Monalizan Salonki kokemuksia

HannaM1998

Hei, onko kokemuksia Monalizan Salongista? Varasin ajan ja haluan kuulla kokemuksia :)

18

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taj

      Heippa, olen itse juuri käynyt siellä. Kirjoitin aiheesta myös blogin jos haluat vilkaista: www.tajsbeauty.wordpress.com :)

    • raisapi

      Hei!! Kävin juuri eilen ottamassa heiltä volyymiripset ja en voi millään lailla suositella paikkaa, ripset liimattu huonosti, osa luomissa kiinni. Volyymien viuhkoja ei avattu vaan ne oli ns."klimppeinä" liekö tekijällä ollut kiire kun ripset teki reilussa tunnissa, ihan kamala kokemus. Nettisivuilla ei edes ilmoiteta että eivät hyväksy kortilla maksua ja siellä tuli joku kundi leikkauttamaan tukkaansa ja hän joutui menemään automaatille ja nää työntekijät vielä pyysivät häntä rikkomaan rahaa kun heillä ei ole kassassa antaa takaisin!!? Älkää menkö! Onneksi sain ajan huomiselle asiantuntevasta liikkeestä ja saan nämä kammotukset pois!

    • Jepjep123456

      En suosittele ottamaan ripsipidennyksiä kyseisessä paikassa. Fb he poistavat/piilottavat osan huonoista arvosteluista.

      • Älkäämenkö

        Ja täältäkin näköjään ovat poistattaneet monta viestiä.


    • pdjsfpajf

      On. Kävin tyvivärjäyksessä, se meni ihan ok, tai no tyvivärjäystä ei kai voi pilata helposti. Vieressä oli nainen, jolle tehtiin raitoja tms. ja mun mielestä näytti ihan kivalta. Ainoa mikä ärsytti oli se, että hoitoaineen vaikuttaessa sain maata ihan yksinäni, jäin siis kaipaamaan päähierontaa, jonka yleensä saa hoitoaineen vaikuttaessa. Tai no aineen piti olla Olaplex, en tarkistanut oliko. Jotenkin jäi fiilis, että ei ehkä ollut kun en nähnyt ko tuotetta missään. Maksaminen olikin sitten hankalampaa, vain käteinen kävi ja se piti käydä rikkomassa naapurikahviossa, koska heillä ei ollut vaihtorahaa. Kuitin sain.

    • Oooolalaa

      Kävin ottamassa raidat ja leikkauksen kun offerillan kautta löytyi hyvä tarjous heille. Päällisin puolin raidat näyttävät hyvältä (pyysin ohuita luonnollisen näköisiä raitoja ) . Leikkaus/tasoitus hoitui trimmerillä (!) eikä saksilla, mikä kummastutti. Paikan päällä tukka kuitenkin näytti hyvältä , hyvät vaaleat ohuet raidat ja skarppi leikkaus, mutta kun pääsin kotiin huomasin esim niskassa on törkeän paksuja palkkiraitoja! Eihän ne sieltä päältä päin näy mutta harmittaa mikseivät tehneet kunnolla loppuun asti. Kotona huomasin myös muutamia pitkiä haituvia mitkä oli jäänyt leikkaamatta , koska "leikkaus " suoritettiin sillä hiton parranajokoneella. Tulos on "ihan ok" mutta en usko että menen toista kertaa koska ammattitaito ei nyt ihan vakuuttanut...

      • tattista

        Eli jätän lokakuun 45€ diilin väliin- yli 150 diiliä ostettu ja 2kk aikaa käyttää se. Jälki siis sen mukaista - Kiitos kommentistasi!


    • Joane

      Itsekkin kävin tänään leikkauttamassa hiukseni siellä. En voi suositella. Pitkä tukkani kynittiin ja leikattiin epätasaisesti saksilla sutasten. Leikatessa ei käytetty kampaa tai muutakaan, vaan latvoista kiinni ja niks naks. En saanut ohentuneisiin hiuksiini edes lämpösuojaa tai muita hoitoaineita pesun jälkeen. Jouduin leikkauksen loputtua vielä pyytämään josko voisivat siloittaa vähän kun sivuhiukset olivat kuin siksakkia. Tosi törkeä leikkaus.. kaiken kukkuraksi lähtiessäni molemmat kampaajat yhteen ääneen kehuivat että kaunis kaunis, paskanvit@t!

    • ookooo

      Kävin laittamassa raidat ja ihan perus kivat hiukset sain. Mielestäni hinta on paljon alempi ja vastineeksi sain kivat hiukset. Aluksi pelotti kun luin täällä negatiiviset palautteet ja hieman epäröin millaista hiusta minä saan. Annan arvosanaksi 8/10 (hinta-laatusuhde otettuna huomioon). Menen viimeistään talvella uudestaan kun oon niin edullista. Parasta on se että kampaaja kuunteli ja kysyi väli ajoin mielipiteeni.
      Kampaajalle ei kannata olla mykkänä kun kyse sun hiuksista!!

    • Kohti_uusia_iloja

      Ostin hiusten monivärivärjäystarjouksen Offerillasta. Soitin Monalizaan ajan sopimista varten, mutta puheluuni ei vastattu. Ei siinä mitään, laitoin numeroon tekstarin, ei vastausta. Laitoin päivän parin päästä toisen, hiukan vaativamman tekstarin, jossa halusin jo saada ajan sovittua. Yllätys, yllätys ei vastausta. Kolmantena päivänä kyllästyin odottamaan, katsoin netistä kommentteja tästä putiikista, kauhistuin ja pyysin Offerilta rahat takaisin. Tämän putiikin toimintatapa vastaamattomuudellaan saa minulta täyden tyrmäyksen. En suosittele.

    • Yksi-kerta-riitti

      Kävin tyvivärissä ja leikkauksessa. Myös offerellatarjouksen houkuttelemana. Värjäys epäonnistui, tukka tuli sameaksi. Tarjoukseen kuului myös leikkaus mikä suoritettiin jollakin trimmauslaitteella parissa minuutissa. Myös vaikeuksia saada aikaa, tekstareihin ei vastattu. En enää mene toista kertaa.

    • Tyrmistynyt-ex-asiakas

      Muutin Monalizan lähistölle 6 kk sitten. Kävin pari kertaa hiushoidossa. Sama juttu kuin muillakin ajan varaus hankalaa puhelimitse , varaukset onnistuivat paikan päällä. Maksu käteisellä (väliä käyneillä 3 kk) maksupääte oli molemmilla kerroilla rikki eikä kuittia tarjottu. Nyt huomasin offerillatarjouksen, varaus tehtiin paikan päällä. Kun menin ajoissa varattuna aikanani niin minulle sanottiin että ei käykään. Sillä olin jo heidän asiakas. Tarjous koski vain uusia asiakkaita. Sanoin ok. Jos maksan voinko käyttää ajan (seuraavana päivänä minulla oli juhlat). Ei käynyt penkillä käsittelyssä istui jo peruutusaikaa kärkkymässä ollut asiakas jolle minun aikani oli jo annettu. Uskomatonta! Ilmeisesti Monalizalla menee niin hyvin että he voivat valita itselleen mieluisat asiakkaat. Itse en kyllä heidän palvelujaan tule käyttämään enkä missään tapauksessa voi suositella heitä.

    • OZ66

      Tulin kampaajalta ja melkein itku tuli (mutten osaa enää itkeä turhasta, höh, aikaisemmin olisin itkennyt). En odottanut loistavaa palvelua, mutten myöskään paskamaista kohtelua. Ensinnäkin varaustani ei löytynyt, ja se oli ilmeisesti minun syytä, koska vaikka soitin oikeaan numeroon, kuten kännykän data osoitti, niin en saanut vahvistusta. Varasin viikko sitten ja puhelimeen vastasi huonoa suomea puhuva henkilö, joka kylläkin otti kaikki tiedot ylös (nimi, e-mail ja puh.nro, sanelin komeen kertaan), mutta hän ei maininnut, että minun pitää odottaa vahvistusta. Noh... ruuhkaa siellä ei varsinaisesti ollut, pääsin istumaan tuolille, mainitsin, että palasin juuri lomalta, tietenkin tukka on merivedestä ja auringosta kuiva ja tänään on ainoa päivä, kun pääsen kampaajalle ennen työmatkoja. Minua palveli ilmeisesti paikan omistaja. Koko ajan repi hiuksia kysymättä sattuuko, ilmeisesti oli vihainen kun tuolla tavalla ilmestyin, pesupaikalla sanoin, että "Kiitos "kysymästä", vesi on ihan OK, ymmärrän, että olet vihainen, mutta älä kuitenkaan revi hiuksia", piti pesun jälkeen korjata korvakorutkin. Pään hierontaa oli siis turhaa odottaa. Pyysin kylmän vaaleita ja ruskeita raitoja, sanoin, että kunhan saadaan siistimmäksi, nyt on sävyt sekaisin. Hän osasi laittaa raidat, mutta pesupaikalla ihmettelin, etten saanut sävyttävää taittoväriä. Tasoitusleikkaus meni pyytämästäni 1,5 sentistä yli, kasvatan ja hoidan öljyillä hiuksia. Noh... olkoon näin, mutta sitten sanoin että raidat ovat kellertävään suuntaan, olisiko mahdollista taittaa, niin siitä sitten kehittyi show. Minulle näytettiin värikartta, jonka yhteydessä kuulemma en maininnut, että pitää olla kylmä sävy (sananmukaisesti hän sanoi, että kamera kuvaa ja siitä näkee mihin sävyyn osoitin, mutta sanoin kyllä, että saa olla mikä tahansa vaalea sävy, kunhan on kylmä), enkä sanonut ääneen, että minun hiuksissa on punaista pigmenttiä paljon. Kaiken huipuksi kuulin, että ilmeisesti värjään hiuksiani kotona enkä ole koskaan käynyt kampaajalla! (en ole ikimaailmassa värjännyt hiuksiani kotona, paitsi lapsena levitin hennaa kerran) Veloitti extraa olkapäille ulottuvista hiuksista ja pyysi poistumaan, tukka oli puoliksi märkä ja otsassa väriainetta. Minäkö en ole koskaan käynyt kampaajalla? Aikamoinen kokemus ja kuten sanoin - tulin kotiin ja melkein itku tuli. Ei minun tukka ollut loistavassa kunnossa kampaajalle tultuani, mutta rakastan aidosti minun hiuksia, hoidan kunnolla öljyillä ja hiusnaamioilla, viime syksynä laitettiin myös Brasilialainen Keratiinisuoristus, ja oikeasti käyn kampaajalla säännöllisesti, useimmiten kampaajat ovat ystävällisiä ja ymmärtäväisiä, kun on bad hair day. Ikävöin näissä tilanteissa savonlinnalaista kampaajaani Sirpaa Tenhusta, joka hoiti minun hiuksia jo yläasteelta alkaen ja oli oikea sielun terapeutti. Olen maksava asiakas ja aika hyvä asiakas, mutta nyt kyllä tuli olo, että olen täyttä shittiä ja minun hiukset ovat paskaa ohutta kamaa (hän sanoi, että ohuet hiukset ja huonossa kunnossa) ja mitä minä vielä haluan .. tukka on ohut, ajanvarausta ei ollut ja poistu nyt tukka märkänä, äläkä tule takaisin (sanoi, että mene suomalaiselle kampaajalle, kun et osaa arvostaa, että hän on oppinut maailmalla ja osaa paljon, mutta ei tuollaisia asiakkaita halua, jotka eivät ole koskaan käyneet kampaajalla siis) WTF?

    • Tuulatahtoouudentukan

      Kiitos arvosteluistanne, jätän Diilin käyttämättä.

    • hupsista-keikkaa

      Värjäys meni pipariksi. Syy oli mukamas huonosti hoidetuissa ja värjätyissä hiuksissani. Oletko itse ne värjännyt ja polttanut auringossa? Turha tänne on tulla vinkumaa. Olipa oikein hienoa asiakaspalvelua. Enpä piipahda toista kertaa.

    • pettynytasiakas__

      Huono lopputulos tyvävärjäyksen kanssa. Yleensä kun käynyt kampaajalla , olen saanut ihanan kirkkaan vaalean tyven ( saman värisen kuin omat hiukset ) mutta käytyäni kyseisessä paikassa juurikasvusta tuli ihan keltainen. Hintaa oli 80€. En suosittele !!

    • Blondie

      Laitoin vaaleat raidat, sain luonnolliset ja hyvät kun selitin tarkasti mitä haluan.

    • Todella.Pettynyt

      Kävin vaalennuttamassa tyvikasvun ja siitä tuli kusenkeltainen. Nyt ahkerasti vaan hopeashampoota. Heti kun hiusten kunto kestää, menen OIKEALLE kampaajalle.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe