----Vivese Senso Duo Oil hoitokuuri kokemuksia----

TiiäHäntä

Onko kukaan kokeillut Vivèse Senso Duo Oil hoitokuuria? Agressiivisesti mainostetaan tukan tuuheuttajana jo kaljuuntuneillekkin. Pikku pullo maksaa yli 100€ et hinnan perusteella vois olla huijausta. Rahat takaisin takuu on, mutta toimiiko?

http://senso-duo-hoito.eu/order/

5

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi , Olen Sami 41v pohjoisesta. Tilasin tämän vivense senso duo oil tuotteen ja vielä isomman pullon 80 ml. Olen käyttänyt sitä jo kuukauden, enkä ole huomannu hiuksissa ja hiusten kasvussa ihan mitään ! Maksoin pienestä pullosta 249 euroa. Älkää vaan laittako rahojanne humpuukiin, Minä pöljä tein niin. Tv.Sami

    • yksvaanjatoinen

      Tässä on takana sama huijausfirma, joka huijaa muillakin ns. terveystuotteilla kuten Hallu Forte, Garcinia Cambogia, Lefery Active Cell, jne. Rahojanne et saa koskaan takaisin. Päinvastoin voivat tyhjentää tilisi rikollisin keinoin. Tee heti ilmoitus poliisille.

    • SaReEl

      Yhtä hyvin voitte mennä apteekkiin ostamaan omega 3&6 öljyä ja vitamineja. B vitamiinia on myös hyvä jos haluu hiukset kasvamaan (B vitamiinit on kans hyvä jos on paljon stressiä arkipäivässä, eli työ depressiot ja muut depressiot pysyy poissa!)Mutta, niitä hiuksia joka on lähtenyt ei tule takaisin, mutta se auttaa kyllä jos halua että ne hiukset pysyy joka on jäljellä. Tapaan hieroa mieheni hiukset sampoossa ja sekin on myös hyvä kun se verenkierto pääse kulkee päänahassa. Eli menkää nyt suihkuun ja pese toistensa hiukset.. se on myös erittäin romanttista raskaan työviikon jälkeen. Viimenen vinkki, käyttäkää tavallista perusvoidetta joka sisältää E vitamiineja hiusten naamana.. tekee hyvä kuivaalle hiuksille ja on hyvä päänahallekin!

    • REPEOLLI

      Suurinta humpuukia koko homma.LUVATAAN RAHAT TAKAISIN JOS ET OLE TYYTYVÄINEN.MUTTA RAHOJA EI OLE KUULUNUTKOHTA 2 KUUKAUTTA KULUNUT.ELKÄÄ HYVÄT IHMISET SORTUKO TÄHÄN HUIJAUKSEEN.HUIJARIT VITTUUN SUOMESTA.19

    • Huijaritkuriin

      Totta on , lisätään viellä kirjoittaja yksvaanjatoinen luetteloon Dr Farin laihdutuspillerit .
      Mutta totta ei ole etteikö rahoja saisi takaisin , on oltava tiukkana ,vaadittava rahat takain purkki / pullo takaisin Puolaan ja kirjallinen vaatimus rahojen palauttamisesta , jos ei tule ,yhteys Suomen
      Euroopan Kuluttaja Keskukseen ,josta asiaa viedään Puolaan vastaavalle virastolle , sieltä saa ohjeet ja avun jopa Suomeksi ja todistavasti rahoja on tullut mm minä sain 159,€ takaisin vuosi sitten ,kun olon mennyt tilaamaan dr farin tuotetta ja sukulainen sai rahat takaisin ,
      kun oli tilannut Virosta Xellim tuotetta ,sekin ns laihdutus pilleri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe