Minkä ikäisenä ekakerran peppuun?

Miten vanhoja olette olleet kun teitä on eka kerran nussittu anukseen.

120

15031

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitemam

      17 vee.

    • Btm79

      16v ja pippaloissa

      • Saitko yhtä vai useampaa samalla kertaa?


    • ttheman

      Olen 54 eikä viel oo.

      • leikkejä

        Panin peppuun eka kerran 21-vuotiaana naista!
        Miestäkin olen pannut vanhempana, Hyvää se tekee kun on niin tiukkaa- Nykyistä naisystävää panin eka kerran peppuun vuosi sitten! Hän haluu se pilluun että peppuunkin nykyään välillä!


      • leikkejä kirjoitti:

        Panin peppuun eka kerran 21-vuotiaana naista!
        Miestäkin olen pannut vanhempana, Hyvää se tekee kun on niin tiukkaa- Nykyistä naisystävää panin eka kerran peppuun vuosi sitten! Hän haluu se pilluun että peppuunkin nykyään välillä!

        Aluksi olin antava osapuoli. Pidän oikeastaan enemmän tunteesta olla haluttu. Joku työntyy minuun tyydyttäen halujaan.


    • qsa

      Jos mulla olis tatuointi, se ois samallainen kun Toni Halmeella.
      Pakaroitten yläpuolella lukee "EXIT ONLY"

      • sdfgfsdsdffdsff

        Pakaroiden yläpuolella olevaa tatskaa kutsutaan nimellä "Tramp Stamp"! (suomeksi: lutkaleima)


      • sdfgfsdsdffdsff kirjoitti:

        Pakaroiden yläpuolella olevaa tatskaa kutsutaan nimellä "Tramp Stamp"! (suomeksi: lutkaleima)

        Laadun tae?
        Haittaakse?


      • Kuka ihmeen EXIT?


      • Kuvasta päätellen vihreäaukko josta juostaan sisään?



    • Jasmin1997

      14-vuotiaana ensimmäisen poikaystävän painostuksesta joka oli neljä vuotta vanhempi. Makasin vatsallani kun hän työntyi vähän kerrallaan peppuun sisään ja siitä doggie asentoon jossa hän laukesi nopeasti. Harrastimme peppuseksiä muutaman kerran, en erityisemmin itse tykännyt siitä mutta suostuin lähinnä poikaystävän mieliksi. Hän käytti liukastetta ja halusi panna peppuun paljaalla ilman kondomia.

      • Painostaminen on aina ikävää. Mutta yleensä jompikumpi haluaa enemmän tai edetä nopeammin. Kertoiko miksi juuri peppuun?


      • asdsadsadfdsfg

        Normaali heteromies ei tuollaisia harrasta! Oletko muuten käynyt testeissä tuon jälkeen...? Suosittelen..


    • poika15vuotias

      15v ... tyttöä ja poikaa

      • nakupeppu

        Eka noin 12v kun yks kaveri halus kokeilla ja se jatkui melkein kaks vuotta ja olen poika.


      • nakupeppu kirjoitti:

        Eka noin 12v kun yks kaveri halus kokeilla ja se jatkui melkein kaks vuotta ja olen poika.

        Tykkäsitkö?


      • nakupeppu
        virtasenposti kirjoitti:

        Tykkäsitkö?

        No en tykänny enkä nauttinu muutaku sillee et tiesin Jani saa mitä haluu.


      • nakupeppu
        virtasenposti kirjoitti:

        Tykkäsitkö?

        Nii siis en tykänny tai nauttinu siitä, mut Jani sai mitä halus.


      • nakupeppu kirjoitti:

        No en tykänny enkä nauttinu muutaku sillee et tiesin Jani saa mitä haluu.

        Mitäpä sitä ei kaverin eteen tekisi. Tai siis edessä...


      • nakupeppu

        Joo, mut olis jääny vaan sellaseks kosketteluksi ja se sattu ja ku pyysin et Jani lopettais ni se sano et vähän aikaa vielä ja teki sitä niin kauan et ruiskutti spegut mun pyllyyn.


      • nakupeppu kirjoitti:

        Joo, mut olis jääny vaan sellaseks kosketteluksi ja se sattu ja ku pyysin et Jani lopettais ni se sano et vähän aikaa vielä ja teki sitä niin kauan et ruiskutti spegut mun pyllyyn.

        Joo, ei ne koskaan lopeta ennen kuin ne saa. Ehkä sitä ei vaan tule vaadittua tarpeeksi. Sellainen hento pyytely ei saa keskeytystä aikaiseksi.
        Ai saatana kun sattuu tai oi voi koskee, niissä on tietty ero.


      • Anonyymi

        Kumpi oli parempi,veikkaan että poika


    • hehheh3

      ite olin 10v poika kun näin tapahtu ja se oli silloin aika epämiellyttävää aluks, mutta kun jatkettiin niin se oli tosi hauskaa

    • aih

      Olin 26, mieheni nai ensimmäistä ja viimeistä kertaa persettäni...kyl sattui vaiks oli liukkarii. Tuntui viel seuraavana aamuna pöntöl, siihen jäi pepupanot.

      • Tykkäsikö miehesi?


      • Anonyymi

        Ei oo kivaa kun se sattuu! Minäkin jätin sen homman täysin enkä kadu yhtään!


    • 16v

      • Tykkäsitkö?


      • Se tuntui tosi tuhmalta ja kielletyltä ja sillä tavalla hyvältä, vaikka se miehen kalu pepussa aluksi tuntui lähinnä "omituiselta".


      • saranu kirjoitti:

        Se tuntui tosi tuhmalta ja kielletyltä ja sillä tavalla hyvältä, vaikka se miehen kalu pepussa aluksi tuntui lähinnä "omituiselta".

        Joo, kyllä siinä jokin tuhmuus kiehtoo.


    • hvwalhg5920

      Oon päälle 40, eikä vielä ole...

    • Moposkootterityttö

      13v, ei ollut kortsua niin mieluummin peppuun... Kivaltahan se tuntuu siellä B-rapussakin.

      • Oliko kyseessä vakikaveri ja uusitteko? Taisit siis tykätä.


      • Moposkootterityttö
        virtasenposti kirjoitti:

        Oliko kyseessä vakikaveri ja uusitteko? Taisit siis tykätä.

        Ei kovin vaki, ja uusittu on moneen kertaan, useamman kanssa, kortsut kun on aika kalliita.


    • Nomaddi

      Itse taisin olla ehkä 12v kun aloin ensimmäisen kerran tehdä tutkimusmatkoja omaan pyllyyni. Hyvältähän se tuntuu. Pitää vain opiskella aihetta ensin rauhassa yksin ja yhdessä jotta jokainen osallistuja tuntee oman kehonsa ja miten se toimii. Kerralla ei kannata työntää mitään peppuun, aina on hyvä käyttää kunnollista liukastetta ja edetä rauhallisesti tunnustellen. Netistä löytyy kyllä lisää hyviä neuvoja ihan asiallisilta sivuilta.
      Jännä huomata että nuo asiattomien kommenttien huutelijat ja kirjoittelijat kuitenkin aina lukevat tällaisia foorumeita ja niiden aiheita.

    • Nuorena_aloitettu

      6-vuotiaana otin ekan kerran pippeliä peppuun. Panin myös saman ikäluokan tyttöä ja poikaa pimppiin ja peppuun.

      • Eetu-boy

        Ei me olla pannu pippeliä peppuun, mut vuorotellen katsellaa ja kosketellaan toisten peppuja poikien kesken.


    • ukkkjkjhkjhkjh

      kannattaa kysellä matu foorumilla myös siellähän on yleistä esim afgaanien keskuudessa bacha barzi leikit jossa vanhat äijät tyhjentää kassit 9-11v poikein ah niin tiukkaan ryppyreikään ja ns tunteella, he voivat kertoa lisää asiasta

      • Eikös tuosta kirjoitettu joku kirjakin.
        Muistaakseni jenkki upseerit oli hämillään kun paikallisten sotapäälliköiden perinne tapoihin ei saanut puuttua.


    • Sonja19wee

      14-vuotiaana . Ei ollu kortsuja ja poikakaveri ehdotti, ettei satu vahinkoa. Jännitin eka kerralla ja vähän sattu, mutta tuntu kummiskin niin hyvältä, että otettiin uusiks monta kertaa. Nytkin tulee tosi makeet orkut, kun saa pyllyyn ja samalla sormettaa klittaa. Kyllä pillupano tietysti on myös OK, mutta joskus mielellään tätäkin.

      • Vieläkö on sama poikaystävä?


      • meinasin juuuri kysyä samaa.


    • tiedonjanoinen2

      onko sinua kia pantu peppuun

    • Nvm1962

      46-vuotiaana. Joskus annan miehen iloksi. Itse en erityisemmin siitä nauti.

    • TaistoVaari

      Noin 5v sitten ollessani 62v. Nyt olen 67v ja hyvältä tuntuu edelleenkin. Kaveri on aika paljon nuorempi, mutta tykkää vanhemmista miehistä.

    • Odottanut

      33 v. Sitä ennen kumppaneille vähän niinkuin tabu, sen jälkeen toistettu monta kertaa. Nautinnollisin tuloksin!!

    • Saaanutttt

      Olin 33 vuotias kun nykyinen avomieheni vei peppuneitsyteni. Hauskaa oli siloin ja hauskaa on hänen kanssaan vieläkin.

    • Saara95t

      Taisin olla jotain 10v kun 5 vuotta vanhempi isoveli pakotti vehkeensä mun peppuun... sattu silloin ihan hirveesti

      • Toi on harmi jos menee pakottamisen puolelle. Mulla uteliaisuus voitti.


    • tiukkapillu2

      olin varmaan 11v kun isoveli (6v vanhempi) työns kalunsa perseeseeni ja se oli kyllä nautinto vieläkin ollaa veljen kanssa samoissa puuhissa ja ekasta kerrast on jo 8 vuotta ja edelleen sama nautinto

      • Vähän sama. Tosin meidän vanhemmat seurusteli. Ei oltu sillai sukua.


    • Poppychild98

      Ensimmäisen kerran kaksi vuotta sitten 16-vuotiaana nykyisen poikaystävän kanssa. En erityisemmin pidä peppuseksistä mutta kun mies nauttii siitä ja on harrastanut sitä kaikkien aikaisempien tyttöystävien kanssa niin miehen mieliksi ehkä 2-3 kertaa kuussa. Peppuseksiin siirrytään normaalista yhdtnnästä doggystyle asennosta, mies laittaa liukuvoidetta ja "lämmittelee" hyvin, ensiksi hieroo kalulla peppureikää ja tulee vähän kerrallaan sisään. Yleensä laukeaa nopeasti eli itse "akti" kestää varmaan maksimissaan minuutin.

    • Nainen22v

      18v.
      Oli seukattu vuoden verran silloisen ja ekan poikaystävän kanssa. Perusseksi alkoi käydä jo vähän tutuksi. Olin jo silloin vuosia omassa huonessani harrastanut peppuleikkejä itsetyydyksessä. Poikaystävän mielestä se oli vähän homoa mutta sain hänet muutaman kerran kokeilemaan. En kuitenkaan saanut niillä kerroilla mitään tyydytystä vaikka tiedän että dildolla kyllä onnistuu. Niinpä sitten yhdessä päätettiin lopetettaa. Nykyään kun olen sinkkunaisia ja miehet on aika satunnaisia niin en tosiaankaan heitä takapuoleeni päästä. Kun seuraavan poikaystävän löydän niin varmasti kokeillaan uudestaan.

      • Kun itseksi harrastit peppu seksiä niin sormetitko samalla? Vai tuliko tyydytys ihan pepusta?


      • Nainen22v
        virtasenposti kirjoitti:

        Kun itseksi harrastit peppu seksiä niin sormetitko samalla? Vai tuliko tyydytys ihan pepusta?

        ...kun harrastAn...
        En minä pilluunkaan ensimäisenä dildoa työnnä. Kyllä siinä ensin häpyhuulia, rintoja ja klittaakin vähän hyväillään. Joten en missään nimessä väitä että pelkkä anaalityydytys itsetyydyksessäkään toisi nautintoa, mutta on se tärkeä osa silloin kun sitä teen.


    • Olin tuolloin 19 vuotias. Sen aikainen poikaystävä yht'äkkiä yllätti kiihkeillä suudelmilla ja näykkäyksillä pakaroille. Kun sitten tunsin kuuman ja kostean kielen lipaisevan peppureikääni tiesin sen olevan menoa.. Muisto siitä hetkestä saa ihanan kihelmöinnin alapäähän ja siitä asti olen ollut peppu tyttöjä :)

    • 29v poik, ja eka kerta tais olla 20-21 vuotiaana :) myös viimeinen, en kelpaa kellekään ku oon tämmönen kääpiö

      • KYllä aito kulli on parasta... pillu myös


      • Kääpiö, paljonko se on milleinä?


      • Siis tarkoitan sinun pituutta. Miten pitkä olet?


    • sainmelkein

      olin 20v kun kokeiltiin eka kerta ja mieheni laukesi heti kun sai terskan sisälle

    • muistelen

      15 vee kun setä oli kylässä ja alkoi kouria mun pillua, sanoin että sitä et saa mutta perseeseen saat panna ja niin se sitten tekikin.

      • Piditkö? Uusitteko?


      • muistelen

        Ei se meinannu sillä kertaa saada sisään, kun oli vähän ottanut ja kai jännittikin. Mut persepano otettiin uusiks monet kerrat ja annoin mä sedälle pilluakin sitten myöhemmin.


      • muistelen kirjoitti:

        Ei se meinannu sillä kertaa saada sisään, kun oli vähän ottanut ja kai jännittikin. Mut persepano otettiin uusiks monet kerrat ja annoin mä sedälle pilluakin sitten myöhemmin.

        Kuulostaa kivalta. Mulla on vähän samanlainen kokemus Tädin miehestä.
        Kesä jolloin en ajanut polkupyörällä.


      • muistelen

        Hih, se mun setä kans aina perseeseen naidessaan röhki ku sika, ja muisti aina työnnellessään sanoo et "lik..ka.. sä.. et.. aja...pyö..räl..lä..viik..koon"


      • Sain kyllä löylyssä. Siinä olet oikeassa.


      • muistelen kirjoitti:

        Hih, se mun setä kans aina perseeseen naidessaan röhki ku sika, ja muisti aina työnnellessään sanoo et "lik..ka.. sä.. et.. aja...pyö..räl..lä..viik..koon"

        En kyllä ajanutkaan. Tosin kun muut rupesivat ihmettelemään sitten ajoin.
        Ajoin kuoppien kautta ja tähdet sykki taivaalla ja perseessä.


      • muistelen kirjoitti:

        Hih, se mun setä kans aina perseeseen naidessaan röhki ku sika, ja muisti aina työnnellessään sanoo et "lik..ka.. sä.. et.. aja...pyö..räl..lä..viik..koon"

        Jatkuiko teidän suhde kauan?


      • muistelen

        Yhden kesän verran, sit löyty oma poikkis, joka kyllä oli ihan hulluna kans peppuun naimassa, kun mä kuulemma osasin niin hyvin ottaa munaa sinne. Joopa joo, setä opetti :)


      • muistelen kirjoitti:

        Yhden kesän verran, sit löyty oma poikkis, joka kyllä oli ihan hulluna kans peppuun naimassa, kun mä kuulemma osasin niin hyvin ottaa munaa sinne. Joopa joo, setä opetti :)

        Mä tapasin sen tädin miehen niiden mökillä ja vietin kesäni sielä niiden apuna. Mutta syksyllä alkoi opiskelut ja pääsin alivuokralaiseksi Tädin ja sen Miehen luokse. Homma jatkui sielä. Tädin silmien alla.


    • zhjkk

      16-vuotiaana 8 vuotta vanhemman kundin kanssa johon olin silloin ihastunut. Kyseessä oli myös ensimmäinen seksikumppani, joka antoi ymmärtää, että peppuseksi on hyvin tavallista. Usein tavallisen yhdynnän lopuksi doggy-asennossa hän vaihtoi pepun puolelle, laittoi liukuvoidetta ja työntyi vähän kerrallaan sisään. Ei kestänyt kauaa vaan peppuun hän laukesi yleensä nopeasti, joskus parin työnnön jälkeen.

      • virtasenposti

        Joillekkin varmasti tavallista.


      • Lipstickzz

        Omassa kaveripiirissäni ensimmäiset seksikokemukset alkoivat 14-16-vuotiaana ja niihin kuului melkein poikkeuksetta myös peppuseksi. Esim. itselläni oli yläasteikäisenä muutaman vuoden vanhempi poikaystävä, jolle menetin neitsyytensä ja kun olimme harrastaneet muutaman kerran normiseksiä, hän halusi myös panna peppuun "vaihtelun vuoksi". Ei sitä usein ollut, ehkä kerran viikossa, jollain kaverilla jäi yhteen kokeiluun, jonkun kaverin poikaystävä halusi joka kerralla lopuksi anaaliin.


      • Njlklk77788

        Ajat ovat muuttuneet eikä peppuseksi ole enää tabu. Nykypäivän nuoret ymmärtävät että peppuseksi on normaali osa seksielämä ja hyvin tavallista. Muistan lukeneeni hiljattain kyselyn, jonka mukaan 18-vuotiaista tytöistä, jotka ovat aloittaneet seksielämän, n. 85 % on kokeillut peppuseksi.


    • Minä olin 87 vuotias kun anukseen nussittiin ekaa kertaa.Sitten mun naamalle vedettiin kunnon mällit kun olin rollaattorissa.

      • Seksuaalisuus ei katoa mihinkään iän mukana.
        Kyllä vanhakin haluaa naida ja tulla naiduksi.


    • puhtexel

      nussiminen on oikeasti n,s, sukupuol,yhdyntä,,,eli kyr to vit,,,,kaikissa muissa tapauks,,se on vain kaivaamista,,,porkkanalla,,,,vibra,lla,,sormella,,y,m
      jos työnnän veh,,ni vesiputk,,ei tarkoitta,,et nus,,tan v.putken.

    • moltsi

      lin 13 vuotias poika, kun saman ikäinen kaverini pani minua perseeseen. Vaihdoimme vuoroja, jolloin minä taas panin kaveriani vuorostani kaveria. Tätä jatkui armeija ikään asti.

      • Kiva kuulla. Meillä minä oli yleensä se joka jakoi peppua. Vaikka en koe olleeni aloitteen tekijä.


      • Anonyymi

        Miltä sen ikäisen pojan perse tuntui,menikö helposti sisään


    • Varmaanki nelivitosena rannalla ollessani huomasin että koivikosta mies seuraili minua joten rohkaisin mieleni ja menin rauhaisampaan paikkaan ottamaan aurinkoa nakuna, mies seurasi ja kohta oli ottemas suihin no ei kauaa ku joku mies oli takanani, tynsi aseensa anukseen toinen jatkoi imemistä takana oleva laukes ja läks pois vaan siellähän oli jonossa miehiä joten silloin sain ekan kerran kuudelta mieheltä.:) Ja kesää odotelles taas rannalla tavataan porukalla. Miehissä.:D

      • Imurikauppias

        Itsekkin kesällä huomasin tarkkailijan rannalla. Ajattelin sen katselen kauempana olevia teinityttöjä. Koska moinen perversio kiinnosti päätin mennä juttusille. Kaveri vaikutti täysi-ikäiseltä siispä kysyä hakisiko se minulle viikonloppu juotavaa alkosta. Vaikutti suostuvaiselta tosin halusi maksun etukäteen. Keräilin tavarani maasta. Seurasin kaveria pensaikon läpi kohti parkkipaikkaa. Puolessa välissä se pysähtyi. Kääntyi pudottaen housunsa alas. Hämmästykseltä en osannut vastustaa. Kaveri painoi minut olkapäistä maahan polvilleen. Video tasoinen aisa pyyhki kasvojani. Terska työntyi hämmästyksen raottamien huulten välistä suoraan nieluun asti. Hetken yskittyäni pääsin imemisen rytmistä kiinni. Tajusin nieleväni nieluun tullutta limaa. Vielä muutama rauhallinen sisään ulos työntö. Kaveri vaikutti tyytyväiseltä. Maksu oli hoitunut yllättävän hyvin. Aisa vetäytyi ulos suustani. Kaveri astui sivuun antaen turpean kalunsa heilahtaa silmieni edessä. Annoin suukon tumman punaisen terskan päähän ja nousin naurahtaen ylös. Kaveri nosteli housunsa ja kääntyi kohti parkkista. Asfaltilla tajusin auton vieressä seisovan muita. Olivatko miehet nähneet mitä pensaikossa oli tapahtunut? Mitä he siitä tapauksessa ajattelivat? Ahtautuessamme autoon miehet auttoivat ja ohjasivat minua takapenkille siihen malliin ettei ollut epäselvyyttä. Auto kääntyi eka risteyksestä alkosta poispäin. Tajusin muiden seurueeseen kuuluvien nähneen pensaikon tapahtumat. Tunsin rauhallisen poltteen sisälläni.


    • Pentti_Hippula

      76 vuotta

    • uuuhkk

      Olin itse 18 täyttänyt ja nainen oli 94v. Työnnyin varovasti sisään koko varrella ja multa tuli heti valtava pissasyöksy.

      • Olen itsekkin ollut sorsana. Tosi outo juttu.


    • kiimatar81

      17 v saimaan rannalla kalliolla tai sitten oli meren rannalla kiveä vasten.

      • Mutta veden äärellä kuitenkin.


    • Anonyymi

      Itse oli 16v kun kävin panemassa vanhempaa BTM miestä perseeseen ja siitä tulikin mun vakio pano monet erittäin kiihkeät sessiot ollaan harrastettu ja kunnolla!

    • Anonyymi

      41v mies hyvä kokemus

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      olen mies 57v. maksullisen shemalen kanssa meni neitsyyteni

      • Oliko hintansa arvoinen?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Oliko hintansa arvoinen?

        Oli!


    • Anonyymi

      13v.

    • Anonyymi

      13v ja mies olen. Kaveri oli hieman nuorempi. Yläasteella harrastin toisen kaverini kanssa seksiä varmaan pari kertaa kuussa, kun olimme toistemme luona yötä.

      • Anonyymi

        Samoin täällä. Taisin 6. luokalla, kun kaverin kanssa kokeiltiin. Hänellä oli aika pieni, niin meni hyvin sisään. Yläasteella sitten hommat jatkuivat toisen kaverini kanssa molempin päin panien. Kerran myös sain orkun kaverin paniessa ilman, että kumpikaan koski mun munaan. Tytön pyllyä pääsin panemaan 23 vuotiaana silloisen tyttökaverin kanssa. 18v. pääsin sormettamaan sen aikaista tyttöystää monesti pyllyyn, mutta munaa hän ei sinne halunnut.


    • Anonyymi

      Olisinko ollut siinä 12 vuotias ja kaveri oli 10 vuotias kun kokeiltiin imeä pippeleitä toisiltamme ja nuoltiin pyllyjä. Spermaa ei tietenkään vielä tullut mutta hyvältä kaikki se tuntui ja pienet pippelit oli kummallakin kovina.

    • Anonyymi

      Luokkakaverini Hannu nussi minua perseeseeni kun olin 14v.
      Tästä lähtien raimo olet mun panopuu.
      Kuten sitten olin vaki-pano vuosien ajan.

    • 16 vuotias

      • Piditkö?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Piditkö?

        Minusta oli hienoa tuottaa mielihyvää luokkakaverille ja tehtäväni oli olla Hannun panopuu.
        Imin munaa ja olin nussittavana säännöllisesti.
        Vieläkin kun tapaamme, niin Hannu siementää minut suuhuni ja perseeseeni.
        pano-reikä-raimon siemennys jatkuu.


    • Anonyymi

      64 v eikä vielä ole nussittu analiin , erikokoisia anaalitappeja olen kyllä käyttänyt aika kauan.
      Tapit kyllä tuntuu hyvältä. Iso kulli olisi varmasti nautinto .Myös imeminen ja spermat suuhun kiinnostaisi.
      M 64 CD 💃UKM

    • Anonyymi

      19 v .Asuin nuoruudessani erään kuuluisaksikin tulleen moottoritien varrella olevan levarin lähellä vuokralla erään omakotitalon yläkerrassa ja olin juuri päässyt armeijasta (menin vapaaehtoisena) , olin eräänä lauantai iltapäivänä lenkillä asuntoni lähellä olevassa metsässä jossa risteili polkuja ristiin rastiin ja aikani hölkättyä erästä polkua pitkin tulin tuon levähdys alueen reunalle , en vielä tuolloin tienyt että mitä toimintaa siellä harrastetaan mutta yllätykseni huomasin levähdysalueella olevan vuokraisäntäni auton parkissa ,ihmettelin hetken että miksi se siinä on mutta sitten lähdin hölkkäämää ja erästä polkua pitkin juostessani huomasin että sen varrella on käytettyjä kortsuja ja jonkin matkaa juostuani erään kuusikon takaa tuli vastaani vuokraisäntäni ja taatusti pelästyimne molemnat yhtä paljon ja vuokraisäntäni sanoi että katoppas Janihan se siiinä oletkin lähtenyt lenkille niinkuin hänkin ja poistui rivakasti paikalta. Olin hämmentynyt ja hetken käveltyäni siihen suuntaan josta vuokraisäntäni tuli huomasin että polulta hieman sivummalla eräs ehkä minua vuoden pari vanhempi kaveri veti juuri housuja jalkaan ,tajusin että mitä äsken oli taoahtunut ja jos olisin tullut hetkeä aikaisemmin paikalle niin olisin nöhtyn kuinka vuokraisäntäni homostelee nuoren kundin kanssa metsässä (jatkuu myöhemmin).

    • Anonyymi

      Ikää on jo miltein 5-kymmentä mutta vielä oon peppuneitsyt :(
      M49Tre

    • Anonyymi

      7-v kaveri pani kikkelinsä suuhuni kun olin 10-v. Imin kikkeliä usein, koska se tuntui hyvältä molemmista.
      Tehtäväni oli myös nuolla pojan peppua. Ensin nuuhkin peppua, sitten nuolin ja lopuksi kieleni oli kaverin peppureikässä.
      Kikkelinsä imemisestä ja peppureikänsä nuolemisesta poika tykkäsi paljon.

    • Anonyymi

      Olin pikkupoikana sukusaunassa. Tätini oli seksikäs nainen,rehevä,suuri rintainen mummeli. Pikkutyttöjä olemattomine tisuineen,me pojat pkku pippelit törröllään. Täti komensi tytöt ja pojat vuorollaan pesulle,ihmettelin kun täti pesi tyttöjä,naurava ilme kasvoilla kun tarkkaan pesi tyttöjen pimpat,yks serkkutyttö millä oli pikku tisujen alut,täti pesi tosi pitkään tyttöä. Sitten tuli poikien vuoro,pikkupoikien pippelit täti pesi tosi tarkkaan,hinkkasi ja huuhteli hyvin. Tuli mun vuoro,mun pippeli kovettui tädin käsittelyssä,täti nauroi,ai nyt se tapashtui,piteli mun pippeliä kädessään ja sanoi,täti pesee pyllyn kanssa,hieroi saippuaa pyllyyn,outo ilme kasvoillaan,tunsin kun sormi seikkaili pyllyn reijässä,sitten yht äkkiä sormi oli mun pyllyssä,täti ihan kikatti ja sanoi,täti pesee hyvin,tuntui oudolta ja kivalta kun sormi oli pyllyssä. kai se sit oli eka pyllykokemus

      • Anonyymi

        Juttelitteko koskaan keskenänne Tädistä?
        Mitä muut tykkäsivät?
        Menikö hän koskaan kahdenkeskiseen tapaamiseen kenenkään kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelitteko koskaan keskenänne Tädistä?
        Mitä muut tykkäsivät?
        Menikö hän koskaan kahdenkeskiseen tapaamiseen kenenkään kanssa?

        Joo,meistä se oli kiva leikki. Kerran jouduin jäämään tädin kanssa viimeiseksi,täti sanoi että nyt pestäänkin pippeli hyvin,otti pippelistä kiinni ja hieroi hellästi,sit veti sen esinahan taakse,sanoi vielä että ompa tiukka täytyy vetää edestakaisin,mulla pippeli kovettui ja tuli kiva olo,täti kahdella sormella piti mun pippeliä ja sanoi,sähän oot melkein iso poika,ja nauroi vaan.


    • Anonyymi

      Olin 18v kun naapurin varattu mies yritti humalassa väkisin naida. Hameen oli saanut jo nostettua korville ja housuja repi alas. Ajattelin että pääsen helpomalla kun annan panna pyllyyn. Käännyin vatsalleni ja tarjosin peppua.

      Mies sekosi kiimassan ihan täysin. Täristen yritti saada heiluvaa kyrpäänsä osumaan ahtaaseen reikääni. Tartuin varresta kiinni ja asettelin kyrvän peppureiälle. Pikku hiljaa mies sai työnnettyä aisan sisään. Alotti hätäiset työnnöt ja mutisi "ei..vai..mo..an...na..pep..pua".

      Nopeasti sitten laukesi sisään...

    • Anonyymi

      57v. Olin kun ekaa kertaa sain kokea anaalin ihanuuden. Tästä reilu vuosi, ja useampi kerta tämän jälkeenkin....

    • Anonyymi

      12v. kaverin kanssa. Sen jälkeen aina välillä yläasteella toisen kaverin kanssa.

    • 18 vuotiaana

    • Anonyymi

      16-vuotiaana ekan poikaystävän kanssa, joka oli 4 vuotta vanhempi. Olin jo hänelle neitsyyteni menettänyt, kun hän ehdotti peppuseksiä. Olin epävarma, mutta hän vakuutteli, että se on ihan normaalia ja kaikki sitä harrastavat. En siitä tykännyt, mutta suostuin, kun halusin miellyttää häntä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 196 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe