Anteeksi pyydän

Anteeksipyytäähän

sitä että olen olemassa. Minun ei olisi pitänyt syntyäkään. Anteeksi.

15

2175

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dead_inside

      Samat sanat ystäväiseni

    • elämisentaito

      Keneltä pyydät anteeksi ja miksi? Eihän ihminen itse voi päättää,syntyykö tänne,miten,milloin,missä,kenen lapsena jne...päiviemme määrää emme tiedä,mutta voimme aina rukoilla Jeesuksen opettaman rukouksen Isä Meidän,jos kaipaamme lohdutusta :) Toivotan valoa elämääsi!

    • EnOleHulluOlenhan

      Minä en pyydä enää mitään anteeksi. Elämä on niin vitun paskaa saatana että vittu saatana.

      • SuuriAjattelija9

        Kuole pois.


      • Tttg
        SuuriAjattelija9 kirjoitti:

        Kuole pois.

        Olipa fiksu kommentti sinulta.
        Tsemppiä kaikille, jokainen arvokas.


      • JumalaAuttaaIhmistä
        SuuriAjattelija9 kirjoitti:

        Kuole pois.

        Jumala autta sinuakin. Muista rukoilla.


      • Anonyymi
        JumalaAuttaaIhmistä kirjoitti:

        Jumala autta sinuakin. Muista rukoilla.

        Ei olemattomat ketään auta.


    • olimuutenviiminenkerta

      minä en enää pyydän. Oli muuten viiminen kerta, kun pyydän anteeksi ja pahoittelen olemistani, vaikka en mitään ole tehnyt.

      Anteeksi pyyntöä en itse kylläkään ole kuullut.

    • MaailmanKomein

      Saat anteeksi. T. Cheek.

    • kivahuijatakansaa

      Vitut pyydetä. me trollataan kansaa huomennakin. muista ostaa lehti!

    • oletturhaolento

      Saat anteeksi Juha. Olethan vain mätäpaise.

    • Iltiskertoopuolitotuuden

      Ei se mitään Silvennoinen. Saat anteeksi surkeat trollauksesi.

    • Anonyymi

      Saat anteeksi.Muista elämä on aina lahja ja lopeta itse sääli heti.Itsesi ruoskiminen.

    • Anonyymi

      Haasta Jumala oikeuteen!

    • Anonyymi

      Minä pyydän anteeksi päivittäin:

      "Jumala, anna minulle anteeksi minun syntini Poikasi veren ja ristintyön tähden, niinkuin minäkin annan anteeksi niille jotka minua vastaan on rikkoneet."

      Tietoisena mitä Luoja itse on sanonut: " Armossani on sinulle kyllin."

      En minä sen taki pyydä syntejäni anteeksi, että saisin tehdä niitä niin paljon kuin huvittaa. En suinkaan. Vaan pyrin elämään Jumala mielen mukaista, synnistä vapaata elämää, mutta joskus voin langeta syntiin.

      Mihin sellaiseen?

      No esimerkiksi sanallisesti. Kuinka helposti tuleekaan sanottua toiselle ihmiselle jotain, mitä ei saisi. Epäkohteliasta. Kieli on vaikea kesyttää.

      Jaakob sanoo luvussa 3: " Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.

      Sillä kaiken luonnon, sekä petojen että lintujen, sekä matelijain että merieläinten luonnon, voi ihmisluonto kesyttää ja onkin kesyttänyt; mutta kieltä ei kukaan ihminen voi kesyttää; se on levoton ja paha, täynnä kuolettavaa myrkkyä.

      Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja; samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni. "

      Miten vähäisiä sanoja, mutta millaisia tulimeriä ne sytyttävätkään.

      Milläs muulla sotiakaan on saatu aikaisiksi kuin puheella? Puhutaan, lietsotaan sotaa,luodaan puheilla vihaa, kateutta, kiihkoa, kansa uskoo ja ei muuta kuin tykit paukkumaan jne....

      Rauhanpuheilla on todellista arvoa. Jeesus sanoi: " Tulkaa minun tyköni kaiki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon."

      Jos kansat uskos Raamattua, mikä on 100% totuus, niin loppus sodat ja nälänhädät. Miksi ? Koska kaikki hyvä on kätkettynä kahteen käskyyn jotka Jeesus sanoi: " Rakasta Herraa sinun Jumalasi kaikesta sydämestä, sielusta, mielestä ja voimastasi. Ja lähimmäistä niinkuin itseäsi."

      Rakkaus (agape) ei tee lhimmäiselleen mitään pahaa.

      Kannustan sinua ymmärätämmän kuinka arvokas ihminen sinä olet. Juuri sinä.

      Katso nyt oikein tarkaan seuraavaa kolmea sanaa..... SINÄ ! SINÄ! SINÄ!

      Mikä todistaa sen, että se on 100-varma totuus ? Tämä virke: JEESUS OLI RISTILLÄ SOVITTAMASSA KAIKKI SINUN SYNTISI RAKKAUDESTA SINUA KOHTAAN !



      Ymmärrä ystävä, että olet todella luotu, ihmeellinen, oma persoonallinen yksilö. Olet Jumalalle arvokas.

      Älä anna ihmisten loukkaavien, sinua vähättelevien sanojen ikinä saada sijaa mielesäsi ja sydämessäsi. Miksi ? Koska ne ovat varmasti valhetta !

      Lue Raamattua. Jumala puhuu sinulle Raamatun kautta. Jumala haluaa nostaa sinun mielialasi, kannustaa sinua, antaa sinulle rauhan, Jumalalla on sinulle lohtu, lepo, siunaus, hyvä tulevaisuus, pääsy iänkaikkiseen elämään. Taivas on sinua varten. Ei Jumala halua sinun joutuvan Helvettiin vaan saatana.

      Usko evankeliumi.

      Toivotan sinulle kaikkea hyvää! Siunatkoon Jumala sinua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1844
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1427
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1406
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1359
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1323
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1270
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      15
      1070
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    Aihe