Saksanpaimenkoiraliiton pentulista

faktaako

Kuka päivittää ja milloin viimeksi päivitetty? Pentuja listan mukaan jäänyt nk. käsiin, pitääkö paikkansa?

17

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heotnowäa

      Heh. Pari näyttiskasvattajaa ja muutaman "muu"..

    • 1414

      "Jäänyt käsiin" voi hyvin tarkoittaa sitä, että sopivaa ostajaa ei ole löytynyt. Kaikki Kasvattajat eivät myy pentuja kenelle tahansa.

      • jellonajalluviina

        Kasvattajien pitää paljon tarkemmin katsoa kenelle pentujaan myyvät, moni saksanpaimenkoira elää perheessä missä sen tarpeet eivät tule tyydytetyksi riittävästi.


      • en_harrasta_kiroilua
        jellonajalluviina kirjoitti:

        Kasvattajien pitää paljon tarkemmin katsoa kenelle pentujaan myyvät, moni saksanpaimenkoira elää perheessä missä sen tarpeet eivät tule tyydytetyksi riittävästi.

        Eli siksikö kasvattaja jättää itselleen pari pentua (=lue; koira JÄÄ KÄSIIN), ja sitten itse lopulta luovuttaa ne jollekin sellaiselle puoli-ilmaiseksi, joka ei tiedä koirista yhtään mitään joskus useita kuukausia myöhemmin? Voi, kuinka hauska vitsi taas olikaan kerrassaan.


      • ufydskjlöghjdfgh

        Mua ei kiinnosta hankkia luovutusiän ylittäneitä pentuja, sillä tahdon itse kouluttaa ja opettaa koirani aivan pennusta asti. Ei kiinnosta alkaa korjailemaan kasvattajan tekemiä virheitä. Eikä tosin ruveta kasvattajan talutushihnalaiseksi!


    • mie_suutun

      Ai että kaikki kymmenen koiraa jäävät käsiin kun sopivaa ostajaa ei ole löytynyt? Ja sit ne muut, joilla ei muka "yhtään koiraa jäänyt käsiin" pentulistan mukaan oikeasti ne kaikki käsiinjääneet viedään saunantaakse. :) Heh, Flickin sanoin edelleen.

    • dfghjklöä

      Pientä rajaa. Tuolla pentulistallahan ovat vain ja ainoastaan ne kasvattajat, jotka tekevät bisnestä koiramateriaalilla. Lähes kaikki ovat epäonnistuneet jalostustyössään, niitä jotka eniten, ei viitsi tässä mainita.

    • ghjklöäxcvghj

      Tietääkö joku miksi sensenmanni lopetti kenneltoiminnan?

      • hhlfhojfgh

        Mitäpä sitä paskaa tuottavaa pentutehdasta jatkamaan...


      • fghjklöägkllkjgjghjk
        hhlfhojfgh kirjoitti:

        Mitäpä sitä paskaa tuottavaa pentutehdasta jatkamaan...

        Eli siis oliko pelkästään hyvästä tsägästä kyse, et Flick eli 13 v? Vai omistajasta? Vahinko? Korkeimmasta voimasta?


      • en_kiroile_vielä
        fghjklöägkllkjgjghjk kirjoitti:

        Eli siis oliko pelkästään hyvästä tsägästä kyse, et Flick eli 13 v? Vai omistajasta? Vahinko? Korkeimmasta voimasta?

        Kuulehan nyt. Kyse on siitä, että Flickin omistaja erittäin pätevänä koirankouluttajana, kuten myös Kim (ehkä) osaavat tehdä yhteistyötä. Jatkossa.


      • fghjklöhjkljklölkjhgghjk

        Voisiko olla mahdollista, että vain toinen noista osaisi tai osasi. Ja toisen pitäisi opetella tuota yhteistyökykyisyyttä edelleen. En oo kuitenkaan aivan varma kumpi vai kampi voitti. Ehkei kumpikaan tai voihan olla, että kummatkin.


      • L111

        voisi


      • dfghjklöhjkbn
        hhlfhojfgh kirjoitti:

        Mitäpä sitä paskaa tuottavaa pentutehdasta jatkamaan...

        Samaa mieltä. Ostan soottoesilta koiran, jonka sitten hirttää sen ostettuaan. Näin päästään turhista eliöistä eroon.


    • 489539

      Arvaukseni, liikaa ympäristön painostusta ja vuosien mittaan valheita.

    • tunnen_kaikki

      Eli jokaiselta saksapaimenkoiraliiton pentulistalla olevalta saksanpaimenkoiran "jalostajaltako"? No huoh vaan. TASAN eivät käy onnen lahjat.

    • ystävällisesti_

      Mulle voi soitella halutessaan. Taikka kirjoitella sähköpostia. Yhteystietoni löytyvät myös Saksanpaimenkoiraliitosta. Olen ollut jäsen noin 80 vuoden ajan. Eli lisää tarjouksia kiitos. Katselen ja valitsen niistä sitten sen oikean pennun. Jos valehdellaan tai ei pidetä lupauksia, se kostautuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe