Järkeviltä/mukavilta miehiltä kaipaisin vastauksia

kitkat919

Hei haluaisin tietää tällaisiin vastauksia jos jotkut mukavat/normaalit miehet voisivat vastata jotain :)
1. Jos nainen on ns. yleisesti hyvännäköinen/kaunis (ei kuitenkaan välttämättä miss/malli mutta kuitenkin hyvännäköinen) ja hoikka mutta terveen kurvikas eli yleisesti ihan hyvännäköisenä pidetty, niin voitko tuntea vetoa vai pitääkö naisen olla juuri sinun tyyppiäsi?(esim. oikea hiustenväri , oikea persoona jne. kriteerisi). Jos normaalit kriteerit ei täyty mutta nainen kuitenkin yleisesti hyvännäköinen niin menisitkö ulos taikka suutelisitko edes jos hän pyytäisi
2. Kuinka suuret kriteerit on seurustelua varten. Kelpaako kellekään jos nainen on edellämainittu, sekä mukava ja ystävällinen luonteeltaan ja myös osaa olla hauska. Vai mitä tarvitset muuta siihen että on kemiaa edes joksikin aikaa?
3. Jos tällainen nainen pyytäisi sinua ulos, suuttuisitko taikka olisitko töykeä? Vaikko joko myöntyisit taikka kieltäytyisit ystävällisesti jos ei olisi kuitenkaan tyypiäsi? Voisitko kuitenkin halia/suudella tällaista naista vaikka ei olisi tyyppiäsi? (tyypillä tarkoitan esim. mies tykkää villiluonteisesta pitkästä brunetesta mutta nainen olisikin vaaletukkainen rauhallisempi yms niin voisiko kiinnostus herätä jos eri tyypinen (ei kuvaa minua mutta esimerkki))
4. Jos olisit varattu mutta nainen pyytäisi ulos tietämättään, suuttuisitko vai kieltäytyisitkö ystävällisesti
5. Olen ihastunut erääsen mieheen jonka olen tavannut kerran(samalla kurssilla jonka lopetin tosin). Mistä tiedän onko hän kiinnostunut minusta? Onko mahdollista että olisi kiinnostunut mutta ei pyydä ulos vai onko vain ystävällinen? Hymyili ja puhui minulle mutta ei osoittanut kiinnostusta. Kannattaako pyytää ulos vai jäädä pohtimaan olisiko häntä kiinnostanut mikään, minulla kelpaisi jokin pienikin (esim. hali) vaikkei hän suhdetta haluaisikaan

Harmittaa kun ollut paristi sama tilanne, joku mies kiinnostaa mutta he eivät ilmeisesti ole olleet kiinnostuneita kun eivät ole osoittaneet sitä mitenkään. Minua sanotaan kauniiksi ja hyväkroppaiseksi yms. mutta en ihan mikään malli/missi ole. Miehet joihin olen kiinostunut ovat vaikuttaneet ihan normaalissa elämäntilanteessa olevilta normaalinnäköisiltä miehiltä eli en ole jahdannut mitään ns. saavuttamatonta. Silti tuntuu saavuttamattomalta minulle kun ei miehet vain ikinä pyydä ulos ja kun en uskalla pyytää ennenkuin ymmärrän enemmän miesten ajatusmaailmasta. Pelkään että minut torutaan esim. loukkausten kera yms. Taikka sitten vain toruttaisiin koko ajan. Kun tuntuu että jos niitä kiinnostaisi niin kyllä kai ne pyytäisi ulos. Pari miestä oli ainakin varmasti sinkkuja.

37

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitkat919

      saa kirjottaa lyhyitäkin vastauksia/yhdenkin ajatuksen jos jotain tulee mieleen

      • shemmosta

        Olisin enemmän huolissani pään sisällöstä kuin ulkonäöstä.

        Oletko näyttänyt kiinnostustasi mitenkään? Ei me nyt voida jokaista naista alkaa vikittelemään.


      • Naistenmies83

        No tässä on fiksun ja suositun miehen vastaus. Ei tartte muita vastauksia lukea.

        Jos minulla ei ole "tähtäimessä" ketään, niin olisin kyllä kiinnostunut hyvän näköisestä ja hyvällä persoonalla varustetusta naisesta ainakin sen verran, että voisin hänet tavata. Vaikka olisikin joku tähtäimessä, niin kai se tapaaminen voisi silti onnistua. Mitään ihmeitä ei aluksi tarvitse. Aika näyttää, että tuleeko sitä suhdetta tai ei. Jos nainen näyttää hyvältä, niin vähintään siitä saa FWB:n.

        Ja siis ehdottomasti voisin koittaa tavata naista, vaikka tämä ei olisi minun tyyppiäni. Voisin myös suudella häntä intohimoisesti ja samalla aidosti. Voisin harrastaa tämän kanssa seksiä pitkään. Omaan silmään epämiellyttävät kasvonpiirteet ja liika lihavuus kuitenkin ovat sellaisia, jotka voivat aiheuttaa, että ei kiitos. Esim. yliopistolla kun olin koulutuksessa, niin siellä oli sen näköinen nainen, että mulle tuli _todella_ sairas olo. Siis alkoi oikein heikottamaan ja oksettamaan, kun se oli niin ruma. Tämä on kuitenkin ollut ainutkertainen kokemus, mutta noin 50 %:a naisista on sellaisia, joita en suutelisi tai naisi. Noin 5 %:a naisista kelpaa pidempiaikaiseen parisuhteeseen, ja ehkä joku 25 % kelpaisi johonkin FWB-toimintaan. Mutta jos ei kuulu tuohon huonoimpaan 50 %:n, niin on kyllä mahdollista että tunteet kehittyvät siihen suuntaan pidemmällä aikavälillä, että jotain vakavaakin saattaisi syntyä.

        Kun nainen pyytää minua ulos, niin olen kyllä aina otettu. Onhan se rohkeaa käytöstä naiselta ja en sitä voisi kyllä mitenkään negatiivisena asiana nähdä. Jos olisin varattu, niin ei se muuttaisi suhtautumistani tuon mitenkään. Tosin sitten mainitsisin, että sori, olen parisuhteessa, käykö pelkkä seksi (no ehkä tuon viimeisen lauseen jättäisin sanomatta.) Ei siitä voi ketään syyttää, jos ei tiedä että oonko varattu vai en.

        Et voi tietää mitenkään, että onko mies kiinnostunut sinusta vakavasti. Jos hän vilkuilee sinua, niin hän on kiinnostunut sinusta todennäköisesti ainakin seksuaalisesti. Älä odota mitään halia. Itse en halaa ennen kuin joko toisilla treffeillä tai sitten ekoilla treffeillä, jos näyttää siltä, että hommat etenee aika nopealla vauhtia sänkyyn. En kuitenkaan jos en naista tapaile. En myöskään pyydä ulos kaikkia naisia, jotka ovat minua kovastikin kiinnostavat. Aina ei ole sellainen metsästysfiilis päällä. Pyydä äijää treffeille, jos olet kiinnostunut. Älä jaa pimpukkaa ihan heti, niin näen sitten että onko mies kiinnostunut muustakin kuin seksistä. Muutaman treffikerran jälkeen jos mies o vielä mukana, niin varmaan on aika tosissaan mukana, tai sitten äärimmäisen epätoivoinen.

        En oikein ymmärrä kun kerrot, että mies hymyili ja puhui sinulle, mutta ei osoittanut kiinnostusta. Pitäisikö vetää vehje esille ja komentaa sut kontilleen? Voisin tuon tehdä, jos elettäisiin vielä kivikaudella, mutta et sä voi tietää onko toinen susta kiinnostunut, jos et kysy. Sama koskee sitä miestä. Naisista yleensä saa sellaisen kuvan, että ne on kiinnostuneita, vaikka eivät oikeasti ole.

        Yksi suuri vaikeus miehille on se, että varatutkin naiset flirttailee hyvän näköisten miesten kanssa todella agressiivisesti. Esim. menin aikoinaan perjantaisin yhdellä bussilla 150 km. Siellä oli todella hyvän näköinen tyttö joka kerta, ja tämä flirttaili jatkuvasti. Odotin oikein perjantaita aina. No muutaman kerran istuin siihen lähettyville, ja sitten yhtenä kertana istuin viereen, vaikka paikkoja ympärillä oli vapaana. Istuin vieressä ja me tuijotettiin toistemme silmiin varmaan 2 min. Oli kyllä niin intensiivinen hetki, että olin ihan kovana. Ei oltu tuota ennen edes puhuttu vielä toisillemme. Tuon tuijotuksen jälkeen oli pakko puhua. Jätin hänelle puhelinnumeroni sitten vielä, että jos kiinnostaa viedä hommaa pidemmälle, niin ottakoot yhteyttä. Otti yhteyttä ja sovittiin treffit. Selvisi, että tyttö oli jo parisuhteessa. Oli tainnut vain himot kasvaa niin korkealle, että parisuhde oli hetkellisesti unohtanut, koska en oo kyllä noin intensiivisessä puheettomassa tilanteessa tuntemattoman kanssa ollut kuin muutaman kertaa elämässäni. Kerran oli myös lentokoneessa (ei siis mitään kymppikerhokamaa kuiteskaan), mutta ei nyt kerrota kaikkea, että miesten usko puolisoihinsa ei katoa.

        Katosi sivuraiteille taas välillä tämä mun touhu, mutta siis kysy sitä äijää ulos jos olet kiinnostunut. Jos hän on kiinnostunut, niin on todennäköisempää että hän ei ikinä sitä sulle sano. Aikamoisia nössöjä suuri osa nimittäin noista saliäijistä, vaikka erilaista imagoa haluavatkin pitää yllä. Ota ohjat käsiin, niin et kadu. Joskus tuollainen salinössö kaipaa vähän naista ottamaan ohjia käsiin. Mitään et menetä.


    • just.do.it

      "Harmittaa kun ollut paristi sama tilanne, joku mies kiinnostaa mutta he eivät ilmeisesti ole olleet kiinnostuneita kun eivät ole osoittaneet sitä mitenkään."

      Miehet miettii myös että sinäkään et ole ollut kiinnostunut kun et ole osoittanut sitä mitenkään :) Jommankumman on pakko tehdä aloite ja se voi aivan hyvin olla nainenkin.

    • kitkat919

      hei :) olen tuon tiedostanut mutta pelkään jotenkin yli kaiken pakkeja ja tiedän että mieskin voi pelätä, mutta onko mitään keinoa nähdä tai selvittää onko mies kiinnostunut ilman että pitäisi suoraan kysyä? Jotenkin tuntuu että jos saisin pakit, ajattelisin alitajuisesti että olisin jotenkin huono/ruma, varsinkin jos tapahtuisi monta kertaa ja myös että minulle suututtaisiin. Jotenkin tuntuu että miehet on rohkeita yms. mutta kaippa nekin voi olla yhtä ujoja. Pelottaa vaan kovasti jos vastaus olisi jyrkkä ei, siksi haluaisin tietää miten miehet suhtautuu jos heitä pyytää ulos? Kieltäytyvätkö he positiivisesti vai voisivatko suuttua/huutaa/haukkua rumaksi tai jotain? Tuota pelkään eniten

      • just.do.it

        Kiitos rehellisestä vastauksesta, harvemmin naiset suostuu myöntämään pelkojansa.
        Tiettyjä merkkejä on havaittavissa ainakin itsestäni, jos tykkään naisesta niin tulee katseltua naista usein mutta ei tuostakaan voi suoraan päätellä että onko sinkku ja kiinnostunut.
        Itse en usko että kukaan mies tylyttäisi naista vaikka olisivatkin varattuja tjsp.
        Itse olisin otettu ja kohteliaasti kieltäytyisin jos niin pitäisi tehdä.
        Jos yhdeltä mieheltä tulee pakit niin ei se tarkoita sitä että nainen olisi mitenkään huono tapaus.


      • Naistenmies83

        Mitään haukkuja sun ei kannata pelätä, jos sitten tämä kaveri ei ole sosiaalisesti joku ihan hirveä tapaus. Mutta silti kannattaa kysyä, koska jos hän on sosiaalisesti hirveä tapaus, niin olet iloinen että saat pyyhittyä hänet pois mielestä. Sääliksi vähän käy sua, kun et ole tavannut kunnon miestä, joka antais sulle vähän vauhtia. Saisit vähän itseluottamusta siinä samalla, ja et enää ajattelisi noin rajoittuneesti.


    • 1809

      Tämä vanha kunnon repliikki sopii molemman sukupuolen suuhun ja siitä pääsee pakenemaan kasvojaan menettämättä:" Anteeksi, mutta onko sinulla jo tälle illalle seuraa?".

      Itselleni ei ulkonäkö ole kaiken a ja o. Mutta se kun on vaihdettu ensimmäiset lauseet, se kertoo jääkö uusi ystävä kaveri-asteelle vai onko kiinnostusta syvempään tuttavuuteen. Kirjoitusasustasi päätelleen olet ainakin minulle kiinnostava tuttavuus.

      Eikä siitä kukaan voi suuttua jos kysytään treffeille vaikka olisikin varattu. Minä ainakin hymyilisin ja kiittäisin kauniisti. Mutta toteaisin olevani varattu. Eikä se minusta ole naiselle häpeäksi kysyä, vaikka se ei johtaisikaan pidemmälle. Päinvatin, toivoisin että naiset kyselisivät usemmin.

    • Graamo

      1. Miesten kriteerit vaihtelevat (kuten naistenkin) ja totuus on että harvempi sitä lopulta löytää juuri sitä omaa päiväuniensa kohdetta.

      Itsellä on esim. tietynlainen naismalli (vartalotyyppi/hiusmalli/luonne) joka miellyttää omaa silmää/makua, mutta ei se ole koskaan ollut mikään timantista tiivistetty - vain tällainen kelpaa - ohje, lähinnä semmoinen missä katse viipyy yleensä hetken pidempään.

      Aika moni voi myös löytää mieleisensä vähän kulman takaa yllättäen vaikka se ei ollutkaan juuri sitä omaa tyyppiä.

      Jos pidempää juttua ajattelisi, luonne olisi ehdottomasti etusijalla koska sen kanssa sitä joutuu elämään puolin ja toisin.

      2. Tähän olen sinänsä huono tyyppi vastaamaan koska en todennäköisesti enää rupea seurustelemaan ja sen kautta myöskään pyytämään ketään ulos.

      Kemian riittävyys joksikin aikaa on tilanneriippuvainen. Kemian riippuvuus yhden yön ajaksi, sopiva tunnelma, henkilö ja tilanne, vai toivottiinko nyt kuukausia vai vuosia?

      Muilta osin toki mukavat ja ystävälliset ja hauskat naiset ajatuksen tasolla varmasti "kelpaisivat", vaikea kuvitellä että useimmille ei kelpaisi.
      Tosin tuossakin päästään taas siihen että mikä on kenellekin hauska jne. Joskus kohtaa toki ihmisiä joiden kanssa vain natsaa paremmin yhteen kuin toisten. Jotkut luonteet vain toimivat paremmin yhteen, jonkinlainen yhteinen sävel, arvomaailma tms.

      3. En olisi töykeä (mutta luonteeni onkin peruskohtelias tuntomattomiakin kohtaan) ja mielialasta riippuen saattaisin lähteäkin. En nyt äkkiseltään alkaisi ex-tempore suutelemaan täysin tuntemattomia naisia, halata taas tilanteesta riippuen voisin, toki millaisesta tilanteesta taas puhutaan.
      Ja toki tässä vaikuttaa puhutaanko nyt jostain vakavammasta vai että pidetään vain hetki yhteistä hauskaa kun molemmista nyt vain tuntui siltä vai millaisesta keitoksesta? Aina kun homma ei ole jäänyt pelkkään suuteluun.

      4. Ystävällinen kieltäytyminen, ja on tuota tullut tehtyäkin kun aikoinaan on tullut seurusteltua. Tuokin toki taas riippuu miten pyytäminen tapahtuu ja missä tilanteessa (esim. tuhannen kännissä kaulaan kapsahtamalla ei välttämättä ole se optimaalisin etenkin jos itse aivan toisessa moodissa)

      5. Vaikea sanoa. Itsekin hymyilen monesti ihan vain kohteliaisuudesta vaikka ei sen kummempia taka-ajatuksia olisikaan. Tai ihan vain ajatuksissani. Tai koska mietin juuri 10 sekuntia sitten jotain mieluista asiaa tai muistoa. Hymyilen ja puhun esim. erilaisille työkavereille, asiakkaille, tutuille tai vaikka kaupan kassalle jatkuvasti ilman mitään sen syvällisempiä mietteitä vastapuolta kohtaan. Tuo henkilö auttoi minua pakkaamalla tavarani, kiva, kiitos, hymy päälle - ei oo tarvetta miettiä sen kummemmin parisuhdetta tai perheen perustamista, sain apua, vastasin hymyllä.

      ...

      • Graamo

        ...
        Jatkan vielä jälkisanoin

        Meitä miehiäkin on tosiaan niin paljon erilaisia. Osa on luotettavia, osa ei niinkään, myös reaktioiden skaala heittelee laidasta laitaan. Yleisesti ottaen se on naisia kohtaan positiivinen, koska keskivertomiehen kohdalla naisten tekemät aloitteet ovat harvinaisia, jos verrataan esim. siihen mitä naiset ehkä joutuvat/saavat kokea.
        Karkea (keskimääräinen) nyrkkisääntö pätee lähes kulttuurista toiseen, miehet pyytävät, naiset valitsevat.

        Ei sen mikään salaisuus pitäisi olla, mutta aika monet etenkin nuoret keskivertomiehet ovat melko ujoja etenkin small-talk tyyppisessä keskustelussa jos ei puhuta jostain heille erityisen tutusta tai rakkaasta asiasta.

        Joukkoon toki vaikka minkälaista machoa ja moottoriturpaa, mutta monet miehet kamppailevat aivan samanlaisten kysymysten ja tunteiden kanssa kuin naisetkin. Täysin samanlaisia kaipauksen tunteita, ihastumisia yms. siellä päässä pyörii, mutta se ilmaisu voi olla aika erilaista ja harvan sisäinen elämä heijastuu ulospäin että sitä osaisi lukea, etenkään tuntemattomien kasvoilta. Esim. ylenmääräinen ujous voi näyttäytyä töykeytenä tai töksäyttelynä jos ei ole runoilijan lahjoja tai muuten hyvää ulosantia.

        Yksi isoimmissa eroista taitaa olla että miehet useimmin osoittavat tunteitaan tekojen, ei välttämättä niinkään sanojen kautta. Toisin kuin taas monilla naisilla tuntuu olevan päinvastoin ja naiset odottavat sanoja, koska he ovat itse niitä tottuneet käyttämään ja se aiheuttaa tietynlaista ristiviestintää eivätkä maailmat kohtaa.

        Eräs henkilö joskus muotoili sen aika mainiosti. Miehesi ei ehkä sano sinulle vähintään joka toinen päivä että hän rakastaa sinua, mutta hän kuitenkin puhdistaa autosi lumesta joka päivä ennen omaa töihinlähtöään. Vastaava muuten toistuu usein esim. miesten surutyössä. Se ei toimi niin että mennään rinkiin ja puhutaan tunteet auki, vaan mennään ja puretaan se esim. työntekoon ja johonkin ruumiilliseen hommaan.

        Samoin kuin sanallinen viestintä toimii monesti hieman toisella tavalla. Miehillä puhuminen on monesti enemmän ratkaisukeskeisempää ja tietyllä tavalla ns. insinöörimäisempää. Saman vaikutuksen voinee huomata myös omasta tekstistäni ja kommenteistani. Tapa lukea enemmän riveiltä kuin niiden väleistä ja tärkeämpää se mitä on sanottu, kuin se mitä on annettu tai yritettyä antaa ymmärtää kierrellen ja kaarrellen.

        Mutta, ehkä näistä oli apua tai sitten ei. Koska kuten totesin, meitä miehiä mahtuu todella moneen junaan ja osa jää asemalle. Se on se rautateiden laki... :)

        Sitten mietitäänkin hetki olenko järkevä/ja tai mukava? Se on yleensä itse aika vaikea määrittää. Sanoisin että kohdallani tuo riippuu keneltä kysytään...


    • kitkat919

      Kiitoksia tosi kattavista vastauksista. Minulle tosiaan on välillä hankala ymmärtää miehiä tai siis miten he ajattelevat asioista, kuten minulle on vaikea ymmärtää myös useita naisia. Tosiaan miehetkin ovat kaikki erilaisia, mutta hankala tavallaan tietää kun en ole oikein moneen tutustunut ja vain yksi mieskaveri ikinä ollut. Vastauksenne auttoi minua ymmärtämään paremin. Kaippa tässä on takana sekin pelko kun yleisesti ajatellaan että miehelle kelpaa kuka tahansa nainen, mikä ei ole totta. Tästä seuraa se, että torjutuksi tuleminen saa olon tuntumaan siltä ettei olisi edes nainen/kelpaava, koska ei kelpaa miehelle. Vaikka pitäisi ajatella, ettei kenellekään tietystikään kelpaa kuka tahansa, jos ei kemiaa ja ihastusta yms ole. eikä sille voi mitään. On vaan niin vaikeaa ajatella ettei se johtuisi itsestäni jos ei jollekulle kelpaa. Kaippa tähän vaikuttaa elämän kokemuksetkin ja pitäisi itse todella työstää pän sisällä asiaa. Jos kuvittelen että joku ikinä pyytäisi minua ulos ja kieltäytyisin ei se tarkoittaisi etteikö mies olisi mukava tai hyvännäköinen vaan että kemiaa ei tuntuisi. Jotenkin oma naiseus vaan saa kolauksen jos saa pakit, kun pään sisällä on kuva että miehet ovat tottuneempia pakkeihin yms ottavat huumorilla yms. mutta naisilla menee tunteisiin kun naisessa jotain vikaa jos saa pakit, siis yleisen käsityksen mukaan. Jos mies saa pakit niin tulee vaan mieleen että jaahas no naiset on niin valikoivia/valitsevat eikä miehessä ole vikaa. Mutta emmehän me olla eri lajeja, samanlain miehelläkin voi ottaa tunteisiin pakit eikä he välttämättä ajattele että nainen olisi huono jos heitä ei kiinnostaisi. En tosiaankaan etsi sitä "unelmamiestä" mutta olisihan se mukava jos saisi sellaisen miehen jota kohtaan tuntee riittävää kiinnostusta, ujous vain vie pois mahdolisuuksia :(
      Minulla todella on suuria pelkoja, ja haluaisin kovasti päästä niistä pois ja yrittää pyytää miestä ulos. Netissä koen sen paljon helpommaksi, mutta harmin vuoksi oikeassa elämässä tietää paremmin kiinnostaako joku mies, entä pelkän nettikuvan ja selostuksen perusteella. Lisäksi tuntuu että moni sinkkumies ei ole edes netissä ja tavallaan tuntuvat saavuttamattomille minulle, koska en tiedä missä minun pitäisi käydä ja mitä harrastaa että tapaisin tällaisen. Ja että miten tällaisissa tapauksissa voi miestä ulos pyytääkään.

      • Graamo

        Tuohon yleiseen ujouteen, ulos pyytämisen vaikeuteen tiivistyy taas eräs ero sukupuolten välillä, joskaan ei biologinen.

        Koska moinen ei ole yhtään sen helpompaa miehillekään.

        Mutta, koska totuttu malli ja odotukset ovat että mies tekee sen aloitteen, niin homma ei yksinkertaisesti edistyisi jos miehet eivät niitä tekisi. Ja kun niitä aloitteita joutuu tekemään, se yllättäen myös tarkoittaa kuten missä tahansa muussakin asiassa että kokemus karttuu ja taidot ja itsevarmuus kasvavat silläkin puolella.

        Lopulta se "iskeminen" on kuin mikä tahansa homma jota tekee, se tulee helpommaksi mitä enemmän sitä harjoittaa, aivan kuten vaikka jonkun tuotteen myyminen ja etäisellä tavalla se ikäänkuin sitä onkin, joskaan ei olla varsinaisesti myymässä mitään ja se "tuote" olet sinä itse. Mutta haluat että sinusta kiinnostutaan ja senkin takia haluaisi että se esittely/myyntipuhe olisi hyvä ja saisi tuotua esiin omia hyviä puoliaan samalla kun välttelee niiden huonojen esiintuomista heti alkuun. Katsoo sitä vastapuolta ja miettii että mistähän tuo on kiinnostunut ja mikä kulma kannattaisi ottaa tai mistä alkaa puhua.

        Niille jotka ovat luonteeltaan sosiaalisia ja avoimia ja luonnostaan hyvin ihmisten kanssa toimeentulevia tämäkin on helpompaa (niin myynti kuin parisuhdemielessä jutun iskeminen), koska se juttua syntyy luonnostaan. Ujoilla ja introverteillä on paljon vaikeampaa, koska ihmisten kanssa toimeentuleminen ei muutenkaan tule luonnostaan.

        Ja aivan kuten vaikka siinä myyntityössä siihen "ei kiitos kiinnosta" lausahdukseen, kuten myös niihin pakkeihin on vain pakko tottua eikä ottaa niitä itseensä.

        Ne jotka ottavat, lopulta katkeroituvat joka taas aiheuttaa kierteen joka on vaikea katkaista, koska kuka kyräilevästä myrskynmerkistä olisi kiinnostunut.
        Ja käytöksestä myös tunnistaa ne jotka eivät ole tottuneet, mm. se juuri aiheuttaa juuri sitä älyvapaata *tun *uora tms. huutelua kun ei joku leidi lämmennytkään lähestymisyrityksestä. Juuri tuosta huomaa että pakkeihin ei osaa suhtautua aikuismaisesti, vaan alkaa itkupotkiminen.


        Koska naisilla ei yleensä tällaista aloitteenteko odotusta ei ole, eikä useimpien moista koskaan tarvitse tehdäkään, useimmat ovat iskemishomman kokemusten aikas samassa tilanteessa kuin esiteinipojat. Jännittää eikä ollenkaan tiedä miten se pitäisi hoitaa ja mitä sanoa ja mitäs jos se ei tykkääkään, mitä jos se sanookin ilkeästi.

        Suurin osa on lopulta todennäköisimmin mairiteltuja, vaikkei kiinnostaisikaan, mutta aina on riskinä että joukkoon mahtuu myös oikeasti ilkeitä ja töykeitä ihmisiä. Mutta sellaisen kohdalla ei tosiaan kannata ottaa sitä henkilökohtaisesti.

        Naisista myös yleensä hyvin huomaa että homma on vierasta, koska pakkeihin ei tosiaan osata suhtautua. Pahimmat pahat silmät mitä elämässäni olen saanut ovat tuullet naisilta jotka olen syystä tai toisesta torjunut tai jättänyt huomiotta, ja kuitenkin täysin kohteliaasti vieläpä.

        Mutta siinä missä miehiltä pääsee niitä huoritteluja, naisilta sitten hyvin vastaavamerkityksinen on sitten ootsä joku homo tai jotain muuta vastaavaa. Molemmissa se homman kariutuminen vastuu ikäänkuin siirretään pois itseltä. Se ei halunnut minua koska siinä täytyy olla jotain vikaa, se on joidenkin keino selvitä pettymyksestä.


    • kitkat919

      Tuo tosiaan on mielenkiintoista, olen todellakin oppinut arvostamaan miehiä jotka tekevät eivätkä vain puhu. Koska puhuminen ja lupailu on helppoa ja voi jatkua vuosia eikä kerro oikeasti mistään, samalla tavalla kuin pienetkin teot. Tämä on opittu kantapään kautta ja tosiaan siksi koska on oppinut että puhe merkkaisi jotain, mikä ei ole totta jos tekoja ei ole.
      On se myös kumma että kuinka paljon kaikkea on elämään ehtinyt mahtua, paljon pahaakin, ja kaiken järjen mukaan minkään ei pitäisi enää pelottaa ja kohauttaa varsinkaan ihmisten mielipiteet, varsinkaan pakit, mutta jotenkin silti on sillä alueella "hauras", jos ei kelpaisikaan ikinä kenellekään sellaiselle johon tuntee kemiaa. Onko millään sitten enää väliä.

    • kitkat919

      millaisesta luonteesta miehet tai kommentoijat pitävät. Kelpaako kellekään pelkästään normaali, mukava, ystävällinen ja rehellinen yms. yleiset hyvät piirteet vai pitääkö olla lisäksi muita ansioita esim. todella hyvä ja nopea huumorintaju, villeys, yms. Vai onko vain oma itsensä ja pystyy silti kelpaamaan joillekin.

      • Graamo

        Ei ole olemassa yhtä luonnetta, luonteenpiirrettä tai muuta fyysistä tai psyykkistä ominaisuutta joka menee kaikille, edes miehillekkään :D

        Jokaisella on ne omat jutut ja kiksit ja asiat jotka itseen iskevät.

        Voit peilata asiaa ihan suoraan itsesi kautta. Sinäkään et varmasti pidä kaikista luonteenpiirteistä joita olet joillain miehillä nähnyt, tai tietty ulkonäkö tai muu ominaisuus ei vain nappaa tai on jopa luontaantyöntävä - sama se on miehille.

        Juuri siksi täälläkin koettaa sanoa että ole oma itsesi, se on se rehellisin reitti ja aiheuttaa vähiten ongelmia, koska jos esität jotain muuta, se tarkoittaa että joku lukkiudut johonkin rooliin jollainen et todellisuudessa ole mikä tekee omasta elämästäsi helvettiä, tai sinun jätetään sen takia kun esitit olevasi jotain muuta kuin mitä oikeasti olet ja maski lopulta putoaa.

        Haluaisitko itse että se sinun unelmien miehesi paljastuisikin muutaman kuukauden jälkeen joksikin joka on vain esittänyt jotain sinulle mieleistä, mutta on todellisuudessa aivan muuta? Ei tämän nyt näin monimutkaista luulisi olevan.


    • 1120

      Se riittää pitkälle että on oma itsensä. Ei kannata näytellä koska se tulee ilmi kuitenkin. Ja silloin suhde ei ole kasvanut oikein, edessä on ero.

      Itse en pidä ihmisistä jotka koittavat päteä koko ajan. En ihmsistä joille ura tai menestys on kaikki kaikessa. Enkä ihmisistä joiden haave on heti se farmari volvo, kaksi lasta ja koira.

      Ihmiset joiden seurassa viihtyy, on mukava keskustella ja jotka ovat aina valmiina kokemaan jotain uutta. Päälleppäin ei pidä olle villikko, sen voi säästää myöhempään. Mutta se on asia joka herättää mielenkiinnon. Ja jos luonteeltaan on "luonnonlapsi", ei siinä ole mitään pahaa, päinvastoin. Ja se että hymyilee, sillä pääsee omassa listassani pitkälle.

      Kun liikutte seuraavan kerran paikassa jossa on ihmisiä niin katsokaa kuinka moni ihmisistä hymyilee? Jos päivässä näette kymmenen, olette onnekkaita. Kaikki ovat "niin kuulia niin kuulia" että murjotetaan koko päivä ja ollaan ylimielisen näköisiä. Sitten on ihmisiä joiden silmät ovat "kuolleet". Ei kipinän kipinää...

      Iloinen hymy ja tähtisilmät... Sellaisesta naisesta minä pidän.

    • Graamo

      Niitä (meitä) miehiä löytyy monesti meidän rakkaiden harrastustemme parista.
      Toki nykyään internet mahdollistaa ei-liikkumattoman sosiaalisuuden, niin osa miehistä sitten on kotonaan koneen ääressä ja kirjoittelee ja puhelee foorumeilla tai pelaa tietokonepelejä tms.

      Miehiä kyllä löytyy joka puolelta.

      Eli yksi hyvin luonteva paikka tavata ihmisiä, miehiä tai naisia on hakeutua harrastusten, vaikka jonkun urheilun pariin. Se antaakin samalla hyvin luontevan keskustelun aiheen jolla muihin pääsee tutustumaan kun voi puhella siitä yhteisestä mielenkiinnon kohteesta mikä samalla ratkaiseen sen ongelman.

      Ja toki mieluinen oletuslähtökohta olisi että jos se hakeutuu harrastuksiin, hakeutuu sitten sellaiseen josta itsekin on ihan oikeasti kiinnostunut, eikä vain väenvängällä yritä tehdä siitä jotain seuranhakupaikkaa itselleen, vaan lähtee sinne yleinen hauskanpito ja se oma napa mielessä, jos sitten löytyy kiinnostavia ihmisiä ja jotain syntyy, se on sitten syntyäkseen.

      Koska ns. poseeraaminen taas yleensä näkyy läpi eikä luo sinustakaan hyvää kuvaa kun jengi katsoo että mitä on tuo tyyppi joka vaan haluaa hengata samoissa porukoissa, muttei selvästikkään ole kiinnostunut siitä mitä me teemme, että mikäs outo hiippari on kyseessä. Koska suurin osa ihmisistä on kuitenkin lopulta siellä se harrastus, ei parisuhdemielessä.

      Ja onhan joku kertoillut että esim. koira voi olla hyvä välittäjä. Lenkillä tapaa muita koiranulkoiluttajia, juttua syntyy helposti aiheesta koirat ja niihinkin liittyy kaikenlaisia harrasteita joissa voi tavata myös muita ihmisiä.

      Olettaen taas että on itse koiraihmisiä, muuten ei kannata :)

      Mutta jokaisella meillä on varmasti niitä omia mielenkiinnonkohteitamme, niiden pohjalta sitten voi alkaa etsimään ryhmiä joissa löytyy ihmisiä joilla on samoja intressejä. Oli se kirjallisuus, kudonta, kokkaus tai kalastus.

    • kesääootellessa

      Aluksi heitän että teillähän ei ole sekunti puheenvuorot käytössä. Heh. Olen sitämieltä että kun on oma luonnollinen ja avoin persoona niin se vie pitkälle. Sillä ei mielestäni ole väliä kumpi pyytää ulos syömään tai muuten vain tapaamaan. Rohkeutta pitäisi olla enemmän molemmilla. Kemiat ja yhteiset harrastukset on yleensä plussaa. Mutta omaa aikaakin pitää olla ja siihen auttaa että luottaa toiseen, Silloin se on luonnollista. Näin oletan kun ei ole kokemusta!

    • tynrgg

      kuules, riittää, että olet kaunis ja kunnollinen niin vapaat miehet kiinnostuu automaattisesti. Sitten jos olet vielä älykäs ja kiltti niin joudut ravistelemaan liikoja pois. Ja jos vakavasta suhteesta puhutaan niin lojaalius (uskollisuus), avoimuus ja toisen hyväksyntä, olisi tavoiteltavia ominaisuuksia.
      Tietysti luonne ja arvomaailma pitää sopia yhteen.

      Harva mies on niin pinnallinen, että asettaa tumma/vaalea tasoisia kriteerejä. Kiinnostuksessa on kyse jostain syvemmästä kuin värjätyt hiukset. Ja sehän siinä aloitteen teossa onkin niin vaikeaa ja dramaattista.
      Samat estot ne on miehillä kuin naisillakin, ei miehet nyt niin erilaisia ole. Suorempia ja yksinkertaisempia kyllä. Katso silmiin ja hymyle, toistuvasti, se riittää naisen aloitteeksi.

      • Hujopp1

        Ja vaikka joku tiettyjä preferenssejä asettaisikin, niin aika monelle maailma ja aika opettaa. Jos pitkäikäisiä yhä yhdessä viihtyviä pariskuntia haastatellaan, niin ei ole yksi eikä kaksi tapausta, jossa kuulee juttua tähän tapaan "Ei tuo ollut yhtään sellainen mitä olin ajatellut, melkein päinvastoin, mutta joku siinä kiinnitti huomioni...".


    • ihantavallinenraataja

      No jo on nyt ropleema... Kyllä se jokun sitten sytyttää kun vastaan osuu. Sitten unohtuu määritelmät! Pieni hymy tai kauppakassin pakkaus .. tai jotain muuta... Eletään nyt ittemme kanssa ensin... Pärjäilkää nyt ittenne kanssa ensin. Sen jälkeen voi joku sopia elämään pikku hiljaa mukaan jos siltä tuntuu!!!

    • Kaapo8v

      Mä ite iskin ton mun Ramin vasaralla, hampaat paskaks ja myin sen skineille seksiorjaks... Se Rami oli niinkun jeesus, se lapsia vaan rakastaa. RIP Rami... joskus vähä liikaaki.

    • sinkkumies--

      Kyllä ihan normaali nainen kelpaa, ei tarvii olla missi eikä malli. Huumorintajua pitää olla ja ystävällinen, kiltti luonne, sellanen rento ja hyvää seuraa joka lähtee vaikka kalaan kanssani.

      • puolintoisin

        mihin sinä lähdet puolestaan naisen kanssa? Sit kun on käyty kalaongella?


      • sinkkumies--

        Voin lähtee mihin vaan mitä nainen haluu tehdä


    • Tässä ei ole niinkään kyse siitä, mitä miehet haluavat, vaan mitä ihmiset milloinkin haluavat. Kaikki me olemme ailahtelevia, enemmän tai vähemmän. Yhtenä hetkenä kaipaa seuraa ja toisena on ihan muut asiat mielessä.

      Välillä tulee oltua liian hienovarainen, vaikka kiinnostasikin. Olen saanut pari kertaa kuulla naisilta "en minä vaan huomannut mitään" vaikka olen mielestäni osoittanut kiinnostusta. Nämä naiset ovat siis lähestyneet myöhemmin minua ja olen ihmetellen kysellyt asiasta.

      Vastauksena kysymyksiisi:
      Todennäköisesti olisin joka käänteessä kohtelias ja suostuisin tapaamiseen, jos seura vaikuttaisi mielenkiintoiselta.

      Seurustelu on yleensä vähän sellainen juttu, että sitä ei ole niinkään päätetty, vaan siihen on jotenkin salakavalasti päädytty.

    • klhkhkhgjfgfj

      Kyllä se lopullinen ihastuminen on monen asian summa. Ensin kiinnittää huomiota ulkonäköön, jokin asiahan on se mikä kiinnostaa. Sitten tulee keskustelu ja jos keskustelu ottaa onnistuakseen, niin kyllähän kyseinen nainen alkaa kiinnostaa.

    • pop987

      Aloittajalle,
      Nykyisin vain noin 10-20% naisista on sopusuhtaisia, muut lihavia, puolet jopa järkyttävän lihavia.
      Tuo pieni vähemmistö normaalivartaloisia(=ei lihava) naisia on niin kysyttyä tavaraa markkinoilla, että kaikki normaalit miehet pitävät sellaista täysin tavoittamattomana, eivätkä halua saada ilkeitä pakkeja, kuten 99,99%;sti sinun laisiltasi saavat.
      Joten on täysin ymmärrettävää, etteivät tee aloitetta.

      Joten sinun täytyy antaa jonkinlaista konkreettista vinkkiä kiinnostuksestasi mieheen, sekin jo riittää että kahvitauolla tms menet samaan pöytään(ei kauimmaiselle paikalle, vaan puhe-etäisyydelle), kokemukseni mukaan normaalivartaloinen nainen ei tee tuota liikettä koskaan ellei mies ole komea jännämies, en ole ainakaan havainnut koskaan sellaista tapahtuvaksi.

    • jukkis3423

      hymyile ja sano moi. kyllä se selviää..

    • PelkoPois

      Unohda nuo kaikki pohdinnat ja kysymykset. Jos joku mies sinua kiinnostaa niin pyydä
      vaikka kanssasi kahville. se käy näin:

      Moi, olen xxx. Mennäänkö kahville (teelle, jätskille. oluelle etc).

      95% on kovin mielissään ja lähtee takuulla.

    • Miesjokahaluaaauttaa

      Ton näkönen nainen jos pyytäis minua ulos, niin kyllä lähtisin. Ja tosiaan monet miehet on todella ujoja, varsinkaan harvoin uskalletaan/halutaan tunteita näyttää. Vaikka ei mies oiskaan "kiinnostunu" susta, niin jos pyydät ulos tai pussaisit ni saattais mieli kyllä muuttua :). Että menet vaan pyytämään ulos, harvemmin kukaan loukkaa/herjaa ketään siinä vaiheessa, useimmiten jos kieltäydytään, niin silloin kieltäydytään siivosti. Ainakin toivottavasti, sillä onhan osa miehistä täysiä sikojakin, mutta silloin he eivät myöskään ole kohteliaita

    • M72__

      Ei miehillä tavallisesti ole tarkkoja speksejä, millaista haetaan. Tietty ulkonäkö toki herättää huomioita, mutta kiteyttäisin näin: kiinnostavan naisen ei tarvitse olla kaunis, mutta ruma ei saa olla. Jos ulkonäkö täyttää "minimivaatimukset", loput on kiinni siitä miten muuten synkkaa.

      Teinipojat ovat oma lukunsa tissi- ja peppujuttuineen, mutta aikuiset miehet ihan oikeasti kiinnittävät huomioita iloiseen ja ystävälliseen luonteeseen. Tuleeko juttuun? Puhuuko myös järkeviä vai onko kana-aivo?

      Mihin sitten kiinnittää huomioita, jotta ei ole "ruma", eli miehen näkökulmasta näkymätön nainen, tai ainakin sellainen mitä ei miellä kumppaniksi parisuhteeseen - tavallaan sukupuoleton olento, vaikka olisi miten kiva muuten ihmisenä.

      Mainosten tai naistenlehtien pitkät jutut ovat ihan naurettavia verrattuna siihen, että muutaman asian pitäminen kunnossa parantaa mahdollisuuksia merkittävästi:

      Tärkein yksittäinen juttu on painonhallinta. Ei tarvitse olla missin mitoissa tai anorektinen teini, mutta jotain 10-20 kiloa liikaa on liikaa. Kurvikas tai muodokas tarkoittaa meidän miesten mielestä oikeasti "veltto läski". Kohtuullisesti pitäisi harrastaa liikuntaa, jossa tulee hiki. Kerran tai pari viikossa jumpassa tai lenkillä, niin kroppa on paremmassa kunnossa ja kiinteä. Jos naisten mielestä tuntuu pahalta, ajatelkaa kokeeksi kiinnostaisiko mies jonka kaljamaha roikkuu housujen vyötärön yli, tai hygienia on ihan heikko (ymmärtääkseni naisille merkittävä turn-off miehissä on juuri surkea hygienia, me miehet kun emme välttämättä peseydy päivittäin, kalsareiden vaihdosta puhumattakaan ;).

      Toinen juttu: hiusten pitää näyttää naisten hiuksilta. Ei tarvitse parikymppisten tapaan roikkua selässä, mutta miesmäinen hiusten pituus on jätettävä miehille. Hiukset ovat naismaisen pitkät, jos on jotain mitä tarvittaessa voi laittaa kiinni.

      Kolmanneksi: pihatöissä ja retkeillessä voi olla miesmäiset vaatteet, mutta yrittäkää ulos mennessä pukeutua siististi naisten vaatteisiin. Ei tarvitse olla minihametta ja korkkareita, mutta tasapohjaiset kengät ja lökäpöksyt eivät miesten mielestä tee naisesta nättiä.

      Ja neljänneksi: jutelkaa ystävällisesti, jos asiallisesti käyttäytyvä mies tulee juttelemaan. Vaikka kaveri olisi ensin vähän kipsissä eikä keksi mitään ihmeellistä juttua. Se alkuun ujolta ja kömpelöltä vaikuttava tyyppi voi osoittautua ihan mukavaksi. Mukavaan keskusteluun tarvitaan kaksi osapuolta!

      Tulipa pitkä kommentti, mutta tämä on suosikkiaiheitani nykyään, sillä olen pari kertaa yrittänyt piristää yhtä eronnuttta keski-ikäistä sukulaisnaista tutustumaan miehiin, eikä jäämään kotiin murjottamaan. Aika avoimesti on keskusteltu noista em. perusasioista.

      Uskoisin myös, että listaamani asiat edustavat hyvin miesten yleistä mielipidettä, mitä olen kavereiden kanssa jutellut. Emmekä ole mitään teinejä, vaan neli- viisikymppisiä perheellisiä työssäkäyviä aikuisia.

    • 0904

      Hmm... Aikaa on kulunut jo aloituksesta mutta vastataan silti.

      Kaikkein tärkein asia on persoona. Ilman sitä on turha koittaa pidempiaikaista suhdetta. Tosin, yhden illan suhde menee ei-yhteensopivan persoonankin kanssa. Mutta ei pidempi.

      Jos nainen pyytäisi minua suutelemaan, ulos, rakastelemaan niin tottakai suostuisin. Jo ihan siitä kohteliaisuudesta että juuri minua pyydetään/kysytään. Se että jos olisin parisuhteessa niin se saattaisi mutkistaa tilannetta. Mutta mitäpä ei tekisi toisen onnen hyväksi. Siitä kuitenkin saattaa poikia sellainen itsetunnon puuska että se elämänkumppanikin löytyy.

      Kutsuihin tai kyselyihin en koskaan suuttuisi enkä ystävälisesti kieltäytyisi. Ainoa kriteri on että jos oikeasti on tuulut jo sovittua jotain. Mutta en koskaan keksisi mitään päästäkseni pälkähästä.

      Ei muuta kuin ryhtiä ja vaikka muiskauta suudelma poskelle. Ja hämmsätyneelle henkilölle sano: Kävin euroopassa opissa.

    • NödeMode

      Hyväntuulisuus vetää puoleensa.
      Sukupuolesta riippumatta.

      Tupakka karkoittaa

    • sdffsdfadf

      1. Jos nainen on ns. yleisesti hyvännäköinen/kaunis (ei kuitenkaan välttämättä miss/malli mutta kuitenkin hyvännäköinen) ja hoikka mutta terveen kurvikas eli yleisesti ihan hyvännäköisenä pidetty, niin voitko tuntea vetoa vai pitääkö naisen olla juuri sinun tyyppiäsi?(esim. oikea hiustenväri , oikea persoona jne. kriteerisi). Jos normaalit kriteerit ei täyty mutta nainen kuitenkin yleisesti hyvännäköinen niin menisitkö ulos taikka suutelisitko edes jos hän pyytäisi

      En ole koskaan ymmärtänyt, että pitäisi olla esimerkiksi joku tietty hiusten väri. Jos nainen on minusta viehättävä, se ei kaadu mihinkään yksityiskohtaan. Jos mielestäni viehättävä nainen pyytäisi ulos tai suutelemaan, suostuisin.

      2. Kuinka suuret kriteerit on seurustelua varten. Kelpaako kellekään jos nainen on edellämainittu, sekä mukava ja ystävällinen luonteeltaan ja myös osaa olla hauska. Vai mitä tarvitset muuta siihen että on kemiaa edes joksikin aikaa?

      Nuo mainitsemasi ominaisuudet ovat hyvä alku, kuulostaa oikein hyvältä. Mutta kemia on sitten vielä asia erikseen, se joko toimii kahden ihmisen välillä tai sitten ei. Mukava ja hauskakaan ei välttämättä iske sitä kipinää, joka tarvitaan romanttisessa mielessä. Tämä on hankala juttu, sitä ei oikein voi kontrolloida. Mutta toki mahdollisuudet paranevat, jos olet mukava etkä paskamainen, koska silloin sinua on jo helpompi lähestyä ylipäänsä.

      3. Jos tällainen nainen pyytäisi sinua ulos, suuttuisitko taikka olisitko töykeä? Vaikko joko myöntyisit taikka kieltäytyisit ystävällisesti jos ei olisi kuitenkaan tyypiäsi? Voisitko kuitenkin halia/suudella tällaista naista vaikka ei olisi tyyppiäsi? (tyypillä tarkoitan esim. mies tykkää villiluonteisesta pitkästä brunetesta mutta nainen olisikin vaaletukkainen rauhallisempi yms niin voisiko kiinnostus herätä jos eri tyypinen (ei kuvaa minua mutta esimerkki))

      Miksi suuttuisin? Imarreltu olisin tietenkin. Voisin myös halia ja suudella, vaikka en sillä hetkellä mitään isompia suunnitelmia näkisikään. Välillä pitää tarttua hetkeen, eikä aina tiedä mitä mistäkin seuraa.

      4. Jos olisit varattu mutta nainen pyytäisi ulos tietämättään, suuttuisitko vai kieltäytyisitkö ystävällisesti

      Ystävällisesti tietenkin, mistäs se nainen voisi tietää olenko varattu? Ei kai tuossa muutenkaan mitään suuttumisen aihetta ole.

      5. Olen ihastunut erääsen mieheen jonka olen tavannut kerran(samalla kurssilla jonka lopetin tosin). Mistä tiedän onko hän kiinnostunut minusta? Onko mahdollista että olisi kiinnostunut mutta ei pyydä ulos vai onko vain ystävällinen? Hymyili ja puhui minulle mutta ei osoittanut kiinnostusta. Kannattaako pyytää ulos vai jäädä pohtimaan olisiko häntä kiinnostanut mikään, minulla kelpaisi jokin pienikin (esim. hali) vaikkei hän suhdetta haluaisikaan

      Eipä tuota auta arvailla, jos haluaa tietää niin on pakko ottaa riski ja tiedustella asiaa. Mies voi olla varattu eikä ole kiinnostunut, voi olla ihan vain peruskohtelias tai sitten voi yhtä hyvin olla, ettei ujouttaan kehtaa kertoa sinulle, että olisi kiinnostunut. Meitä kun on moneen lähtöön ja monessa eri tilanteessa.

    • tumpelipåm

      Koetan vastata lyhyesti:
      1. Pitää itse olla kiinnostunut, eli naisen on oltava "minun tyyppiäni". Voihan sitä pusun heittää jos toinen nätisti pyytää, mutta samalla on tehtavä selväksi jos ei pidemmälle aio.

      2. "edellämainittu, sekä mukava ja ystävällinen luonteeltaan ja myös osaa olla hauska." ei riitä mihinkään. P.O. sitä "kemiaa"
      3. Eihän kiinnostuksen osoittamisesta suuttua pidä, ehdotuksesta voi kieltäytyä kohteliaastikin.
      4. Jos olisit varattu mutta nainen pyytäisi ulos tietämättään, kieltäytyisin ystävällisesti pahoitellen, että on oma kommitmentti päällä.
      5. Yrittänyttä ei laiteta.

    • Tule.kumppaniksi.nainen

      Sinä " kitkat919 "" Kysymykset kuuluu näin.

      1. Täytätkö kaikki nuo kriteerit ! mitä alkutekstissäsi esitit?.
      2. Miksi! sitten sinulla ei sitten ole kaveria ? JOS täytit edellä mainitut kriteerit ?.
      3. Miksi ! kyseiset miehet eivät kelvanneet kumppaniksesi, joiden kanssa olit ns. treffeillä? .
      4. Pitääkö olla miehellä pitempi "stoori" kerrottavaksi ! kuin itselläsi on tällä osiolla??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe