MITÄ MIELTÄ PANKKIPALVELUISTA

lisää.automaatiota.vaan

Vieläkö joku joutuu käymään henkilökohtaisesti pankissa. -Joku fiksu joissain on sanonut, että kokemus vastaa henkistä pahoinpitelyä.

23

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monijoutuukäymään

      Eiköhän aika moni eläkeläinen joudu edelleen käymään pankissa ja jopa säännöllisesti. Eräs tuttavani kävi muutaman kerran kuukaudessa nostamassa käteistä ruokaostoksiin. Hänellä oli pankkikortti, jota hän ei kuitenkaan käyttänyt. Ilmeisesti taidot olivat ruostuneet niin, ettei osannut enää käyttää automaattia.

    • vai.mitä

      Pankki-alalla on ollut jo vuosia yt:tä toisensa perään. Minkähänlaisella persoonalla varustetut ovat onnistuneet siinä taistelussa säilyttämään työpaikkansa. Aika valikoitunutta porukkaa. -Jos sitten kuitenkin tulee työttömyys eteen niin älköön hakeutuko hoitoalalle.

    • mihinkä_sitten

      Miksi kiellät, heitä hakeutumista
      hoito-alalle?

      • tilitpussiin

        ja nyt vielä palvelu maksut vievät nolla koron miinukselle. pitäis saada uusi tallettajien pankki joka myös maksaisi korkoa eikä vain herrojen optioita


      • Parrooni
        tilitpussiin kirjoitti:

        ja nyt vielä palvelu maksut vievät nolla koron miinukselle. pitäis saada uusi tallettajien pankki joka myös maksaisi korkoa eikä vain herrojen optioita

        Miksi pidät niitä rahojasi tilillä, sijoita ne rahastoihin pitkällä aikavälillä? Tai kun sitä fyffeä sulla on kommentistasi päätellen, osta kämppiä ja vuokraa. Saat parhaimman tuoton.

        "pikkuvaraiset" itkee palvelumaksuista!


    • kuolinpesänlaskutnordea

      Hoitaessani äitini kuolinpesän asioita jouduin käymään säännöllisesti Nordeassa maksamassa kuolinpesän laskuja kassalla. Laskuja ei voinut maksaa verkossa, vaikka minulla oli valtakirja kuolinpesän osakkailta. Verkkopankkisopimusta ei voinut tehdä. Niinpä jonotin siellä useamman kerran yksittäisten laskujen kanssa. Jokainen maksutapahtuma taisi maksaa viidestä kuuteen euroon laskulta.

      En ymmärrä, mihin tällainen kielto verkkopankista kuolinpesän osalta perustuu. Onkohan kaikilla pankeilla sama käytäntö?

    • kylläjoutuu

      Kyllä joutuu. Jouduin tänään fyysisesti lähtemään liikkeelle Prisman S-pankkiin. Jouduin jonottamaan 30 minuuttia. Kaksi pankkivirkailijaa oli töissä ja vuoroni oli kolmas.

      Avainlukutaulukkoni oli ilmeisesti vanhentunut ja yritin siitä syöttää tunnuslukua. Kone ei tietenkään hyväksynyt. Soitin pankkiin ja sain neuvon: yritä kirjautua uudestaan hetken kuluttua ja käytä uuden avainlukutaulukon pyydettyä lukua. Ei toiminut. Sitten otin chatissä yhteyttä, mutta neuvo oli: mene pankkiin. No, selvisihän ongelma, sain taas uuden avainlukutaulukon ja nyt kirjautuminen onnistui. Palvelu oli ihan hyvää.

    • suoraa.suomeksi

      MITÄ MIELTÄ VEROPARASIITISTA.

      • Öky88

        Veroparatiisit ... Ihan ok, vaan vähän kaukana parhaat paratiisit, pitkä lentomatka, yli 16h, tai nii...jos ei oo omaa konetta messissä, niiku joillai persaukisil.


      • eli.vero.loinen

        Nyt et lukenut tarkkaan, ei paratiisi vaan paraSIITTI.


    • pankkitilinlopettaminen

      Kävin noin neljä vuotta sitten lopettamassa pankkitilini eräässä liikepankissa. Sain pari euroa käteeni. Luulin onnistuneeni tässä yrityksessä - väärin.

      Silloin tällöin minulle on tullut postin välityksellä asiakastiedote. Tänä keväänä jo kaksi. Päätin selvittää, mistä moinen johtuu. Jonotin asiakaspalveluluun noin kymmenen minuuttia - enempää en jaksanut. Sitten etsin verkosta yhteystiedot ja annoin asiakaspalautteen verkossa. Palaute siirrettiin Riihimäen konttoriin, josta minulle soitettiin. En kuulemma ollut lopettanut tiliäni, se oli nyt nk. nollatili - tili, joka oli tyhjä, mutta olemassa oleva. Sähköpostipalautteen perusteella pankkivirkailija lupasi lopettaa tilini. Katsotaan, onnistuiko tämä. Täytynee seurata, tuleeko asiakastiedotteita lisää.

    • MenisVaanKaikkiNettiin

      Pankkipalvelut on perseestä. Oli pakko käydä tiskillä Hyvinkäällä.Terkkuja vaan sinne.

      • voihan.h.vetti

        P.S.
        Olin ollut tyhmä, myönsin:
        en ollut ensimmäinen enkä viimeinen, joka siihen ansaan meni.
        Olin viisas:
        selvitin,miten muut olivat tilanteesta päässeet kuiville.
        Olisin hullu:
        jos olisin pankin vaatimuksesta ruvennut reklamoimaan usa:laista mormoni-nettifirmaa vastaan. Mikä pistettiin ehdoksi sille, että saan luottokortin vaihdettua.
        Olin etukäteen viisas:
        kun kuoletin luottokortin heti.

        Jos kyse ei ollut tavanomaisesta stalkkauksesta, niin olette tyhmiä. No,(onneksi)en tiedä, minkälaisen mustamaalatun fantasiahahmon kanssa pankkivirkalija siinä asiaa hoiti.

        Otin opiksi.Jos vielä täytyy jotakin asiaa tulla hoitamaan, kirjoitan asian isoilla tikkukirjaimilla selkosuomella paperille.Otan useamman kopion.


      • fantasiahahmo

        P.S.
        Stalkkausta ihan varmasti oli, mutta sen selostaminen kuuluisi toiseen ketjuun ja mitä hyötyä olisi kuvailla sitä paskaa, joka nyt on jokapäiväistä.


      • OlikinJoSelvityslistalla

        Olen jo kirjoittanut toiseen paikkaan siitä melupuolesta.Pyytänyt linkkejä. Jos saan hyviä, kirjoitan sitten asiasta tällekin palstalle.


      • voihan.kärryjä

        Olen saanut linkkejä. Ehkä joskus viitsin opiskella niitä. E-häirinnän nimi on KAIKU-EFEKTI. Sitä käytetään suurissa tiloissa. Terkkuja vaan Prismaankin ja Cittariinkin, vaikka en voikaan siellä enää käydä.


      • marsisti

        nyt lainaa hakemaan hopi hopi


    • 620

      Itse asioin muutaman kerran vuodessa Osuuspankin konttorissa, kun pitää vaihtaa valuuttaa tai tehdä käteistalletus. Aina olen saanut ystävällistä palvelua. Ainoa miinus Osuuspankissa on se, että siellä ei ole käytössä jonotusnumeroa. Aika usein tulee jotain häslinkiä siinä jonottaessa.

      • käteistalletusautomaatti

        Eikö käteistalletusta voi tehdä automaatilla? Eräs ystäväni on Danske Bankin asiakas ja on kertonut, että hän tekee talletukset tililleen tarvittaessa Prismassa sijaitsevassa automaatissa. Tarkistapa, olisiko Osuuspankilla samanlainen mahdollisuus automaattitalletuksen tekemiseen.


      • 620

        Itse asioin mieluummin konttorissa.


    • miksiköhän

      On ollut kova into muutaman minuutin välin nostella ketjuja tämän eteen.

    • ompasetitpesty

      -lopetan tilin.-"mutta eihän se niin käy"-op ssä.Voin olla nollatililläni RAHANPESIJÄ.-mitäs päättivät periä yksipuolisesti kk.maksua tilistä jolla ei ollut senttiäkään.näin naapurissa viimekesänä.

      • eräässäpankissa

        Toisessa pankissa minulta ei peritty nollatililtä kk-maksua, mutta en ollut tietoinen koko tilistä, koska olin käynyt sen lopettamassa ja saanut kolikot käteeni. Vasta asiakaskirjeet kotiin paljastivat, että minulla onkin tili ko. pankissa. No, nyt se on lopetettu.

        Tutuillani on ollut myös vaikeuksia pankkitilien lopettamisessa. Mielellään yritetään tarjota nollatiliä maksuttomana vaihtoehtona. Ilmeisesti pankkikilpailu on tosi kovaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe