Liityin Facebookiin, Antero Rantanen

AnteroRantanen111111

Olen liittynyt Facebookiin, vaikka en sinne koskaan aikonut liittyä.
Liityin, koska nyt on vuosien saatossa tullut selväksi, että ei saa testaustuloksiaan
tuuli-ja aurinkovoimassa julkaistua ja tideoksi muuten.
Tänne Suomi 24 pasltalle olen koittanut lukuisia tuloksia jakaa, mutta kuten olette
huomanneet, täällä on lobbaus ja harhautus meneillään.
Jatkan asioitten julkituomista täälläkin.
Antero Rantanen
040 511 5245

12

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apulaissheriffi

      ...ja käärmeöljykaravaani pakkasi tavaransa lähteäkseen ratsastamaan kohti seuraavaa kylää, etsimään uusia jymäytettäviä...

    • AnteroRantanen111111

      Olen täysi aloittelija Facebookissa..
      Minulla on kuitenkin A4 vihko täynnä yhteystietoja, kun on vuosien varrella oltu yhteydessä tuuli-ja aurinkovoimien käyttöön otossa, testauksissa jne
      Eiköhän siitä jotain saada aikaan.
      Antero

    • Totuudenpuolesta

      Kyllä se olet juuri ja pelkästään sinä joka lobbaa ja harhauttaa noilla mainitsemillasi mitttaustuloksilla jotka jo varmaan kaikilla muilla mahdollisilla foorumeilla kuin fb onkin jo todistettu täysin perusteettomiksi. -mihis sitten aattelit lähteä kun fb:stä vuorostaan tulet/joudut häippäsemään sitten kun sielläkin aikanaan totuus liiaksi paljastuu?

    • Anti-Antero

      Onnea vaan uudelle facebook ryhmälle. Tovottavasti se vie paljon aikaasi ja kirjoittelet täällä vähemmän. Oma ryhmä sopii sinulle erinomaisesti, koska voit hyväksyä siihen vain samanmielisiä ihmisiä. Voitte sitten keskenänne jakaa "totuutta" tosillenne ja kehua omaa erinomaisuuttanne. Ongelmaksi kyllä saattaa jossain vaiheessa muodostua se, ettet saa yhtään ystävää ja ryhmä jää yhden miehen porukaksi.

      "että ei saa testaustuloksiaan tuuli-ja aurinkovoimassa julkaistua ja tideoksi muuten."
      Olen odottanut suurella mielenkiinnolla mainitsemiesi tuloksien julkistamista, mutta en ole yhtään tutkimustasi nähnyt. Voisitko laittaa linkin yhteenkin niistä, niin pääsisin siihen tutustumaan. Tuntien luonteesi olet varmaankin ainakin yhden niistä säilyttänyt, sillä tunnut mielelläsi toistelevan samoja totuuksia vuodesta toiseen.

      Adios ja hyvää jatkoa. Toivottavasti et koskaan hyväksy minua vahingossa facebook ystäväksesi enkä minä koskaa missään mielenhäiriössä sitä yritä.

      ps. toivottavasti tämä oli totta eikä vain huonoa huumoriasi

    • jokopianonkäyrätesillä

      No varmaan ylläkirjoittajalta mm alamme sitten saamaan todellista käyrää ihan ihailtavaksi saakka kohtapuoliin!

      odotan niin todellista tuottoa omilta pihoiltanne että ihan hartioita kolottaa.

    • ryhmäläinen

      Kuka arvaa miten tässä Anteron Facebook-seikkailussa kävi? Minäpä kerron:

      -Facebook-ryhmänsä moderointioikeuksilla varustettuna Antero on järjestään poistanut käytännössä kaikki hänen kanssaan eri mieltä olevien kirjoitukset (Käsi ylös kuka on tästä yllättynyt? Ai eikö kukaan? Kai nyt joku sentään?)

      -Tällaiseen "yhden totuuden ryhmään" ei kovin moni viitsi vaivautua joten ko. keskusteluryhmä on pahasti näivettynyt

      -Ja kas, Antero Rantanen on nyt menettänyt moderointioikeutensa ko. ryhmään. No onpa sääli *tirsk*

      Rohkaisenkin siis kaikkia liittymään ko. ryhmään ja osallistumaan siellä käytäviin keskusteluihin, asiallisesti ja asiasisällöllä. Antero ei kirjoituksia ko. ryhmästä enää poistele.

      • BanteroBanaani

        Anteron konsteilla saa siis bänniä myös itse ylläpitämästään ryhmästä?


    • eipäkipinöi

      Älkään hätäilkö täältä tulee todenmukaiset mittaustulokset 260w voimalasta, tänään sain jäät putsattua paneelilta kun ilman lämpö meni plussan puolelle, niin saadaan vielä viimeiset Wh rutistettua tälle kuukaudelle, päivän hämärtyessä saatte siis kaikki tietää totuuden paljonko 260w paneeli on tuottanut marraskuun aikana.

    • Extremesähköilijä1

      Turha bannailla Anteroa. Neljän kuukauden tuotot aurinkopaneeleilta voi resetoida jo heti kalenteriin katsomalla. Silti mukavia nuo paneelit -ei ne paljon pyydä -kaiken antaa.

      • eipäkipinöi

        Näin on, eilenkin paistoi hetken aurinko ja öljytäytteisen 600w patterin pintalämpö nousi 60c 4x250w paneeleilla.


      • Vanderveer

        Erittäin hyvä vertaus ekstriimi1. Aurinkopanelit eivät siis pyydä mitään mutta kaiken ne antavat kun niille mahdollisuus suodaan. Puhutaan siis altruismista.


    • höööööh

      Taa nyt alkaa vaikuttamaan siltä, että suomi24 palstoilla on ihmisiä, jotka kirjoittavat samaan asiaan eri nimimerkeillä, siten että riitelevät itsensä kanssa ?
      Jakomielitautisia ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe