Minkälainen on hyvä mies?

Onko-ok-vai-ei

Kertokaa minkälainen on hyvä mies. Lyhyesti sanoen 1) luonne (kolme piirrettä), 2) ulkonäkö (kolme seikkaa), 3) pituus ja paino, 4) peniksen pituus ja ympärys, 5) Ikä (kertokaa myös oma ikä) ja 6) ammatti.
Itse olen:
1) rehellinen, totinen ja aika ujo
2) ruskehtavat hiukset, suon vihreät silmät, en erityisen lihaksikas (en kuitenkaan kukkakeppi)
3) 183cm ja 74 kg
4) 15cm/12,5cm
5) 23 v
6) sähköasentaja
Jos viitsitte, niin antakaa minusta arvosana 1 - 10. Itse kun en ole koskaan ollut naisen kanssa (syynä ujous ja huono itsetunto), niin en tiedä mitä mieheltä vaaditaan.

41

1594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin-ok

      Nuku yösi, hyvä ihminen, kyllä noilla mitoilla kelpaa olla suomalainen mies. Positiivisesti vaan, päivä kerrallaan, oot niin nuorikin vielä, ettei kuule mitään hätää. Nauti arjestasi, sillä se näkyy uloskinpäin ja viehättää: positiivisuus.

      • itsenäinenmä

        mitä mieheltä vaaditaan ? tutustumaan ihastumaan


    • unelmavävyltäkuulostaa

      Just tollanen on hyvä mies. Vaikka voi se olla ihan toisenlainenkin. :)

      Huono olisi esim. väkivaltainen narkkari tai vain sellainen joka on tosi ilkeä toiselle. Huono olisi myös sellainen, jolle toinen on joku ihankiva, ei mikään erityinen.

    • tarralenkkari666

      Hyvä mies voi olla monensorttinen, joten sitä on vaikea noin kaavamaisesti kuvailla.
      Hyvä mies on empaattinen ja mukava. Peniksen koolla ja painolla ei ole sen hyvyyden kanssa mitään tekemistä.

      Taisit kuitenkin tarkoittaa millainen mies kelpaa?

      1) Mukava, empaattinen, samalla aaltopituudella
      2)Miellyttävät silmät ja kasvot, En keksi mitään ulkonäkö seikkoja, jotka varsinaisesti vaadittaisiin kelpaavuuteen.
      3)Ei mitään merkitystä. Itse preferoin normaalipainosta lievään ylipainoon mutta se on vain preferenssi. Pituudessa taas preferoin 175 tai alle.
      4) Ei mitään merkitystä
      5)24-39
      6)Helpompi sanoa mikä ei kelpaa: Johtaja-asemassa oleva, poliisi, vartija, poliitikko jne.

      • "3)Ei mitään merkitystä. Itse preferoin normaalipainosta lievään ylipainoon mutta se on vain preferenssi. Pituudessa taas preferoin 175 tai alle."
        Pituus saa olla sentin alle mutta ei yhtään enempää. Toisaalta pituudellahan ei ole väliä kunhan ei ole lyhyt. Eiks nii?


      • tarralenkkari666

        175 tai alle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Olen jo sinulle useaan otteeseen kertonut, että olen seurustellut sinua lyhyemmän miehen kanssa. Vaihtaisitko siis rikkinäistä levyäsi?


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        175 tai alle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Olen jo sinulle useaan otteeseen kertonut, että olen seurustellut sinua lyhyemmän miehen kanssa. Vaihtaisitko siis rikkinäistä levyäsi?

        En vaihda mitään. Mulla pyörii sama levy koko loppuiän päässä, sitä paitsi olet vain yksittäistapaus. Mun levy puhuu faktaa toisin kuin teidän naisten kusetukset.

        "Tunnen paljon lyhyitä miehiä joilla on ollut vientiä vaikka miten ja nykyään ovat parisuhteessa"
        "Seurustelin joskus tosi ihanan sinun mittaisesi miehen kanssa mutta sillä oli niin paljon vientiä että nykyään seurustelen 190cm miehen kanssa"
        "Tärkeintä on, että mies on naista pidempi. Lyhyitäkin naisia on onneksi paljon olemassa"
        " Itse olen lyhyt nainen, enkä ees haluais pitkää miestä"
        "eipä tuolla pituudella niin suurta merkitystä ole mikäli muuten kemiat pelaa "

        MENKÄÄ HELVETTIIN KAIKKI PASKAPUHEINENNE. Osaatteko muuten yhtään naiset sanoa mistä johtuu tuo teidän paskan suoltamisenne?
        Väitätte yhtä ja teette toista sekä vielä valehtelette toisten naisten puolesta?
        Te ette koskisi tikullakaan lyhyeen mieheen ja silti koitatte sysätä heitä muiden naisten vastuksiksi >:(

        Tämä viesti oli kohdistettu kaikille naisille eikä tälle hikiselle lenkkarimuijalle.


      • 183cm

        Vittu voi yhyy kun olet tollainen vitun tappi. Ehkä se kumminkin on ihan sun luonteestasi kiinni saatko niitä naisia vai et. Olet vielä niin saatanan ilkeä että ihan hyvä että olet tuollainen kääpiö. Rumakin varmaan olet. Ja kuule kyllä ne lyhyetkin miehet kelpaa naisille mutta sinä nyt et varsinaisesti kelpaa. Joku suomi24 pyörivä katkeroitunut peräkammarinpoika joka jaksaa vaan itkeä ja valittaa. Nussi vaikka apinaa jos olet niin puutteessa että täytyy tulla tänne vinkumaan. Itse olen 183cm pitkä, komea ja treenattu jätkä. Luuletko että jotkut lihaksetkin on synnynnäisiä? Ne vaan tulee kun vähän haukottelee. Jos haluaa olla naisten silmissä viehättävän näköinen sen eteen täytyy osaksi tehdä töitä. Naaman komeuteen ja ihmisen pituuteen ei voi oikein vaikuttaa mutta hyvällä luonteella ja elämänasenteella voi siihen vaikuttaa. Sivistä itseäsi, lue kirjoja, matkustele, ole sosiaalinen, ystävällinen ja kohtelias. Urheile. Ilman jalkoja ja käsikin voi tulla huippu-urheilijaksi. Paralympiaiset ovat hyvä esimerkki siitä. Luovuttaja sinä olet jos et naista saa etkä tule tuollaisella asenteella saamaan. Se on ihan täysin totta että naiset kyllä välittävät enemmän luonteestasi kun siitä miltä sinä näytät. On naisia jotka rakastuvat kädettömiin, jalattomiin, vammaisiin ja sairaalloisen läskeihin ihmisiin. On aivan typerää haukkua naisia omasta tyhmyydestäsi. Se on luonne ja fiksuus millä pelataan. Kaikki loppu miehissä on vain plussaa kuten pituus ja treenattu kroppa. Kehonrakentaja Mika Nyyssöläkin on vain 164cm. Hän ihan sanoo että häntä ei ole koskaan häirinnyt pituus ja sanookin että se miten juttelee ja käyttäytyy naisten seurassa vaikuttaa paljon enemmän kun ulkonäkö seikat.


    • arvioni

      Vähän huvittaa tuo esittely, ei sinussa näytä ulkoisesti olevan mitää vikaa. Se mitä on korvien välissä ja sydämessä on paljon merkityksellisempää.

    • ainainen32

      1) luonne: Luotettava, järkevä, rehellinen
      2) ulkonäkö (kolme seikkaa): eipä tuolla ole niin väliä
      3) pituus ja paino: tykkään suunnilleen itseni painoisesta ja pituisesta
      4) peniksen pituus ja ympärys: eipä tuolla ole niin väliä
      5) Ikä (kertokaa myös oma ikä): suunnilleen itseni ikäinenvaikkapa -12% rajojen sisällä
      6) ammatti: pitää olla

    • pakcvjdspivojpo

      Olet varmasti kaikin puolin ok, toivottavasti totisuutesi ei kuitenkaan tarkoita ettei sulla olisi myös huumorintajua. Se, että mies saa naisen nauramaan, on todella tärkeää.

    • Tykkään

      Huumorintajuinen, rehellinen, empaattinen mies. Lämmin sydän, hellä syli ja olen myyty :)
      Pituus/paino ei ole tärkeää, edellä mainitut seikat korvaa monta ulkomuodollista puutetta.

      • Älä puhu paskaa.


      • en.tykkää

        Niinpä... Kommenttisi perusteella et ole ihannemieheni.
        Ulkonäkösi voi olla ihan mitä vaan, mutta huono luonne pilaa komeankin adoniksen - saati sitten lähikuppiloiden kaljavalaan.


    • mariebellariina

      Hauska, elämässä kiinnioleva mies, joka kohtelee naista hyvin, olisi hyvä olla kunnon vanhat arvot ja rehellisyys. Toki ulkonäkö sen verran vaikuttaa, että kunhan on suht koht sopusuhtainen (katson lähelle omia mittojani, mutta itseäni pidempää miestä). Ei tarvii olla mikään Mister Finland kuitenkaan. Ei liian laiha, ei hirveästi ylipainoa -sille välille on ok. Puhdas siisti mies, hygienia on tärkeintä melkein. Itse katselen tummia tai ristiverisiä miehiä, mutta jos vaalealla miehellä on vaan yksinkertaisesti mahtavan viehättävä persoona, humoristinen, huomioonottava, ei oikeasti ulkohabituksella ole mitään painavaa merkitystä. Jos mies saa minut nauramaan, niin siitä tietää jo, että oikeilla jäljillä ollaan :)

      Ole sinäkin reilusti oma itsesi ja anna vaan mennä. Ole vapautunut, niin silloin sulla on hauskat jutut naisellekin, aitoon persoonaan rakastuu, sellaiseen joka ei yliyritä. Muista olla naisesta ja naisen asioista sopivan kiinnostunut.
      P.s Koko-jutuilla ei kannata mieltään vaivata; oikean kanssa kokokin on oikea. Jos toista rakastaa, niin silloin hyväksyy hänet kokoineen kaikkineen:)

    • Irma.Rönkkö

      1) Jari Sillanpää
      2) Jari Sillanpää
      3) ja Jari Sillanpää!

      • nojopassattu

        siis tykkäät hinteistä...just


    • tekeevaikutuksen

      Siisti, hyvät käytöstavat omaava, muut huomioon ottava ja oman elämänsä kanssa tasapainossa elävä mies. Tähän kun vielä lisää huumorintajua ja yhteisiä elämänarvoja niin avot.

    • Autoilevanainen1

      EI AINAKAAN REKKAMIES !

    • lesyni

      Olet niin nuori,sinulla vielä kaikki mahdollisuudet,sinun pitäisi saada itseluottamusta ,rohkeutta tutustua kunnollisiin tyttöihin,ikä parantaa vielä sinua tsemppiä sinulle !

    • ggbb

      Mittasuhteet on sulla täysin pielessä, liian pitkää ja paksua

    • Nn26

      1) luonne
      - huumorintajuinen
      - omaa samat moraaliset arvot (luotettavuus kuuluu tähän kastiin)
      - keskustelutaitoinen

      2) ulkonäkö
      - hymy
      - sopusuhtainen (ei niitä skip a leg day-ihmisiä)
      - pukeutuu siististi (eli ei aina niitä verkkareita/collareita/hupparia)

      3) pituus ja paino
      - pituudella ei väliä, kunhan ei kääpiöksi mene
      - ei hirveästi ylipainoa / alipainoa (riippuen miehestä, max. 20kg/-10kg)

      4) peniksen pituus ja ympärys
      - ei niin mitään väliä, en muutenkaan penetraatiosta saa, muulla tavoin sekin onnistuu

      5) Ikä (kertokaa myös oma ikä)
      - oma ikä 26
      - miehen ikä -2v tai 15v. Tykkään vanhemmista miehistä, olen aina tykännyt.

      6) ammatti
      - ei niin mitään väliä. Strippari varmaan olisi este, olisin liian mustasukkainen.

      • Nn26

        Aijoo ja pikaisesti kun en kuvaasi näe, niin arvosanaksi antaisin 8. Minun kohdallani menisit tuohon "jos luonne mätsää, niin iällä ei väliä" -kastiin. Muuten olet omaan makuuni liian nuori (:


    • Keskivertopirkko80

      Ensiksikin; vaikutat päällisin puolin ihan ok tyypiltä, joten ei mitään hätää. :)
      Miehen luonne on tärkein tekijä ainakin minun mittapuuni mukaan. Rehellinen, suoraselkäinen, itseään ja muita kunnioittava ja positiivisen luonteenlaadun omaava mies vetää pisteet kotiin. Ulkonäkö ei ole kamalan iso tekijä, tosin ulkonäöstä huolehtiminen on aina plussaa (kunhan ei mene liiallisuuksiin). Ammatilla ei niin suurta väliä, kunhan itsensä elättää (ei siis ole mikään sosiaalipummi). Iällä on sen verran merkitystä, että saisi olla jota kuinkin samanikäinen.

    • oonsupernainenjoo

      1) luonne: älykäs, asioista innostuva, iloinen
      2) ulkonäkö: ei kauheasti väliä, siniset silmät on hurmaavat, ei pantatukkaa! (päälaki kalju)
      3) pituus ja paino: hoikka ja urheilullinen kuten minä. Pituus voisi olla jotain 165-190 välillä. Olen itse 179 ja pitkät miehen ei yleensä ole innostaneet.
      4) peniksen pituus ja ympärys: häh, mittaako joku näitä? Ei mitään väliä. Naiselle on olennaisempaa rakastelutaidot kuin mitkään mitat.
      5) Ikä: noin 30-50 (oma 45)
      6) ammatti: ei mitään väliä, kunhan itse viihtyy työssään.

    • dsadasda

      Komppaan tota älykästä ja asioista innostuvaa. Se on todella seksikästä! Olen itse sellainen, joten on kivaa, jos mieskin on. Ei kuitenkaan tarvitse teeskennellä sellaista, jos ei ole. Luonnollisuus on aina parasta, eikä kukaan jaksa teeskennellä loputtomiin.

      Minusta aloittajassa ei ole kerta kaikkiaan mitään vikaa. Vaikuttaa kaikin puolin oikein mukiinmenevältä. Tykkään totisista miehistä, omanikin on sellainen. Hän ei edes ole erityisen hyvä keskustelija, on aika ujo. Todella älykäs on silti.

      Jos on pakko keksiä, miksei aloittaja ole löytänyt naista vielä syy voi olla:

      a) Ikä. Miehet löytävät naisen yleensä vanhempana, koska naiset yleensä etsivät itseään vanhempaa miestä.

      b) Ujous. Naiset eivät voi tietää, että olet ihana, jos et lähesty heitä! Toki saat varmasti joskus pakit -kaikki saavat pakkeja. Pelimiehen ja ujon ero on se, miten he suhtautuvat pakkeihin. Pelimies syyttää naista ja jatkaa iskemistä, ujo syyttää itseään ja lakkaa yrittämästä. Rumatkin miehet saavat naista. Ero on se, että he yrittävät kovemmin, useammin ja erilaisia naisia ja katsovat kehen toimii mikäkin.

      Voit tietenkin odottaa, että sinulle käy kuten minun miehelleni (nainen tulee iskemään), mutta saatat joutua odottamaan kauan etkä välttämättä saa juuri haluamaasi naista, jos jäät passiivisena odottamaan. Parempi kerätä rohkeutta ja ottaa elämä omiin käsiin. Se voimaannuttaa aina, vaikka välillä tulisikin takkiin. "Sinä olet uskaltanut, liian moni ei uskalla" -kannattaa hokea itselleen, jos saa pakit.

      Jos saa satoja kertoja pakit, iskee vääränlaisia naisia. Sellaisia, jotka eivät kelpuuta ketään. He saattavat olla "itsenäisiä" ja älykkäitä (minulle kelpaa vain paras tai olen yksin) tai hyvin typeriä ja pinnallisia. Nämä typerät ja pinnalliset luulevat tosissaan saavansa sen parhaan miehen, mutta tosi asiassa kelpaavat vain yhdenyönjutuiksi. Näillä naisilla ei usein paljoa liiku korvien välissä.

      c) Asennevamma.

      d) Haiset tai olet hyvin epäsiisti (esim. vaatteet joita et koskaan pese).

      e) Olet liian humalassa, kun lähestyt naista, tai muuten tunget aggressiivisesti päälle.

      f) Nainen, jota iskit, on poikkeuksellisen pinnallinen ja/tai nirso. Näitä oppii välttämään ennen pitkää. Paitsi jos itsekin olet nirso ja varta vasten, joka kerta, isket vain ne kauneimmat (jotka usein ovat poikkeuksetta hyvin nirsoja, koska ovat oppineet, että saavat miehiä ja päättelevät tästä saavansa kenet tahansa ja ansaitsevansa vain parhaimman näköisen).

      g) Sinusta huomaa, että olet kiinnostunut vain itsestäsi.

      Uskon, että aloittajan kohdalla kyseessä on a) tai b).

    • iuytre09876

      Ole juurikin ääliö mies kun tulet tommosi kyselemään.

    • Riiiiiiiiii

      Mitään ulkonäkökriteerejä ei uskalla laittaa, koska niistä nousee kauhea meteli.
      Samanikäiseltä näyttävä mies käy (työkaveri, yli viiskymppinen nainen, luuli männäviikolla 11 vuotta nuoremmaksi kuin olen - repikää siitä). Omaishoitajuus ei kiinnosta, ja alan mieluummin mamupatjaksi kuin otan vanhan sedän. Tasapainoinen, järkevä, myötätuntoinen, rehellinen, suora, ei passiivis-aggressiivinen - samanlaiset arvot ja odotukset. Töissä, työtön... ihan sama. Merimies tai rekkakusi ei ole ihanne, aina poissa. Kunhan on penis.
      Hyväkäytöksinen mies = kyytiä tiedossa. Kiltti, periaatttessa sopiva mies joka ei osaa mitään käytöstapoja ei iske.
      Sanotaan nyt näin, että tapaamillani miehillä on huomattavasti useimmin kohtalainen ulkonäkö kuin edes riittäviä sosiaalisia taitoja. Olen kurppa 45 v.

      • Riiiiiiii

        Rekkakusi? No sellaista en ota:). Siis -kuski:). Anteeksi solvaus.


    • ilonanasi

      1) luonne (kolme piirrettä)Kiltti, Rauhallinen, Tilannekomiikan ymmärrys, Ujous alkuun on söpöä, jollei se ole ylitsepääsemätöntä, alkoholia ei kiitos mielellään lainkaan. Juhlissa voi ottaa muutaman lasillisen, mutta 10 vuotta raittiin kanssa eläneenä en haluea elämääni miestä, jonka pitää päästä juhlissa aina pämppäämään tai vetämään kotona viikonloppukännejä.
      2) ulkonäkö(kolme seikkaa) Ei väliä onko tumma vai vaalea, liian laitetut miehet ei vaan nappaa ja tällä tarkoitan sitä, että jos hiuksien laittoon menee yli 3 minuuttia, niin ei ole mua varten. Vaatteet tyyliin casual, eli farkut ja t-paita -look on ihan jees. Siisti parta on kiva.
      3) pituus ja paino,170-186 ja paino sopusuhtainen, ei liian laiha, ei liikaa lihaksia, pikkuinen masukin käy.
      4) peniksen pituus ja ympärys, ei sitä halolla kutiteta, joten nysä tai näsä, se ei ole voimalaji vaan tekniikkalaji.
      5) Ikä (kertokaa myös oma ikä) tuotaa.... 30-44 oma ikä 42 ja miksi nuorempi...... koska mua koko ajan luullaan ikäistäni nuoremmaksi eli sellainen saisi mieskin sitten olla
      6) ammatti. ei väliä, kunhan molempien tuloilla pärjätään ja päästään reissaamaan...

    • viehättävänkomee

      Sellainen mies, joka ei pidä naista itsestäänselvyytenä. Mies, joka
      on huomaavainen ja henkisesti läsnä, ajatukset eivät laukkaa muualla, kun ollaan yhdessä. Työ ei ole koko elämä, ei myöskään ihminen. Elämän moninaisuuden arvostaminen ja äärimmäisen kilpailun unohtaminen, on minun makuuni. Ulkomuoto saa lisäksi olla viehättävä ja elämäntavat terveet ja eheät.

    • kurpatar

      Itse annoin aikanaan pakit sekä 165 että 190 cm miehelle. Ei ollut kummassakaan tapauksessa pituudesta kii. Itse 163 cm.

    • elluhalloyb

      Olet ihan hyvä nuori mies
      Hyvä mies
      Sen vaan tuntee
      1. Rauhallinen
      2.elämää nähnyt
      3.osaa seistä omilla jaloillaan ja tietää mitä tekee
      4.Kätevä käsistään Vasara pysyy kädessä
      5.Kunnioittaa naisia ja muitakin ihmisiä
      6.Kiltti
      7.Pitää perheestä huolta ja pitää perheen koossa
      8.Osaa hoitaa perheen raha asiat

    • kuutamokisse

      En usko että sinua hyödyttää vertailla itseäsi vieraiden ihmisten ihanteisiin. Ei mieheltä nykyään vaadita mitään erityistä. Varsinkin nuorilla tuntuu olevan todella vapaat rajat toteuttaa itseään. Itsevarmuus voi olla seksikästä, mutta niin voi olla ujouskin. Vartaloihanteet vaihtelee myös kovasti naisen omien mieltymyksien mukaan. Toiset tykkää hoikista, toiset lihaksikkaista ja toiset mahakkaista. Varmasti tulet olemaan jollekin mukavalle kaunottarelle se kaikista sopivin valinta. :)

      Vastaan silti omasta vinkkelistäni, koska näitä on välillä hauska miettiä. Pidän tavallisista suomalaisista miehistä, jotka haluavat elää tavallista arkea. Luonteenpiirteistä arvostan kovasti lojaaliutta, hellyyttä, rehellisyyttä, suoraselkäisyyttä, vankkaa sitoutumista ja kykyä huolehtia naisesta/perheestä. Ulkonäkö on vähän hassu juttu: luonteeltaan ihana mies myös näyttää todella komealta. Sama logiikka toimii myös toisin päin: luonteeltaan vastenmielinen mies muuttuu myös ulkoisesti vastenmieliseksi. Tykkään erityisesti lempeästä katseesta, miesten käsistä (siitä kämmenosasta) sekä sopivasta sekoituksesta mahakumpua ja lihaksia. En osaa sanoa mitään strategisia mittoja, koska en osaa arvioida miltä minkäkin painoinen/pituinen näyttää. Olen itse parikymppinen enkä ottaisi nuorempaa. Mieluiten varmaan samanikäinen tai max 10-15 vuotta vanhempi. Tosin iässä on joustovaraa. Ammatti olisi hyvä olla tai sitten pyrkiä/haluta töihin. Ideaalitilanteessa mies tietty olisi omassa unelmatyössään, mutta se taitaa olla nykyään melko utopistista.

    • rakastunut

      Oma itsensä kun on, niin se vie pitkälle. Sitten hiukan sivistystä, yrittämistä, itselle mielenkiintoisten asioiden tekemistä, itsestä huolehtimista, rohkeutta päästää lähelle.

      Voin kertoa kohdanneeni ihanan miehen ja koen joka päivä tästä ihanaa iloa, että saan olla hänen kanssaan. Hän on rohkea, leikkisä, huolehtii itsestään, hyvin seksuaalinen, ahkera ja tarpeen tullen osaa relata. Hänellä on lasten kanssa eletty menneisyys, monenlaisia taitoja ja lahjoja, joita hän haluaa jatkuvasti kehittää, suuri sydän, suuri empaattisuus, suuri avuliaisuus. Hän osaa kertoa tunteistaan ja tuo esiin ajatuksiaan minusta. Hän ei pelkää sanoa asioita suoraan ja hänellä on tiukkojakin mielipiteitä asioista. Hän on valmis miettimään ja ajattelemaan asioita, sekä tekemään kompromisseja. Hän osaa ajatella toisen parasta ja tulla ulos mukavuusalueeltaan. Hän ei pelkää näyttää rumaa osaa itsestään. Hän on myös uskaltanut näyttää rakkautensa. Hän on hyvä kokki ja isä. Hän ymmärtää naista.

    • Jokuon_

      1. rehellinen avoin ujo
      2.silmät hymy katse
      3. norm.
      4. on/ei
      5. - 2v.
      6. joku

    • EräsNainenVastaa

      1) luonne (kolme piirrettä),
      - yhteensopiva mun kanssa

      2) ulkonäkö (kolme seikkaa),
      - parta on plussaa, hyvin leikattu tukka (tai pitkä, mut siisti) ja istuvat vaatteet, tyylistä plussaa

      3) pituus ja paino,
      - sairaalloinen yli- tai alipaino on paha, jos on terveysongelmia niistä siis

      4) peniksen pituus ja ympärys,
      - mulle sopivan kokoinen, parempi pienempi kuin liian iso

      5) Ikä (kertokaa myös oma ikä)
      - 35- 50 (oma ikä 35 ja 40 vuoden välissä)

      ja 6) ammatti.
      - joku mistä tajuaa munkin työtä

    • Friendly1

      Kuullostat ihanalta rakastan vihreitä silmiä ja hei ei miehen must tarvii ollakkaa mikää lihaskimppu saa olla hieman pyöreempi :) Itte oon 19v nuori nainen, ystävällinen, iloinen, leikkisä puhelias ja ammatti leipuri-kondiittori.

    • Pinpimärkänä

      1: Kiltti puhuu ja pussaa
      2: Pitkähkö normaalipainoinen tavallinen mies
      3: 178 75-80
      4: 14-15 13
      5: 45-55 50
      6: Putkimies tai maanviljeliä
      Ap: 10

    • mies40stadista

      Miehenä väittäisin, että nainen etsii miehestä turvallisuutta ja näin nainen etsii miestä, joka on turvallinen kaikessa mahdollisessa mielessä eli:

      - ei ole aggressiivinen
      - on raitis
      - tulee toimeen yleisesti ihmisten kanssa
      - on varallisuutta sen verran, että luo riittävästi turvaa (työpaikka, oma asunto, auto)
      - on lihaksia sen verran, että niillä tekee arkityöt eli ei tarvitse olla lihaksikas mutta normaalivartaloinen.

      Miehen ulkonäöstä voisi sanoa, että miehen pitää näyttää mieheltä, mutta tämä on niin makuasia, että tuskin tähän kannattaa sanoa mitään. Ulkonäön voi kyllä toisaalta pilata pitkällä tukalla, tatuoinneilla, korvakoruilla yms.

      Ammatti sinänsä on sivuseikka, mutta ihmiset etsivät samalla aaltopituudella olevaa ihmistä, jolloin yleensä korkeastikoulutettu nainen hakee samanlaista miestä, duunarinainen hakee duunarimiestä jne. eli kyse ei ole hyvyydestä vaan samalla aaltopituudella olemiesta.

      Mitä mieltä olette naiset? Osunko oikeaan?

    • mies40stadista

      Joku kommentoi, että hyvä mies kunnioittaa naista. Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Miten nainen kokee, että mies kunnioittaa häntä?

      Kysymyksen voi kääntää myös toisinpäin eli millainen on mies, joka ei kunnioita naista tai siis nainen kokee, ettei mies kunnioita häntä riittävästi?

      Kaikki naiset hokevat, että naista pitää kunnioittaa, mutta minä en miehenä oikein koskaan ole päässyt perille siitä, mitä naisen kunnioittaminen naisen ajattelussa tarkoittaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe