Runkkupaikat kartalla

Bronze98

317

50524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkkaaja

      Huono kartta, ei saa suurennettua.

      • kyllä saa ,olenkin lisäänyt sinne paikkoja joissa käyn itse


    • RunkKari2

      Raumalaiset kaikki tännä. Kevät tulee jo hyvää vauhtia ja luontorunkkukausi alkaa.

      • Raumaaa

        Tuu kik atuur99


    • kävin sompasen runkkupaikalla kuusankoskella,vanhempi mies runkkasi minut sen jälkeen kun nuorempi mies oli spermannut suuret tissiliivini

      • raksa67

        Toimii


    • runkkupoika

      kävin lisäämässä oman paikan, porvoo-loviisa motarin levari ;) seuraa kaivataa

      • onpa tuolla kesällä tullut tyttöiltyä,seuraakin on ollut kerran


      • NimimerkkiOsaamaton
        Liivisex kirjoitti:

        onpa tuolla kesällä tullut tyttöiltyä,seuraakin on ollut kerran

        Hei Liivisex...Kuinka näpytellaan kartalle nuoli silloin ,kun haluan sinne oman nuolen ?nimim : Osaamaton


      • UP,Kevät on täällä ja paikat kartalle


      • Duunari75

        Mikä se noista on sun paikka, runkkupoika?
        Olen sillä suunnalla maanantaina iltapäivällä. Oon 41v miehekäs top. 100 % terve ja luotettava.


      • runkkuboy26

        Itse käyn aina tyhjentämässä lastin XXX Paradisessa Turussa Läntinen pitkäkatu 15. xxxparadise.net


    • kovanataaas

      Lisätty

      • minne lisäsit


    • cdannaKymenlaakso

      cdanna hakee liveseksii Kymenlaakson lähettyviltä

      • sompaselle...


      • tänään kymen motelli-juurikorpi-sorakuopan seutu kotkan ja kouvolan rajalla,liiveissä tyttöilemään


      • eipä sitten seuraa löytynyt,kymen motellin takapiha,ylös mäkeä kalliolle,on kyllä nyt toiminnan loputtua hyvä paikka


    • olisi kiva kun laittaisitte kuvia millaisia herkkuja olisi tarjolla missäkin runkkupaikassa. kymenlaakso ja etelä suomi erityisesti kiinnostaa.omia kuvia pyrin lisäämään myös

    • kevätkiimaa

      Haa, kevät tulee ja kiimafiilikset sen kuin vain voimistuvat. Juuri nyt todella hotti fiilis ja tekisi mielin spontaanit kahteen suuntaan masturboinnit jonkin siistin henkilön kanssa.

      Itsellä 'umpi-heterona' ei toistaiseksi ko. nautiskelusta ole kokemusta, mutta alkanut aika ajoin kiimattaa mm. ajatus toisen kuuman ja paljaan penisken tunteesta sormissa ja sen kaikesa rauhassa nautinnon huippuun saakka hyväilystä. Mieluusti olisi sitä ensin housujen lävitse tunnustellut, hyväillyt ja tuntenut miten se alkaa stondata sormissa.

      Ps. Pitäisi ilmeisesti ostaa jotkin ko. spontaaniin puuhaan sopivat siistit asusteet, housut joista varustus olisi helppo ottaa vapaaksi ja jokin puolipitkä paita / pusero, joka stondiksen piilottaa jos tulee yllättäen tilanne jossa sen ei tule tulla havaituksi.

      Kesällä autossa itsestään nautiskeluunkin tulisi löytää jotkin sopivat housut ja asu, sillä printeiset vetskarimallit ovat vaikeita koska avatun ketjun alaosa painaa paikkoja, sekä vyötärönappikin tulisi avata, samalla kun aarre tulisi voida saada tarvittaessa nopeasti piiloon, sillä ko. puuhaa ei tule kenellekään ilman tahtoaan 'pakottaa' näkyville ja alaikäisistä puhumattakaan.

      Kaiken tulee aina tapahtua asiaan osallisten aikuisten vapaasta tahdosta.

      Ehkä pitäis olla jotkin hieman spesiaalit mutta siistit ja aivan tavallisen näköiset housut joissa vain vetskari on viety alas aivan haarajojen alle asti.

      Jokin mukavaksi sisustettu pikkupaku voisi olla mukava erilaisiin kesäleikkeihin ;-)

      • liivejä laittamaan päälle...kiinnostaako ketään runkkutuokio tai suuhun otto-saanti,kotkan jumalniemessä tänään. lisään paikan kartalle.olen n 18 aikoihin


      • Siis kevätkiimaa ja liivifani. Tuo teille molemmille. Runkkaus on ihanaa...käydä vaikka vaan ohimennen jossain työmatkalla jossa toisen käsi runkkaa susta spermat...iiiiiiiiiiiihanaa...olis löytää läheltä vakkarikaveri.


      • UM50_Kotka kirjoitti:

        Siis kevätkiimaa ja liivifani. Tuo teille molemmille. Runkkaus on ihanaa...käydä vaikka vaan ohimennen jossain työmatkalla jossa toisen käsi runkkaa susta spermat...iiiiiiiiiiiihanaa...olis löytää läheltä vakkarikaveri.

        Niin olisi mukava löytää se luottokaveri


    • eläkemies60v

      kevät tulee ja mukavaa käydä luonnossa Kuopiossa runkkailemassa tuntomerkkinä mulla jalassa punaiset Kontio kumisaappaat ja olen yli 60v. mies. Olen katsellut noita runkkupaikkoja näkyy olevan Kuopiossa useita.
      Tuntuu mukavalle kun huomaa että vieras käsi kyselemättä avaakin sepalukseni ja ottaa kullini esiin.

    • taavinen

      kommentoin paikkaa helsingissä, malminkartanon vieressä.kellä haluja

      • Anonyymi

        missä siellä?


    • Rensselivuoriko

      Suodenniemi-Lavia suunnalta isoa imettävää ??

      • jamarkaa

        Toki löytyy


      • valmistajo

        Tuun 08.05 illal kiimasena rensselille


    • kiertävärunkkari

      Tyhjä kartta pelkät paikkakunnat, onko runkkupaikat näin vähissä???

      • transtäti

        En kyllä ymmärrä,minun koneellani kyllä suomi on täynnä merkintöjä,itsekin olen niitä sinne laittanut.Minun suosikkipaikoilla on jo kevät lähtenyt käyntiin,runkkaajia on ollut paikalla


    • Nuorikulliuh

      Jyväskylässä seuraa?

      • juurikorpeen kotkantien varteen ketään tänään aamupäivällä?


      • kiitos kaverille joka tuli ja otti suuhun minulta,kiva näinkin päin


      • Liivisex kirjoitti:

        kiitos kaverille joka tuli ja otti suuhun minulta,kiva näinkin päin

        Kiva että sait. Minäkin haluaisin...antaa runkata tai suihin...:(


      • UM50_Kotka kirjoitti:

        Kiva että sait. Minäkin haluaisin...antaa runkata tai suihin...:(

        kun katsot siitä kartasta juurikorven levarin kohdalta niin siinä on mun kuvia,liiveissä. myös rantahaan maston mäeltä on kuva tai kaksi.sovitaan sinne joku aika...


      • maistuulisää
        Liivisex kirjoitti:

        kiitos kaverille joka tuli ja otti suuhun minulta,kiva näinkin päin

        Hyvä muna sulla kiitos vaan spermasta. Otetaan joskus uusiksi.


      • meisse
        UM50_Kotka kirjoitti:

        Kiva että sait. Minäkin haluaisin...antaa runkata tai suihin...:(

        Sinulta runkkaisin ja ottasin sinulta suihin


      • matura

        jkl mistä autorunkku seuraa. 60v


    • sukkis-45

      ....seuraa sirolle sukkispepulle perj illaksi? Hyväilisit sukkispeppuani ja minä kovaa kaluasi. Itä Vantaalla tms?

      • sukkis-45

        en saa tuota emailia toimimaan : (


    • odottaja66

      ´Miehekäs hyvin varustettu top odottaa seuraa tänään klo 17 maissa kemi-tornio motarin ja nelostien risteyksen lähellä. Paikka nelostien vasemmalla puolen, motarin pohjoispuolella pistotien varressa. Katso kartasta paikka.

      • Kiknuorihoikka

        Oulussa ois 20 mies tarjolla


    • Porvoom43

      Porvoossa kaipailen runkkuseuraa.

    • saSAsaSAsaa

      Tämäkin kartta on sitten päätynyt MV-LEHDEN juttuihin....

    • Tästä tuli jossain telkkarin paikallisuutisissa tai jossain juttua, että tämmöinen karttapalvelu on olemassa... kiitti vaan siitä mainoksesta :)

      Kuopioon piti oma viesti käydä laittamassa, katotaan onko miten aktiivisessa käytössä täälläpäin.

      • dasdsddsfd

        MV-lehti tätä ainakin julisti omalla laatujournalistisella tyylillään.....


    • transtäti

      uppia ettei pääse katoamaan,kevättä ilmassa ja rinnoissa. monen paikan kiertäneenä on kyllä nähnyt runkkaajia

    • eläkemies

      runkkaaminen on mukavaa ja antaa mukaavaa nautintoa. Ikää karttuu niin sitä tulee runkkailtua ja kyllä minä tykkään jos sattuvat paikalle niin ihan mukavaa jos katsovat vielä vieraan toimesta multakin kullini ja pallit. Käyn Kuopion karttaan merkityissä paikoissa iltaisin runkkailemassa. Olen eläkemies. Muistakaahan miehet runkkailla

      • Ukkomiehet

        Tottakait aina kun mahdollista!
        Löytyykö Lahden seudulta seuraa ukm'lle?


      • Ukkomiehet kirjoitti:

        Tottakait aina kun mahdollista!
        Löytyykö Lahden seudulta seuraa ukm'lle?

        Täällä ois salaseuraa toiselle ukm:lle Lahteen..


      • jjhggfdddfghjkljhgfdfgh

    • opelius

      Ja katso sinähän runkkaat eli herää kysymys???

    • imettävämies

      Jyväskylässä tuntuu olevan hiljaista...............

      • vanharunkkari

        On se, mäkin oon etsinny


      • jou93

        jep


      • meisse

        Moi sinä imetättävä mies
        haluaisin imeä sinun kullisi suuhuni tai runkata sinua


    • komentti

      käykääs kommentoimassa

    • kouvola kotka tien varteen menossa,tytöttää

    • mnbvcxzasdfgåpoiudfg

      itä suomesta runkkuseuraa ??

      • runkkuseuraa sompasen levarille kuusankoskelle,lisäsin kuvia


      • kiitos seurasta,oli kiva saada runkata


    • hälytyshälytyshoi

      kiitti, että ilmaisette nuo paikat, et voidaan asennella sinne noi kamerat, siis riistakamerat nykyisin ne niin huomaamattomia ja etälähettäviä.....

      • hälytyshoi jos noin kiinnostaa niin paikalle vaan reilusti,ei tarvii kamerasta katella ja runkata


    • pietue00

      tahdon yhä seuraa...

    • käyn tyttöilemässä Janakkalan levarilla toisinaan, stayupit,pikkarit,minihame,korsetti,peruukki ,jos kiinnostaa kerrotko milloin menossa.

      • ukm.hml

    • 166

      Kukaan halukas vetelemään yhdessä ja ottamaan suihin 16v jätkältä larussa?

    • ek1

      eikö tampereella ole transuja .

    • onaniasrunkman

      ja just ku pääsin kirjottelee viestini muutamiin paikkoihin - tuli iso luuta ja putsas ne paikat kokonaan helvettiin!

      • transtäti

        kyllä minun koneella paikat näkyy,pitää vaan odotella jokunen sekunti kun ne latautuu...laitoin muutaman kommentinkin


    • Mäntsälässä aika hiljaista...

      • Kesäleski77

        Tule somerolle


      • 15vpoikasomerolta

        Onks somerollaki runkku paikkoja? Tääl ois kiimane teini uteliaana


    • M48

      Hiljaista on satakunassa

    • M48

      satakunnassa

      • Pianpikkasen

        Kyl mun kalu sua kaipais,missä nähtäis,13.07 olin Köyliön ja kakkostien välisellä parkilla runkkuseuraa hakemas-eipä onnistunu,ja oon tosi vapaamielinen joten pian nyt.


    • M48

      Käviskö eurassa myllyhovin parkkipaikka loppuviikolla ?

      • Pianpikkasen

        En tiedä missä moinen parkki.


      • M48
        Pianpikkasen kirjoitti:

        En tiedä missä moinen parkki.

        Ehdota sinä paikkaa,köyliön parkki on hiukan huono.


    • Nuortamiest

      Rauma?

    • ukkomiehet

      Etsin Lahden seudulta runkkupaikkaa!
      Missä/mistä löytyy runkkuseuraa toisista ukm?

      • Mikko1996

        Mä voisin tulla tänää runkkailee mut en iha lahtee asti voi ajaa :/


      • Samoin.. Ois mahtava runkkailla ukm kesken.. Laittakaa s-postia missä voidaan poistella paineita salaa.


    • 4444bg

      on se pkle kun luontoon teidän pitää tunkee kunniallisten ihmisten ja lasten nähtäville psysysitte pimeissä koloissanne maan alla esmes.

    • runku

      löylyjoki

    • runku

      jyväskylä

    • M51_05

      Taidan kierrellä leikarin juurikorven ja kyminlinnan paikat jos jotain olisi

      • M51_05

        Leikarilla hyvät paikat kyllä ja rauhallista


    • leirika

      Missä toi leikarin paikka tarkalleen sijaitse?

      • M51_05

        ootko milloin menossa?


    • M51_05

      siellähän on ympäriinsä paikkoja takapihan puolella

      • Monta kertaa on tullut oltua runkulla liivit päällä.Sinne matalan osan katollekin pääsee päädystä ottamaan aurinkoa.


      • odotaninnollaM51

        milloinhan satumme samaan aikaan??


      • sovitaanko huomenna 3.8 vaikka sinne leikarin takapihalle,olen liiveissä ja mulla on musta peruukki


      • M5105

        Mikä aika ?


      • M5105
        Liivisex kirjoitti:

        sovitaanko huomenna 3.8 vaikka sinne leikarin takapihalle,olen liiveissä ja mulla on musta peruukki

        Ootan et moneltako?


    • Jos hämeenlinnalaisia olisi saa pistää kikkiä kokeilijaxoxo jo haluis tavata 17v miehen voin runkkaa ja ottaa suihin

    • jjjjoku

      Malminkartanon vierellä sähkölinja. Vanha ukko kaipaa seuraa. huomenna puolenpäivän aikaan

    • Kveto

      Tule mielummin kl 13 aikaan Espoon Olarin lukion taakse parkkipaikalle.

    • 191634

      Kokkolan paikat tälle illalle

    • Tuli laitettua kuvia kymenlaakson alueen paikkoihin

      • huomasin kyllä on se kumma ettei törmätty motellilla


    • Karttasuunnistaja

      Kartta antoi täysin uuden kuvan kotikunnastani :D

    • freeballerboy

      Helsingissä Keskuspuiston eteläpää Laakson ja Ruskeasuon välinen metsä ja kalliot.

    • Nytsaa

      Janakkalan levarilla 35v cd 01.30 asti

      • Anonyymi

        Voisin tulla kova halu tyhjentää pallit.


    • pietuery

      uusia paikkoja kaivataan,onko niitä??

      • Tuli käytyä sompasella taas viime viikonloppuna.Hiljaista oli ja seisoin siinä pöydän ääressä liivit päällä ja työntelin kiinnisidottuun flesuun rauhallisesti omia tissejäni puristellen. Olispa ollut siinä joku polvillaan pöydällä samalla antamassa spermaa tisseille tai kasvoille


    • ketään tulossa leikarille tai jumalniemeen?

    • Runkmaster

      Käykö kukaan enää Rajasalmen sillalla?

    • runkkujätkä

      Kävin lisäämässä Pietarsaareen pururadalle runkkupaikan, jossa runkkasin kesällä 2014.

    • Toppi08p

      Oulun pohjoispuolelle vasta lisätty ja seuraa vailla kik bivara88

    • Malttamanton

      Imua vailla Mikkelissä!

    • rogervenäjä

      upup

    • kaarlo63

      Missä Mikkelissä vanha mies sais vierasta kättä

      • kaarlo65v

        Runkkukaveri olis paikallaan !



    • Höyryihin illalla?

    • mnbvc765456

      up ylös

    • dfgpieturoger

      seuraa vailla ??

    • Liivisex

      laitoin leikarille runkkupaikka merkin

    • Ju5778894

      Turun seutu??

      • Seurarunkku

        Turun,kaarinas?


      • mikamikkomustis

    • Pakkaset alkaneet on visiin siirrytty sisätiloihin!

      • Se on totta,nyt sisätiloissa. Ei vaan ole seuraa,olisihan se kiva nähdä toisenkin kalu sylkemässä rytmikkäästi spermaa


      • Liivisex kirjoitti:

        Se on totta,nyt sisätiloissa. Ei vaan ole seuraa,olisihan se kiva nähdä toisenkin kalu sylkemässä rytmikkäästi spermaa

        Kyllä , seuraa pitäisi löytää


      • Liivisex kirjoitti:

        Se on totta,nyt sisätiloissa. Ei vaan ole seuraa,olisihan se kiva nähdä toisenkin kalu sylkemässä rytmikkäästi spermaa

        Otappa yhteyttä!


    • Jorkke70

      Tarviitko imuria liesjärvi/ salkolan levarille..

    • Himokasrunkku

      Lisäsin paikan jkl

      • Gummimies

        Tavataanko siellä? runk54


    • asdfg6543dfghj

      tämä hyvä ketju...

    • Gummimies

      Jyväskylän lähistön runkkupaika

    • kzz

      Käykö kukaan trion vessassa lahdessa.runkulla

    • Ts011999

      Niipperi,,,Espoo

    • miki-65

      lippa alhaalla

    • jopo65

      joensuun paikat

    • käsipelimies

      Mikä paikka vaasan motarin yli johtavan sillan takana, silta ennen abc huoltista, onko mies juttui?

    • hyväbi

      Laihian levari vetää puoleensa.

    • bi.runkkari

      Lisäsin Ylistaron toisen levarin omalla kuvalla, sitä saa kommentoida ja keväällä on nähtävillä livenä.

      • 45runkkari

        Kävi katsomassa kuvasi ja se kiihotti tosipaljon, sinulla on tosi paksu isoterskainen kulli.
        ps. runkkasin kuvaasi katsoessa.


    • bi.runkkari

      Kiitos, kun runkkasit mun kyrvälle, tuntuu hyvälle.

    • bi.runkkari

      Tuossahan se kuva on levarin kohdalla, en halua lähettää sähköposteihin, poistinkin jo kuvan kännykästä. Voin laittaa muutaman kuvan samaan levari osoitteeseen tässä lähiaikoina.
      Ja saa sitä tulla livenäkin koittelemaan, keväällä, kun ilmat lämpenee.

    • Kevätrunkku

      Eikö kukaan käy runkkaamassa missään Järvenpäässä? Reilu 30-v nainen tulisi mielellään katselemaan...

      • miesyli50

        tarpeen vaatiessa....järvenpäähän...


      • 90Kiimamies

        LAita nainen kikissä sampsale viestii


      • Kevätrunkku

        En ole kikissä. Ilmoitelkaa täällä jos olette pyshtymässä lähellä ;)


      • kaisersan

        Tänään olisi järvenpäässä 17 jälkeen


    • Jorkke70

      Tänään jotain

    • Runkuaaaaa

      Reissumies kokkolassa ois kiva runkkailla ja imeä........oisko.....

    • Löytyskö nuorta miestä lahesta runkkailee?

    • typy22

      Onks salossa paikkoja joihin naisihminen vois "vahingossa" eksyä kattomaan?

      • Runksalo

        Sovitaan paikka niin voit tulla katsomaan kun runkkaan.


      • Mihin voisit eksyä ja millon?


      • Runksalo
        Salosta kirjoitti:

        Mihin voisit eksyä ja millon?

        Onko sulla autoa käytössä, vai pitäiskö eksyä keskustan lähettyville? Laita viestiä steda@ suomi24.fi


    • Hetskuna

      Hienoa, että jotkut naisetkin ovat kiinnostuneita, odotan aina kiinnostunutta naista kun joskus hoidan hommaa Hesan parkkipaikalla hiekkarannan kalliolla, mutta eipä ole näkynyt.

    • 25poitsuporvoo

      Onneksi kevät lähestyy ja kohta pääsee taas luontoon runkkaamaaan!

      • skaterdude

        Onnistuu ulkona runkkaus talvellakin. Pari päivää sit yhen kaverin kans käytiin metikössä runkulla :D


    • bi.runkkari

      Laitoin Ylistaron levarille Pohjanmaalle toisenkin kuvan kullistani, nyt tupessaan aivan rauhassa, kyllä sinne tuppeen olis mukava ottaa vieraankin terska suojaan, kun tuppea kerran riittää.
      Katsokaa.

      • Spermat-suuhun

        Ompas kiihottavan näköinen kulli, siitä olisi ihanaa lypsää ja runkata spermat suuhunsa.


    • Kiimanen15vuotias

      Täälä Haapajärvellä ois kiimanen 15 vuotias joka haluais runkata jonku kans. Kartalla näkyy mahdolliset paikat.

      • meisse

        Hei kiimainen 15 vuotias
        sinua sinua olis ihaha runkata ja ottaa suihin se olis hyvää!!


    • Kävin juurikorven levarilla katselemassa ,oli yhdet auton jäljet.Varmaan keväällä taas vilkastuu ja maanantai ja torstai olivat ne päivät?Tosin jo maaliskuun lopulla viime vuonna oli kuusankosken sompasella kevättä rinnoissa kun autossa olin runkulla,kaveri ilmestyi sivulle kyrpä kourassaan runkkaamaan. Auttelin hänet orgasmiin ja puolen tunnin päästä tuli kaksi vanhempaa miestä ja toinen heistä halusi minulta spermat suuhun. Oli aika kiihottavaa seisoa siinä auton vieressä kun mies imutti kaluani ja toinen katseli. Varmaankin tulee huomenna iltapäivällä-illalla taas käytyä juurikorvessa kun tänään jäi ilman orgasmia

      • mikamikkomustanaamionv

    • Odotin

      Hiljaista oli tänään juurikorvessa, kun pari tuntia sitten kävin

    • runkkumies

      Laittakaas karttatäppeihin kullinne kuvia, niitä on kiihottava katsella, ja tietää mitä voipi olla tyrkyllä.

      • hyvä ajatus olisikin kiihottavaa nähdä seisovia kyrpiä ja tulla sitten paikalle kiimaisena


    • piwetaeros

      laitetaan kyllä

    • Odottelenx

      Ouluntulliin su iltapäivälle imijää olisko klo 14-16 välillä

    • J_B_007

      Mites Tampere /ymp. P-paikat? Minne kannattais ajella ja milloin? Tapahtuuko Rajasalmella mitään ja jos tapahtuu, niin onko tiettyä päivää, jolloin kannattaa käydä?

    • Kaitsuli71

      TransKati antaa suuta ja peppua Vaasan kotirannalla! text0400120291

    • pietar77
    • N25katselemaan

      Itä-Tampere, 25 v. nainen tulisi mielellään katselemaan esim. Marskille. Kyselinkin jo kartalla.

      • M87tre

        Vieläkö katselu kiinnostaisi?


    • NautittavuuttaLisää

      Hienoa N25, toivottavasti muutkin naiset rohkaistuvat/ aktivoituvat sekä "yhteistyö" tässäkin asiassa kehittyy myönteisesti.
      Tämä, jos mikään on monille elämän eliksiirin lisäystä.

    • onononon

      On lisätty tekstiä

      • tänään tulee käytyä ainakin juurikorven ja leikarin runkkupaikoilla


    • KorteniemiRules

      Korteniemen levarille vaan 2-tien varteen! Se on siinä Karkkilan ja Forssan välillä (oikealla puolella tietä jos ajaa Karkkilasta kohti Forssaa.

    • fjklkjhgfghjkkjhgfghj

      up tämä

      • serko

        tänään järvenpää


      • pari kertaa on tullut jo käytyä,sain yhden kalun runkata juurikorvessa,harmi että se oli ohi niin nopeasti.oli silti kiva nähdä toisen nautinto


    • 18mHyvinkää

      18wee HYVINKÄÄLÄINEN hyvännäköinen poika, haluu imee kaluu tai ottaa peppuun

      • 18mH

        lisäsin paikkoi mm. usmis päi ja herusten uimaranta, nopon lähistöl pari uutta paikkaa ja märkiön grillille pystyn tulee ;)


    • M31kvl

      Moi. Onks kouvolas mahollist päästä tänää runkkaa naisten asuille?

      • unkkari

        huomen porvoon levarilla käyn runkulla


      • M34bi

        Mihin aikaan?


    • Jalostaja

      Kotkassa ketään tänään illalla? Laita viestii, mun ilmotus näkyy kohta gayseuraa.fi:ssä.

    • ukm.hml

      Olisiko Hämeenlinnassa naisia touhuamaan luontoon? Pistä viestiä... [email protected] tai kik:ukm.hml

      • transtäti

        leikarin mastolle tai juurikorpeen paineita purkamaan tänään 14-15


    • Masahi

      Liesjärven levarille 12.5 kello 15.00 jälkeen.
      Voisin jotain nättiä kullia imasta.

      • laitoin jonkun kuvan kymenlaakson runkkupaikoille


    • Lisäsin itseni vaikka nainen olenkin. Espoo Hanikka.

      • nius

        Hyvä paikka kuten Hyljeniemen kalliot !!!


      • nius kirjoitti:

        Hyvä paikka kuten Hyljeniemen kalliot !!!

        Siellä en ole ollutkaan. Hanikassa on suojaisammat paikat ja mahdollisuus nakuilla illalla.


      • nius

        OK, täytyy pitää mielessä ja tulla katsastamaan. Nakuilua ja auringonottoa sekä genitaalien nokkos käsittelyä, johon jäänyt koukkuun.


    • Paljaspäinen

      Missä siellä Hanikassa?

      • nius

        Tulin juuri ja olin alueella ekaa kertaa. Upea paikka täytyy myöntää. Olin muisnaishautojen eli kivikasojen luona kallioilla. Eka kerta tänä keväänä, kun kokeilin jälleen nokkoskäsittelyä ja oli/on ylivoimasta ja mausteena tietenkin mahdollisuus tulla nähdyksi.


    • M50HML

      Olisi ihanaa saada toiselta spermat!

      • nius

        Iltalenkillä usein Hyljelahden kallioiden kautta, joten seura mahdollista.


    • ulkoMa

      Vähän siellä lämpenee...

      • nius

        Istuskelin Hyljelahden kallioilla ja rakensin panetusta nokkosten kera. Valitettavasti hiljaista oli vaikka lämpöä oli jo riittämiin. Taitaa olla vähemmän suosittua kuitenkin vaikka otsikot todistavat muuta. Oliskohan myös rohkeuden puutetta ?


    • Posliinipappan

      TiistIna Joutsenonon seudulle . Aholantie.

    • nius

      Turhan kaukana näin Espoon suunnasta, mutta muuten olis ollut mahdollista. Ei muuta kuin ylös ja kokeilemaan uusia elämyksiä.

    • Posliinipappan

      Tänään Joutsenoon.

      • sompasella oli jo toimintaa!


      • transtäti

        kiitos eilisestä juurikorvessa,jos luet tämän tahdon uudestaan,sinulla on ihanan imettävä kalu


    • Hmmmmmmm

      Onkohan Pietarsaaressa joku hyvä paikka? Kiinnostaisi kokeilla tänään...

    • Kävin lisäileen paikan oulunseudulle.

    • Biukm36

      Ulko kausi parhaimmillaan. Lisää paikkoja kartalle ja aika ehdotuksia varsinkin pääkaupunkiseutu.

      • transtäti

        lisää kuvia toivoisin,aina ne jotenkin kiinnostavat enemmin


    • Turisti35

      Ajattelin tänään ja pitkin tätä viikkoa käydä katselemassa Pieksämäen lähistolle merkattuja mestoja josko siellä olis jotain toimintaa.

      • transtäti

        Kymenlaakson merkatuille paikoille seuraa?Ajattelin lähteä viltin päälle makailemaan liiveissäni,saispa lastin liiveille ja kasvoille,kyllä sitten itseltäkin tulisi helposti.Kyllä joku voisi lahjoittaa minulle lastin vaikka ei minun liivityylistä muuten syttyisikään,sitähän tulee kokoajan lisää niin että olisi hyvin ystävällistä antaa minulle joskus sitä mikä saa minut tulemaan.Kun nyt tässä ajattelen miten olisin selälläni viltin päällä runkaten hitaasti omaani ja paikalle tulisi kaveri joka runkkaisi kunnon lastin paksua spermaa huulilleni ja nenälleni niin alkaa heti seisoa. Tietysti haavekuvaan liittyy se että tulisi toinenkin ja tekisi saman tai antaisi kovan sileän kalunsa suuhun ja saisin tuntea sen sykkivän tulvan .


      • transtäti

        Nyt matkalle leikarille ja juurikorpeen,liiveissä runkkaamaan,seuraa?


    • Rahtimie

      Lisäsin paikan ja kyselin cd typystä.. kik... rahtimie

    • nius

      Eilen upea ilta auringon laskiessa kävin ns. autorunkuilla kolmessa eri paikassa eli Hyljelahden parkissa, Hanikan parkissa ja Matinkylän rannan parkissa. valitettavan hiljaista vaikka upea keli.
      Auringon laskettua Hyljelahden parkkipaikalla nokkoskäsittely ja pitkä nakukävely.

    • Saaristossa

      Kemiönsaaressa joku 50 ?

    • nius

      Fillarointi tänä aamuna Matinkylästä Hanikan kallioille ja paluumatkalla Hyljelahden parkkipaikalle taukoa pitämään.
      Hanikassa nakuilua ja runkkailua sekä eturauhasen hierontaa luonnossa.
      Paluumatkalle lähtiessäni sidoin kullin ja kiveksen tiukaksi joten roikkuivat tuskallisen ihanasti löysissä shortsien puntissa. Kireä pakkaus sai upean tykytyksen, joten oli pakko pyöräillessä runkata. Uskomattomia kokemuksia etenkin, kun pyöräteillä jonkin verran liikennettä.

    • transtäti

      Hiljaista oli porvoon levarin parkissa,mikähän päivä siellä olisi sellainen että olisi enempi porukkaa.Tuli tyttöiltyä korseletti päällä ja katselin josko olisi seuraa mutta ei oikein ollut kiinnostusta niillä harvoilla jotka sinne pysähtyivät.Täytyi jatkaa hesaan koluamaan kirppareita naiseksi pukeutuneena,liivien alla seisoi kivasti ja lopulta tuli mehutkin liivien alle kirpparilla.

      • Lihavanico44

        Olisko loppuviikolla mahdollista sua nähdä jossain?


    • mahaman

      Missä on runkkupaikat kemiönsaaressa? 🙃

    • Eväsleipä

      Entä Sauvossa ja Paimiossa

    • Nkopili

      Tänään Lappeenranta pappilan nieemeen tai lossipaikale ketään?

    • Kiimarunkulle

      Joensuussa runkkuseuraa kukaan vailla tänään?

    • Nkopili

      Aholantielle tänäiltana.

    • RunkullaM51

      Hämeenlinnasta runkkuseuraa?

    • 17vpoikakokemuksiavailla

      Täällä olis kiimainen 17v nuori mies vailla kokemuksia eli en ole enne harrastanu mitään homouteen liittyvää mutta kokeilunhalu iski haluaisin imeä ja runkata ja sitä samaa myös itselle mielellään samanikäinen voi ehdottaa myös muuta paikasta voidaan sopia kikis:mikko4744 ja haluaisin toimia täytin anonyyminä

    • isosetä

      Kyllä tuollainen nuori kolli kiimassa olisi mukava pideltävä. Nuolisin sun haarat, kielisin pitkään sun poikapilluasi ja imettäisin isoa kyrpääni ja pallejani niin että huutaisit kiimasta. Saisit tuntea miestenkeskisen kiihkon ja rajuuden ja lopuksi nussisimme hulluna kiimasta.

      • 17v

        Laita sitä kikkii:mikko4744


    • spermatmulle

      Laitoin Uuteenkaupunkiin pauntarhanpolulle kallio paikan. Mis kaikki kiimaset yli 65v ukot ajelee. Ite meen siitä tänään noin klo 17-18 aikaan ohi tarkastamas

    • Mahaman

      Kemiönsaari, perniö, salo

      Tänä iltana 20.30 strömmakavana parkkipaikka

      Tuleeko joku mukan?

    • AlfaMan12

      Onko Tampereen seudulla oikeasti noin paljon runkkupaikkoja ?
      Aikaisemmin olin kuullut vaan Alasenjärven ja Eteläpuiston touhuista.
      Pitääpä tutustua noihin muihinkin paikkoihin ...

    • Mahtaako paikoilla käydä naisia ikinä?olis kiva kyllä jos sais naisenkin kanssa vaan runkkailla ja nauttia suullisesti..nla alueen lähettyvillä

    • tarttee_hankkia_kik

      Taitaa kik nykyään olla runkkupaikat-sivua suositumpi tapa sopia puuhista

    • ukm64hki

      Tänään voisi runkkailla vaikka Laakson kalliolla..löytyykö katsojia?

    • Perttti

      Tänään haluan jäädä "kiinni". Keskuspuisto - Jumbo alue. En osaa tarkemmin paikka sanoa, missä kiima saa yliotteen.

    • Jukurijuu

      Minne on kaikki kohteet hävinny kartalta?

      • transtäti

        Ei ole hävinnyt,kestää vähän aikaa ennenkuin näkyvät.laitoin uudet kuvat kymenlaaksoon


    • sukkis_runk

      Juuri lisäsin omani Oulun seudulle Sanginjoentien varteen.

    • aiheestakiinnostunut

      Tampereella on kovin hiljaista.

    • Runju

      Oisko kokkolan lähistöllä tänään runkkukaveria?

    • harmaatcollarit

      tänään Turun urheilupuisto klo 21!

    • puristus

      Tänään illalla noin klo:22.00 Orituvan henkilöauto parkissa Oriveden puoleisessa päädyssä runkkuseuraa tarjolla?

    • mainosmies-

      Mihin on kadonnut osa kartan runkkupaikka täpeistä ja miksi ???😳😒

      • transtäti

        Joo,niitä aina tasaisin väliajoin näköjään siivotaan.Mutta,löytyisikö hotelli leikarille tai siihen viereen maston mäelle seuraa kymenlaaksoon.Moottoritien karhula -hamina levarillakin on gloryhole...haminaan päin.Ja jokunen päivä sitten siellä mastomäellä,polkupyörällä ajeleva kaveri-olisi kiva tavata uudestaan,toki oli kiva runkata sinun isoa kaluasi ja nähdä orgasmi mutta tahtoisin nähdä uudestaan.Tänään 4.10 ja huomenna 5.10 olisi aikaa käväistä


    • Nkopili

      Imatralla tänään uimaan illansuussa.

    • Nkopili

      Myös tänään.

    • Aulangolle kylpeen, H:linnaan siis. 11. tai 12.10.2017

    • liivisex? Kaipaisin imua....kik. Farkkupeppufani...laita viestii...just ny...4.11.klo 12.56

      • transtäti

        huomasin vasta nyt viestin,ikävä kyllä,on sunnuntai klo 11.29


      • transtäti

    • Audi36

      Tänään antaisin suuhoitoa ja persettä Hämeenlinnassa klo 17.00 kahtoilammen parkkiksella tulet ilmoita tähän viestiin

      • transtäti

        leikarin mastolle tyttöilemään,mielelläni laukaisen paineet haluavalta


    • Tounyman_1

      Huomenna 3.12.2017 35v kaverille runkkaus seuraa/apua ;) olen hetero ja asuin paikka. Vantaa? ;)

    • palveluiden-käyttäjä

      Ylistaron P-levikkeillä saa imetettyä tai imeä kullia takuuvarmasti, paljon alan harrastajia päivittäin liikkeellä.
      Käykää jos paineita tai haluja.

      • transtäti

        On vähän liikaa matkaa,mites pääkaupunkiseutu tai kymenlaakso


    • nius

      Matinkylän uimarannan parkkis eilen ja uudestaan tänään illan hämärtyessä. Seura kelpaa.

    • nius

      Olen autoillut Espoon/ Nurmijärven alueen parkkikset etsien muita autoilijoita, mutta ilmeisesti talvi vie kiinnostuksen autoiluun. Joku joka tietää paikat joissa porukka vierailee autorunkuilla olisi mukava saada infoa.

    • transtäti

      Tänään juurikorpeen tai leikarin mastolle tulijoita,keskipäivällä?Ihanat runkut ja imut olisi toiveissa molemminkin päin

    • nius

      Valitettavan kaukana, mutta onnea vaan!

      • transtäti

        Onkohan porvoon motarin levarilla minkälaista toimintaa näin talvella?Entäpä se landbon maston parkki,maanantaina aamulla täytyy laitella kokovartaloliivejä ja päälle vielä tissiliivit kokoa 105 f.Siinä landbon paikassa on minusta kuvakin liivit päällä


      • transtäti

        Up,vaikka onkin talvi ja keväällä vilkastuu


    • Kauhajoella runkkupaikkoja??Omani olen lisännyt.

      • Bim46

        Löytyykö Kiteeltä luotettavaa kaveria ukkomiehelle


      • Uskaltaisikohan sitä mennä keltaiseen ruusuun liivit ulkovaatteiden alla ja mennä katselemaan filmiä alusvaatteet päällä.Miten siellä toimitaan,voiko ulkovaatteet jättää johonkin ja olla vähemmissä,kenties ihan vaan korseletti päällä.


      • Savonukko57
        Bim46 kirjoitti:

        Löytyykö Kiteeltä luotettavaa kaveria ukkomiehelle

        Minkä ikäinen olet!


    • salorunk

      Salon alue?

    • Dickkersson

      nostetaanpas tämä taas pinnalle!

      • Onkohan juurikorvessa tai leikarin mastolla ketään runkulla,n tunnin päästä?


    • luontokutsuutaas

      kohta lumi sulaa ja luonto kutsuu.

    • sukat1

      Joskus kivisalmessa pumppaamon luona ollut porukkaa.
      Vieläkö ketä kiinnostaisi.

    • runkkuukko

      Kirriin kaveria nyt?

      • matura

        käykö siel päivällä porukkaa. 60v.


    • Suosituissa runkkupaikoissa on jo sutinaa,porvoon motari,sompanen kouvolassa ja mitä niitä nyt onkaan. Kiva katsella toisten runkkausta ja autella siinä jos voi.Tuli runkattua samalla kun sain nähdä miten mies otti suuhun ja sai spermaa suun täyteen.Tämä porvoon motarin levikkeellä

      • sompasella olisi kivempi runkkailla kun olisi seuraa.voisiko joku ystävällisesti runkata lastin minun kasvoilleni tai tissiliiveilleni,samalla kun runkkaan omaani.


    • Sompaselle ketään 13.6 puolen päivän jälkeen?

      • Kiitos seurasta ,oli kiinnostava iltapäivä.Etelänpuolen soramontun kalliolla sain nähdä orgasmin.Koska uudestaan?


      • seisoo

        Kouvola-kotka-hamina alueelta yhteisrunkkua etsimässä.Laittakaa aikoja noissa täpeissä oleviin paikkoihin


    • dada

      Espoossa ketään ujolle ja kokemattomalle pojulle? M22

      • Runkman

        Mites nyt runkkupaikoilla vedellään käteen,ainakin ilmat suosii.Olispa mukavaa runkkailla kun näkis miten toistenkin kalut suihkii.Tänään ulos runkkailemaan,olispa tuuria ja sais seuraa


    • katsokaa ;)

    • joensuu

      joensuussa tänään huvitörmälle tulijoita sinne perälle...ilmoiitele autosi merkki ja klo aika. t.35BiKolli

      • Runkman

        Tänään iltapäivällä porvoon motarin levarille runkattavia?Olen liiveissä ja tahdon seuraa


    • runkkari69

      Mattilanniemi, yo-rakennuksen vieressä oleva metsikkö, vakiopaikka doggailuun..

      • saankokatsoa

        laittakaa kuvia lisää seisovista kaluistanne noihin paikkoihin,kiihottavaa


    • 47KuopioMies

      Kuopiossa

      • Runkman

        Tänään illalla runkkailijoita porvoon motarin levarilla länteenpäin joita voisin tyydyttää?Suunnitelmissa on tulla käymään illalla kun viilenee.Minulla valkea body ja triumph doreen luxury kokoa 105 e ,painavat tissit.Liivien alla seisoo ja olisi kiva runkata samalla kun saisi runkata toista ja saada lasti tisseille-kasvoille


    • NimiErkki

      Ihan tiltissä toi kartta nyt!

      • wankwank

        Minusta ainakin toimii,uppia


    • MatkaMies48

      Varkaus - Kuopio

    • ImenHML

      HML

    • imettäjä

      Tänään sovimme grafeteessa imusta luonnossa. Todella taitava bemaripoika sai lastin suuhunsa ja jäi runkkaamaan omaansa.

    • matkamies18

      Oulussa mitään tänään.?

    • huomenna menossa janakkalan levarille asuissa,stayupit,pikkarit,minihame,korsetti, imen ja annan noin klo 14-15,olisi kiva jos tulisi useampi jotka voisin tyydyttää

    • AutoilevaBi

      Lisätty espoo klockarsintien p-paikka.

    • m47

      Mikkeli 4.9 uimaan

    • Joensuussa

      Joensuusta mies mies

    • MatkaMikkeliin

      Mikkelin seutu lisätty

    • runkkaan

      Hämeenlinnassa runkattavaa kalua?

    • Kiku

      Oulussa tänään levarilla?

    • imettäjäsetä

      Harmillista, runkkupaikat kartalla taitaa olla tiensä päässä kun google maps api poistuu kuvioista.

      • nomorefun

        Huomasin saman. Kaikki hauska loppuu aikanaan. Runkkupaikat kartalla lopettaa kuun vaihteessa


    • SavoMies

      lisätty p- savossa

      • N19

        Missä päin p-savoo oot?? Hyvässä lykyssä voisin tulla joku päivä sua jeesaa


      • N19 kirjoitti:

        Missä päin p-savoo oot?? Hyvässä lykyssä voisin tulla joku päivä sua jeesaa

        Moi
        Millainen N19 olet?
        Itse varattu tumma mies...191/88...
        017 etelä


    • imeskelijä

      Missä Espoon rannnassa on runkkupaikka?

    • Anonyymi

      Missä Vaasan p-paikat m m seuralaista

    • Anonyymi

      cruisingmap nykyään

    • Anonyymi

      Voikkaa (Kouvola) Sompasen parkki. Vanhan Heinolantien varrella. On luontoa, vettä, iso parkkia-alue ja rauhallinen paikka.

      Komeakalut, rekkamiehet ja matkailijat pysähtykää ja nautiskelua autossa, luonnossa.

    • Anonyymi

      Onko Helsingissä missään esim raflan vessassa tunnettua runkkupaikkaa?

    • Anonyymi

      Patiksen vessassa ainakin. Ja pasilassa Ratamon.

    • Anonyymi

      Viron runkkupaikat?

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe