Kamux kusetus nro1

huippumyyjä

Kamux myy MB CLK 320CDI vm 2006 aj- 200t
Aikaisempi omistaja lapista tehnyt huoltoja itse (jättänyt tekemättä)
Autossa on loppuunajetut kesäkumit alla. HP 16000!
Koska kyseessä on "suomi auto" jossa on penkinlämmittimet!
Ihan ku saksan mersuissa ei olisi?
http://www.kamux.fi/etusivu2/MERCEDES-BENZ/clk/HEG350/320-cdi-coupe-a

Vastaava löytyy Saksasta helposti alle 10t hinnalla vähemmän ajettuna.
Tässä vastaava 200t ajettu. Hinta 5990!
http://www.autoscout24.com/offers/mercedes-benz-clk-320-coupe-cdi-7g-tronic-elegance-dpf-diesel-silver-271675453

Itseasiassa 15t hinnalla saa jo samalla moottorilla 320CDI varustetun S sarjan mersun Saksasta 150t ajettuna! Kannattaa mmaksaa ne verot ym kulut ja hakea paljon paremmin varusteltu S sarjainen Saksasta kuin ostaa yli hintainen C sarjan rimpula kamuxilta. Tässä erittäin sopiva S sarjalainen myynnissä.
http://www.autoscout24.com/offers/mercedes-benz-s-320-diesel-silver-286040594

Niinhän se meni, se ei ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.. :D

25

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyrnäväläinen

      LESSUT KUSETTAA AINA

      • arhippapaulus

        totta mutta mieti jos EI kusettais ei ois liikevaihti satoja miljoonia ja voitto 10 miljoonaa ett sillei olaa


      • LESSUMAoon

        totta KOSKA luulee , että lessuihin VOI aina LUOTTAA muttei voikaan!!!!???totta turiset raha on MONEN jumala MYÖS LESSUJEN!!!!????


      • keranKUsetettu
        arhippapaulus kirjoitti:

        totta mutta mieti jos EI kusettais ei ois liikevaihti satoja miljoonia ja voitto 10 miljoonaa ett sillei olaa

        jostakin han SE raha ON otettava köyhiltä duunareilta jos ei muilta.......


      • ihmeJokellusta
        keranKUsetettu kirjoitti:

        jostakin han SE raha ON otettava köyhiltä duunareilta jos ei muilta.......

        Miksi satuilet täällä itseksesi. Eikö ole puheseuraa?


    • hauskahuomata

      Suomessa CLK on ylihintainen. Saksasta niitä löytyy edullisesti.
      8-10k hintaan saa helposti nettiautosta W209 CLK auton V6 bensakoneella.
      6k € jää bensarahaa. V8 mallit ovat alkaen hinnaltaan ton dieselin kanssa samoissa.
      Kamux myymuutenkin autoja pois huutokaupat.con sivustolla
      Saattaa tämäkin ylihinnoiteltu sinne eksyä?
      S sarjan 320 vm.2000 326t ajettuna 8000e lähtöhinta?
      https://huutokaupat.com/fi/v/273454
      Saksassa näitä huutokaupataan ilman lähtöhintaa netissäkin jatkuvasti.
      Ihan turhaa näistä on ylihintaa maksaa.

    • töttöröö123tt

      En tiedä / ymmärrä miksi kukaan ostaisi 16000 hinnalla vanhan coupe kasiovisen mersun..? Kamux itse tarjoaa myös hakupalvelua Saksasta / Ruotsista.
      En tiedä mihin hintaan he auton noutavat..? Jos kontaktit on kunnossa niin edullisempia / parempia vaihtoehtoja löytyyhelposti. jopa nettiautosta.

    • Uussaw

      Ne verot Saksasta eivät ole ihan mitättömät ja joku haluaa matkakuluille ja ajallekin korvauksen. Mutta hae sieltä, niin et tule "kusetetuksi".

      • irmasii

        tiedän kuka olet lessun lessun leeeeee


      • hankkijasaksasta

        vero on tuollaisesta 5000-5500.-€, hinta saksassa n. 5000.-. Hakupalkkaa jää siis 5000-6000.- € miinus kulut, n. 1000.-€


    • Täällä_puhutaan

      vain hinnasta kun suomipoika ei ymmärrä että tärkeämpää olisi löytää se hyvä joka ei kävisi parin vuoden aikana kalliiksi remonttien takia. Tärkeintä olisi löytää ruosteeton auto joka suojattuna kestää vielä kauan. Ruosteisesta ei hyvää tule oikein tekemälläkään eikä tekniikan tai elektroniikan korjaaminenkaan ilmaista ole.

      • mb.man

        Saksasta on helppo löytää ruosteeton tekniikaltaan huippuhyvä käytetty auto. Paljon helpompaa kuin täältä suolan ja routakuoppien maasta jossa autoilijat tekevät vain ne kaikkein pakollisimmat huollot niiden kalleuden takia. Toki Saksassakin pitää ymmärtää mitä on ostamassa, jos ei itse pysty tarkastamaan ostokohdetta niin on parasta pysyä suomalaisissa löysäalustaisissa ruostepesissä tai on luotettava johonkin ammattimaisesti autoja tuovaan.


      • suhteellistahan
        mb.man kirjoitti:

        Saksasta on helppo löytää ruosteeton tekniikaltaan huippuhyvä käytetty auto. Paljon helpompaa kuin täältä suolan ja routakuoppien maasta jossa autoilijat tekevät vain ne kaikkein pakollisimmat huollot niiden kalleuden takia. Toki Saksassakin pitää ymmärtää mitä on ostamassa, jos ei itse pysty tarkastamaan ostokohdetta niin on parasta pysyä suomalaisissa löysäalustaisissa ruostepesissä tai on luotettava johonkin ammattimaisesti autoja tuovaan.

        "Saksasta on helppo löytää "

        Jos helppoa olis niin kaikkihan sitä tekis


    • Kyllä se kamux on aina ollu kusetusfirma.

    • Näinsevainnnon

      16 tonnil saa myös uuteen huippu premiumiin eli volvo S90 varusteet. Sillä saa oikeesti melkee kaikki varusteet siihen. Ja uusi S90 lyö mersun ja muut saksalaiset niin että tukka heiluu. Laatu on vaan ihan toiselta planeetalta ja uusi volvon muotoilu on fressi ja erilainen..täynnä uusinta teknologiaa joka kilpailijoilta uupuu.

      • E220_CDI

        Uudessa S90:ssa ei todellakaan tukka heilu yhtään mihinkään, kun ei takapenkille mahdu istumaan selkä suorana ollenkaan.

        Siinä suhteessa kyllä S90 on hyvä rinnastus CLK:n kanssa, että 2 aikuiselle ja 2 pienelle sopivia coupeja kumpikin. Miksi matalassa coupessa pitää olla 4 ovea?


    • Tavallinen_Markku

      En oikein ymmärrä miksi ostaa käytettyjä autoja Saksasta ja itkeä kuntoa ja kuluja.
      Veho myynyt minulle mielellään ja jouhevasti uusia, ruosteettomia autoja joissa on takuu ja värin ja varusteet saa itse valita mieleisekseen.
      Aina on tullut myös kaupantekijäisiä; lumiharjaa, jääraappaa yms.
      En valita.

      • E220_CDI

        Samaa mieltä. Valinta on vapaa, joten oma vikahan se on jos valitsee jotain mistä ei itse pidä.

        Minulle on myös Saksasta löytynyt mieleiseni auto, jonka mallin, varustekoodit, värit ja sisustusmateriaalit valitsen itse. Yleensä autoa uudenpaan vaihtaessani katson 2 - 3 vuoden takaisesta esitteestä millaisen valinnoin olisin tilannut sen auton uutena ja sen jälkeen rastitan vaatimukseni hakuun. Nettiauton haku haukkaa tyhjää jo ennen kuin ehdin listani puoliväliin. Saksastakaan ei aina löydy joka hetki yhtään sopivaa, vaan kaikki 10.000 myynnissä olevaa karsiutuvat johonkin varustepuutteeseen. Kuukauden haulla se sopiva on silti aina löytynyt ja ostan sen yleensä suunnilleen puolella uuden hinnasta (suomen kilvissä) tehtaan takuulla.

        Mutta ei minulla ole valittamista, koska tällä periaatteella päätyy asioimaan merkkiliikkeissä ja saak mieleiseni ehjän auton edullisesti. Minulle tuontiauton etu ei ole halvin mahdollinen hinta, vaan hyvä ja luotettava historia sekä valinnanvapaus ilman Aidon Suomi Auton ostajien rajoittuneita valintoja.


    • 4200Eur

      Suuret on voitot kunnes maksetaan virhevastuun mukanaan tuomat pikku korvaukset joita on jonossa kuluttaja-asiamiehen pöydällä. Lisää tulee onneksi omistaja myy osakkeet pois niin saa muut maksamaan. On ne tyhmiä jotka näitä osakkeita himoitsevat tai sit vaan on paljon tuhlattavat.

    • S320

      Avauksessa oli likkin siistiin vuoden 2008 S 320 Mersuun - Düsseldorf - jossa vain 153 000 km, eli noin 20tkm per vuosi Saksan baanoilla. Vaikuttaa kovin vähäiseltä lukemalta.

      Millä hakija varmistaa km:n paikkasa pitävyyden kun tuollaisilla autoillla Saksassa useinkin ajetaan vähintäänkin 2x tuo km-määrä tuossa ajassa?

      Vastaavissa tuon ikäisissä ja nuoremmissa W204 malleissakin on usein noin 250-300-350 tkm mittarissa.

      Mutta pitää paikkansa, että osaava hakija voi löytää suoraan Saksasta todella hyvän laitteen ja veroineen huomattavsti kiinnostavempaan hintaan kuin kotikamaralta. Tokin tietyt 'liian' isokoneiset riskeeraavat olla sitten vaikeampia jälleenmyydä auton vuosittaisten kulujen vuoksi.

      • E220_CDI

        Minä varmistan tuon ikäisen Mersun historian DSB:lla. Autolle voi osaava väärentäjä tehdä mitä huvittaa, mutta tehtaan huoltotietokantaan kirjattu historia ei sillä katoa. Ellei myyjä ole merkkiliike, kurkkaisin myös EZS .kontrollerin livedatan ihan uteliaisuuttani, vaikka ei sillä hyvää väärennöstä kiinni saakaan. Mutta omaa autoani ajan silti mieluummin ilman väylällä näkyviä roskia.

        Eikö sinua epäilyttäisi yhtään, kun tehtaan huoltolokin mukaan autoa on huollettu tinkimättä tehtaan ohjelman mukaan ja 350.000 km huolto on tehty toissa vuonna, mutta sen jälkeen ei ole mitään havaintoa mistään huoltotoimista ja mittarissa on nyt 150.000 km?

        Huolletun auton mittaria takaisinpäin pyörittämällä ei saavuta mitään, koska noin tökeröä huijausta ei usko kuin pahvisen huoltokirja-ajan puusilmät eikä huoltamatonta kannata ostaa, joten mikä on ongelma?


    • S320

      Avaajalla on outo logiikka syytöksissään.

      Avaaja voisi tosin kertoa miksi Kamuxin MB:n hinta on kusetusta. Saako kaikilta muilta Suomessa toimivilta autolikkeiltä vastaavan auton edullisemmin ja jopa huomattavasti edullisemmin?

      Avaajan logiikalla kaikki Suomessa toimivat autoliikkeet ovat kusettajia, koska vastaavan auton saa suoraan itse Saksasta haettuna huomattavasti edullisemmin.

      Hyvää kevättä ;-)

    • samarialainenx

      Kalliokoski on JUMALA ei siltä kannata mitään ostaa, eikä se mitään autoista ymmärrä ja sen raamattu on ihan paskana.

      • öjjfytr

        älä lässytä runkkari. lopeta LÄSSYTÄMINEN , LÄSSYTÄMINEN,pelle. älä lässytä.


      • Rauhoittukaahan_nyt
        öjjfytr kirjoitti:

        älä lässytä runkkari. lopeta LÄSSYTÄMINEN , LÄSSYTÄMINEN,pelle. älä lässytä.

        Annatte lapsellisen kuvan itsestänne inttämällä kuin pikkupojat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe