Gallup: Huonoin palvelu Imatralla

palpal

Missä Imatralaisessa yrityksessä olet saanut huonoa palvelua? Millaista? Mitä terveisiä haluaisit kyseiselle yritykselle lähettää?

58

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.Tikkane

      Teollisuustien autosähkö.
      Että tulikin tehtyä se virhe että menin sinne. Aivan kuin olisin ollut näkymätön. Ei tapahdu se virhe enää koskaan.

    • lamel

      Teollisuustien autosähkössä on ammattitaitoiset tyypit ropaamassa, mut ei minkäänlaista asiakaspalvelutaitoa..Asiakasta ei huomioida mitenkään
      .

      • öiäiphjcuc

        Muumi on tyhmempi kuin miltä näyttää.


    • vanhaasiakas

      valkeelt hirveltä huonoin palvelu,römpsä kuin vanhal huoral mut niihän se onkiin ja varasti vielä rahat

    • ikinäentingi

      häh!!!! mie oon aina saanut asiallisen kohtelun siel Autosähkössä, eikä väliä ole silläkään, pääasia on kuitenkin, että auto tulee kuntoon.

      • Sähköautokuski

        Nimenomaan näin. Paskat siitä asiakaspalvelusta.


      • Tyytyväinen1

        Asiakasplvelu on vain homoille ja hyysäreille!


    • Eikoskaanenää

      Kotipitsassa

    • rtyuioplikujhygtfrde

      OC-baarista!! DJ (Marco tai jotain..) rupeaa raivoamaan jos erehtyy esittämään biisitoiveen ja ainakin yks portsari käyttäytyy täysin mielivaltaisesti ja asiakkaita halventavasti! Jos on itsetunto niin heikolla pohjalla että pitää kohotusta hakea portsarinroolissa ja yökerhossa soittava nolla Dj ei kestä biisitoiveita niin kyllä on alanvaihdon paikka! Nämähän alkavat molemmat olemaan jo yleisiä vitsejä ympäri Imatraa, mutta luulisi johtoporrasta hieman häiritsevän kun menee koko puljun maine. Itse en enää asioi!

      • eihyväkuppila

        Eiks toi Marco tai jotain ole toiminut tiskijukkana jotain 40 vuotta!? Olisko aika jo levätä?


      • 35453446

        marco on kuppa jota esiintyy vain E-Ameriikassa ja Imatralla


    • ex-asiakas

      isänöitsiä t:sto vainio.. omistaja 101 % narsisti,jolla vakavia ongelmia orjentoitua paikkaanja aikaan...?????????????????? ääliö !

      • extalkkari

        Olen kuullut että tämä vainio on itseään täynnä oleva akankutale. Ei sovellu isännöitsijäksi edes koirankoppi-yhdyskunnalle.


      • pihaalueenanssi
        extalkkari kirjoitti:

        Olen kuullut että tämä vainio on itseään täynnä oleva akankutale. Ei sovellu isännöitsijäksi edes koirankoppi-yhdyskunnalle.

        se akka on täys kaheli--------- ei sovellu mihinkään asiakaspalveluun...ei edes lakaisemaan katuja ja asuntoyhtiöiden piha-alueita.


    • prismaonhyvä

      Prismassa taas on aurinkoinen
      ja hyvä palvelu !

    • syylllinenpeilissä

      Metsä vastaa kuin sinne huutaa.

    • eipärahakelpaa

      Antenniasennus-Juha olen jo pari vuotta soitellut Eipä kukaan viitsi vastata Taidan tlata Mikkolan laittamaan lautasantennin

    • otahaselvää

      heh heh soittele vaan. ei se vastaa. On nimittäin kuollut jo parivuotta sitten, mutta saathan soitella. Ei varmaan sille enään raha kelpaa hahahahaaaa

    • luukkaanstudiot

      juha asentelee nyt taivaskanavia-.------------------>

    • mansikkalantorttu

      kiinteistöhoito Varis ; ala-arvoista asiakaspalvelua ja suranaista valehtelua.

    • Tyytyväinen1

      Pääkirjastosta olen AINA saanut ystävällistä palvelua, ihan joka kerta!!!

    • ASIAKAS-masa

      PÄÄKIRJASTO ON AINUT TOSI TÄYDENPALVELUN VIRASTO onko muita ??


      KIITOS KIRJASTON TÄDEILLE JA SEDILLE teette arvokasta työtä kovalla ammattitaidolla


      UPEAA !!!!!! asikkaansa jo v 1960

    • hyvääpalvelua

      Voisiko tämänkin keskustelun kääntää ja kysyä että missä yrityksessä palvellaan parhaiten.

    • tainionapteekki

      Juu ! Tainionkosken apteekissa
      paras palvelu! Siellä on tarpeeksi
      farmaseutteja , jotka auttaa heti
      kun kysyy jotain. Ja Tainion apteekissa on hiusten ohenemiseen ja lähtemiseen
      hyviä aineita jotka varmasti
      tehoaa ! Mm. Priorin ja Rogaine
      ja Vichy ! Ja sieltä saa ilman
      pyytämättä näytteitä. Ja lehden!
      Ja se, että siellä tosiaan tarpeeksi henkilökuntaa , niin ettei ravitse odotella.

      • erittäinhyvää

        Erittäin hyvää palvelua, samoin Imatran apteekissa.


    • HulluLehmäKassalla

      1996 kävin muijan kanssa siinä, mitä Kulmiksi sanottiin. Siinä lähellä on se Imatrankoski ym. No, siinä oli silloin joku S-ryhmän ruokakauppa, missä käytiin. S tai K-ryhmän, en nyt enää vittu muista niin tarkkaan, ja nykyään se mesta näyttää iha erilaiselta kuin silloin, kun siihen on rakennettu sen jälkeen uutta. Oon käyny Imatralla viimeksi yli 10 vuotta sitten. Mutta nyt itse kertomukseen: Mentiin sinne kauppaan, ostettiin irtokarkkeja, jotka sitten punnittiin siinä hedelmävaa'alla. Sitten mentiin kassoille jonottaa. Kassalla oli semmonen vanha ämmä, jolla oli helvetisti nuoria vastaan. Muutenkin, niin katsoi vähän kaikkia asiakkaita hyvin happaman näköisenä. No se sitten punnitsi sen karkkipussin erikseen ja yllätys yllätys, niin tämä kassan vaaka näytti jonku 10 grammaa enemmän kuin se hedelmävaaka siellä karkkihyllyn vieressä. Niissä vaaoissa oli heittoa, että eivät näyttäneet samaa. Se kassaämmä alkoi siinä sitten väittämään, että olimme punninneet ja sitten laittaneet pussiin lisää karkkeja. No, se sitten selvitettiin ja tämä kassaämmä oli väärässä. Alkoi siinä varkaaksi väittämään rehellistä ihmistä. Lähettiin vittuun siitä kaupoilta, ja muija kertoikin minulle, että tää kassaämmä on aina sellanen kusipää. Jatkossa kun käytiin tuossa kaupassa, niin katsottiin aina, että mihin kassalle mennää jonottaa. Jos nähtiin tuo kotka kassalla, mentiin toiseen jonoon. Kukaan muu kassa ei ruvennut erikseen punnitsee mitään, vaan olivat asiallisia.

    • happyhotel

      Vuoksenhovissa on nykään loistava palvelu ja ilmaiseksi!

      • peräperälä

        Niin jos on irakilainen sotilaskarkuri väärennetyillä papereilla tai ilman...


    • dogulamppu

      PÄÄKIRJASTOSSA SAA LOISTAVAA JA AMMATTITAITOISTA PALVELUA..

    • Uudistus_kannatti

      K-raudassa aivan jäätävän kova palvelu! Kauppa tyhjänä ja 15 myyjää tuijottaa et mitä hittoa tuo täällä tekee ja saat aivan rauhassa kävellä tekemässä ostoksia ja kukaan ei tule vahingossakaan kysymään kuinka voin auttaa tai etsittekö jotain! :D Entinen asiakas...

      • dsafafa

        täytyy kompata, 21.4. koitin saada edes jonkinlaista palvelua mutta ei sitten millään onnistunut. Noh saihan ne koko omakotitalon laminaatit Lappeenrannastakin


      • ImatranIsäntä

        Kun MINÄ astun kauppaan niin haluan kävellä vapaasti kaupassa ilman että joku on nykimässä hihaan koko ajan että osta osta! Tuollainen palvelu on jostain basaarista kotoisin ja EI kuulu Suomalaisen Ihmisen luonteelle sitten mitenkään. Sitten kun olen päättänyt mitä haluan ostaa etsin itselleni myyjän joka varmaan mielellään auttaa mua. Näin siis Suomessa ja painukaa te hyysärit sinne Vuoksenhoviin kavereittenne luo takasin!


    • Pettynytrautaan

      K-Raudan palvelussa paljon häikkää, kysyt sisustuspuolelta mitä tahansa ruetaan plaraamaan ohjekirjoja tai tulee muun kuin suomen kielen taitava ja ei voi edes tinkiä tai edes kysyä mitään, meninpä Lappeeseen ja palvelu ja asiantuntemus kohdillaan..

      • ruetuelue

        hahhhaaaa, mikäs sanasuomen kielessä on "ruetaan" ????


    • valumötti

      Imatran K-rauta on ihan ok, persaukiset vinkuu.

    • Surkeallepalvelulle

      Voi ne persaukiset vinkuakkin, mutta kun se palvelu on täysin persseestä vaikka rahaa on, joku pöllö äidinkieltäkin jollekkin yrittää opettaa, mutta kuinkas se oma virke on muodostettu, kannattaisiko ottaa oppikirja taas esille?

      • siitässaitpersse

        Vinkuakkin, ei noin, vaan vinkuakin...yhdellä koolla.
        Jollekkin, ei noin, vaan jollekin...yhdellä koolla
        buuuuhhhaaaaaa:DDDDDDDDDDDDDDDDD


    • valumötti

      Toivottavasti osaa puhua selvemmin kuin kirjoittaa, muuten voi asiakaspalvelu olla haasteellista....

      • Buaaahhhaa

        K- Raudassa ei ole palvelua, siellä ei tarvitse puhua edes epäselvästi, Lappeenrantaan ja palvelu toimii!


    • kummaJuttu

      Jätin kerran takin oc:n narikkaan,takin taskussa oli 40€ taksirahaa jemmattuna pieneen juuri ja juuri huomattavaan taskuun.Eipä ollu enää kun sain takin takaisin.

      Ja joo en juonu niitä enkä hukannut, joten jos ei hypänneet itsekseen taskusta kesken illan niin mihinköhän ne katosi?

      Varmaan taskut kääntyivät itsekseen ympäri ja setelit kasvatti siivet ja lensivät portsarin ohi ovesta ulos..?

    • Lateksisi

      Tämä uusi K-Rauta. Paljon en ole vielä tarvinnut, mutta sekin vähä perseestä.
      Entisessä oli maalin myyntikin jotenkin kohdillaan, sai jotain maalia suoraan hyllystä nyt on kaikki sävytettävä ja ainakin noin viikko takaperin käydessä myyjä (nainen) oli täysin ulkona koko maalihommasta.
      Tapahtui meillä ainakin liikkeen vaihto siihen toiseen liikkeeseen Sukkulakadulle.
      Palvelu hyvä mutta ei tyrkyttävä ja muutenkin mieluisa.
      Ennen oli K-Rauta lähempänä mutta nyt matka on liki sama joten vaihto suoritettu.

    • pienessätinnerissä

      Monessa liikkeessä myyjien vaihtuvuus jostain syystä suuri ja usein sen takia kokemattomia. Varmaan palkat perseestä.

    • olikohakesätyöläinen

      Se k-raudan kassa millä on osittain lyhyet vaaleat hiukset, ei sano päivää eikä kiitos tai näkemiin,muutenkin hyvin ylimielinen ja puhuu kuin ö luokan kansalaiselle tiuskimalla. Pääseekö siihen kassalle ihan kuka vaan?Nykyään luulis jo tuon ikäisenkin osaavan käytöstavat varsinkin kun on asiakaspalvelutyössä. Mutta k raudassa tämä ei näköjään ole tarpeellista.

      Ei sen puoleen, puuilo Lapppeenrannassa sai uuden asiakkaan,ei tartte enää tuolla asioida, onhan tuo jo tiedetty vuosikausia mikä asiakkaiden halvennus liike tuo on, vittuillaan välillä päin näköä. Ja ammattitaito ja käytös asiakasta kohtaan on tuota luokkaa.

      Onneksi siellä on muutama hyväkin myyjä joka tulee heti luokse ja kysyy kuinka voi auttaa, mutta tämä "blondi" käski mennä itse tarkistamaan tuotteen saatavuuden vaikka älykännykkää selatessa ei näyttänyt kiire painavan päälle tyhjällä kassalla,infopiste oli myös tyhjä.

    • Godbye

      Hoonoo Soomee ei viitsi mennä k-raudan kassalle kuuntelemaan. Vot harasshoo.

    • olikohakesätyöläinen

      Tää ei edes ollu hoonoosoomee vaan ihan suomalainen,30-40v nainen. Oon huomannu monessa työpaikassa että huonot kotiolot,juoppo ukko tms niin ne ongelmat tuodaan työpaikalle ja se näkyy juuri huonona asenteena asiakkaita kohtaan eli ongelmista johtuvan turhauman saa niskaansa asiakas.

      En sano että tässä tapauksessa on juuri näin,mutta pakkoko on mennä asiakaspalvelualalle jos siellä ollaan naama norsunvitulla.

      • siinäkuulet

        Honkaharjussa terveysaseman puolella lääkäreitten vastaanotolla huonoin palvelu. Tympeitä ylimielisiä itteesä täynnä olevia paskoja. Luuleevat olevasa kaiken arvostelun ja kritiikin yläpuolella! Ovat oikea hölmöläisten joukko


    • Ikävämaku

      Tähän päivään asti olen saanut K- Raudassa hyvää palvelua. Mutta tulihan se kaveri vastaan joka ei sovellu asiakas palveluun joka on noutopihalla. Noutopihalla on vähän Suomea murtaen puhuva kaveri olikohan Iikor. Siinä on sellainen työntekijä joka huokuu palveluhalua. Hänestä voisi ottaa oppia mitä asiakaspalvelu on. Toivottavasti Lahtelalle meni viesti jotta siirtäisi työntekijän joka ei halua palvella asikkaita hyllyjä täyttämään.

    • doctorpipari

      oletteko käyneet eläinlääk. imatralla? onko ollut eroja palveluis?

    • Yäk

      Pizzeria.. ups! Siis Steak House Kent Imatrankoskella! Väärät täytteet ja varmasti luotetaan siihen että asiakas ei itse tajua mitä sai! Jos puuttuu aurajuusto niin saat pyydettäessä kylmänä pizzan päälle (Mikä valtava makuelämys) ja limsapullot haettu kaupan alemyynnistä ja rapsutetty -30% lappu irti!! Näinköhän täytteet ovat samaa kamaa pakastettuina..? Oksettavaa!

      • Alllllllaaaahkebaaaaab

        Itse lopetin pari vuotta sitten noitten karvakäsipaikkojen tukemisen.
        Käyn ennemmin pari kertaa kuukaudessa vaikka rosvossa.


      • alakayrosvosa

        Sina olla rassisti sika!


    • VarmaTietoinen

      Ravintola Bistro! Todella huonoa palvelua nuorilta tytän hupakoilta. Siellä oli 3 pöydässä asiakkaita ja saatiin istua 30min ja menin itse sanomaan että saako täällä palvelua kassalle. Sitten takahuoneessa tulI mustahiuksinen nuor likka käryten aivan tupakalta. Sitten samainen tyttö keräsi lautaset kun oltiin syöty ja kysyi lasku samasta vai erikseen. Niin eihän sitä jälkiruokaa taida siellä saada? Pitkööt tunkkinsa! Käyn Holidaylla koska siellä saa palveluakin!

    • kalkkis-

      Ei saa häiritä pissisten röökaamista ja puhelimen näpräämistä

    • VolvoVain

      Shellin kiljukaula taitaa viedä kyllä palkinnon tässä sarjassa! Kyllä on paikan taso laskenut parissa vuodessa.. En enää käy!

    • jakarmeennäkönenkin

      Rosson yks mustatukkanen, sellainen rekkalesbo-tukkaämmä, se on ihme möliskö, huutaa kailottaa vaikka olis metrin päässä

      • tapio65q

        Rosson nuorilta likoilta todella huonoa palvelua. Samoin lvis-projektit.


      • jooooooooooooooo

        nii..se kokkiko???


      • tärkeinensin

        Jos ne ehtii pokemoneja ku ei jouva palvelemaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe