullisesti 6. huhtikuuta 2015, enka ole tahan paivaan 20. helmikuuta 2016 mennessakaan vastaanottanut Sofian oikeustalolta yhtaan mitaan kirjallista dokumenttia oikeudenkaynnistani enka tuomiostani.

      Aarre Lehtonen

    • antarcticanlehtonen

      Korjaus: Warren William Wilber takaa-ajoi melkein 40 minuutin ajan Garret Eania 15. helmikuuta 2015, ei 12. helmikuuta 2015.

    • viheltäväkulkuri

      Kaksi sekopäätä mesoaa kadulla. Kumpikin voisi vain poistua paikalta, mutta ei, on hauskempi kinata. Ei ihme, että ihmiset vaan katselee vaivaantuneena sivusta.

    • antarcticanlehtonen

      Jos katsoo videosarjan ja tajuaa siella puhuttavaa englannin kielta, niin tietaa etta kyseessa oli tilanne, jossa Warren William Wilber takaa-ajaa Garret Eania tarkoituksenaan murskata hanen paansa ja kameransa, kuten han videolla uhkailee, ja ilman kielitaitoakin voi nahda, etta Garret Ean pakenee takaa-ajajaansa henkensa kaupalla. Kyseessa ei ole kahden sekopaan mesoaminen kadulla, vaan hengenvaarallinen vainoamistilanne, Talla salaliittoteoriapalstalla usein sanotaan, ettei mitaan vainoamista ole koskaan missaan olemassakaan, vaikka vuonna 2014 Suomen lakiin kirjattiin uusi laki vainoamisesta. Videosarja todistaa, etta vainoamista on olemassa. mutta suomalainenhan ei usko mihinkaan vaikka nakee videolla tai livena.

    • Heisunheiluville

      Kyllä tuossa pata kattilaa soimaa. Molemmat, sekä kuvaaja, että kuvattava häiriköivät toisiaan. Jos jompikumpi muka on vaarassa, niin miksei hän juokse pois? Nythän kuvaaja jahtaa kuvattavaa ja toisinpäin. Kaiken maailman vajakkeja sitä onkin.

    • antarcticanlehtonen

      Takaa-ajaja aloittaa takaa-ajon ja saa takaa-ajetun pakenemaan kaduille joihin hanella ei alunperin ollut tarkoituskaan menna. Sitten kun takaa-ajaja lopettaa hetkeksi takaa-ajon, niin han kavelee samaan suuntaan josta oli aloittanut takaa-ajon, ja saman tekee myos takaa-ajettu, koska hanella ei ollut tarkoituskaan menna niille sivukaduille joihin hanen takaa-ajajansa oli hanet motittanut. Sitten takaa-ajaja huomaa kohteensa uudelleen ja aloittaa taas takaa-ajon. Vaarassa oli vain takaa-ajettu, ja hanhan juoksee pois koko ajan aina kun takaa-ajaja aloittaa vainoamisjahdin uudelleen.

      Takaa-ajettu ei "hairikoi" sen takia, etta han huutaa takaa-ajajalle koko ajan, etta mene pois ja pysy erossa minusta, ja han huutaa myos ohikulkijoille, etta han on vaarassa ja pyytaa heita soittamaan poliisille. Mita "hairikoimista" se sellainen on? Ainoa hairikko on takaa-ajaja, joka puhuu tappouhkauksia takaa-ajetulle. On kylla aika omituista, jos takaa-ajetusta tehdaan "hairikko"sen perusteella, mita hanen videoltaan on havaittavissa.

      No jos jotakin salaliittoteoriaa halutaan tahan ottaa, niin Amerikassa on kriisien varalta paljon erilaisia poliisiharjoituksia, joita kuvataan ja laitetaan mediaan niin, etta ne muka olisivat olleet todellisia tapahtumia. Nama ovat todistettuja asioita. Takaa-ajovideonkin voidaan salaliittoteoriassa ajatella olevan sellainen, etta seka takaa-ajaja etta takaa-ajettu olivat palkattuja kriisinayttelijoita poliisien kriisiharjoitteluoperaatiossa, jossa testattiin kriisiharjoituksesta tietamattomien ohikulkijoiden halua ja nopeutta soittaa poliisille kun nakevat takaa-ajotilanteen.

      Toinen mahdollisuus on se, etta kyseessa oli yksityisen elokuvaryhman tekema naytelmaelokuva, johon palkattiin joko oikeita poliiseja tai nayttelijoita poliisin puvuissa ja kaytettiin joko oikeaa poliisiautoa tai feikkipoliisiautoa. Valepoliisipukuja ja valepoliisiautoja saa vuokrata elokuvatarvikefirmoista naytelmaelokuvien tekemista varten.

      Kuitenkin se, etta videosarjan kerrottiin olevan todellinen, olisi aiheuttanut syytteet videosarjan tekijoille, jos kyseessa olisi ollut vain naytelmaelokuva, koska takuulla sellaisen naytelmaelokuvan tekemiseen keskella kaupunkia tarvitaan lupa, ja luvassa lukee, etta se on myonnetty fiktiivista elokuvaa varten, ja jos myohemmin leffan kuitenkin kerrotaan olevan dokumentoitu video aidosta takaa-ajotilanteesta, niin kyseessa voi olla petos, eritoten jos videolla tehdaan rahaa.

      Mielestani kyseinen videosarja takaa-ajosta on kuitenkin aito, eika poliisien kriisiharjoitusoperaatio eika naytelmaelokuva,

    • antarcticanlehtonen

      Aarre Lehtonen on February 21, 2016:

      COMPLAINT TO HELSINKI COMMITTEE FOR HUMAN RIGHTS ABOUT A LAWYER WHO COMMITTED A CRIME BY WORKING BOTH FOR THE PLAINTIFFS AND FOR THE DEFENDANT AT THE SAME TIME

      My court appointed lawyer Nikolay Todorov who had worked in my court case in Sofia, Bulgaria, where I was the defendant, had also worked for the benefit of the plaintiffs at the same time, so he was working for the prosecutor.

      I had hired a new lawyer who went to read in the Sofia courthouse all the court documents that I was never able to get for reading, and he found out from the documents that Nikolay Todorov had worked for the benefit of the plaintiffs of my case, and he had received and accepted their demand of 20,000 euros that they want from me.

      If I don't pay, and I can't afford paying, I can never go out of Bulgaria. So Nikolay Todorov had accepted that the plaintiffs of my case hired him to work as their lawyer at the same time while he was working as my court appointed lawyer of my court case. Nikolay Todorov had demanded the judges of my case to order me to pay 20,000 euros for the plaintiffs of my case.

      In that way Nikolay Todorov committed a crime by working at the same time both for the defendant and for the plaintiffs, and that is a court procedure crime scandal of the millennium, and if the court orders me to pay even one euro for the plaintiffs, I will sue Nikolay Todorov to international crime tribunal where he will be denied to practice the law for the rest of his life, and I will demand that my entire Bulgarian court case will be nullified because of the crime that Nikolay Todorov committed.

      Aarre Lehtonen, on February 21, 2016

      • parempi_onni_ensi_kerral

        Googletin tuon "asianajajasi" nimen. Hänhän on entinen jalkapallotähti ja nykyinen valmentaja eikä mikään lakimies! Lehtosen onneton kusetusyritys paljastui parissa sekunnnissa kun osaa käyttää hakukonetta.


      • antarcticanlehtonen

        Nikolay Todorov on yhta yleinen nimi Bulgariassa kuin Matti Virtanen Suomessa. En kai mina valehtele nimia Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimeen Strasbourgiin tekemaani englanninkieliseen valitukseen. jonka linkki loytyy uuden nettisivustoni alusta, siella olevan runon jalkeen.

        Uuden nettisivustoni linkki:

        http://aarrelehtonen.wix.com/mysite


      • valhe_emävalhe_Lehtonen

        Voihan se koko valituskin olla valhe! Veikkaan että tuo futari tuli Googlessa ensimmäisenä vastaan kun etsit bulgarialaista miehen nimeä...

        Mutta ihan siltä varalta että olen väärässä, ole hyvä ja todista asianajajan olemassaolo linkillä miehen LinkedIn-profiiliin tai asianajotoimiston sivulle, mistä löytyy Todorovin nimi. Jään odottamaan mutta en pidätä hengitystäni.


      • antarcticanlehtonen

        Se asianajaja on olemassa, koska han oli lasna oikeudenkaynneissani, mutta voihan tosiaankin olla niin, etta koko juttuni poliisit, syyttajat ja tuomarit ovat kertoneet valenimet minulle, jotta en paase myohemmin haastamaan heita oikeuteen, ja myos juttuni asianomistajien nimet saattavat olla valetta, jotta en voi myohemmin haastaa heita Kansainvaliseen rikostuomioistuimeen valheellisten syytteiden ja vankilan jarjestamisesta minulle.

        En tosiaan ala surffailemaan mitaan bulgarialaisten asianajotoimistojen sivuja tarkistaakseni mitaan, koska niilla sivuilla saattaa olla vakoiluohjelmia, ja vaikka asianajajani nimi olisikin jollakin sivulla, niin valeasianajotoimiston sivut voi fantasioida nettiin kuka vaan joka hieman osaa lakitermeja.

        Seikkailujani Bulgariassa ja sen oikeussysteemeissa on Suomessa vaikea uskoa, On mahdollista, etta Bulgaria on jokin MikaMikaMaa Antarctican tuolla puolen, joka todistaa silloin sen, etteivat kaikki toiset maat Antarctican tuolla puolen aina ole mitaan Disneyworldeja.


    • antarcticanlehtonen
    • LehtonenPaneePinkkuja

      Mitä helvetin paskaa! Painuisi Etelänavalle pinkkuja panemaan toi Lehtonen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe