Liityin Facebookiin, Antero Rantanen

AnteroRantanen111111

Olen liittynyt Facebookiin, vaikka en sinne koskaan aikonut liittyä.
Liityin, koska nyt on vuosien saatossa tullut selväksi, että ei saa testaustuloksiaan
tuuli-ja aurinkovoimassa julkaistua ja tideoksi muuten.
Tänne Suomi 24 pasltalle olen koittanut lukuisia tuloksia jakaa, mutta kuten olette
huomanneet, täällä on lobbaus ja harhautus meneillään.
Jatkan asioitten julkituomista täälläkin.
Antero Rantanen
040 511 5245

12

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apulaissheriffi

      ...ja käärmeöljykaravaani pakkasi tavaransa lähteäkseen ratsastamaan kohti seuraavaa kylää, etsimään uusia jymäytettäviä...

    • AnteroRantanen111111

      Olen täysi aloittelija Facebookissa..
      Minulla on kuitenkin A4 vihko täynnä yhteystietoja, kun on vuosien varrella oltu yhteydessä tuuli-ja aurinkovoimien käyttöön otossa, testauksissa jne
      Eiköhän siitä jotain saada aikaan.
      Antero

    • Totuudenpuolesta

      Kyllä se olet juuri ja pelkästään sinä joka lobbaa ja harhauttaa noilla mainitsemillasi mitttaustuloksilla jotka jo varmaan kaikilla muilla mahdollisilla foorumeilla kuin fb onkin jo todistettu täysin perusteettomiksi. -mihis sitten aattelit lähteä kun fb:stä vuorostaan tulet/joudut häippäsemään sitten kun sielläkin aikanaan totuus liiaksi paljastuu?

    • Anti-Antero

      Onnea vaan uudelle facebook ryhmälle. Tovottavasti se vie paljon aikaasi ja kirjoittelet täällä vähemmän. Oma ryhmä sopii sinulle erinomaisesti, koska voit hyväksyä siihen vain samanmielisiä ihmisiä. Voitte sitten keskenänne jakaa "totuutta" tosillenne ja kehua omaa erinomaisuuttanne. Ongelmaksi kyllä saattaa jossain vaiheessa muodostua se, ettet saa yhtään ystävää ja ryhmä jää yhden miehen porukaksi.

      "että ei saa testaustuloksiaan tuuli-ja aurinkovoimassa julkaistua ja tideoksi muuten."