Muovirunkoinen pistooli ulkovarastossa

Huolestunutisä

Kaunako säilyy ampumakuntoisena muovirunkoinen Glock-pistooli ulkovarastossa? Mietin lämpötilan vaihteluita. Kyseiseen ulkovarastoon on pääsy myös muilla tämän talon asukkailla. Helsingin kaupungin vuokra-asunnot kyseessä. Ase on siinä esillä, samoin patruunat. En ole millään viitsinyt peittää asetta koska laki suojaa ettei sitä saa kukaan muu ottaa haltuun kuin minä. Vain minulla on siihen hallussapitolupa joka on vuodelta 1997 peräisin. Toinen aseeni S&W 44 mag on lastenhuoneen kirjoituspöydällä siltä varalta että Matut hyökkää asuntoomme. Pumppuhaulikko on keittiössä aina valmiina ja makasiini täynnä täyteisiä. Osan luvallisista aseistani olen myynyt pimeille markkinoille kohtuullisella voitolla että sain ostettua huumeita ja viinaa että kestän tämän kokoomuksen aiheuttaman yleisen palkkojen laskun EU:n halpatyövoiman turvin, ja henkilöstövuokrauksen polkiessa viimeisetkin työehtosopimukset. Olen kuitenkin luotettava ihminen vaikka olenkin narkomaani ja alkoholisti. En enää edes aja autolla kännissä. En pelkää poliisia millään tavalla ja olen aina valmis tappelemaan heidän kanssaan. Tiedän että poliisilla ei ole resursseja tutkia mitään, eikä heillä ole miehitystäkään. Esim petospuolelta lähes kaikki on siirretty turvapaikanhakijajuttuihin. Nykyisin poliisipartiot on muutenkin sellaisia etä toinen partionjäsen voi olla 24v nainen ja toinen 26v mies joka pelaa sählyä ja painoa on 62kg. Sellaista pariskuntaa vedän turpaan milloin vain, vaikka heillä onkin aseet vyöllä. Ne voi ottaa tajuttomilta poliiseilta voitonmerkeiksi ja myydä huumeporukoissa eteenpäin. Poliisilta takavarikoidusta Glock tai Walther pistoolista saa pimeillä markkinoilla ainakin tonnin.

6

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ygfc3

      Voihan se olla että muovi ajan mittaan haurastuu kuten monille muoviladuille ajan saatossa käy, teräksinen ase jos ei ruostu, on ikuinen.

    • ei noilla aseilla oo mitään virkaa. Metrin päästä voi tehdä ns niskalaukauksen jos teloittaa jonkun, tai voi ampua sillä yheksän millin reijän omaan päähänsä. Mitään muuta virkaa noilla romuilla ei ole.

      Ja minkä helvetin takia aseita pitää säilytellä jossain ulkovarastossa? Thäh(!)

    • vihkivettäViskeltihin

      Rekisteröidyn nimimerkkinsä pysyvästi bannauttama Kuulamestarihan se pukkailee taas pöhköjä aloituksiaan joka paikkoihin. Tämän ketjun aloitusviestissä sen voi lukea.
      Laavulle morsiameksi sieltä mars mars!

    • Glockclock

      Ihanaa lukea ensimmäsen kirjoittajan voimannuttavaa viestiä. Kyllä nykyaikana saa olla varullaan ettei mitään pelkäämätön pallinaama tai räppäri hyökkää päälle. Niin onhan se Paavokin porukoissaan myös uhkaamassa polliisia.

    • kljhlkjhlkjhljkhjlkh

      kirjoittajalla on haurastunut muukin,kuin muovi..ota kuttaperkkaa seuraavalla kerralla ,,matalan otsasi aineeksi

    • Paljas-uneksija

      Ja sitten heräsin pöhnästäni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe