Kotkan eläinsuojeluyhdistyksestä

kaitsukani

Kaipaisin kokemuspohjaisia mielipiteitä Kotkan eläinsuojeluyhdistyksen sekä löytöeläintalo Kuppiksen toiminnasta. Näidenhän tulisi sopimuksen mukaan vastata Kotka-Hamina-Pyhtää-Miehikkälä-Virolahti alueen löytöeläimistä. Asiallisia faktoihin perustuvia vastauksia toivon. Kiitos etukäteen!

8

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kisuaviikseen

      Mene paikan päälle kyselemään naamatusten äläkä täällä huutele nimettömänä!

    • somali12

      "En voi ottaa kantaa , kun olen palveluksen velkaa eläinrääkkääjälle". Turha ilmoitella Kuppikseen eläinrääkkäyksestä. HP KUPPIS!

      • eiköolehelppoa

        soita poliisille


      • apinajäjä

        Vieläkö se kuppis-eläinbusiness pyörii? Ja Virolahdella pappa riemuitsee aseen kanssa kun saa "hoitaa" ongelmaa. Surkeaa.


      • KaksiEriAsiaa

        Kuppikseen on turha ilmoitella tosiaan asiasta joka kuuluu eläinsuojeluyhdistykselle. Kuppis hoitaa löytöeläimiin liittyvät asiat, yhdistys eläinten kaltoinkohteluun liittyvät asiat. ja nämä kaksi tahoa (kuppis& eläinsuojeluyhdistys) eivät liity toisiinsa millään tavalla!


    • eläinihminen

      Kotkan eläinsuojeluyhdistys on pelkkä yhdistys joka juuri eronnut vielä kattojärjestöstään SEY:tä. Nillä on kai Hurukselantiellä joku hoitolan tyylinen joka on arveluttavassa kunnossa ja osa tiloista eläintenpitokiellossakin. Kuppis on kaupungin ostama löytöeläintalopalvelu joka toimii Pyhtäällä. Niillä ei kai ole toistensa kanssa mitään tekemistä.

    • touhotusta

      Ostettu palvelu, niinpä niin. Arveluttavana pitäisin näitä "eläinyrittäjiä", joilla on sen seitsemäntoista rautaa tulessa.

    • SuomalaisetRosvot

      Minä vein sinne yksi päivä 7 kamelia hoitoon kun halusin vaihtaa ne nuoreen vaimooni. Kun tulin tyttären isän kanssa hakemaan ne niin ne oli ilman lupaa lähetetty Bagdadin. Minä huusin siellä, että saatana tyhmä nainen. Sinä lähettää minun kamelit Irakiin vaikka siellä on sota.
      Tytön isä lähti pois eikä Luovuttanut minulle tytärtään.
      Onneksi siellä eläin suojassa oli hyvä reisinen vuohi jonka minä ostin itselleni lohdutukseksi. ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ JALOJA ELÄIMIÄNNE NAISTEN HOITOON!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe