Edesmenneelle miehelleni

Nainen45vee

Kirjoitin tänne jo aiemmin surustani. Menetin Sinut syöpään yllättäin. Silti ikävöin Sinua Joka Päivä vaikka aikaa on jo 3 vuotta. Olit luonani 17 vuotta ja Kiitos Sinulle. Rakastan Sinua Aina ja olen kiitollinen, että sain olla luonasi kun vedit viimeisen henkäyksen. Nuku Hyvin Kulta.

12

326

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m45_

      osanottoni... pystyn hieman samaistumaan sillä olen pelastanut vaimoni hengen kolmesti, kerran sydämenpysähdyksestä. Olen myös ikäväkseni joutunut kuulemaan hänen kuolinkorinansa josta siis vielä elvytettiin. Pelko jäi että milloin kuolee... Aika yksinäistä elämää nykyään.

    • Kyyneleet

      nainen 45v kirjoitat surustasi niin koskettavasi ja kauniisti,että itkemättä ei voi lukea. Toivon sinulle jaksamista eteenpäin ,kauniiden muistojesi kanssa.Joskus vuosien saatossa alkaa toivottavasti sinulla helpottumaan olo.Rakkaan menetyksestä toipuminen voi viedä todella kauan ,kenties koko loppuelämän.
      Jaksamista sinulle

    • Nainen45vee

      Kiitos Sinulle nimimerkki Kyyneleet ja m45. Todellakin päivät menevät ja silti tämä tuska on joka päivä luonani. Jatkan hymyillen eteenpäin, päällisin puolin sillä miehenikin sanoi, että kauneinta minussa ovat kuulemma Luonne ja periksiantamattomuus, vaikka en ns. kova ihminen olekaan. Olen nähnyt kullastani unta…hän on tullut sinne hymyilevine kasvoineen, ihan kuin sanoakseen, että "Kyllä sä pärjäät".

    • Nainen45vee

      m45, käsitin, että vaimosi vielää elää. Jos näin on, käytä jokainen sekunti, minuutti hänen kanssaan. Jooko?

    • Iidairene

      Minun mieheni kuoli äkillisesti viime kesänä. Unissa tapaaminen on paras lohtuni. Tekee mieli sanoa niille, joilla puoliso vielä on, että huomatkaa hyvät asiat nyt eikä vasta sitten kun ne on menettänyt. Halatkaa toisianne!

    • särkynytihminen

      Kaunista ja riipaisevaa menettää viereltä ihminen jota rakastaa. Kuolemalle puolison menettänyt sai menettää rakastavan ihmisen ja hyvän menettäminen sattuu. Avioeron ja puolison pettämisen takia kumppanin menettänyt suree myös. Toinen ei ollut sellainen kuin millaiseksi häntä luuli. Taloudellisesti eronnut kärsii myös, kun toinen on syönyt yhteiset säästöt salaa ja jaettavaa jää vähän. Luottamus on rikottu ja suru siitä ettei keneenkään voi luottaa kulkee mukana vuosikymmenet. Surullista on myös se, että eroa hakenut hylkäsi lapsensa erossa. Miten joku voi tietentahtoen hylätä jälkeläisensä? Sydämeni on särkynyt puolisona, vanhempana ja ihmisenä.

    • Nainen45vee

      Iidairene…mitä voisin muuta sanoa kuin osanottoni. Tiedän sen tuskan. Se ei häviä koskaan. Katson kultani kuvaa päivittäin kirjahyllystä, juttelen hänelle. Olen varma, että Hän kuulee. Hän sanoi minulle viimeisinä päivinään "Älä pelkää, et menetä minua" kun itkin hänen rintaansa vasten. Ja menetin kuitenkin. Mutta vielä jaksan Hänelle jutella. Olet Oma Kulta-Aina ja ikuisesti.

    • Nainen45vee

      Meillä ei ollut lapsia, en tiedä oliko syöpä syy kun en raskaaksi tullut vai ikä. Olimme kuitenkin 17 vuotta yhdessä. Tiedän ainakin yhden asian nyt. Haluan myös tulla poltetuksi. Nään kultani taivaassa vaikka olisin tuhkaa.

      • Nainen47v

        Voimia sinulle! Vaikkei miehesi olekaan tässä fyysisessä olomuodossa, on hän varmasti lähellä sinua henkimaailman kautta. Kuten miehesi sanoi, et ole menettänyt häntä. Usko siihen. Hänen aikansa oli lähteä ja sinun polullasi on vielä taivallettavaa. 17 v on pitkä aika, toisaalta lyhyt. Hyvä että saitte senkin ajan olla yhdessä ja ilmeisen hyvässä suhteessa. Vaali hyviä ja kauniita muistoja, muistele niitä hymyillen ja iloiten, uskon että saat niistä voimaa. Hyvää kesää sinulle ja kaikkea hyvää.


      • Nainen45vee
        Nainen47v kirjoitti:

        Voimia sinulle! Vaikkei miehesi olekaan tässä fyysisessä olomuodossa, on hän varmasti lähellä sinua henkimaailman kautta. Kuten miehesi sanoi, et ole menettänyt häntä. Usko siihen. Hänen aikansa oli lähteä ja sinun polullasi on vielä taivallettavaa. 17 v on pitkä aika, toisaalta lyhyt. Hyvä että saitte senkin ajan olla yhdessä ja ilmeisen hyvässä suhteessa. Vaali hyviä ja kauniita muistoja, muistele niitä hymyillen ja iloiten, uskon että saat niistä voimaa. Hyvää kesää sinulle ja kaikkea hyvää.

        Kiitos Nainen 47 v. Olen saanut kultani poismenon jälkeen voimaa tehdä asioita mitä ennen pelkäsin ja saavuttanut unelmiani. Hän antoi siihen voimaa. Kiitos Kulta sinne Ylös.


    • Nainen45ee

      Vieläkin Rakas Jari Sinulle juttelen. Naurahdit monesti, kun kerroin olevani Suomi 24 Keskustelu palstalla. Halasit ja sanoit että "toivottavasti puhut säädyllisiä" ja halasit. Kun lähdit luotani, olen iloinen että sain hyvästellä Sinut, sanoinhan että "Me nähdään vielä". Ikävöin Sinua Joka Päivä. Mutta yritän jaksaa eteenpäin.

    • Hjnbgfd

      Onko tyyppi Jori Sillanpää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe