Ikäero 22 -vuotta

mies47nainen25

Olen 47 -vuotias mies.

Kymmenen vuotta sitten olin n. 35 -vuotias kun törmäsin yksissä kemuissa naiseen joka oli jossain 15-17 -vuoden välillä. Silloin tämä nuori tyttönen katsoi minua tavalla jota kukaan mies ei voi unohtaa. En kuitenkaan tehnyt mitään liikettä koska katsoin ikäeron olevan liian suuri ja tytön liian kypsymätön.

Meni kymmenen vuotta sattumalta törmäsin samaan tyttöön joka on nyt n. 25 -vuotias. En ollut ihan varma oliko kysymyksessä sama tyttö. Samassa tyttöporukassa näytti kuitenkin tyttö liikkuvan kuin silloin kymmenen vuotta sitten, joten oletin kyseessä olevan saman tytön.

Nyt rohkaisin itseni ja menin juttelemaan nuorelle naiselle. Nuoren naisen katse oli samantien se sama kuin kymmenen vuotta aikaisemmin: hyväksyvä ja seksuaalista kiinnostusta osoittava. Tapailimme muutamia kertoja ja kävi ilmi että nainen seurustelee. Jätin vonkaamisen sikseen. Kului vuosi ja törmäsin samaan naiseen muutaman kerran. Tiesin missä hän liikkuu ja järjestelin itseni paikalle ties milläkin verukkeella. Nyt sain vastaukseksi tuijottavan eleettömän läpitunkevan katseen joka kesti sen kolmekymmentä sekuntia. Olemme tanssineet joitakin kertoja yhdessä. Hän tanssii samalla tavalla kuin pitkäaikaiset exäni. Tanssiessamme hän selvästi nauttii stondiksestani.

Ajattelin vielä kerran yrittä kun tähdet näyttävät olevan kaikki oikeassa asennossa.

Tytöllä on samanikäsiä tyttökavereita. Luonnollisesti aluksi flirttailumme herätti hänen kavereissaan ei niin pientäkään paheksuntaa. Nyt olen selvästi kaveripiirin "hyväksymä" mies. Tytön kaverit katseellaan kertovan hyväksyneensä minut. Kemiamme tämän nuoren naisen kanssa näyttävät vain matchaavan vahan niinkuin kaikilla tasoilla.

Tytön isällä ja hänen miespuolisilla kavereilla on selvästi suuria vaikeuksia sulattaa tyttärensä sutinaa vanhemman miehen kanssa. Törmäsin tytön isään ensimmäistä kertaa viikko sitten. Koko mies minut nähtyään näytti hajoavan palasiksi. Tytön isän parhailla kavereilla selvästi kädet syyhyävät. Vielä ei ole sieltä suunnalta tullut mitään aggressioita mutta en yhtään ihmettelisi jos jossain vaiheessa saisin nyrkistä.

Jokatapauksessa ajattelin kerran vielä yrittää koska se katse kaiken kertoo. Tytön isän voimattomuus viikko sitten jotenkin vielä antoi sen vahvistuksen että nyt lopultakin olisin vahvoilla jos sen kerran vielä yrittäisin.

Kommentteja kaipailisin. Olen nyt 47 -vuotias mies ja nainen sen 22 -vuotta nuorempi

7

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijumatsua

      Tosi typerä kirjoitus. Ei vaivaa kommentoida muuten.

    • Joopajoojoojoo

      Maailman kaunein nainen Catherine Zeta-Jones on itseään noin 30 vuotta vanhemman, näyttelijä Kirk Douglasin pojan kanssa aviossa.
      Jos koko maailman kaunein valitsee itseään 30 vuotta vanhemman äijän parikseen, ei 22 vuotta ole edes ikäero.

      • rakkauson

        Höpö höpö. Olen kohta 37 ja hän 60


    • Oleeol

      Voi onnistuakin - nyt. Mut tuskin onnistuu, kun sä oot 60 ja nainen 38. Hakee nuoremman.

    • kylläpävaan

      Anna mennä vaan!

    • riittari-

      Kestää hetken, mutta ei kukaan nainen oikeasti halua elää itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, jos nuorempia on saatavilla. Olet hänelle vähän hölmö himokas äijä, jolle ehkä nauretaan selän takana tyttökavereiden kanssa. Nyt voit sitten miettiä omaa sijoitustasi. Hengailetko naisen kanssa pari vuotta kunnes hän lemppaa sinut koska face it, olet vanha käpy, ja palaat sitten sinkkumarkkinoille 50 vuotiaana, vai olisko fiksumpaa etsiä joku vähän samaa ikäluokkaa oleva nainen, jonka kanssa voit sitten elää enkä vuosikymmeniä. Ymmärrän kyllä tilanteesi. Olen ollut pari kerta suhteessa itseäni yli 10 vuotta nuorempaan mieheen ja onhan se imartelevaa ja ihanaa. Mutta ei todellakaan kestävää.

    • Tindeka

      Herätys mies! Hetken huuma on kuuma,tosin aika näyttää suhteen kestävyyden?Epäilen että ei?Ne nuoret pitää sua pellenä.Etsi itsellesi ikäistä seuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe