Miehet! Millainen on 40v. HYVÄN NAISEN määritelmä?

BlackTulip

Millainen nainen on hyvä nainen?

Törmään deittipalstoilla termiin "Etsin hyvää naista" tai muilta palstoilta valituksia "Mistä hyviä naisia löytää?". Kaikki naisethan pitävät tietysti itseään hyvänä naisena...

Jos 42v. nainen on hyväkroppainen, hauska, nättinä hyvin säilynyt ja ammatiltaan yrittäjä ja AMK-koulutuksella niin millaisen mielikuvan siitä saa? Lapsetkin jo teinejä, eli niistäkään ei ole enää lastenhoitoriesaa. Minkälaisia miehiä tällä statuksella oleva nainen saa?

Olenko siis ATN, KTN vai YTN?

Minkälaista 38-45-vuotiasta miestä tämmöinen ylipäätään kiinnostaa? Mistä niitä löytää? Deittisivustoilla taso on mitä on eikä siellä "hyvien" miesten armeija mikään iso ole.

Mikä minun statuksessa on semmoinen nounou juttu? Eli mistä irtoaa pisteitä ja mistä lähtee pisteitä?

Thänks!

14

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Munmielipide

      Jos on YH niin on tasonsa menettänyt vaikka olisi mikä "tohtori".

      Kannattaa ne tittelinsä unohtaa ja alkaa KKT:ksi elikkä kierrätyskeskus tavaraa.

      Se on tosi harva jolla käy ns. säkä että onnistuu näissä uusiosuhteissa ja löytää jotain pysyvää suhdetta.

      Teinit asuvat vielä kotona ja ei mene kauaa kun aletaan tuuppaan lapsen lapsia. Ei se muuta mitään minkä ikäisiä lapset ovat. Olen sitä mieltä että teinien kanssa on kahta hankalampaa perustaa mitään uusperhettä. Teinit eivät niin vaan enää niin helposti hyväksykään uutta tulokasta jos eivät tykkää siitä niin kuin kuin manipuloitavissa olevat pikku lapset alistuvat helpoimmin.

      Ei mitään hyvää tai huonoa ole olemassakaan, kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. Se on sitten eri asia mitä puolia ihminen on elämänsä varrella jalostanut.

      Koulutuksella ei kannata paljoa rehvastella sillä se ei takaa mitään henkistä rikkautta eikä sen puoleen sivistystäkään. Se on vain status jonka yksilö saavuttaa asemassaan yhteiskunnassa. Koulutus on vain arvo siihen päälle kuinka paljon sitä sydämen ja mielen sivistystä ihminen on saavuttanut elämässään.

    • Floppijuttu

      Jos on tasokas ja tietää sen, niin ei satavarmasti kysele muitten mielipiteitä - ainakaan omasta itsestään.

    • Mitäkä.mies

      Mies ei kiinnostu kouutuksesta,ammatista millä elantonsa hankkii,ellei ammatti ole ilotyttö.
      Tavallinen buunari ei edes katso korkeasti koulutettua,eikä varsinkaan silloin jos se tuodaan ensimmäisen 20 sekunnin kuluttua esille.
      Mies haluaa olla se joka sinun elämäsi turvaa,niin tunteella kuin taloudellisestikin,edes näennäisesti..
      Yh ei ole ongelma kun mielestäni yksinhuolto kasvattaa aikuiseksi vaikka liitossa onkin ollut epäkypsä.Nojos lasten isä oli mulkvisti,se on voinu olla muokata väärän käsityksen pienestä armeijasta tai joukko-osastosta..
      Ihanne nainen on rehellinen ja avoin,ei liian rehellinen joka sanoo heti aluksi kaikki puutteet mieskanditaatilleen.
      Viidakon laki ja savumerkit toimivat myös miesten kesken ja yleinen käsitys diivailusta leviää kuin kulovalkea miestenkin keskuudessa.Ei siis niin että nyt on minun vuoroni hakata päätä seinän kun kaverin kallo murtui jo yrittäessään.
      Sutjakka ja nätti kun olet niin eihän tavitse kuin olla ja kuunnella vähän aikaa tai ei kannata ainakaan kehua yrittäjyydellä heti aluksi,kun työstä puhuminen on nounou..

    • Ritalin200mg

      Lapset eivät ole yleisesti ottaen este muille kuin egoisteille, ja niitähän piisaa ikäryhmissä 35-45. Muka-kaiken-kokeneet, max. kahdessa suhteessa olleet, AMK-pohjaiset inssit ja muut tietokoneella teinivuotensa viettäneet vilkasmielikuvitukselliset nörttiorientoituneet rannevammakollit.
      Heille nainen tulee aina olemaan tunteita sekoittava kummajainen, kun taas oikea, työtäpelkäämätön, aamusta pitkälle yöhön huhkiva uros, leidejä kunnioittava ja herraskaisen käytöksen omaava koiras osaa arvostaa daaminsa arvoja.
      Ymmärtää pienestäkin vihjeestä vetäytyä takavasemmalle (vasurit tietenkin takaoikealle) naaraan statuksesta huolehtien. Ja ymmärtää kohdata tiettyjä vastenmielisyyksiä makuukammarin puolella vastentahtoinen hymy huulillaan (niitä dildoja markkinoidaan naisille ihan tiettyä tarkoitusta varten...)
      Ei, ei ole helppoa olla miehenä naisten johtamassa yhteiskunnassa...

      • Whatwhatwhatthefuck

        Olenko tyhmä vai muuten tietämätön. Mitä tarkoitti "niitä dildoja markkinoidaan naisille ihan tiettyä tarkoitusta varten"? What? Ymmärtää kohdata tiettyjä vastenmielisyyksiä makuukamariin puolella?


    • lyhesti_sanottuna

      Hyvä nainen on yrittäjänä menestyvä.

      • Täsmentämätönajatus

        Minkä "yrittäjänä" ? Miehen vai busineksen.


      • pyörät_vain_pyörimään

        No, busineksen tietenkin! Sittenhän miehiä tulee - sen kuin valita vaan.


    • Jos mennään noilla kategorioilla:
      ATN: olet miehille, jotka nelikymppisinä haaveilevat vielä omista biologisista lapsista.
      KTN: olet miehille, jotka hakevat itsepintaisesti selvästi nuorempaa ja/tai lapsetonta naista
      YTN: olet melkeinpä kaikille muille

      Eli hyvinhän sulla menee - et edes haluaisi miehiä noista kahdesta ekasta lokerosta :).

      Olen huomannut, että nätit tasokkaat naiset ovat aika ronkeleita miehen ulkoista statusta kohtaan, siis ulkonäköä, varallisuutta ja koulutusta/työtä vaaditaan. Eli se mitä pidät hyvänä miehenä, voi olla pahin blokkeri kohtaamisille?

      • No tässäpä hyvä sperspektiivi.

        Ulkonäkö ei niinkään ole motiivi, mutta myönnän vaativani työssäkäyvää, omillaan toimeentulevaa ja suht saman tasoista koulutusta. Tuo koulutus ihan siksi, että ois ammattimielessä jotain keskusteltavaa muutakin kuin koko kansan Tuksusta. Ja nyt olen yhteen omasta mielestä YTM tutustunut. Tienaa suht saman verran, ok päällikkötason työ ja lapset valmiina. Ulkonäkö on minulle passeli. Harvoin keski-ikäinen enää näyttää niin tuuheatukkaiselta ja sixpäkkiseltä, eli harmaantunut puolikalju iskävartaloinen sopii minulle oikein hyvin. Itseasiassa olen aina tykännyt vähän pyöreistä miehistä, että ois jotain mitä halia. En omasta mielestä ole niin kranttu, mutta tiedän kyllä sellaisia naisia lähipiiristä.


    • Tässä_vastaus
      • No tässähän se kiteytettynä olikin. Naureskelin sanoja :)


    • Hän on järkevä heti alussa, se näkyy. Hyvä koulutus jne. mutta tärkeintä on koko ihmisen kokonaisuus.

      Kokeilin netissä kaikki olivat nollaa, ehkä minun vika--- ei tavallaan nollaa paljon tuttavuuksia.


      Tanssit olivat hyviä toista kuin netti, siellä tapasin monia monesta maasta, en asu Suomessa.

      Kävin monen laisissa tansseissa tosin halusin saada oman ikäiseni, ei yhtä vanhan kuin lapseni. Tänään kaikki on hyvin minulla on oma lääkäri (60 ) siitä yli 5 vuotta.

      • xx9

        Apinat ovat hiljaa????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe