Vaikka Jumala olisi olemassa ....

yhden.tekevää

Vaikka Jumala olisi olemassa, en näe että hän olisi palvomisen arvoinen.
Siinä mielessä on yhdentekevää onko hän olemassa vai ei.
Varsinki jos hän pysyy yhtä hiljaisena ja näkymättömänä kuin tähän saakka.

65

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aape11

      Samaa mieltä! Ja Jessekin oli itserakas narsisti, "jos et ole mun kaveri, joudut kadotukseen" Jos jokin korkea voima olisi olemassa, sille on aivan sama, uskotko vai et ja jos uskot, kenen profeetan mukaan.


      • TappakootToisensa

        Alla olevan viestin on PaholasJumal-olentojén KIROUS, jolla He yrittävät tollasten uskovaisten kanssa saada just vaan sitä PAHAANSA kaadettua, langetettua maailmaan, ihmisille, jotka EIVÄT jaksa ENÄÄ laisinkaan koko MOISTA hevonpaskaa. Sillä VAAN ILKEÄT, SADISTISET narsistit (kuten Jeesus-Antikristus ja ihan ne kaikki) Jumal-olennot, Valtiaat TODELLAKIN tahtovat ja toimivat tolla lailla, että KIROTAAN epäuskoiset, Heidän EpäOikeuteensalopen uupuneet, jotka haluavat LOPETTAA koko PELIN ja yhteiselämän Heidän kanssaan. Kuuluvat SUURIN OSA Valtiaista kokonaan pois olemasta, sillä PITÄVÄT tätä planeettaa ihmisineen, henkimaailman olentoineen vaan OMANA Oikeutenaan ja meitä kaikkia muita sitten voisi LOPUTTOMIIN vaan kupata, pumpata kuiviin, sekä alistamiseen Heidän täysin toimimattomaan pölöpölö-Valtaan. Toi homma EI toimi, koska se yhteistyö, -toiminta EI PELAA meidän ihmistenkään edes norm. hyväksi. Olemme LOPUTTOMIIN väsyneet, kyllästyneet tohon, koska se EI PELAA kuin yhteen suuntaan, Heille. Ja me sen kaiken vuosisatojen kaleeriorjat.


      • TappakootToisensa kirjoitti:

        Alla olevan viestin on PaholasJumal-olentojén KIROUS, jolla He yrittävät tollasten uskovaisten kanssa saada just vaan sitä PAHAANSA kaadettua, langetettua maailmaan, ihmisille, jotka EIVÄT jaksa ENÄÄ laisinkaan koko MOISTA hevonpaskaa. Sillä VAAN ILKEÄT, SADISTISET narsistit (kuten Jeesus-Antikristus ja ihan ne kaikki) Jumal-olennot, Valtiaat TODELLAKIN tahtovat ja toimivat tolla lailla, että KIROTAAN epäuskoiset, Heidän EpäOikeuteensalopen uupuneet, jotka haluavat LOPETTAA koko PELIN ja yhteiselämän Heidän kanssaan. Kuuluvat SUURIN OSA Valtiaista kokonaan pois olemasta, sillä PITÄVÄT tätä planeettaa ihmisineen, henkimaailman olentoineen vaan OMANA Oikeutenaan ja meitä kaikkia muita sitten voisi LOPUTTOMIIN vaan kupata, pumpata kuiviin, sekä alistamiseen Heidän täysin toimimattomaan pölöpölö-Valtaan. Toi homma EI toimi, koska se yhteistyö, -toiminta EI PELAA meidän ihmistenkään edes norm. hyväksi. Olemme LOPUTTOMIIN väsyneet, kyllästyneet tohon, koska se EI PELAA kuin yhteen suuntaan, Heille. Ja me sen kaiken vuosisatojen kaleeriorjat.

        Huomaatko? Henkimaailma on todellinen. Evoluutiota ei ole. Maailma on suurelta osin kaaoksessa. Onko toivoa? On.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


      • On.TARJOTTU
        TappakootToisensa kirjoitti:

        Alla olevan viestin on PaholasJumal-olentojén KIROUS, jolla He yrittävät tollasten uskovaisten kanssa saada just vaan sitä PAHAANSA kaadettua, langetettua maailmaan, ihmisille, jotka EIVÄT jaksa ENÄÄ laisinkaan koko MOISTA hevonpaskaa. Sillä VAAN ILKEÄT, SADISTISET narsistit (kuten Jeesus-Antikristus ja ihan ne kaikki) Jumal-olennot, Valtiaat TODELLAKIN tahtovat ja toimivat tolla lailla, että KIROTAAN epäuskoiset, Heidän EpäOikeuteensalopen uupuneet, jotka haluavat LOPETTAA koko PELIN ja yhteiselämän Heidän kanssaan. Kuuluvat SUURIN OSA Valtiaista kokonaan pois olemasta, sillä PITÄVÄT tätä planeettaa ihmisineen, henkimaailman olentoineen vaan OMANA Oikeutenaan ja meitä kaikkia muita sitten voisi LOPUTTOMIIN vaan kupata, pumpata kuiviin, sekä alistamiseen Heidän täysin toimimattomaan pölöpölö-Valtaan. Toi homma EI toimi, koska se yhteistyö, -toiminta EI PELAA meidän ihmistenkään edes norm. hyväksi. Olemme LOPUTTOMIIN väsyneet, kyllästyneet tohon, koska se EI PELAA kuin yhteen suuntaan, Heille. Ja me sen kaiken vuosisatojen kaleeriorjat.

        Onko mielestäsi järkevää vastustaa Kaikkivaltiasta ja Kaikkitietävää, miten suurina pidät omia mahdollisuuksiasi sellaisen sodan voittamiseen, eikö yhtään pelota?

        Henkilökohtainen ongelmasi on maailmankaikkeuden Suurin, ja tuolla asenteella Häntä vastaan loppusijoituspaikkasi tulee olemaan ikuinen kadotus. Etkö halua

        elää ikuisesti Paljon Paremmassa Paikassa, jossa kaikki on Täydellistä ja Ihanaa?

        Ratkaisu on sinun omasi, itse teet valinnan, valta päättää tekee sinut vastuulliseksi teoistasi. Voit itse pyytää Jeesusta sydämesi Herraksi, jos suostut nöyrtymään.


      • Moi5i

        Molemmat - kristityt ja ateistit - uskovat asioihin, joita ei silmin näe. Kristityt Jumalaan, ateistit atomeihin, joita ei silmin näe. Täten molemmilla on samaa uskoa näkymättömään, toisella Jumalaan, toisella atomeihin.

        Lisäksi ateistit uskovat tieteelliseen todistuksiin, jotka todistavat, että atomit ovat tosia. Mutta he eivät silti voi olla 100 % varmoja ovatko ne todisteet täysin 100 % totta. Täten heillä on uskoa niihin todisteisiin, että ne ovat totta, vaikkei pakolla olisikaan totta.

        Siksi ihmettelen miksi ateistit tuomitsevat kristityt uskomisestaan näkymättömään, jos itse tekevät siis saman asian?


      • atomiinus

        Analogiasi ontuu kun ne yksittäiset atomit kyetään näkemään ja todentamaan.


    • jumalattomat.hukutetaan

      Viisas pelkää ja karttaa pahaa, mutta tyhmä on huoleton ja suruton.

      Sillä jumalaton kerskaa omista himoistansa, ja kiskuri kiroaa, pilkkaa Herraa.
      Jumalaton sanoo ylvästellen: "Ei hän kosta". "Ei Jumalaa ole" — siinä kaikki hänen ajatuksensa.
      Hän sanoo sydämessään: "En horju minä, en ikinä joudu onnettomuuteen".
      Hänen suunsa on täynnä kirousta, petosta, sortoa; tuho ja turmio on hänen kielensä alla.

      Miksi jumalaton pilkkaa Jumalaa? Miksi hän sanoo sydämessään: "Et sinä kosta?"

      Jumalaton sortuu omaan pahuuteensa, mutta vanhurskas on turvattu kuollessaan.

      Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa ja kiristelee hänelle hampaitansa; mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan.

      Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan. Hetkinen vielä, niin jumalatonta ei enää ole; kun hänen sijaansa katsot, on hän jo poissa. Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta.
      Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa ja kiristelee hänelle hampaitansa; Sillä jumalattomat hukkuvat, ja Herran viholliset ovat kuin niittyjen koreus: he katoavat, katoavat niinkuin savu.

      Sillä sinä et ole se Jumala, jolle jumalattomuus kelpaa. Paha ei saa asua sinun tykönäsi. Ylvästelijät eivät kestä sinun silmiesi edessä; sinä vihaat kaikkia väärintekijöitä. Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus. Sillä heidän suussaan ei ole luotettavaa sanaa, heidän sisimpänsä on turmiota täynnä, heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he liukkaasti liehakoivat.

      Tekojen mukaan hän maksaa palkan: vihan vastustajillensa, koston vihollisillensa.

      Sillä Herra rakastaa oikeutta eikä hylkää hurskaitansa; heidät varjellaan iankaikkisesti, mutta jumalattomain siemen hävitetään.

      Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa ja kiristelee hänelle hampaitansa; Sillä jumalattomat hukkuvat, ja Herran viholliset ovat kuin niittyjen koreus: he katoavat, katoavat niinkuin savu.

      Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti.

      Mitä jumalaton pelkää, se häntä kohtaa; mutta mitä vanhurskaat halajavat, se annetaan. Tuulispään käytyä ei jumalatonta enää ole, mutta vanhurskaan perustus pysyy iäti.

      Hän kostaa heille heidän ilkityönsä ja hukuttaa heidät heidän pahuutensa tähden. Herra, meidän Jumalamme, hukuttaa heidät.

      Totisesti, sinä panet heidät liukkaalle, perikatoon sinä heidät syökset. Kuinka he joutuvatkaan äkisti turmioon! He hukkuvat, heidän loppunsa on kauhistava.

      Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen. Herra kostaa vihollisilleen ja pitää vihaa vihamiehillensä. Herra on pitkämielinen ja suuri voimassansa, mutta Herra ei jätä rankaisematta. Hänen tiensä käy tuulispäässä ja myrskyssä, ja pilvi on hänen jalkojensa tomu.

      • yhden.tekevää

        Viestisi oli yhtä tyhjän kanssa. Täysin turha eikä liittynyt aiheeseen millään tavalla.


      • jumalattomat.hukutetaan
        yhden.tekevää kirjoitti:

        Viestisi oli yhtä tyhjän kanssa. Täysin turha eikä liittynyt aiheeseen millään tavalla.

        Jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?

        Jumalaton sortuu omaan pahuuteensa, mutta vanhurskas on turvattu kuollessaan.

        Nuhteettoman vanhurskaus tasoittaa hänen tiensä, mutta jumalaton sortuu jumalattomuuteensa. Oikeamieliset vapahtaa heidän vanhurskautensa, mutta uskottomat vangitsee heidän oma himonsa. Jumalattoman ihmisen kuollessa hukkuu hänen toivonsa ja vääräin odotus hukkuu.
        Vanhurskas pelastetaan hädästä, ja jumalaton joutuu hänen sijaansa.

        Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

        pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.


      • uskonnollisuudestavapaa
        jumalattomat.hukutetaan kirjoitti:

        Jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?

        Jumalaton sortuu omaan pahuuteensa, mutta vanhurskas on turvattu kuollessaan.

        Nuhteettoman vanhurskaus tasoittaa hänen tiensä, mutta jumalaton sortuu jumalattomuuteensa. Oikeamieliset vapahtaa heidän vanhurskautensa, mutta uskottomat vangitsee heidän oma himonsa. Jumalattoman ihmisen kuollessa hukkuu hänen toivonsa ja vääräin odotus hukkuu.
        Vanhurskas pelastetaan hädästä, ja jumalaton joutuu hänen sijaansa.

        Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

        pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.

        Ihanko piti jo koiratkin tuohon haukkumalistaan lisätä, voi tuota itsensä kehumisen määrää ja muiden haukkumsta, mutta kyllähän se teiltä joiltakin uskontoon kilahtaneilta sujuvasti näkyy tapahtuvan.

        Kiitos, taas tuo evankeliointisi kertoi, että tuollaisten sakkiin ei pidä erehtyä. Pitäkää tunkkinne!


      • uskonnollisuudestavapaa kirjoitti:

        Ihanko piti jo koiratkin tuohon haukkumalistaan lisätä, voi tuota itsensä kehumisen määrää ja muiden haukkumsta, mutta kyllähän se teiltä joiltakin uskontoon kilahtaneilta sujuvasti näkyy tapahtuvan.

        Kiitos, taas tuo evankeliointisi kertoi, että tuollaisten sakkiin ei pidä erehtyä. Pitäkää tunkkinne!

        Miksi uskot olevasi vapaa uskonnollisuudesta? Kaikki olemme langenneen Aatamin jälkeläisiä. Siksi uskonnollisuus riivaa jokaista. Uskonnot ja ismit, ml. ateismi, ovat lankeemuksen tuotteita. Lankeemus tuotti mm. seuraavia asioita:
        - Pelko
        - Jumalan/totuuden pakoilu
        - Syyllisyyden ulkoistaminen
        - Teknologinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)

        Genesis:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."


      • Simelius1
        yhden.tekevää kirjoitti:

        Viestisi oli yhtä tyhjän kanssa. Täysin turha eikä liittynyt aiheeseen millään tavalla.

        Totta se on että jumalaton kiristelee hampaita vanhurskaalle. Tuokaan kohta ei valheeksi jouda.


    • en.toisin.todistetaan

      Jumala, pelkkä mielikuva.

      • Mistä mieli? Mistä kuva? Mistä solu? Mistä atomi? Mistä kaikki?


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Mistä mieli? Mistä kuva? Mistä solu? Mistä atomi? Mistä kaikki?

        Mistä Jumala?


      • abc321123 kirjoitti:

        Mistä Jumala?

        Zekkaa Raamattu.


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Zekkaa Raamattu.

        Miks?


      • abc321123 kirjoitti:

        Miks?

        Raamattu tietää.


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Raamattu tietää.

        Saattaa tietää, saattaa olla että ei tiedä. Sitä kun ei voi mistään varmistaa tai tarkistaa. Sellainen tieto mitä ei voi varmistaa, on täysin hyödytön.


      • abc321123 kirjoitti:

        Saattaa tietää, saattaa olla että ei tiedä. Sitä kun ei voi mistään varmistaa tai tarkistaa. Sellainen tieto mitä ei voi varmistaa, on täysin hyödytön.

        Koska olemme langenneen Aatamin jälkeläisiä, emme automaattisesti kiinnostu pelastuksesta. Siksi Jumala kutsuu meitä. Hän saattaa kutsua jopa kolme kertaa.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle. <

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Koska olemme langenneen Aatamin jälkeläisiä, emme automaattisesti kiinnostu pelastuksesta. Siksi Jumala kutsuu meitä. Hän saattaa kutsua jopa kolme kertaa.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle. <

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Miksi vaihdoit puheenaihetta?


      • abc321123 kirjoitti:

        Miksi vaihdoit puheenaihetta?

        Asioilla on järjestyksensä. Kertoisitko ensin miten uskot Jeesuksen pelastavan ateisteja ja muita uskonnollisia ihmisiä?


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Asioilla on järjestyksensä. Kertoisitko ensin miten uskot Jeesuksen pelastavan ateisteja ja muita uskonnollisia ihmisiä?

        Edelleenkin vaihdat puheenaihetta.
        Mutta lyhyt vastaus:
        Jeesus pelastaa samalla tavalla ja samalla todennäköisyydellä kuin muumipeikot pelastavat.


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Asioilla on järjestyksensä. Kertoisitko ensin miten uskot Jeesuksen pelastavan ateisteja ja muita uskonnollisia ihmisiä?

        Ja jos et usko minua niin voit tarkistaa asian muumi-kirjoista.


      • abc321123 kirjoitti:

        Ja jos et usko minua niin voit tarkistaa asian muumi-kirjoista.

        Mihin pyrit ja miksi?


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Mihin pyrit ja miksi?

        Pyrin elämään onnellista, mahdollisimman pitkää elämää ja nauttimaan joka hetkestä. Koska se tuntuu hyvältä.


      • abc321123 kirjoitti:

        Pyrin elämään onnellista, mahdollisimman pitkää elämää ja nauttimaan joka hetkestä. Koska se tuntuu hyvältä.

        Ok. Miksi uskovaisuus kiinnostaa sinua?


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Ok. Miksi uskovaisuus kiinnostaa sinua?

        Ei minua uskovaisuus kiinnosta. Minua kiinnostaa ihmisyys.
        Aina välillä tälläkin palstalla pystyy keskustelemaan ihmisen kanssa, vaikka suurimmaksi osaksi tuntuu että keskustelee kopiokoneen kanssa.


      • abc321123 kirjoitti:

        Ei minua uskovaisuus kiinnosta. Minua kiinnostaa ihmisyys.
        Aina välillä tälläkin palstalla pystyy keskustelemaan ihmisen kanssa, vaikka suurimmaksi osaksi tuntuu että keskustelee kopiokoneen kanssa.

        Hyvä. Vaikutat Jeesus-vastaiselta. Miksi?


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Hyvä. Vaikutat Jeesus-vastaiselta. Miksi?

        Jos sinä saat vaikutelman, että olen Jeesus-vastainen niin sinä voit varmasti itse kertoa miksi näin on.


      • abc321123 kirjoitti:

        Jos sinä saat vaikutelman, että olen Jeesus-vastainen niin sinä voit varmasti itse kertoa miksi näin on.

        Taidat pitää mua pilkkanasi. Sanoit aiemmin: "Mutta lyhyt vastaus: Jeesus pelastaa samalla tavalla ja samalla todennäköisyydellä kuin muumipeikot pelastavat."


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Taidat pitää mua pilkkanasi. Sanoit aiemmin: "Mutta lyhyt vastaus: Jeesus pelastaa samalla tavalla ja samalla todennäköisyydellä kuin muumipeikot pelastavat."

        Niin sanoin ja olen edelleen samaa mieltä. Se ei tarkoita sitä että olisin muumipeikko-vastainen tai Jeesus-vastainen. Asia nyt vaan sattuu olemaan niin ja minulla on täysin neutraali suhtautuminen siihen asiaan.


      • abc321123 kirjoitti:

        Niin sanoin ja olen edelleen samaa mieltä. Se ei tarkoita sitä että olisin muumipeikko-vastainen tai Jeesus-vastainen. Asia nyt vaan sattuu olemaan niin ja minulla on täysin neutraali suhtautuminen siihen asiaan.

        Ok. Case closed.


      • abc321123
        yurki1000js kirjoitti:

        Ok. Case closed.

        Asia selvä.


    • 1305445522

      Reilu ja rehellinen kaveri ei vaadi sitä palvontaa ja ylistystä, jota uskovaiset harrastavat hengellisissä menoissaan, jotenkin se vaikuttaa oudolta ja sairaalta meiningiltä.
      En suostu valvomaan mitään tai ketään, se on järjen vastaista.

      • Raamattu seisoo. Jeesus tulee ilmoittamaan herruutensa JOKAISELLE.

        Fil:
        2:9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
        2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.


      • 1305445522
        yurki1000js kirjoitti:

        Raamattu seisoo. Jeesus tulee ilmoittamaan herruutensa JOKAISELLE.

        Fil:
        2:9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
        2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

        Niinpä tuntuu huppanoille herruuttaan ilmoittavan ja jotkut vielä uskovat ja palvovat tuota mielikuvitushenkilöä....

        Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."

        Minun herrani hän ei ole ollut eikä jatkossakaan tule olemaan.


      • 1305445522 kirjoitti:

        Niinpä tuntuu huppanoille herruuttaan ilmoittavan ja jotkut vielä uskovat ja palvovat tuota mielikuvitushenkilöä....

        Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."

        Minun herrani hän ei ole ollut eikä jatkossakaan tule olemaan.

        Vannomatta paras. Herralla on konstinsa. Saul/Paavali vainosi Jumalan lapsia.

        Apt:
        26:9 Luulin minäkin, että minun tuli paljon taistella Jeesuksen, Nasaretilaisen, nimeä vastaan,
        26:10 ja niin minä teinkin Jerusalemissa. Paljon pyhiä minä suljin vankiloihin, saatuani ylipapeilta siihen valtuuden, ja kun heitä tapettiin, annoin minä ääneni sen puolesta.
        26:11 Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta, ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan, että vainosin heitä aina ulkomaan kaupunkeihin saakka.
        26:12 Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,
        26:13 näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,
        26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
        26:15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
        26:16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
        26:17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
        26:18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
        26:19 Sentähden, kuningas Agrippa, minä en voinut olla tottelematta taivaallista näkyä,
        26:20 vaan saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.
        26:21 Tämän tähden juutalaiset ottivat minut kiinni pyhäkössä ja yrittivät surmata minut.
        26:22 Mutta Jumalan avulla, jota olen saanut tähän päivään asti, minä seison ja todistan sekä pienille että suurille, enkä puhu mitään muuta, kuin minkä profeetat ja Mooses ovat sanoneet tulevan tapahtumaan,
        26:23 että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."

        Hinta on maksettu.

        http://bibelfokus.se/fi/node/269

        "Se on täytetty"

        https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0


    • nopeusvalttia

      kun myy varkaalle kengät. "nöyryyttävä kokemus lahjattomille"

    • yhteydenotto

      Vaikka Jumala olisi olemassa niin ei hän ole millään muotoa ilmoitellut itsestään minulle?
      Millaisia yhteydenottoja te uskovaiset häneltä olette saaneet? Tarkoitan nyt ihan konkreettisia kokemuksia, joista voisitte nyt kertoa?

      • Kuka/mikä kannattaa elintoimintojasi? Kuulostat siltä kuin olisit luonut itsesi ja hallitsisit KAIKKI kehosi toiminnat.


      • töööt
        yurki1000js kirjoitti:

        Kuka/mikä kannattaa elintoimintojasi? Kuulostat siltä kuin olisit luonut itsesi ja hallitsisit KAIKKI kehosi toiminnat.

        Kylläpä olet nopea tunkemaan sanoja toisten suuhun.
        Missä nim. "yhteydenotto" sanoo että on luonut itsensä ja että hallitsee KAIKKI kehon toiminnat?


      • töööt kirjoitti:

        Kylläpä olet nopea tunkemaan sanoja toisten suuhun.
        Missä nim. "yhteydenotto" sanoo että on luonut itsensä ja että hallitsee KAIKKI kehon toiminnat?

        "Missä nim. "yhteydenotto" sanoo että on luonut itsensä ja että hallitsee KAIKKI kehon toiminnat?"

        Päättelen vain. Nimittäin jokainen ymmärtää, ettei olemattomuus voi luoda mitään. Nothingness creates nothing. On siis päivänselvää, että Luoja on. Kyseinen Luoja hallitsee omaisuuttaan suvereenisti. Pulinat pois!

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa&kirjat=kr

        Luoja päättää ja säätää. Elämä joko PÄÄTTYY...

        Ap.t. 5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=apt 5&kirjat=kr

        ...tai JATKUU.

        Ilm. 9:6 Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=ilm 9&kirjat=kr


      • töööt
        yurki1000js kirjoitti:

        "Missä nim. "yhteydenotto" sanoo että on luonut itsensä ja että hallitsee KAIKKI kehon toiminnat?"

        Päättelen vain. Nimittäin jokainen ymmärtää, ettei olemattomuus voi luoda mitään. Nothingness creates nothing. On siis päivänselvää, että Luoja on. Kyseinen Luoja hallitsee omaisuuttaan suvereenisti. Pulinat pois!

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa&kirjat=kr

        Luoja päättää ja säätää. Elämä joko PÄÄTTYY...

        Ap.t. 5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=apt 5&kirjat=kr

        ...tai JATKUU.

        Ilm. 9:6 Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=ilm 9&kirjat=kr

        "Nimittäin jokainen ymmärtää, ettei olemattomuus voi luoda mitään. Nothingness creates nothing. On siis päivänselvää, että Luoja on."

        Ok. Kai se on sit uskottava että Brahma on olemassa.

        Ensin Brahma loi maailman. Maailman järjestyksen valvominen jäi Vishnun tehtäväksi. Kun maailman rappeutuminen oli Vishnun mielestä niin pitkällä, ettei hän voinut enää ylläpitää sitä, Shiva tuhosi sen. Tämän jälkeen Brahma loi maailman taas uudelleen.


    • Todisteet.puuttuvat

      Kysymystä voi lähestyä myös tällä tavoin: Kumpi on todennäköisempää, jumala on olemassa, vai jumala ei ole olemassa?

      Oikeuskelpoisten todisteiden valossa vastaus on jäätävän yksiselitteinen; yksikään väitetyistä jumalista ei ole todellinen. Mutta se ei tietenkään estä ihmisten mielikuvitusjumalien olemassaoloa.

      • Mieti. Olemattomuus ei luo. Luoja luo. Evoluutiota ei ole.


      • töööt
        yurki1000js kirjoitti:

        Mieti. Olemattomuus ei luo. Luoja luo. Evoluutiota ei ole.

        Mieti. Olet hakoteillä ja rakennat olkinukkeja minkä ehdit.


      • Demiurgi-korkeintaan
        yurki1000js kirjoitti:

        Mieti. Olemattomuus ei luo. Luoja luo. Evoluutiota ei ole.

        Ensinnäkin, kannattaa huomata, että voi olla, että olemattomuutta ei ole lainkaan olemassa, jolloin Luojaakaan ei tarvita mihinkään olemassaoloa selitettäessä.
        Toisekseen, vaikka olemattomuus olisikin olemassa, niin Luoja ei olisi sen parempi selitys olemassaolevalle kuin olemattomuuskaan, koska Luoja olisi selvästi kyseistä tarkoitusta varten luotu ad hoc selitys, jolla pyritään katkaisemaan päättelyketjun ilmeinen reductio absurdum. Luoja kärsisi siis yhtä pahoista heikkouksista kuin olemattomuus lopullisena olemassaolon selityksenä. Lisäksi Luoja olisi väistämättömän kompleksisuutensa vuoksi äärimmäisen paljon epäuskottavampi selitys kuin tyhjyys. Lisäksi monet Luoja-käsitteistä ovat loogisesti ristiriitaisina mahdottomia.
        Kolmannekseen, olemassa voisi kylläkin periaatteessa olla jonkinlainen demiurgi-Luoja, joka olisi vastuussa ainakin joidenkin luonnonvakioiden arvojen asettamisesta, mutta sellainen olento ei olisi millään muotoa kaikkivaltias, vaikka kykenisikin mm. luomaan tietynlaisen maailmankaikkeuden, vaan se olisi itsekin evoluution tulos, kuten ihmisetkin. Mitä taas evoluutioon tulee, niin sehän ei ole uskonkysymys, vaan tieteellisesti todistettu fakta. Evoluution eteneminenhän on objektiivisesti havaittavissa luonnossa ja laboratorioissa.



    • valta_JA_vastuu

      Henkilökohtainen ongelmasi on maailmankaikkeuden Suurin, ja tuolla asenteella Häntä vastaan loppusijoituspaikkasi tulee olemaan ikuinen kadotus. Etkö halua
      elää ikuisesti Paljon Paremmassa Paikassa, jossa kaikki on Täydellistä ja Ihanaa?

      Ratkaisu on sinun omasi, itse teet valinnan, valta päättää tekee sinut vastuulliseksi teoistasi. Voit itse pyytää Jeesusta sydämesi Herraksi, jos suostut nöyrtymään.

    • maa88

      ei kiitos Minulle riittää Joulupukin palvominen

    • princeofpeace

      Paras todistus on henkilökohtainen todistus. Sen lisäksi monet ovat nähneet konkreettisesti jeesuksen ilmestyvän heille. Näin on käynyt monille sellaisille ihmisille, joilla ei ollut mitään mahdollisuutta saada raamattua käteen tai tietöö kristinuskosta. Otappa selvää näistä tuhansista (luultavasti miljoonista) ihmisistä. Tämä on arkipäivää muualla maailmassa. Miksei meillä? Koska meillä on raamattu, meillä on jo jumalan sana saatavilla helposti. Ja tämän raamatun sana herättää ihmisiä eloon! Olen itse yksi näistä ihmisistä jotka ovat tulleet uskoon. Olin ennen täysin samaa mieltö kuin aloittaja. "Vaikka jumala olisi olemassa, en haluaisi häntä palvoa". Ja tänään voin sanoa sinulle, että olen rakastunut, siis todellakin, RAKASTUNUT Jeesukseen. Hän tuli elämääni kuin tyhjästä todella. Ja sen jälkeen ei ole tarvinnut ajatella, onko jumalaa olemassa. Toivon, että kun sinulle aloittaja tulee etsikkoaika (kun siis ajattelet näitä asioita syvällisemmin), otat selvää asioista, otat selvää Jeesuksesta ja mitä sovitus ja synti oikeasti ovat! Ihmiset heittelevät ilmoille mitä tietämättömimpiä väitteitä kristinuskon jumalasta.. Näin tein ennen itsekin. Luulin myös tajuavani raamattua, mutta olin väärässä. Silmäni todellakin olivat sumentuneet ja ajatukseni vääristynyt. Niin kuin KAIKILLA ihmisillä on! Toivon, että kun Jumala vetää sinua lähelle, et torju häntä. :)

      • lolloti.lol

        "Paras todistus on henkilökohtainen todistus. Sen lisäksi monet ovat nähneet konkreettisesti jeesuksen ilmestyvän heille"

        Monet ovat nähneet konkreettisesti myös kummituksia ja UFO:ja.

        "Näin on käynyt monille sellaisille ihmisille, joilla ei ollut mitään mahdollisuutta saada raamattua käteen tai tietöö kristinuskosta. Otappa selvää näistä tuhansista (luultavasti miljoonista) ihmisistä. "

        Sulla on vilkas mielikuvitus.
        Voisitko kertoa missä nämä miljoonat ovat, jotka eivät koskaan ole kuulleet kristinuskosta. Ja jos eivät ole koskaan kuulleet siitä, niin mistä he tietävät että näkivät juuri Jeesuksen, eikä jonkun muun parrakkaan pitkätukan?


      • princeofpeace

        Hmm..mielenkiintoista huomata, että ihmiset todella asennoituvat halveksivasti ja vihamielisesti kristittyihin uskoviin. En keksinyt tuota omasta päästäni. Luuletko todellakin, että valtamedia kertoo tällaisista ihmisistä? Valtamedia ei julkaise yhtäkään uutista tällaisista tapauksista. Tiedän näistä ihmisistä monista muista lähteistä. Saat selville helposti itsekin jos vain haluat ottaa selvää. Muun muassa monissa muslimimaissa Raamattu on täysin kielletty, ja varmasti tiedät esimerkiksi sen, että muslimi ei saa kääntyä mihinkään muuhun uskontoon. On paljon ihmisiä, jotka eivät edelleenkään ole kuulleet evankeliumia. Vaikka kaikissa maissa tiedettäisiin kristinuskosta, se ei tarkoita, että kaikki ihmisyksilöt tietäisivät. Ja mistä he tiesivät esim. unessa olevan miehen olleen Jeesus? Esimerkkinä jihadisti, joka tappoi kristittyjä niin paljon kuin ehti, kunnes hän näki unessa hohtavan valkoiseen pukeutuneen, erilaisen miehen kuin kukaan muu, joka sanoi jihadistille "Sinä tapat minun kansaani". Kenen omia kristityt ovat. Ja monissa tapauksissa jeesus oli puhunut ihmisille joko unissa tai hereillä hyvin samanlaisin lausein kuin hän puhuu raamatussa, joten myöhemmin nuo ihmiset saatuaan raamatun käsiinsä tai kysyttyään muilta kuka tuo mies on, saivat selville, että se oli Jeesus. Mutta luulen, että sinulle ei riittäisi todistukseksi, vaikka näkisit omin silmin Jeesuksen. Tästä muuten sanoo Raamattukin. Toivon vain, että asenteesi voisi muuttua. Toivon, että Jumala vetää sinua puoleensa ja silmäsi avautuvat Jumalan todellisuudelle, se on ihmeellinen ja ihana!


      • Simelius1
        lolloti.lol kirjoitti:

        "Paras todistus on henkilökohtainen todistus. Sen lisäksi monet ovat nähneet konkreettisesti jeesuksen ilmestyvän heille"

        Monet ovat nähneet konkreettisesti myös kummituksia ja UFO:ja.

        "Näin on käynyt monille sellaisille ihmisille, joilla ei ollut mitään mahdollisuutta saada raamattua käteen tai tietöö kristinuskosta. Otappa selvää näistä tuhansista (luultavasti miljoonista) ihmisistä. "

        Sulla on vilkas mielikuvitus.
        Voisitko kertoa missä nämä miljoonat ovat, jotka eivät koskaan ole kuulleet kristinuskosta. Ja jos eivät ole koskaan kuulleet siitä, niin mistä he tietävät että näkivät juuri Jeesuksen, eikä jonkun muun parrakkaan pitkätukan?

        Minulle eräs tuttava isänsä kanssa kertoi nähneensä valopallon joka seurasi heitä sivulla kun kävelivät pyörätietä. Sitten se valopallo oli hävinnyt pois. Nämä henkilöt ovat täysin normaaleja ja poika käy työssä K-raudassa. Minä uskon täysin heidän kertomuksen, koska en itse ainakaan uskaltaisi kertoa tuollaista jos se ei olisi totta. Uskaltaisitko sinä? Eikö pelkona ole että leimattaisiin joksikin kun tällaisia kertoo?


      • Simelius1
        Simelius1 kirjoitti:

        Minulle eräs tuttava isänsä kanssa kertoi nähneensä valopallon joka seurasi heitä sivulla kun kävelivät pyörätietä. Sitten se valopallo oli hävinnyt pois. Nämä henkilöt ovat täysin normaaleja ja poika käy työssä K-raudassa. Minä uskon täysin heidän kertomuksen, koska en itse ainakaan uskaltaisi kertoa tuollaista jos se ei olisi totta. Uskaltaisitko sinä? Eikö pelkona ole että leimattaisiin joksikin kun tällaisia kertoo?

        Siis he kumpikin ovat tuon näyn todistajia. Ei minulla tosiaan riittäisi rohkeus jos asia olisi palturia. Samoin on tämän Ruokolahden leijonan kanssa. Tämä metsäammattilainen kertoi minullekin henkilökohtaisesti nähneensä leijonan, enkä missään nimessä epäile tuota asiaa. Täysijärkinen mies. On aivan mahdollista että Venäjältä niitä karkailee. Asia on myös todistettu petoasiantuntijoiden toimesta. Media puhuu tässäkin soopaa kun pilkkaa koko asiaa.


      • lolloti.lol
        Simelius1 kirjoitti:

        Siis he kumpikin ovat tuon näyn todistajia. Ei minulla tosiaan riittäisi rohkeus jos asia olisi palturia. Samoin on tämän Ruokolahden leijonan kanssa. Tämä metsäammattilainen kertoi minullekin henkilökohtaisesti nähneensä leijonan, enkä missään nimessä epäile tuota asiaa. Täysijärkinen mies. On aivan mahdollista että Venäjältä niitä karkailee. Asia on myös todistettu petoasiantuntijoiden toimesta. Media puhuu tässäkin soopaa kun pilkkaa koko asiaa.

        Valopallo, eli pallosalama:
        http://www.tiede.fi/artikkeli/kysy/onko_pallosalama_totta

        Valopallo ja leijona ei riko ainuuttakaan luonnonlakia eivätkä ole yliluonnollisia.
        Ei siis ole mitään outoa sinänsä, jos joku on nähnyt sellaisia.

        Jos väittää jotain todella erikoista, tarvitaan normaalia enemmän todisteita.
        Pelkkä kertomus ei riitä.
        Jos kerron että minulla on lemmikkinä koira, uskot sen todennäköisesti ilman sen kummempia todisteita. Mutta jos kerron että minulla on lemmikkinä lohikäärme, vaadit varmasti enemmän todisteita kuin sen, että sanon niin.

        Mutta jos uskot kaikkeen mitä joku (täysijärkinen) on nähnyt niin uskot varmasti myös UFO:hin, Loch Ness-hirviöön, Lumimiehiin, Kummituksiin, merenneitoihin jne. (puhumattakaan muista jumalista)


      • Simelius1
        lolloti.lol kirjoitti:

        Valopallo, eli pallosalama:
        http://www.tiede.fi/artikkeli/kysy/onko_pallosalama_totta

        Valopallo ja leijona ei riko ainuuttakaan luonnonlakia eivätkä ole yliluonnollisia.
        Ei siis ole mitään outoa sinänsä, jos joku on nähnyt sellaisia.

        Jos väittää jotain todella erikoista, tarvitaan normaalia enemmän todisteita.
        Pelkkä kertomus ei riitä.
        Jos kerron että minulla on lemmikkinä koira, uskot sen todennäköisesti ilman sen kummempia todisteita. Mutta jos kerron että minulla on lemmikkinä lohikäärme, vaadit varmasti enemmän todisteita kuin sen, että sanon niin.

        Mutta jos uskot kaikkeen mitä joku (täysijärkinen) on nähnyt niin uskot varmasti myös UFO:hin, Loch Ness-hirviöön, Lumimiehiin, Kummituksiin, merenneitoihin jne. (puhumattakaan muista jumalista)

        Kyllä aikuiset ihmiset erottaa mikä on pallosalama ja mikä ei. Kertaakaan eivät maininneet edes pallosalamaa. Kun ihminen päättää että se ei usko mihinkään muuhun kuin johonkin evoluutioon, niin hän ei usko vaikka mikä olisi.


      • Simelius1
        Simelius1 kirjoitti:

        Kyllä aikuiset ihmiset erottaa mikä on pallosalama ja mikä ei. Kertaakaan eivät maininneet edes pallosalamaa. Kun ihminen päättää että se ei usko mihinkään muuhun kuin johonkin evoluutioon, niin hän ei usko vaikka mikä olisi.

        Sitäpaitsi he eivät maininneet mistään ukonilmoista jolloin niitä pallosalamoita ainoastaan esiintyy. Voin kysyä asiaa vielä häneltä jos olen juttusilla K-raudassa hänen kanssaan. Sitten kirjoitan tarkemmin asiasta.


      • lolloti.lol
        Simelius1 kirjoitti:

        Sitäpaitsi he eivät maininneet mistään ukonilmoista jolloin niitä pallosalamoita ainoastaan esiintyy. Voin kysyä asiaa vielä häneltä jos olen juttusilla K-raudassa hänen kanssaan. Sitten kirjoitan tarkemmin asiasta.

        Ymmärsit pointtini joten älä jankuta turhia.


    • sokeiden_TALTUTTAJA
      • lolloti.lol

        Luuletko sinä, että kaikki mitä ei voi nähdä on olemassa?


    • Anonyymi

      Kun kysymys on jumalasta, niin katseet kääntyvä ihmisten vanhoihin kirjoituksiin tapahtumista ja ennustuksista.
      Ei suinkaan kaikki ole myöskään nähtävänä.
      On kuitenkin hyvä muistaa kokemansa,kuulemansa ja tutkittua. Ihmisen uteliaisuus on yhtä loputon, kuin mielikuvituskin.
      Jokin on tämän mahtavan järjestelmän pystyyn pistänyt ja huoltaa. Haavat parantaa ja kasvit kasvaa. Ei kaikki itsestään toimi, tosi viisas keksijä, näin ihmisen näkökulmasta.
      Sekin, että pystyt ajattelemaan ja tuhoamaan kuten vihreät ja villarikommunistit polkemaan katuja. Kuljettaa siirtolaisia jotka tuppaantuvat rajoille ja kantaa laukkuja rajanyli ja ruokkia heitä lopunikänsä toisten rahoilla ja pystyt sitten sotimaan, että kaikki säretään ja hajoitetaan ja mellakoImaan, rakentamaan uudelleen. Täytyy myös pystyä torjumaan ja häätämään matkoihinsa.
      Sehän toimii, kuten katsellessa ympäriinsä. Paraskin automatiikka. Se on täysin paskapuhetta, että tekoälyllä tämä kaikki korvattaisiin.
      Parhaatkin avaruusmatkailijat, eikö teitä hävetä yhtään puhuessanne universaalin valloituksestakin. Eihän teillä ole sellaista työkalupakkia ja laitteita vielä, että pystyisitte edes naapuri aurikokunnassakaan käymään. Kehumassa, että meillä on kaikki maailman parasta ja on kansaiväliset ihmisoikeudet.

    • Anonyymi

      > Vaikka Jumala olisi olemassa, en näe että hän olisi palvomisen arvoinen.

      Toisaalta, ei Hän ole palvomista pyytänytkään. Hänen käsky on, että ihmiset rakastavat toisiaan. Valitettavasti moni ihminen näyttää olevan paha ja rakastaa vain pahuutta ja valhetta, eikä saa kyllikseen kaikesta vääryydestä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe