Älkää luovuttako asuntojanne matuille

yugggy

Pitäkää ne ominanne. Naapuri, älä sääkään tee niin.

Laittakaa sian ruumiinosia..... musut täysin taikauskoista vajakkiporukkaa.

Ja ihan tiedoksi vaan. Tosta Koraanista on muuten vaikea löytää sanaa "rakkaus" on kuin etsisi neulaa heinäkasasta. Ja tuo teoshan käskee teurastamaan kaikki pakanat, eli kaikki ketkä kuulu islamin uskoon. On kuitenkin hämmästyttävää nähdä kuinka idiootteja on suomessa vielä paljon, ketkä luulevat tulijoiden olevan rauhanuskonnon jne. eräskin tyyppi kauhistelee syyrian pakolaisleirin tilannetta, mutta ei ollenkaan suomen. Ruotsihan on jo siinä pisteessä, että ne kantaväki haluaa jo tulla suomeen pakolaisiksi, mutta jos näitä otettaisiin, niin paljastuisi koko suomen kansalle, että pakolaiset onkin pahiksia, eikä nää Odinit. Joten tuskin suomi ruottalaisia pakolaisia tänne ottaa.

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että.näin

      Johan nyt toki vuokraan asuntoni mamuille! Koska itse en voi asua omassa asunnossani jatkuvan tupakansavun vuoksi - naapurini tupakoivat, niin ainoa, joka siinä pystyy asumaan, on runsaasti tupakoiva henkilö.

      Maahanmuuttajissa on runsaasti tupakoivia ja sossu maksaa heidän vuokransa. Siis ihanne vuokralainen. Pysyy pitkän aikaa sama vuokralainen. Vuokra tulee varmasti. Naapureita ei häiritse jatkuva tupakansavu. Kaikki ovat tyytyväisiä. Taloyhtiö saa sitä, mitä ansaitseekin! Parveketupakointia ei taloyhtiön hallitus halunnut ryhtyä rajoittamaan, niin tupakoimattomat vuokraavat asuntonsa tupakoiville ja muuttavat itse muualla.

    • Hessu_Homo

      Maahanmuuttovastainen muusikko! Oletko kosketellut Mikkiä?

    • Pervertti

      Entäpä, oletko pannu myssyä?

    • iluhj

      "Tosta Koraanista on muuten vaikea löytää sanaa "rakkaus" on kuin etsisi neulaa heinäkasasta."
      Eli olet lukenut Koraanin ja jopa ihan kokonaan? Harvinaista kantasuomalaiselta. Hyvä juttu, siitä se maailmankulttuureihin ja eri uskontoihin tutustuminen lähtee. :) Seuraavaksi sitten Raamattu - siinäkään ei kyllä pahemmin rakkaudesta puhuta. Vanhassa testamentissa tuskin mainitaan koko sanaa kertaakaan.

    • Jyrkipetteri

      Aloittaja voisi ihan ensiksi hommata työpaikan ja käydä sen peruskoulun loppuun. Vajakki.

    • Juuuupppp

      Matuille ja mustalaisille kannattaa vuokrata just tupakki ja muiden häiriköiden seuraksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe